|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
Nej, nej, nej, käre Shooter - jag brukar hålla med dig, men absolut icke här! Kusen var skitdålig - detta hade ett kallblod vunnit i detta tempot och inget tryck. Låg på lite med det skall han tåla. Troligtvis är det Fredde som inte kan reglera kusen. Örjan hade vunnit med ett par längder, så är det bara!
|
|
|
|
#122 |
|
Banned
|
Hultman beskrev det där rätt bra i "analysen", att har man haft hästen ute över 1600 och fått den upptaggad ordentligt så är det svårare att få den att gå lugnt över 2640 i starten efter. Jag tycker att det var väldigt tydligt att FBL kunde hålla MDR lugn och fin från start men 1300-1400 kvar så tog han i själv och ville springa arslet av sig.
Synd för FBL som verkligen hade straffsparken upplagd. Och naturligtvis skulle man haft Wäjersten hellre än Kontio på systemet. Dumstrut på! |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
Och när andra kör har den tur… Obegripligt att han inte värderar vinsten för hästen högre än sin egen tv tid |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Denna gick också in...
TVILLING Inlämnat: 2021-08-21, 17:22 Gävle Lopp 8 Lördag 2021-08-21 Start: 17:27 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 6 Utgångshästar 9 Santos de Castella 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: VJK MTB PGS |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Där åkte i alla fall dumstruten på - kusksopa! Att man aldrig lär sig...
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
Erik Adielsson är en mästare att få fart på hästarna från start. Och hela vägen över mål.
Det där borde FBL titta närmare på.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Brukar inte gilla när man skall gräva fram gråterskor, men detta gråt var genuint och sådant älskar jag...
|
|
|
|
#128 |
|
Banned
|
Äntligen dags för ett tvilingspel:
TVILLING 2, 6, 7, 8 Utgångshästar 4 Perpetuate Rättningskod: XFC BTJ TGQ |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Hultman - den borne linguisten...
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
F-n vad skönt. Synd att de snackade ner den i studion, från nästan 8 ggr till knappt 5 ggr pengaran på 5 minuter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+4) |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
|
Jo, men sitter bra på det med en handfull tripplar. i fortsättningen.
Och ett vinnarspel som väl gav 1500 spänn eller nåt. Men det var synd på tvillingen, när man äntligen får in nåt.... ![]() Får jag säga än en gång att jag verkligen uppskattar din insats, att vecka ut och vecka in försörja oss med inlägg på Service Plays? Kudos! VINNARE 4 Perpetuate 1 x 375,00 kr = 375,00 kr. Totalt: 375,00 kr. Rättningskod: WBL GTD SGQ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+15) |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Noterar att DD:n 2-4 ger inte bara 10x pengarna men även 6 rätt åt Jiwa,maurizo365 och framför allt Liisas 10 kr. bong!!!
Håller tummarna! |
|
|
|
|
|
|
|