Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-20, 14:27   #31
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50100
Standard

Daniel Berglund V75 Gävle på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 15:54   #32
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Jackpottsurr

Spännande att se om banpersonalen lyckas fixa till ett i vanliga fall hyllat banunderlag på Gävle banan efter skyfallet härom dagen. I min värld är det dessutom hårt doserade kurvor som kan spöka när hästarna laddas i första kurvan samt ett ganska kort upplopp typ Färjestad och Mantorp.

V75 1) 6 Iceland Radio är mitt chansdrag i ganska öppen Brons. Hästen har gått bra hela sommaren och är värd en vinst. Ok sto mot hingstar, lång distans och står hårt inne. Men Örjan är en grym driver och det känns som sagt vidöppet i min värld.

V75 2) 2 Francesco Zet är (för) stor favorit. Ok trots orutinen kan det gå vägen men det blir nog ingen promenad seger. Men får storlopps Örjan bestämma är det väl över.
4 Dowhatyoudodowell är min superstänkare. Hästen har tävlat i hårt motstånd som 2 och 3 åring och är inte borta om det blir lite fart på loppet. Tvilling drag !

V75 3) 4 Coin Perdu har hittat sin 3 års form på ”gamla” dar. Klar första häst i min värld.
6 Hachiko De Weluve har ingen vacker rad och vinner inte ofta nuförtiden. Men tuffat på bra i skymundan och en vacker dag smäller det. Kanske imorgon ?

V75 4) 9 Santos De Castella blir väl omgångens stallskrik och men är lite onödigt mycket spelad. Ok är nog med på linjen felfri.
4 Lefty Gun. Westholms andra häst känns intressant med Jorma vid spakarna. Bra läge och Jorma kan hitta rätt knappar med nya styrningar.
Men loppet är vidöppet och omgångens garderingslopp.Klass2 är Klass2.

V75 5) 9 Naheed är min första häst trots läget. Ok lite fladdrig i travet men 11 vinster på 14 försök skojar man inte bort.
6 Again Kronos måste bevakas. Visst fina takter i enkla gäng. Ok hoppas Mika har is i magen och ger hästen en bra resa. Då är dom med på linjen.

V75 6) 2 Isla Mist Sisu. Svårslagen är bara förnamnet.

V75 7) Öppen och härlig Silverdivision. Här vankas det nog race från början till slut.
1 Morotai Degato har ju läget på sin favoritdistans men det kan kosta skjortan att försvara piken.
4 Oxidizer gillar jag skarpt. Tar nog piken om kusken vill men jag tror smarte Uffe kan ge hästen en perfekt smygare.
8 Eddy West kan få loppet kört i halsen av Sjöström som är lite Örjan light i sina styrningar.
Morotai, Vasquezyras och Oxidizer bevakar nog sina positioner i spetsrusningen. Guldtanden drar nog nitlotten och får smaka på solfjäders effekten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-08-20 klockan 15:59.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 16:03   #33
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Det var ju så sen som i morse osäkert om Gävle skulle få arrangera V75 i morgon p.g.a dålig bana.

Nu ska det iaf tävlas på Gävle i morgon. Saxat från Gävletravets hemsida:

”De planerade STL-tävlingarna och E3-finalerna lördagen den 21 augusti kommer att kunna avgöras på Gävletravet. Det stora regnovädret som drabbade Gävleborg i veckan ledde till ett antal tekniska problem på travet, men dessa är nu lösta och tävlingarna kan genomföras som tänkt. Fredagens tävlingar är dock sedan tidigare flyttade från Gävle till Solvalla.

”Det har varit några hektiska dygn för att få till både en tävlingsmässig bana och att få alla tekniska system att fungera. Det har varit ett fantastiskt jobb från såväl banpersonal som teknisk expertis som lyckats få igång allt och jobbat dygnet runt. För aktivas skull var det bra att vi fattade ett tidigt beslut om att flytta fredagens tävlingar redan på torsdagen. Vi har nu testkört all teknik och på lördag kommer vi att ha en bana i bra skick, så det är med glädje vi kan välkomna aktiva och publik till Gävletravet”, säger Kent Modin, VD på Gävletravet.

Beslutet om att köra lördagtävlingarna fattades under fredagsmorgonen av Gävletravet i samråd med Svensk Travsport. Som kommunicerades igår har fredagens planerade tävlingar på Gävle flyttats till Solvalla.”
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 16:13   #34
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det Melander uttrycker eller skriver och det katten skiter - det kan man stoppa i samma påse.

Frågan återstår: Har du sett att hon snabbstartat i nåt enda voltstartlopp, vilket isåfall?
Nja Radio har kanske aldrig haft springspår i volt och startsnabbheten är väl lite gissning tror jag. Men jag tror på hästen imorgon trots sto mot hingstar och bla,bla bla. Visat fina takter i sommarens starter och har nog formen på topp. Men vi får se om det räcker i ett ganska öppet lopp.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 17:41   #35
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Förresten; är det någon som har kommentarer från Olle Alsén angående 1 Jaguar C Boko i V75-4? Loppets troliga ledare initialt, men vem vill man släppa till?
Lite intersägande.

”Hyfsad från start, provar det som går från start så får vi se hur det utvecklar sig.”

”Optimalt för hans del vore väl en resa i rygg ledaren och lucka till slut, men är det någon gång man ska testa och köra i ledningen så är det väl när man fått spår ett i V75 på hemmaplan men jag vill lösa på loppet lite mer innan jag spikar någon taktik.”
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 18:16   #36
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50100
Standard

Jens Sjödén V75 Gävle på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 21:56   #37
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara att tacka och ta emot att Milliondollarryhme är favorit, men hur är det möjligt???!!! Denne schashar jag bort direkt av alla favoriter i omgången. Nu kör lallaren själv, lång distans för en vekling till häst - hur i helvete skall denne kunna vinna. Vinner ju aldrig med Fredde!!! Fredde vinna på V75, ja det kan ni glömma - händer nästan aldrig!!! Och lång distans - enda chansen denne har över denna distans är att han får vinnarhålet och lucka till slut - alla andra scenarion och denne är rökt. Det skulle vara att denne tar spets och får anföra i 20-tempo, då kanske den kan rinna undan, inte annars!!!

Är folk galna???!!!

För mig ett trehästarslås på Antonio Trot, Hachiko De Veluwe och Heavy Sound. Möjligtvis att jag ändrar till spik på Heavy - det är egentligen det korta upploppet och den troligtvis snabba banan emot, men 2640 meter torde passa bra för en smygare och har väldigt bra statistik över distansen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)

Senast redigerad av Fulsprit den 2021-08-20 klockan 21:59.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 22:32   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 176
Sharp$: 9373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Bara att tacka och ta emot att Milliondollarryhme är favorit, men hur är det möjligt???!!! Denne schashar jag bort direkt av alla favoriter i omgången. Nu kör lallaren själv, lång distans för en vekling till häst - hur i helvete skall denne kunna vinna. Vinner ju aldrig med Fredde!!! Fredde vinna på V75, ja det kan ni glömma - händer nästan aldrig!!! Och lång distans - enda chansen denne har över denna distans är att han får vinnarhålet och lucka till slut - alla andra scenarion och denne är rökt. Det skulle vara att denne tar spets och får anföra i 20-tempo, då kanske den kan rinna undan, inte annars!!!

Är folk galna???!!!

För mig ett trehästarslås på Antonio Trot, Hachiko De Veluwe och Heavy Sound. Möjligtvis att jag ändrar till spik på Heavy - det är egentligen det korta upploppet och den troligtvis snabba banan emot, men 2640 meter torde passa bra för en smygare och har väldigt bra statistik över distansen...
Lite sten i glashus om du spikar Haugstad från 11e
Nä, men allvarligt så kommer Larsson aldrig få en bättre chans att vinna på V75 med Milliondollarrhyme! Garantispets och vem ska göra jobbet utvändigt av dessa över lång distans? Därmed inte sagt att han vinner.. Han lyckas väl på något sätt sticka för tidigt och öppna luckan etc etc.
Dock rätt favorit med tanke på häst och utgångslägen!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 22:48   #39
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Lite sten i glashus om du spikar Haugstad från 11e
Nä, men allvarligt så kommer Larsson aldrig få en bättre chans att vinna på V75 med Milliondollarrhyme! Garantispets och vem ska göra jobbet utvändigt av dessa över lång distans? Därmed inte sagt att han vinner.. Han lyckas väl på något sätt sticka för tidigt och öppna luckan etc etc.
Dock rätt favorit med tanke på häst och utgångslägen!

Så är det, men har inte bestämt mig ännu - blir troligtvis de tre jag skrev om... Jo, men hur många gånger har vi inte sett detta skrivas om just denna kuse och kusk?! Senast så körde Erik och då vann kusen direkt - nu är det lallaren igen och jag tvivlar starkt på att han är rätt kusk att få ut det lilla extra ur hästen som nästan alltid behövs för att vinna på V75... Jag spikar hellre Haugstad med Heavy Sound 9/10 än Fredde och MDR, det kan jag lova och detta trots lägena...

Fredde vinner inga storlopp, trots MDR - vann väl då jag spikade honom på V75, men då var det också spetsläge, men kortlopp - annars vinner han bara vardagslopp! Iofs är Haugstad ungefär i samma klass, men ändå liiite bättre, anser jag...

Det enda jag vet är att MDR INTE vinner i morgon, detta kan jag lova!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-20, 23:43   #40
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Motsägelsefull som jag som alltid är så skall inte Upside face kunna förlora med en insats som denne gjorde bakom Erv Zet, näst senast - spurtade otroligt bra bakom en omöjlig vinnare för dagen - senast galopp direkt från start. Tyvärr, ytterligare en ytterst kass kusk men jag chansar och går för de stora pengarna och spikar Upside Face - bästa hästen och en speed de andra inte har, samt kanonform. Så var det då detta med hela ekipaget då...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-21, 08:27   #41
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Många miljoner att köra om idag. Men nu går vi för 7an efter många timmar i arkivet.




V75-1 Ett svårlöst lopp om man inte försöker sig gå kort!

3 Gogobet Sisu 22% är bästa hästen är utan tvekan. Kapacitetmässigt bästa hästen men lite virrig. För mig en chansspik men samtidigt så är hästen inte att lite på. Men skulle den trava iväg så tror jag det är stor chans till vinst

1 Tale Of Jacks 21% har visat hysterisk form och snart sitter vinsten. Men det är ingen garanti spets och den kan bli sårbar denna gång då den är i mina ögon för hårt streckad till förhållande till chans

7 Xanthis Coktail 14% är rätt snabb ut och har ett bra läge. Skulle hästen komma till spets så kommer den leda länge. Intressant på läget denna gång

6 Icleland Radio 16%
står liten hårt inne men har kapacitet att slå de flesta. Barfota runt om är spännande denna gång.

8 Qvidja´s First 2% är skrällen i loppet som an få drömmloppet här. Garderar man detta lopp så får man inte glömma denna häst.

4 Don´t Be Weak 10%
är stark och rejäl men spåret är ej bra. Skulle hästen trampa iväg så är den stark nog att vinna så kapacitet finns så det räcker.

2 Quen Roc 3% har fart och speed för kunna slå av de flesta men behöver sitt lopp. Segern på Östersund var grym och hästen kan blixtra till

Rank V75-1
A 3
B 1-7-6-8-3-2
C 10-5
D 9-12-11



V75-2 Omgångens största favorit är spelad på 69% Hmm

2 Francesco Zet 69% blir för många omgångens spik. 5 Starter i livet och nu final i E3. Jag känner att det här ingen megapsik till % även om det är klar första häst. Men den kan vara rolig att försöka fälla.

7 Chipper Kronos 4% är spännande denna gång med alla ändringar. Kan man ladda för spets så kommer den här bli svår att nå idag. Måste med om man garderar favoriten

6 Felix Orlando 10%
har redan tjänat nästan 2 miljoner. Hästen är otroligt fin som individ och gör aldrig ett dåligt lopp. Nordström och storlopp är 2021.

1 Ambrosius 6% har en perfekt läge här och hästen blir bara bättre och bättre för varje start.

3 Imanuel K 5% är en spännande häst som kan avsluta som få kan.
Får hästen spara speeden och luckan kommer till slut så blir den farlig här.

12 Dozen Of Oysters 0% vill jag varna lite för. Hästen hänger med i alla lopp och har inte gjort en enda dålig start. Nu barfota runt om. Varning


Rank V75-2
A 2
B 7-6-1-3-12
C 5-4-9
D 10-8




V75-3 Varför Fredrik B Larsson? Varför???


Alla vet att jag gillar 5 Milliondollarrytme men jag klarar inte av att se Sveriges sämsta kusk i sulkyn bakom hästen. Efter förra loppet så trodde jag verkligen att han skulle sätta upp proffskuskar. Men ack så fel jag hade och det finns inte en chans att jag rankar upp hästen med tjommen i sulkyn nu

4 Coin Perdu 22% är nu klar första häst för mig. Även om det är skor på så tycker jag hästen matchas otroligt fint och nu tror jag man är redo för vinst i Guld.

11 Heavy Sound 19% är en flygmaskin som även kan göra jobbet när hästen har sin dag. Idag tror jag att man kör offensivt tidigt och man kör för seger. Ska med om man garderar

6 Hachiko De Veluwe 9% är väl den hästen som kostat mig mest 2021. Jag har varnat och flaggat för hästen i varje start men nada resultat. Skulle det stämma så tror jag han har bäst kapacitet i gänget över denna distans.

1 Antonio Trot 11% hade jag nog kunnat spika om den inte haft spår 1. Hästen är så otroligt fin för dagen och segern är nära. Men läget är inte bra men visst kan komma om luckan kommer.

9 Esprit Sisu 4% var favorit i Guld i början av året och hårt spelad hela året. Nu har den fått snällare lopp och snart sitter segern igen. Se upp

8 Ragazzo Da Sopra 1% är lite underskattad varje gång. Nu barfota runt om. Se upp


Rank V75-3
A 4
B 11-6-1-9-8
C 5
D 12-2-7-10-3



V75-4 Här tror jag vi har en bra spik idag!!


2 Sourire Frö 22% sågade jag lite senast då som 3 åring ut på V75. Men hästen såg riktigt fin ut senast och hade krafter kvar. Med det på näthinnan så anser jag att det är en bra spik idag

11 Upside Face 14%
är en grym häst men jag vet inte vad man gör med kuskhänderna på Erikslund för galopp är mer regel än undantag. Men hästen måste räknas på kapacitet.

9 Santos De Castella 24% är favorit här men jag tycker det är en favorit i fara pga av läget. Jänkarvagn denna gång vilket är spännande.

6 Cena 12% har ju en chans att kunna blåsa till spets även om det är snabba hästar innanför. Goop lite positiv uppåt vilket måste tas på allvar

4 Lefty Gun 8% har varit fin i varje start även om den inte ville vara med i matchen senast. Jag tror det blir laddning denna gång och skulle den ta spets så blir den farlig.

7 Stojweiler One 5% har fart och kapacitet att skrälla. Läget är inte det bästa men skulle hästen komma ner och få draghjälp så kan en skrälla


Rank V75-4
A 2
B 11-9-6-4-7
C 1-5-
D 8-12-10



V75-5 Jag ger mig inte. Jag kan chanspika till 1 % igen


7 Zeolit 1% är ju en häst som jag lovordar varje gång och på slutet har den svikit mig. Jag tror det var skit i maskineriet senast. Men kapacitetmässigt finns det ingen i gänget som kan slå Zeolit. Missar ni den här på 1% idag så gör ni bort er.

9 Naheed 21%
är det mycket surr på idag. Hästen är bra och ska räknas men jag tycker det är tufft på läget. Rycktussar och jänkarvagn är spännande.

3 Claw 2% tycker jag lite bortglömd här. Barfota runt om idag tycker jag är lite signaler att det är dags inge. Varning för er som garderar

8 Epimetheus 20% går framåt för varje lopp och poletten börjar ramla ner. Skulle hästen komma till så blir den farlig men spåret är uselt denna gång

6 Again Kronos 10% är nog spetsfavoriten här och tror man kommer ladda. Jänkvagn på som det låter så det finns bra förutsättningar att köra i spets idag. Se upp’

1 Tattoo Avenger 15% är hårt spelad här och man kör med helstängt samt barfota runt om så här gå man allin. Skulle hästen gilla detta så tror jag den blir farlig. Men det är några frågetecken på spåret.


Rank V75-5
A 7
B 9-3-8-6-1-4
C 2-10-12
D 5-11



V75-6 Jag tror det är spel emot ett mål denna gång!!


2 Islay Mist Sisu 54% tror jag sitter i spets efter 100m och sedan är det ingen som kör. Kör jag detta lopp i badkaret så vinner hästen 9 av 10 för ingen kommer sätta upp farten. Jag ser inte vem som ska offra sin häst emot favoriten faktiskt. Nä det är känns som en bra spik

1 Bouillabaisse 7% är värst emot då läget är kanon. Rygg ledaren lär det bli här och visst kan den speeda men frågan är om det blir något tempo.

3 Lacille Boko 15% glänste i kvalet och går framåt. Men risken är stor är att det blir dödens denna gång.

9 Ain´t Missbehavin 11% är en blivande stjärna men jag tror den kommer behöva lite tid på sig. Ska man gardera så måste man nog ha med denna häst.

5 Breeze 2% ska nog inte underskattas här då den hela tiden är med på linjen. Får den andra utv och får draghjälp hela vägen så kan den avsluta vasst.


Rank V75-6
A 2
B 1-3-9-5
C 10-4-8
D 7-6-11-12



V75-7 Återigen en fin och öppen silverdivision. Men vilken körning det kommer bli!


4 Oxidizer 18% är min först häst här. Tycker den har bästa kapaciteten och jag får en känsla att man kommer få ett bra lopp när de andra kör som galningar.

8 Eddy West 13% är svår att inte gilla. Hästen är en blivande guldhäst som kommer bäras sina pengar även där. Men spåret är inte det bästa men fart finns.

11 Van Gogh Z.S 6% kan få loppet om de kör där framme. Hästen är sjukt lite spelad här om man tänker på hur loppet blir kört

10 Hell Patrol 3% ska nog inte glömmas bort här då 4åringen har en grym speed att tillgå.

1 Morotai Degato 27% samt 5 Chapuy 27% tror jag kommer köra ihjäl varandra. Skulle någon blåsa till spets och bestämma så kan de absolut vinna men jag tror att de tillsammans med 2an kommer öppna på runt 1,06 första 500.


Rank V75-7
A 4
B 8-11-10-1-5
C 6-3-7-9
D 2



Lycka till mvh Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5), SakanAA (+5), Zeolit (+5), Oscar (+5), bosseguldheden (+5), Fulsprit (+7), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-21, 08:30   #42
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Motsägelsefull som jag som alltid är så skall inte Upside face kunna förlora med en insats som denne gjorde bakom Erv Zet, näst senast - spurtade otroligt bra bakom en omöjlig vinnare för dagen - senast galopp direkt från start. Tyvärr, ytterligare en ytterst kass kusk men jag chansar och går för de stora pengarna och spikar Upside Face - bästa hästen och en speed de andra inte har, samt kanonform. Så var det då detta med hela ekipaget då...
Hm osäker rackare och som sagt kuskvarning. Men duger gott i klassen felfri.
Klass 2 är som vanligt garderingsvänligt i min värld. 10 och 12 kan man nog stå över.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-21, 08:34   #43
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17423
Standard

Jag har tyvärr fullt upp från lunchtid till sena kvällstimmarna idag så det blir ingen Snackis från mitt håll denna jackpotomgång! Men tveka inte att dela era tankar här ändå, lycka till med spelen idag! Borde det inte vara dags för Iceland Radio att sätta nosen först? Var det gamla medlemmen HuBBaBuBBa som sa att Örjan alltid vann första avdelningen?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-21, 09:02   #44
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tidig inlämning. Borta under tävlingarna och får kolla sent ikväll, lika spännande det också. Några raketer blir det också.

V75
Inlämnat: 2021-08-21, 09:18
Gävle
Lördag 2021-08-21
Start: 16:20
Kostnad: 187,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Bear Hope (1, 3)
2: 2, 6 (1, 3)
3: 5, 6, 8, 11 (4, 1)
4: 4, 6, 9 (2, 11)
5: 2, 8, 12 (9, 4)
6: 1 Bouillabaisse (2, 3)
7: 1, 4, 5, 8, 11 (10, 3)

1x2x4x3x3x1x5 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 187,00 kr.
Rättningskod: ZCJ GQJ XBS
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-21, 09:12   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Heavy Sound iskall att strecka idag på 20%. Alla som tror på den inkl Haugstad drar den här halvmyten om längre distanser som stöd. Helt beroende på omständigheter det där, har du en likvärdig häst som får gå i ledningen t ex är det oerhörd fördel som inte blir lika avgörande som på kort distans. Kör de ett hyggligt tempo och ökar sen är det fysiskt omöjligt att vinna från kön genom spurt sista varvet. Och extraspåren under vägen tär på krafterna. Om Kenneth är smart och situationen tillåter kanske han kan runda billigt om de pullar upp och vinna från dödens. Men det ska en del till för att båda de där slår in.

"Spåret är inte lika avgörande eftersom det är lång distans."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td