Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-09, 18:42   #211
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Har du källa på detta? Man kan vara affärsinriktad utan att gå med plus... Jag säger inte emot att hon är grymt bra för travsporten i Sverige, men att tro att hon skänker bort sina penningar är att vara bra naiv... Det är ju inte så att Menhammar mår dåligt, ekonomiskt sett!

Ja. Har inte du? Har du en SD-uppkoppling med bara begränsad tillgång till internet, utan google.com?

https://www.allabolag.se/5562837491/...eri-aktiebolag

Senast redigerad av Stankarn den 2021-10-09 klockan 18:54.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 18:44   #212
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hoppas att det inte blir en William eller Campo Bahia av denna finna häst Calgary Games.

Jag kan förstå som (inte så rik hästägare) att man väljer avel o typ 100 miljoner under 10-15 år
Campo Bahia kommer ut imorgon. Det vore förjävla synd om han verkligen har gjort sitt sista på travbanan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 18:47   #213
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Det är stora frågor och man kanske inte vill yttra sig kring det för respekt till tränare och hästägare mm. Är så jävla trött på dessa frågor a la Skoglund, har din bästa kusken etc. Jävla äckligt slickeri
Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Ska vi inte fixa en egen tråd för negativa bakåtsträvare? Diverse citat fr samma person:
Detta är bara idag!! Tror SHARPS att det är bra att ha dessa på eran sajt?

Dam- som. Knappast imponerande styrningar. Duktiga hästar och tillåts springa 1.22 där framme utan att ngn gör nånting.

Icke tävling idag heller. Favoriten till spets.

Kihlström har mer intelligens än vad övriga kuskar har tillsammans. Fy an vilka korkskallar ingen försökte göra det svårt för favoriten. Köra 1.18 som i ett jävla skit lopp på skrubba. Jävligt mycket tävling, äckligt!!!!!!! Ge pengarna till Reden för ni andra pappskallar tävlar ju inte.

J nu blir det inga pengar på 6 eller 5 rätt. Jackpot till skarplöth och alla 23 åriga kvinnor med gymnasieutbildning som sitter med 60k i lön på HR

Är jämt så här nuförtiden. Vi släpper till Redens häst och tar andrapriset. Fan vilket tråkigt lopp, vill aldrig minnas det mer

Haha välfyllt åbytrav säger Skoglund. Det har aldrig varit bättre tävlingar på Åby. Jag ser ett hundratal personer utomhus på tv

Jag tror tyvärr att den vinner. Tror ingen vågar nånting

Yes!!!!!!!! Han lossade med de svenska ryttarna. Mer sånt här. 8 höll ju inte sin position, hon gick ju ut i 3:e när hon fick lite tryck på sig. Så här lediga är svenska kuskar och ryttare. Så fort en favoriter kommer viker man sig


Tävling!!!!!! Han började trycka sig ut. Hon kunde markerat. Men inte!!!! Det är ju Raffin, jag pissar på mig, bäst att gå ut i tredje


Nytt sömnpiller!!!!! Vilket jävla antiklimax. Stackars jävlar de som åkt ut till Åby idag


Haha det får vi hoppas på för det är ingen stor travsport än så länge. Som kusken sa själv " fick köra så sakta där framme"


Jaaaaaa så kul att Sten Juul vann, han förtjänar det. När det blir tävling kan även andra hästar vinna än favoriter

Vad fan tror du?????

Det är stora frågor och man kanske inte vill yttra sig kring det för respekt till tränare och hästägare mm. Är så jävla trött på dessa frågor a la Skoglund, har din bästa kusken etc. Jävla äckligt slickeri

Haha Goop som tränare. Vinner aldrig stora lopp med egentränat

Haha vilken sport Första tusen meter på 14.2....haha jisses Tävling, Nej!!!!!!!

Återigen kaffepengar på 7 rätt. Det här är inte hållbart. Folk tröttnar



Haha du låter som skraplotten. Det som inte är bra i travsporten ska tystas ner. Erkänner du? Du måste vara Socialdemokrat, bra dessa är beredda att offra demokrati
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 18:56   #214
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Har du källa på detta? Man kan vara affärsinriktad utan att gå med plus... Jag säger inte emot att hon är grymt bra för travsporten i Sverige, men att tro att hon skänker bort sina penningar är att vara bra naiv... Det är ju inte så att Menhammar mår dåligt, ekonomiskt sett!



Jepp, Villiam och någon till - det stämmer. Har du källa på detta - misstror dig inte då du oftast har koll, men vill gärna se det med egna ögon. Internet är så mycket fake news nu för tiden... Jag tror på högst en säsong till!

Har källa, men den finns inte att läsa på nätet.
Margareta är 84 år, god för mer än en miljard. Hennes barn kommer att få så dom klarar sig när hon ”loggar ut”.
Hon vill hellre stå i vinnarcirklar än sitta hemma och räkna tusenlappar de få år hon har kvar. Absolut har hon alltid varit en affärskvinna, men hon är inte girig. Sporten och tävling är prio för henne så länge hon har ork att vara med i matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10), Executive (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 19:21   #215
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja. Har inte du? Har du en SD-uppkoppling med bara begränsad tillgång till internet, utan google.com?

https://www.allabolag.se/5562837491/...eri-aktiebolag

Vad är en SD-uppkoppling?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 19:24   #216
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Varför det? Det är lika roligt varje gång som dina låtsaspengar kommer på tal.

Som sagt PAJAS! Känner mig dock smickrad att du lägger din dyrbara tid på lilla mig.

Senast redigerad av Melander den 2021-10-09 klockan 19:36.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 19:33   #217
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Har källa, men den finns inte att läsa på nätet.
Margareta är 84 år, god för mer än en miljard. Hennes barn kommer att få så dom klarar sig när hon ”loggar ut”.
Hon vill hellre stå i vinnarcirklar än sitta hemma och räkna tusenlappar de få år hon har kvar. Absolut har hon alltid varit en affärskvinna, men hon är inte girig. Sporten och tävling är prio för henne så länge hon har ork att vara med i matchen.
Hon är god för MYCKET MER än en futtig miljard. Trots att hon skattat i Sverige. Åker gärna i sitt privatplan och hälsar på sina hästar i USA.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 19:38   #218
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Har källa, men den finns inte att läsa på nätet.
Margareta är 84 år, god för mer än en miljard. Hennes barn kommer att få så dom klarar sig när hon ”loggar ut”.
Hon vill hellre stå i vinnarcirklar än sitta hemma och räkna tusenlappar de få år hon har kvar. Absolut har hon alltid varit en affärskvinna, men hon är inte girig. Sporten och tävling är prio för henne så länge hon har ork att vara med i matchen.

Hon har väl ärvt pengarna och man behöver inte vara en bra affärskvinna enkom för att man har mycket pengar. Jag misstror som sagt inte att hon brinner för travet, men jag tror inte hon vill gå med förlust heller... Kanske är hon bara dålig med pengar? Som sagt - du köper inte in dig i Calgary Games för tiotals miljoner utan att förvänta sig en grym återbetalning inom x antal år...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 19:43   #219
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den som tror att någon som är miljadär skänker bort pengar utan att få något i gengälld är ytterst naiv... Går hon back så är hon en dålig affärskvinna - inte en mecenat. Eller, så är hon både ock! Honplockar säkerligen in penningar som inte självklar syns i årsredovisningarna. Skalbolag och andra typer av upplägg...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 20:09   #220
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hon har väl ärvt pengarna och man behöver inte vara en bra affärskvinna enkom för att man har mycket pengar. Jag misstror som sagt inte att hon brinner för travet, men jag tror inte hon vill gå med förlust heller... Kanske är hon bara dålig med pengar? Som sagt - du köper inte in dig i Calgary Games för tiotals miljoner utan att förvänta sig en grym återbetalning inom x antal år...
Hon var bara drygt 30 år när hennes far plötsligt dog och hon fick ta över ansvaret för rederiet och Menhammar, så lite fel säga att hon bara ärvt sina pengar. Hon har sett till att väl förvalta det hon i unga år fick ansvar över.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 20:44   #221
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hon är god för MYCKET MER än en futtig miljard. Trots att hon skattat i Sverige. Åker gärna i sitt privatplan och hälsar på sina hästar i USA.
Snart är dessa idealister borta, sen får travet det tungt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-09, 22:01   #222
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Återigen kaffepengar på 7 rätt. Det här är inte hållbart. Folk tröttnar
Tröttna har alla på det här forumet gjort på dig.

Låt oss som vill glädjas av trav fortsätta göra det.

Du behöver inte förstöra stämningen på forumet mer.

Eftersom du inte verkar lyssna på våra uppmaningar så blir du nu avstängd.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+100), Gotland (+50), Basse (+50), DrMarre (+50), asgaya3141 (+10), Difsteve (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-11, 16:09   #223
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Som sagt PAJAS! Känner mig dock smickrad att du lägger din dyrbara tid på lilla mig.
Sitter man framför datorn i kalsongerna, redan inloggad och uppkopplad, så är det lika ansträngande som att klia sig på pungen. Den lilla insatsen har jag absolut råd med.

Scratch, scratch.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td