Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-11-28, 19:21   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

V75-Bergsåker 4 december (Jackpot)


Ännu en jackpotomgång väntar på atgs V75 spel då 80 procent av femrättspoolen igår ska delas ut till dom med sju rätt på lördag.

Det mest intressanta med omgången är att det är första V75an med barfotaförbud. Det kan dessutom kryddas med att hästarna måste tävla broddat om kylan består. Det är väldigt kul med dessa förändringar som sker när skotvånget inträder respektive upphör men tyvärr innebär det också väldigt mycket mer gissningar och det gynnar aldrig skicklighetsspelarna.

45 hästar som tävlade barfota i senaste starten ska tävla med skor på lördag. Det kan därmed säkert finnas riktiga guldkorn spelmässigt också.

Omgången i sig håller ingen högre sportslig klass men är den tiden nu när kvaliten på sporten kommer sjunka dramatiskt för att eskalera i januari och februari då dom som gillar bra sport får kolla lopp i Frankrike när sporten i Sverige är medioker.

En föraning om vad som komma skall är väl lördagens gulddivision. Sämre klass på högsta klassen vet jag inte om jag någonsin sett.

Ska nog kika lite i veckan efter ev förtidsspel men på lördag när loppen körs sitter jag på första parkett på stadion i Malmö och jublar över ännu ett SM guld till ett av världens bästa fotbollslag

Svårt att hitta något drag redan nu när man knappt sett något trav i höst, men ser ut som att några barfotahästar i kallblodsloppet kan tas bort. Lås på Belkfaks och Don Viking?

Lycka till !
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-28, 23:48   #2
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska nog kika lite i veckan efter ev förtidsspel men på lördag när loppen körs sitter jag på första parkett på stadion i Malmö och jublar över ännu ett SM guld till ett av världens bästa fotbollslag

"Världens bästa lag" Dags att öppna ena ögat va

Utgång på Elfvings megastjärna Twigs Got U
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
incitatus (+11)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-29, 08:58   #3
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg

"Världens bästa lag" Dags att öppna ena ögat va
[/B]
Det beror på väl på hur många lag man stoppar in under det kriteriet. Om det nu finns typ 265 miljoner spelare världen över, borde det väl bli typ 1 miljon lag eller så, och då är Malmö ett av världens 1000 bästa i alla fall.

Och sen blir man besviken på Djurgården tyvärr. Klarar man inte av att spöa Varberg på hemmaplan trots 17 mot 3 i avslut och 9 mot 3 i skott på mål, då förtjänar man inte att bli svenska mästare.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-29, 17:37   #4
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Visst verkar det vara en ganska svår och öppen spelkupong?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-30, 10:52   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Första tankar

Avd 1
1 GALERAS och 2 NAVONA i första hand. Bergh har chans på att ta sig upp i ledningen som tränare nu när varken Nurmos eller Redén är med.

Avd 2
1 ULTIMATE BRODDE är mitt förstastreck. Kuskförstärkt, förstaspår i volt och hemmabana. Chansspik

Avd 3
Tre av mina följehästar i samma lopp. 1 OTP, 4 OTF och 10 MR GOLDEN QUICK som jag fick in ett vinnarspel på så sent som i fredags. De måste med. Alla tre går bra på lång distans.

Avd 4
Här börjar jag med de två GRISLARNA. Så får vi se sen...

Avd 5
Silverdivisionen tycker jag alltid är svårlöst. Alla kan vinna. Första strecket till
3 VAN GOGH Z.S. Jag tycker att Rikard N Skoglund har fått stigande form sen han fick börja köra häst åt Bergh. Tar även
9 ALGOT ZONETT. Wäjersten har ju tokform och dessutom hemmabana.

Avd 6
Kortlopp över 1640 Auto börjar jag med
5 OTROLIGOSÅFIN. Kan t o m bli en chansspik trots kusken.

Avd 7
Bergh skickar upp 3 GLOBAL LOVER från Åby. Skoglund kör. Men 4 TWIGS GOT U vågar jag nog inte lämna utanför.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-12-02 klockan 14:32. Anledning: uppdatering av inledning
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 10:39   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

Någon som har info om Jägersro o Halmstad hästar kan ta sig till Åby?
Här i Malmö är det snöblandat o kraftig blåst, men är nog värre lite norrut.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 11:02   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Någon som har info om Jägersro o Halmstad hästar kan ta sig till Åby?
Här i Malmö är det snöblandat o kraftig blåst, men är nog värre lite norrut.
Tja på västkusten (Varberg) är det lätt snöfall och lite vind just nu. Men ”det blir alltid värre framåt natten ” säger ju Skifs. Det är väl ganska få Jägers hästar anmälda ?
Och Åby - Hstd är nog nemas problemas.
Vi hamnade visst på V75 / Covid sidan men det är väl kvällens V86 du syftar på.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 11:42   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad anser SO i frågan? Alltså frågan om vilka man behöver ha med i kallblodsloppet. Tro inget annat!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 11:55   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Nu strök de min spik i sista Twigs Got U.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 17:27   #10
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Felpost...
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 21:09   #11
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1518
Standard

Och bra, där bröts covidtjafset med de stora medicinska experterna Jajjan och Shooter ut till denna tråd istället:

https://www.sharps.se/forums/offtopi...och-vaccin-mm/
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."

Senast redigerad av fri den 2021-12-01 klockan 21:19.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 23:45   #12
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrev just nu själv där och trodde skiten skulle i alla fall synas i listorna, men icke! Nu lär detta dö ut snart då vaxxinvurmarna som vanligt bara är tomma skålar som låta mest!

HBTQ-vänstern, i sitt esse!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 14:01   #13
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Efter att ha läst några inlägg tänkte jag att jag måste ha råkat klicka på fel tråd. Men efter att ha dubbelkollat såg jag att det var en V75-tråd (fast innehållet mest handlade om annat). Vågar man slänga in ett inlägg om själva loppen, bara för att provocera igång V75-snacket?

Avd 1
1 GALERAS och 2 NAVONA i första hand. Bergh har chans på att ta sig upp i ledningen som tränare nu när varken Nurmos eller Redén är med.
Några sorgligt formlösa hästar som agerar utfyllnad. Svårt. Om inte firma Adielsson/Bååth bara brakvinner med 14 Zante Grif. Nån har iallafall lastat 5-6 papp vinnare på henne, på det tidiga spelet. Påkörd senast. 3 Bellatrix Club var riktigt vass senast. Går "alltid" med skor. 8 Graces Candy spurtade storstilat senast (Navona galopperade i ledningen). 2 Navona verkar vara en riktig vinterhäst, 5 raka kring jul och nyår ifjol.

Edit: Tror att jag går på 8 Graces Candy som utgångshäst på både streckspel och raket. 17 ggr degen och godkända 13% på strecken.

Edit2: Efter att ha tittat ett par gånger i lopparkivet så framstår 3 Bellatrix Club mer och mer som en vettig utgång. Blandar och ger lite, visst, men är inte så tokig över full distans. Det är nog mer en slump att hon har vunnit 5 av de 10 senaste loppen över 1640m. Ta en titt i arkivet när hon är tvåa efter Heloise Am, då offrar hon en 10-speed mitt i loppet för att komma till spets men står ändå rätt bra ända in i mål. 12% och 15 ggr pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 2
1 ULTIMATE BRODDE är mitt förstastreck. Kuskförstärkt, förstaspår i volt och hemmabana. Chansspik.
Om inget annat framkommer fram till start så spikar jag nog favoriten. Har tider i kroppen som ingen annan startande matchar.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 3
Tre av mina följehästar i samma lopp. 1 OTP, 4 OTF och 10 MR GOLDEN QUICK som jag fick in ett vinnarspel på så sent som i fredags. De måste med. Alla tre går bra på lång distans.
Nej, nej, nej.....

Edit: Med risk för att låta lite negativ men här lär det laddas från start av 3 Remarkable Feet och 5 Västerbo Grosbois, jag kan inte tänka mig att EA/OTP kan (eller vill) svara ut dem i 500-600 meter (som Billy Svedlund gjorde näst senast på Bergsåker). Det är inte snällt mot en gammal häst!

Låter förmodligen som en papegoja men jag måste ge både Berglund och Sjödén (läs deras krönikor som Hoola så förtjänstfullt lagt upp) rätt i att 7 Selmer I.H. borde vara förstahäst - och förmodligen spikförslag. Tvillingen borde vara spelbar, eftersom ingen av hästarna är favoriter, men en tidig indikation på vartåt det lutar är att tvillingen 5-7 inte ens ger 5 ggr pengarna i skrivande stund....

Jag fick 3,50 på Selmer I.H. som vinnare på SvS igårkväll, 2,16 nu på atg.se, en viss skillnad.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 4
Här börjar jag med de två GRISLARNA. Så får vi se sen...
5 Tangen Frikk står väl 20 meter sämre på det nu, än i tidigare starter? Rikard N aviserade spets och slut med sin styrning 2 Tangen Töff i den tidiga intervjun. 13 Bellfaks verkar ha blivit 30 meter bättre på slutet (4 av 5 senaste, 0 av 15 före det). 15 Grisle Odin har en inverterad rad (1 av 6 senaste, 16 av 20 före det). Har dock stött på Månlykke ett par ggr, vilket kan vara en del av förklaringen. Men insatsen senast var inte bra. I normala vätskor borde han t o m vara förstarankad? Sen kanske man måste passa Olsens båda också. Snacka om vinterform....

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 5
Silverdivisionen tycker jag alltid är svårlöst. Alla kan vinna. Första strecket till 3 VAN GOGH Z.S. Jag tycker att Rikard N Skoglund har fått stigande form sen han fick börja köra häst åt Bergh. Tar även
9 ALGOT ZONETT. Wäjersten har ju tokform och dessutom hemmabana.
Tror att du är inne på något här. 3 Van Googh måste man alltid passa vid spetsläge. Tyvärr är väl 2 Gardner Shaw för snabb ut? Och ännu snabbare ut är 5 Dom Perignon som enligt Emilia Leo ska köras där om den kommer till spets. 5% är ju alltid intressant. Och visst ska 12 Morotai Degato passas, särskilt till 3%. Långt upplopp gynnar den här.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 6
Kortlopp över 1640 Auto börjar jag med 5 OTROLIGOSÅFIN. Kan t o m bli en chansspik trots kusken.
Borde åtminstone gå att låsa på två? För inte lyckas väl Magnus A trolla dit sin igen?

Edit: har börjat vackla lite. Strykningen av ettan gör att favoriten flyttas ner till innerspår, inte helt värdelöst på Bergsåker men nog är det risk för att både 3, 4 och 5 är snabbare ut (om det satsas). Erik Adielsson upp nu bakom 3 Big Cactus Zet, exempelvis, tycker jag är intressant. Favoriten är en nervig Bold Eagle avkomma som om han blir överflyglad första biten säkert kan resultera i en rejäl startgunga - annars finns risk att han hamnar i maskin. Har tittat i arkivet och tycker inte att 5 Otroligochsåfin verkar vara så formstark. Var bedrövligt dålig när den mötte 8 Dwayne Zet. Även om dödens borde den hållit bättre. Funderar nästan på att spika den, den har ju också varit ute mot kulltopparna under 4-åringssäsongen (Hail Mary m fl) och kanske haft en liten mellansäsong i år, men gillade intrycket senast när han klev fram och avgjorde från dödens, när Magnus A ryckte tussarna 100 kvar.

Över 10 ggr och under 10% i dagsläget.

Edit2: Ser att det skriks på 6 Don't Be Weak - nerspelad nu till under 5 ggr pengarna på vinnarspelet. Förstår man inte alls. Har inte visat någon startsnabbhet alls, hitintills. Kommer att hamna sist. Inte svårt att spurta vasst när man inte varit inblandad i någon körning från start, men det är absolut inget vinnande koncept. Någon som har en annan uppfattning får gärna skriva av sig.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 7
Bergh skickar upp 3 GLOBAL LOVER från Åby. Skoglund kör. Men 4 TWIGS GOT U vågar jag nog inte lämna utanför.
Morgondagens roligaste lopp. Provar förmodligen att spika mig ur. 4 Twigs Got U är struken.

Edit: 3 Global Lover är en typisk LoveYouare. Storvuxen, storstegad som en älg - och trivs bäst barfota. Skor på nu och nerstruken till ett andraspår bakom bilen - jag är inte alls övertygad om att han tar spets, initialt. Då tror jag betydligt mer på 7 Anchor Love som visat rejäl startsnabbhet vid ett par tillfällen (ex. Romme i februari). Och jag håller det inte för helt otroligt heller att 5 Double Formula hinner före favoriten till plankan. Tyvärr börjar man darra lite på manschetten när det blir två strykningar bland framspåren, 10 Art Brown och 12 Albert Zonett är två segervana hästar som kan få bra resor i andra eller tredjepar utvändigt (om Troels nu inte fegar ur fullständigt och släpper till favoriten). Förmodligen kommer de två att gå samtidigt och då är det fördel den som blir framdragen. Man kanske ändar upp i 5 hästar med utgång på Troels.

Spelbar tvilling är 7 mot 3,5,10,12, (minst 16ggr just nu) - om de fortfarande ger minst 16 ggr insatsen när loppet startas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-12-04 klockan 13:23.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 14:41   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag ska gå igenom ditt inlägg och fiska guldkorn! Men angående mina följehästar i avd 3 så är jag lojal in i väggen när det gäller följehästar. Tänk på att On Track Piraten får KUSK för första gången på länge. H R Strömberg spikar sin häst på 5 tippar V75. Tyvärr sjönk oddset hastigt till knappt sex ggr men det hinner väl stiga senare i veckan...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 15:46   #15
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Tidiga Stänkarvarningar

V75 3) 5 Västerbo Grosbois. Mycket svag Gulddivision. Skrällen ligger i luften.

V75 4) 1 Grisleprinsen G.L. och 2 Tangen Tuff.

V75 7) 3 Double Formula och 7 Anchor Man.

Torsdagsspikar

6 Thorondor. 2 Champ Lane.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 20:47   #16
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag ska gå igenom ditt inlägg och fiska guldkorn! Men angående mina följehästar i avd 3 så är jag lojal in i väggen när det gäller följehästar. Tänk på att On Track Piraten får KUSK för första gången på länge. H R Strömberg spikar sin häst på 5 tippar V75. Tyvärr sjönk oddset hastigt till knappt sex ggr men det hinner väl stiga senare i veckan...
Hans R verkar ovanligt positiv.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 22:15   #17
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2085
Standard

Mycket surr om Anchor Man i sista, verkar gå bra med skor dessutom nedstruken till spår 5 nu. Jag är med i ett rätt hårdsatsande bolag där det redan är utsedd som veckan spik..
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 22:26   #18
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
Mycket surr om Anchor Man i sista, verkar gå bra med skor dessutom nedstruken till spår 5 nu. Jag är med i ett rätt hårdsatsande bolag där det redan är utsedd som veckan spik..
Ser ut som att det blir "allas" drag i morgon. Hoppas att den håller sig under 15% till slut. Tyvärr är det samma kusk som bakom Gitte Ballåkra igår så det är nog inte spelbart över 15%/under 10 ggr degen.

Jag fick 13,30 på SvS ikväll.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-02, 23:56   #19
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Lite kuriosa från förra årets V75 på Bergsåker:

Avd 1
Torbjörn Jansson blåste till spets från ett sjättespår med Dom Perignon. Såg ut att gå mot seger när Heading Reference (Daniel Wäjersten) segade sig förbi sista 50. Borde ha kunnat lite bättre, hade sprungit 12-tider på distansen i starterna innan.

Avd 2 - Kallblod över 2140 meter, tre volter.
I princip ostreckat förutom de tre längst bak. Hugo Bäck spetsade initialt, tilläggshästarna gav sig iväg 1400 kvar och satt i spets ett par varvet kvar. B.W Rune (4%) var dramatiskt förbättrad och stegade förbi Våller Nikolai på upploppet.

Avd 3 - Stolopp över 2140 meter, två volter.
2 Ella pace - som inte visat något sedan 2019 - vann relativt enkelt från ledningen till 30 ggr pengarna (1%). Ingen från tillägg kunde något.

Avd 4
Trumpie lyckades spetsa från sitt innerspår, såg förmodligen bättre ut än vad det var, nästan ingen som laddade från start. Vann enkel.

Avd 5 - 3140a
Gooner spetsade lätt från femtespår. Mer eller mindre överlägsen till slut. (Daniel Wäjersten igen),

Avd 6 - Guld, 2640a
Going for gold Zaz spetsade relativt enkelt från innerspår (ingen annan som laddade), släppte frivilligt till 11 Grainfield Aiden. 10 Selmer I.H gav sig iväg 600 kvar från fjärdepar utvändigt och var bara bäst 100 kvar. Vann enkelt till nästan 50 ggr pengarna (4%).

Avd 7 - 1640a
1 Marschall Match var chansls att ta emot 2 Rossi Palema. Fick hållas i spets, Wäjersten gav sig iväg tillsammans med stallkamraten på bortre långsidan, fick lite draghjälp - Merritt (10%) vann efter en virvlande avslutning före Algot Zonett (20%). Tre stallsegrar till Daniel Wäjersten.

Blev bra betalt. 6,4 millar för alla rätt.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-12-03 klockan 00:00.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 13:52   #20
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Daniel Berglund V75 Bergsåker på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jeppes (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 14:33   #21
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1518
Standard

Intervju med Westholm:

https://www.expressen.se/sport/trav/...rotator-item-3

En av hemligheterna bakom årets framgångar är tydligen att han låter hästarna springa i åttor istället för runt-runt. Det måste jag också börja med.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."

Senast redigerad av fri den 2021-12-03 klockan 14:38.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 15:18   #22
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 23
Sharp$: 976
Standard

Vad är det för spik Sv har i v75-6? 8 Dwayne Zet?
Lincz89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 17:20   #23
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

REMARKABLE FEET vinner imorgon!
Startsnabb, Magnus väljer lämplig resa, 5% tackar!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 19:08   #24
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lincz89 Visa inlägg
Vad är det för spik Sv har i v75-6? 8 Dwayne Zet?
Champ Lane? Hoppas jag för deras skull.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 19:17   #25
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Champ Lane? Hoppas jag för deras skull.
Nej deras spik syns tydligt på Svenska Spels Vinnarodds.
4,20 i vinnarodds på en 6procentare.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 19:41   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lincz89 Visa inlägg
Vad är det för spik Sv har i v75-6? 8 Dwayne Zet?
Förmodligen skriket Don't Be Weak.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 21:53   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Min första fråga. Klarar favoriten Grand Canyon Sisu av att gå felfritt ?
Min andra fråga. Är Champ Lane en stabil spik ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-03, 22:03   #28
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Jens Sjödén V75 Bergsåker på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 07:18   #29
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Första tankar

Avd 1
1 GALERAS och 2 NAVONA i första hand. Bergh har chans på att ta sig upp i ledningen som tränare nu när varken Nurmos eller Redén är med.

Avd 2
1 ULTIMATE BRODDE är mitt förstastreck. Kuskförstärkt, förstaspår i volt och hemmabana. Chansspik

Avd 3
Tre av mina följehästar i samma lopp. 1 OTP, 4 OTF och 10 MR GOLDEN QUICK som jag fick in ett vinnarspel på så sent som i fredags. De måste med. Alla tre går bra på lång distans.

Avd 4
Här börjar jag med de två GRISLARNA. Så får vi se sen...

Avd 5
Silverdivisionen tycker jag alltid är svårlöst. Alla kan vinna. Första strecket till
3 VAN GOGH Z.S. Jag tycker att Rikard N Skoglund har fått stigande form sen han fick börja köra häst åt Bergh. Tar även
9 ALGOT ZONETT. Wäjersten har ju tokform och dessutom hemmabana.

Avd 6
Kortlopp över 1640 Auto börjar jag med
5 OTROLIGOSÅFIN. Kan t o m bli en chansspik trots kusken.

Avd 7
Bergh skickar upp 3 GLOBAL LOVER från Åby. Skoglund kör. Men 4 TWIGS GOT U vågar jag nog inte lämna utanför.
Du säger att Wäjersten har tokform men förra helgen med finaler var sådär.
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 08:57   #30
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trav-King Visa inlägg
Du säger att Wäjersten har tokform men förra helgen med finaler var sådär.
Håller med litegrann... hästarna gick sådär.

Hans tränarstatistik senaste 20 starterna: 2-4-3

Inte helt horribelt.

Senaste segern 23:e November, så lite mer än en vecka ändå.

Två bra chanser idag, Sprickleback Face och Algott Zonett.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 09:06   #31
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Håller med litegrann... hästarna gick sådär.

Hans tränarstatistik senaste 20 starterna: 2-4-3

Inte helt horribelt.

Senaste segern 23:e November, så lite mer än en vecka ändå.

Två bra chanser idag, Sprickleback Face och Algott Zonett.
Det fanns väl dock en viss förklaring, åtminstone med Gooner då han hade "vallat" fel och hästen saknade fäste. Vilket han själv sa efter loppet. Möjligt övriga av hans hästar på Solvalla slet med samma problem.

Min skrällvarning i dag är 11 Didi Dam (avd1) fick aldrig helt fritt senast och såg inte tom ut över mål.
Pöllenen vill tydligen köra i spets med Västerbo Groibos kan väl öppna upp det guldloppet en aning...

Senast redigerad av viking90 den 2021-12-04 klockan 09:09.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 09:32   #32
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Citat Olle:

"45 hästar som tävlade barfota i senaste starten ska tävla med skor på lördag. Det kan därmed säkert finnas riktiga guldkorn spelmässigt också."

Ja, väldigt skönt att slippa skoinfo Olle!! Nu ska det tävlas!! På lika villkor i stort sett.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 09:32   #33
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det fanns väl dock en viss förklaring, åtminstone med Gooner då han hade "vallat" fel och hästen saknade fäste. Vilket han själv sa efter loppet. Möjligt övriga av hans hästar på Solvalla slet med samma problem.

Min skrällvarning i dag är 11 Didi Dam (avd1) fick aldrig helt fritt senast och såg inte tom ut över mål.
Pöllenen vill tydligen köra i spets med Västerbo Groibos kan väl öppna upp det guldloppet en aning...
Absolut kan det funnits förklaringar, hävdade inget annat... och statistiken säger ju att det ändå står hyfsat till. Hade någon av andraplatserna på slutet resulterat i seger så hade det nog varit ett annat surr just kring formen.

Och som sagt. Han har bra chanser idag, där jag tror mest på Algot Zonett.

Din skrällvarning har åkt med på mitt system också

Själv vill jag gärna ha med 1 Grisleprinsen G.L 2% med Michael Melander i kallblodsloppet samt 9 Google Sisu 4% med Jessica Sidbäck i avslutningen.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 09:53   #34
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Tror så här i omgången då jag inte velat skriva för mycket då det är skotvång nu och man måste kolla värmningar på hästarna. Det kommer avgöra idag och många gånger framåt.

V75-1 Så tror jag Zante Griif har 3 ben i mål om den går felfri. Volten är en risk men felfri springer den åttor runt detta

V75-2 Spets och slut och hämta ut. Jag tror 2 Grand Canyon Sisu har en mycket bra chans att leda runt om.

V75-3 Här tror jag det skräller idag. Favoriten är en usel favorit till förhållande strecken. Gardera säger jag bara

V75-4 Spika sig loss eller gardera. Det här kan bli en öppen historia om inte 10 Tekno Jerven bara leker hem detta

V75-5 Tycker Favoriten Algot Zonett har bra chans med 2 strykningar. Men ändå att den som sitter i spets blir svårslagen i detta lopp och där av tror jag favoriten får göra grovjobbet och då sårbar

V75-6 Överlägsen bäst kapacitet men dåligt spår. Luktar skräll varning om man tänker hur loppet blir kört.

V75-7 Dagens roligaste Chanspik finns här 7 Anchor Man 11% tror jag har mycket bra chans att vinna sista.

Rank V75-1
A 14
B 6-12-2-3-4-11-8
C 15-1-7
D 13-5-10-9

Rank- V75-2
A 2
B 1-6-10-11-5-4
C 9-12
D 7-8-3

Rank V75-3
A 5
B 7-3-4-10-11
C 8-6-1-9
D 2-12

Rank V75-4
A 10
B 9-13-15-6-12-5
C 14-3-2-1
D 8-11-7-4

Rank V75-5
A 3
B 2-9
C 12-11-8-4-10
D 1-5

Rank V75-6
A 12
B 5-2-6-8-10
C 3-7
D 7-4-9

Rank V75-7
A 7
B 10-1-3-12-9
C 8-11-5-6

Lycka till idag ¨

/Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+20), Jeppes (+20)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 11:20   #35
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

"Min skrällvarning i dag är 11 Didi Dam (avd1) fick aldrig helt fritt senast och såg inte tom ut över mål.
Pöllenen vill tydligen köra i spets med Västerbo Groibos kan väl öppna upp det guldloppet en aning..." (Viking)

Inne på samma spår Viking! SVS. (Didi Dam alltså)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)

Senast redigerad av valo den 2021-12-04 klockan 11:46.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 11:22   #36
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

7-rättspotten är dopad med 23 miljoner från förra veckan. Bolagsspelet fokuserar på sju rätt och blir favoritbetonat med några oddshöjande skrällar.

1) 2,3,6,8,11,14 r12-4 (favoriten 14 hoppade i starten i finalen senast. Andrefavoriten 6 kan ta ledningen från springspår. 2 galopperade bort segern senast på Valla - balanseras om idag. Bytte strax innan inlämning kl 10.30 ut 12 mot Vikings skrälldrag 11)

2) 1,2,5,6,9,10 r3-12 (Björn uppåt på 6 och tillsammans med 2 kan det vara ett vettigt lås. Bergh lyfter sina 9 och 10. Streckar även 1 och 6)

3) 1,11 r7-5 (storfavoriten 11 har utvecklats i ny regi - idag blir det att bekänna färg i guld. Gamle storstjärnan 1 startar på favoritdistans, vinterbana, elitkusk, tar ledningen och kan hålla hela vägen till 10 %)

4) 5,6,10,13,15 r3-12 (är rudis på kallisar och streckar alla över 10 %)

5) 9 r2-3 (favoriten 9 är på väg till guld och har överlägset bäst kapacitet. Skotvång är perfekt. Spikas)

6) 2,5 r12-8 (tar 5 ledningen kan han leda detta sprinterlopp. 2 måste tas ut i andraspår och inte fastna på innern. Bästa hästen 12 får trafikproblem från bakspår)

7) 1,3,7,10 r12-8 (speediga 1 släpper favoriten 3 till ledningen. 10 vinner ofta, är tillbaka efter skada och visar fin form. Trivs med skor. 7 är härdad i tuffa V75-gäng)

Kostar 1440:-. Dags att någon/några härinne tar jackpot idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 11:57   #37
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 10:27
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 8, 11, 12, 14 (4, 13)
2: 2 Grand Canyon Sisu (6, 5)
3: 7 Selmer I.H. (11, 8)
4: 1, 6, 10 (13, 5)
5: 9 Algot Zonett (2, 12)
6: 2, 5, 6, 8, 12 (3, 10)
7: 1, 3, 7, 9, 10, 12 (8, 11)

8x1x1x3x1x5x6 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: PZM MDJ TFL

Såhär blev mitt system idag och mina tankar (om det är till någon hjälp).

Avd 1
Kan vara så "enkelt" att Zante Grif vinner nu, men det gör den ju inte så ofta. Brukar vara något som gör att den inte vinner, trots att den nästan alltid är betrodd. Så den är väl "klar" idag då.

Jag garderar med många och hoppas på en skräll.

Avd 2
Här tror och hoppas jag på att Grand Canyon Sisu är bästa hästen.

Avd 3
Lurigt, men känns som en del är utfyllnad och troligen nöjda med en framskjuten placering.

Selmer I.H. har troligen siktats hit och vann detta loppet förra året. Skiljer lite för mycket på procenten gentemot Sprickleback Face. Tar ställning.

Avd 4
Lotteri... där ingen nog riktigt är helt borta.

Gillar Gorm och Teknojerven.

1 Grisleprinsen G.L. 2% med Michael Melander får bli mitt skrällbud.

Avd 5
Algott Zonett gjorde ett godkänt lopp senast utan att vara helt på topp och hade en bra placering på gång. Här kör nog Wäjersten snabbt fram tidigt och hästen får mala på, vilket den nog gör bäst. Skor borde bara vara en fördel. Vinner på klass och styrka.

Avd 6
Champ Lane har hög kapacitet, men spår 1 på en liten knepig häst som haft en del problem med aktionen känns sådär som favorit till 50%.

Fin på procent på 8 Dwayne Zet 7% och 12 Tattoo Avenger 9%.

Avd 7
Global Lover känns som en sårbar favorit. Med lång resa, ny balans med skor och kanske broddar så tycker jag den ska fällas.

Skrällen jag vill varna för är 9 Google Sisu 4%.

Lycka till idag allihopa med spelen!
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:10   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Dagens tankar..

Avd 1. 14 Zante Grif är en tänkbar och absolut spelvärd spik till 24% En felfri 6 Kia Ora sitter i ledningen. Skulle hon fela så har vi 2 Navona i spets! Se upp för Melkkos..

Avd 2. Upplagt för 2 Grand Canyon Sisu sos! Enda motbudet för ledning är 6 Thorondor.

Avd 3. Ett risigt lopp i högsta klassen. 5 Västerbo Grobois sitter i ledningen initialt men jag blir mycket förvånad om Pöllänen står fast vid att inte släppa. Det skulle vara om ingen ställer frågan.. Tanken är att 7 Selmer I.H är den som sitter i ledningen efter 1000m. Skrällen är 10 Mr Golden Quick. Men spik på Selmer känns befogat!

Avd 4. Det råder nog ingen tvekan om att 10 Tekno Jerven bara är bäst OM han travar felfrit! Vilket han inte gör.. Min vinnare är 13 Bellfaks! 14 Don Viking får skrällnicken.

Avd 5. Silver och bakspår för 12 Morotai Degato, likväl är det min vinnare i badkarsracet.. Dräparen är 1 Toutre som får ett riktigt fint lopp i rygg. Dock långsökt med lucka!

Avd 6. Ett lite rivigare brons över kort! Svårt att bena ut och jag garderar på.. En felfri 12 Tatoo Avenger kan runda med tanke på förmodat tempo. Skrällen är 7 Staro Mojito!

Avd 7. 7 Anchor Man verkar vara dagens skrik.. Jag varnade för den när Truels vann på Solänget till 16ggr degen. Är väl inte borta idag men blir överstreckad. Varning utfärdas för 9 Google Sisu.

Lycka till med streckandet!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:29   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Stora trafikproblem för kuskarna. Magnus A Djuse riskerar att missa hela tävlingsdagen lät det som i ATG live!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:42   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:41
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7, 9, 10 (8, 12)
2: 1, 2, 6 (8, 12)
3: 12 Tangen Svenn (1, 9)
4: 10, 13 (12, 9)

5x3x1x2 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: PWL BHD WCM
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:44   #41
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 390
Sharp$: 4253
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:43
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 10, 12 (7, 4)
2: 1, 2, 3, 10, 12 (6, 8)
3: 3, 11, 12 (1, 9)
4: 13 Chestnut Bojje (10, 12)

3x5x3x1 = 45 rader.
45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: XWJ KHC SCH
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:45   #42
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3174
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:39
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7, 10 (9, 8)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12 (7, 11)
3: 11 Rote Lin (12, 1)
4: 11 Bonny Boy (10, 13)

4x10x1x1 = 40 rader.
40 x 1 x 2,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: ZTC BHL RCH
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:46   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:45
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Hector Boko (1, 7)
2: 1, 2, 6, 7, 8, 10 (12, 4)
3: 1, 3, 6, 9, 11, 12 (5, 15)
4: 9, 10, 12, 13 (4, 11)

1x6x6x4 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: PWG HHL NCJ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:48   #44
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:47
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7, 9, 10 (1, 8)
2: 2, 6, 12 (1, 8)
3: 6, 9, 11, 12 (1, 5)
4: 10, 12, 13 (9, 4)

4x3x4x3 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: WPM LHK TCJ

Inleder jackpotdagen med en v4
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:50   #45
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

V4
Inlämnat: 2021-12-04, 14:38
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:45
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7, 9, 10 (8, 6)
2: 1, 2, 4, 6, 7 (8, 12)
3: 12 Tangen Svenn (1, 9)
4: 9 Zurich As (10, 13)

5x5x1x1 = 25 rader.
25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: WTJ DHM XCB
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:54   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Bellatrix Club och Didi Dam strukna.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 13:57   #47
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Uret - klockren vinnare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5), viking90 (+5), Gotland (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:15   #48
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Dagens funderingar:

Eftersom jag spelat 7 Anchor Man V/R på SvS och inte tror att någon annan kan vinna i V75:7 än favoriten så får det bli en spik på - favoriten.

I övrigt så hoppas jag på att inte båda favoriterna i V75:5 och V75:6 infriar, då blir det nog ingen utdelning att skriva hem till morsan om.

V75:1 - U: 8 Graces Candy G:1,2,4,6,11,12,14,15
V75:2 - U: 2 Grand Canyon Sisu G:1,3,5,6,9,10,12
V75:3 - U: 7 Selmer I.H. G: 1,3,5,6,9,10,12
V75:4 - 1,2,5,6,9,10,12,13,14,15
V75:5 - U: 3 Van Gogh Z.S. G:2,4,5,9,12
V75:6 - U: 8 Dwayne Zet G: 2,3,4,5,6,12
V75:7 - 3 Global Lover

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:28   #49
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Manfallet fortsätter, bäst att avvakta in i det sista.

Mr Golden Quick struken.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:32   #50
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3174
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:30
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 315,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 14 (2, 8)
2: 2, 6 (10, 5)
3: 7 Selmer I.H. (11, 1)
4: 1, 2, 6, 9, 10, 13, 15 (5, 14)
5: 2, 3, 9 (5, 4)
6: 6 Don't be Weak (2, 5)
7: 1, 3, 7, 10, 12 (9, 8)

3x2x1x7x3x1x5 = 630 rader.
630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr.
Totalt: 315,00 kr.
Rättningskod: ZRM DHK VCC
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:37   #51
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Stora trafikproblem för kuskarna. Magnus A Djuse riskerar att missa hela tävlingsdagen lät det som i ATG live!
Emilia Leo har blivit uppsatt på Magnus styrning i avdelning 1 på 12 Ies Elisabet.

Kanske kommer ytterligare nya kuskar på hans styrningar inom kort.

Under V75-spelet har han även just nu, utan ändringar:

avd 3
3 Remarkable Feet 5%

avd 4
5 Tangen Frikk 15%

avd 6
8 Dwayne Zet 8%
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:40   #52
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 566
Sharp$: 1348
Standard

V75

14
2,6
1,5,7,11
5,6,10,13
9
2,5,6
10
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:41   #53
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Wäjersten visade ju också allt väl med stallformen efter en övertygande vinst i tvååringsloppet. Kan ju vara viktigt att ha med sig då han har några favoriter idag!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 14:59   #54
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

Så bidde de på lilla mattesystemet
V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:40
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 67,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Kia Ora (14, 2)
2: 1, 5, 6 (2, 10)
3: 3, 5, 8 (11, 7)
4: 5, 6, 10, 13, 15 (9, 14)
5: 9 Algot Zonett (2, 3)
6: 8 Dwayne Zet (2, 5)
7: 3, 10, 12 (7, 1)

1x3x3x5x1x1x3 = 135 rader.
135 x 1 x 0,50 kr = 67,50 kr.
Totalt: 67,50 kr.
Rättningskod: QTB CHL TMK
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:03   #55
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

4 Issiah struken - och plötsligt har 8 Dwayne Zet ett sjättespår. Bra!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:03   #56
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:59
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Så här blev mitt spel idag.
Barnbarnen kom just så nu får jag släppa det här
med hästarna och gå ut i snön och åka pulka.

Avd
1: 1, 2, 6 (14, 8)
2: 1, 6, 9 (2, 10)
3: 1, 4 (11, 7)
4: 1, 15 (10, 5)
5: 3 Van Gogh Z.S. (9, 2)
6: 5, 6 (2, 12)
7: 3, 10 (7, 12)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:06   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:57
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8, 14 (12, 1)
2: 2, 6, 9 (10, 5)
3: 11 Spickleback Face (7, 1)
4: 5, 9, 10, 13, 15 (6, 14)
5: 3, 9, 10, 12 (2, 5)
6: 2 Champ Lane (5, 6)
7: 3, 7, 10 (12, 1)

5x3x1x5x4x1x3 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: RPH JHG VMF
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:06   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Det är lite tunnsått med värmningar så jag väntar inte längre med att lämna in.

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:06
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (12, 4)
2: 6 Thorondor (2, 9)
3: 3, 5, 7, 11 (8, 1)
4: 15 Grisle Odin G.L. (5, 10)
5: 9 Algot Zonett (2, 12)
6: 2, 5, 6, 8, 12 (10, 3)
7: 1, 3, 7, 9, 10, 12 (8, 11)

4x1x4x1x1x5x6 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: QZB HHK RML
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:12   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:12
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (12, 9)
2: 1, 2, 6 (9, 10)
3: 1, 3, 5, 7, 11 (8, 6)
4: 10 Tekno Jerven (15, 6)
5: 2, 3, 4, 9, 10, 12 (5, 1)
6: 5 Otroligosåfin (6, 2)
7: 1, 3, 5, 7, 9, 10 (8, 12)

4x3x5x1x6x1x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Cancerfonden: 64,80 kr
Totalt: 1 144,80 kr

Avd1 2 Navona (bosseguldheden, stankarn) 8 Graces Candy (stankarn) 14 Zante Grif (jiwa)
Avd2 1 Ultimate Brodde (bosseguldheden) 2 Grand Canyon Sisu (jiwa,nobleflash,kalleklut)
Avd3 3 Remararkble Feet (monimaker1) 7Selmer IH (stankarn)
Avd4 10 Tekno Jerven (jiwa)
Avd5 12 Morotai Degato (stankarn, kalleklut)
Avd6 5 Otroligosåfin (bosseguldheden, mackpeter)
Avd7 7 Anchor Man (Efterhandaren) 9 Google Sisu (nobleflash, kalleklut)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:13   #60
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Så här blev dagens rader
'
V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:06
Svensk allians s andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 750,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Zante Grif (6, 2)
2: 1, 2, 5, 6, 9, 10, 12 (4, 3)
3: 1, 4, 5, 7, 11 (3, 8)
4: 10 Tekno Jerven (5, 6)
5: 2, 3, 4, 5, 9 (12, 10)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 1, 3, 5, 7, 10 (12, 9)

1x7x5x1x5x4x5 = 3500 rader.
3500 x 1 x 0,50 kr = 1 750,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:03
Bills Tobak, Superdragets andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 335,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Zante Grif (6, 2)
2: 2 Grand Canyon Sisu (6, 10)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 11 (8, 9)
4: 3, 5, 6, 9, 10, 13, 15 (12, 14)
5: 2, 3, 9 (5, 4)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 1, 3, 7, 9, 10 (5, 12)

1x1x6x7x3x4x5 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr = 1 260,00 kr

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:00
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 712,32 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 8, 12, 14 (15, 13)
2: 2, 5, 6, 10 (1, 9)
3: 3, 5, 7, 11 (4, 10)
4: 10 Tekno Jerven (15, 13)
5: 2, 3, 9 (5, 4)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 7 Anchor Man (3, 10)

7x4x4x1x3x4x1 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr.

Lycka till

/Jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:15   #61
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Lycka till alla!

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:11
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 8, 12, 14 (2, 9)
2: 2, 5, 6, 12 (3, 7)
3: 1, 11 (7, 5)
4: 1, 5, 12, 13, 15 (8, 11)
5: 2, 9, 10 (12, 11)
6: 2 Champ Lane (5, 8)
7: 10 Art Brown (3, 7)

6x4x2x5x3x1x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: ZSH KHG XMG
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:15   #62
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:01
Jobblappens andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 920,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (9, 12)
2: 2 Grand Canyon Sisu (6, 5)
3: 7, 11 (8, 3)
4: 5, 9, 10 (13, 6)
5: 2, 3, 9, 12 (10, 5)
6: 2, 3, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 1, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12 (11, 6)

4x1x2x3x4x5x8 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,50 kr = 1 920,00 kr.
Totalt: 1 920,00 kr.
Min kostnad: 1 920,00 kr x 10/20 = 960,00 kr
Rättningskod: NZH MHM WMC

—-

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:02
Jobblappens andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Kia Ora (14, 2)
2: 5, 6, 10 (2, 1)
3: 7, 11 (1, 5)
4: 5, 9, 10 (6, 13)
5: 9 Algot Zonett (2, 3)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 7, 10 (3, 12)

1x3x2x3x1x4x2 = 144 rader.
144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Min kostnad: 72,00 kr x 10/20 = 36,00 kr
Rättningskod: TZB MHJ ZMH


—-

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:31
RTJ-LOSs andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 008,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8, 12, 14 (1, 13)
2: 1, 2, 5, 6, 9, 10, 12 (3, 7)
3: 7 Selmer I.H. (11, 1)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (12, 4)
5: 9 Algot Zonett (2, 3)
6: 2, 6 (5, 12)
7: 7, 10 (3, 12)

6x7x1x12x1x2x2 = 2016 rader.
2016 x 1 x 0,50 kr = 1 008,00 kr.
Totalt: 1 008,00 kr.
Min kostnad: 1 008,00 kr x 9/21 = 432,00 kr
Rättningskod: VRC JHM XCH




V75
Inlämnat: 2021-12-04, 15:29
Freddylappens andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (12, 4)
2: 2, 5, 6 (10, 1)
3: 7 Selmer I.H. (11, 1)
4: 1, 3, 5, 6, 9, 10, 13, 14, 15 (2, 12)
5: 2, 3, 4, 5, 9, 10, 12 (1, 11)
6: 6 Don't be Weak (2, 5)
7: 3, 7, 10 (1, 5)

4x3x1x9x7x1x3 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr.
Totalt: 1 134,00 kr.
Min kostnad: 1 134,00 kr x 8/23 = 394,43 kr
Rättningskod: RRF LHD ZCK


Så här blev mina försök till att få ta del av jackpotten.
Lycka till nu alla sharpsare!
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:16   #63
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 758
Sharp$: 2728
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:15
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 405,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Zante Grif (6, 2)
2: 1, 2, 6, 9, 10 (5, 12)
3: 3, 5, 11 (7, 1)
4: 5, 10, 13 (6, 15)
5: 3, 9, 12 (2, 5)
6: 2 Champ Lane (5, 6)
7: 1, 3, 7, 8, 9, 10 (12, 5)

1x5x3x3x3x1x6 = 810 rader.
810 x 1 x 0,50 kr = 405,00 kr.
Totalt: 405,00 kr.
Rättningskod: PVD BHM WML
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:17   #64
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3174
Standard

Då tar vi bort 11 SPICKLEBACK FACE efter sämre värmning. 5 eller 7 vinner. Jag på 7an
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:18   #65
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 390
Sharp$: 4253
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:17
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 2 374,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8, 14 (12, 1)
2: 2 Grand Canyon Sisu (5, 6)
3: 1, 5, 7, 11 (4, 3)
4: 2, 3, 5, 6, 9, 10, 13, 15 (1, 14)
5: 9 Algot Zonett (3, 2)
6: 2, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (3, 9)
7: 1, 3, 7, 10 (9, 12)

5x1x4x8x1x7x4 = 4480 rader.
4480 x 1 x 0,50 kr = 2 240,00 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:18   #66
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:17
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 729,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 14 (8, 12)
2: 2, 5, 6 (10, 1)
3: 1, 7, 11 (5, 3)
4: 5, 10, 15 (6, 13)
5: 9 Algot Zonett (2, 3)
6: 2, 5, 6 (12, 8)
7: 1, 3, 7, 9, 10, 12 (8, 5)

3x3x3x3x1x3x6 = 1458 rader.
1458 x 1 x 0,50 kr = 729,00 kr.
Totalt: 729,00 kr.
Rättningskod: VVD FHK VMK
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:21   #67
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2264
Standard

Min Rad med 5mins analys-kom just hem efter rep med bandet...
V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:18
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 128,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (12, 4)
2: 5, 6 (2, 10)
3: 7, 11 (1, 5)
4: 10, 15 (5, 6)
5: 2 Gardner Shaw (9, 3)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 1, 3 (10, 7)

4x2x2x2x1x4x2 = 256 rader.
256 x 1 x 0,50 kr = 128,00 kr.
Totalt: 128,00 kr.
Rättningskod: NVF FHMccccccccc

Lycka Till!
Mvh,
L
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:23   #68
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:17
KalleKs andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 050,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8, 14 (12, 1)
2: 2 Grand Canyon Sisu (6, 10)
3: 7 Selmer I.H. (5, 11)
4: 5, 9, 13, 14 (10, 15)
5: 2, 9, 12 (1, 10)
6: 2, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (3, 9)
7: 1, 3, 7, 9, 10 (12, 8)

5x1x1x4x3x7x5 = 2100 rader.
2100 x 1 x 0,50 kr = 1 050,00 kr.
Totalt: 1 050,00 kr.
Rättningskod: SAM USP ETS
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:26   #69
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

Tar tillbaks allt Oskar, svor som f-n när han inte kunde köra från start.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:28   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Vilken insats! Trodde åttan skulle hålla hela vägen och knappast att Kia Ora skulle komma igen efter ett lopp i spåren.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:29   #71
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Tar tillbaks allt Oskar, svor som f-n när han inte kunde köra från start.
Ja, jäklar vad bra hon var Kia Ora. Ska ju inte gå efter den totalt missade starten och hamna sist. Bakom tilläggshästarna till och med. Grymt slutvarv!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:41   #72
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:07
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 2 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 12, 14 (7, 1)
2: 1, 2, 6 (10, 5)
3: 7, 11 (1, 5)
4: 2, 5, 6, 9, 10, 13, 15 (14, 1)
5: 9 Algot Zonett (3, 2)
6: 2, 5, 6, 12 (8, 10)
7: 3, 7, 8, 10, 12 (1, 9)

5x3x2x7x1x4x5 = 4200 rader.
4200 x 1 x 0,50 kr = 2 100,00 kr.
Totalt: 2 100,00 kr.
Min kostnad: 2 100,00 kr x 4/21 = 400,00 kr
Rättningskod: SSG GHG



V75
Inlämnat: 2021-12-04, 13:46
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 113,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 14 (8, 3)
2: 2, 6 (10, 1)
3: 7 Selmer I.H. (11, 1)
4: 5, 6, 9, 10, 13, 15 (14, 2)
5: 2, 3, 9 (5, 4)
6: 2, 12 (5, 6)
7: 3 Global Lover (10, 7)

3x2x1x6x3x2x1 = 216 rader.
216 x 1 x 0,50 kr = 108,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 113,00 kr.
Rättningskod: XPM JHD RKG


V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:09
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 14 (2, 8)
2: 6 Thorondor (2, 10)
3: 7 Selmer I.H. (11, 1)
4: 2, 5, 6, 9, 10, 15 (13, 14)
5: 2, 3, 4, 9, 10, 12 (5, 1)
6: 2, 6, 12 (5, 8)
7: 7 Anchor Man (3, 10)

2x1x1x6x6x3x1 = 216 rader.
216 x 1 x 0,50 kr = 108,00 kr.
Totalt: 108,00 kr.
Rättningskod: TSC CHD ZMM

Så blev det
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:47   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Goops häst var ju inte särskilt startsnabb alls och såg mest seg ut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:48   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Goops häst var ju inte särskilt startsnabb alls och såg mest seg ut.
Ja, trivdes nog inte alls med skor runt om. Men vinnaren såg ju kanonfin ut hela vägen!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 15:52   #75
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Ja, trivdes nog inte alls med skor runt om. Men vinnaren såg ju kanonfin ut hela vägen!
Är väl med bakskorna ryckta som den fått ett lyft i sina senaste starter och Goop själv bakom hästen är väl lite bättre än Stefan Persson.

Kanske lite bättre hästar emot idag också.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:02   #76
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

V5
Inlämnat: 2021-12-04, 16:48
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 17:05
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Selmer I.H. (11, 5)
2: 5, 6, 9, 10, 13, 15 (14, 1)
3: 2, 9 (3, 5)
4: 2, 5, 6 (12, 8)
5: 3, 10 (7, 12)

1x6x2x3x2 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: PTH BHK WGK
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:05   #77
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

7-5 tvilling nu (guld)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:09   #78
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Kanoners! Samu kan man lita på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:09   #79
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Rauno NÖTSKAL Pöllänen
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:11   #80
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Rauno har 3 i segerprocent.Lätt att förstå varför.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+4)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:16   #81
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

2640m, bara att tacka och bocka för Raunos körning
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:17   #82
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Kom igen nu. Nu ska det väl ändå kunna gå vägen.

1: 6 Kia Ora
2: 2, 6
3: 7 Selmer I.H.
4: 6, 9, 10, 13, 15
5: 2, 3, 5, 9, 12
6: 2, 6, 8, 12
7: 3, 7, 10

- 300 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:17   #83
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
2640m, bara att tacka och bocka för Raunos körning
Rauno kan man lita på!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:19   #84
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Rauno kan man lita på!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:21   #85
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Rauno kan man lita på!
Ja, han hade verkligen ingen plan B i alla fall

Men härligt att se On Track Piraten också. Snacka om pigg gamling!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:22   #86
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Kom igen nu. Nu ska det väl ändå kunna gå vägen.

1: 6 Kia Ora
2: 2, 6
3: 7 Selmer I.H.
4: 6, 9, 10, 13, 15
5: 2, 3, 5, 9, 12
6: 2, 6, 8, 12
7: 3, 7, 10

- 300 kr
Härlig start! Heja heja!

Hela vägen nu!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:35   #87
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Vilken kapacitet det finns hos den hästen. Det går lite som på nålar, men blir han lite säkrare så kan han nog rå på de allra bästa i framtiden.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:36   #88
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-12-04, 16:12
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 8, 14 (12, 9)
2: 1, 2, 6 (9, 10)
3: 1, 3, 5, 7, 11 (8, 6)
4: 10 Tekno Jerven (15, 6)
5: 2, 3, 4, 9, 10, 12 (5, 1)
6: 5 Otroligosåfin (6, 2)
7: 1, 3, 5, 7, 9, 10 (8, 12)

4x3x5x1x6x1x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Cancerfonden: 64,80 kr
Totalt: 1 144,80 kr

Avd1 2 Navona (bosseguldheden, stankarn) 8 Graces Candy (stankarn) 14 Zante Grif (jiwa)
Avd2 1 Ultimate Brodde (bosseguldheden) 2 Grand Canyon Sisu (jiwa,nobleflash,kalleklut)
Avd3 3 Remararkble Feet (monimaker1) 7Selmer IH (stankarn)
Avd4 10 Tekno Jerven (jiwa)
Avd5 12 Morotai Degato (stankarn, kalleklut)
Avd6 5 Otroligosåfin (bosseguldheden, mackpeter)
Avd7 7 Anchor Man (Efterhandaren) 9 Google Sisu (nobleflash, kalleklut)

Man sitter ju inte lugn i båten även om Tekno Jerven sitter i spets
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:40   #89
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 149
Sharp$: 9326
Standard

Faaaan!! Hade ju rätt i att det skulle bli galopp.. Men sen går han och vinner ändå
Ratades på 4 hästar för egen del
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:52   #90
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Dags för skräll!

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-04, 09:30
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 18:20
Kostnad: 104,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Staro Mojito
2: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

10 x 10,00 kr = 100,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 104,00 kr.
Rättningskod: PSL HDK VBL
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-04, 09:30
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 18:20
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Staro Mojito
2: 10, 12

2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Rättningskod: TSL HDK VBB
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:56   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Det var en rejäl skräll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:57   #92
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-12-04, 10:27
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 8, 11, 12, 14 (4, 13)
2: 2 Grand Canyon Sisu (6, 5)
3: 7 Selmer I.H. (11, 8)
4: 1, 6, 10 (13, 5)
5: 9 Algot Zonett (2, 12)
6: 2, 5, 6, 8, 12 (3, 10)
7: 1, 3, 7, 9, 10, 12 (8, 11)

8x1x1x3x1x5x6 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: PZM MDJ TFL

Såhär blev mitt system idag och mina tankar (om det är till någon hjälp).

Avd 1
Kan vara så "enkelt" att Zante Grif vinner nu, men det gör den ju inte så ofta. Brukar vara något som gör att den inte vinner, trots att den nästan alltid är betrodd. Så den är väl "klar" idag då.

Jag garderar med många och hoppas på en skräll.

Avd 2
Här tror och hoppas jag på att Grand Canyon Sisu är bästa hästen.

Avd 3
Lurigt, men känns som en del är utfyllnad och troligen nöjda med en framskjuten placering.

Selmer I.H. har troligen siktats hit och vann detta loppet förra året. Skiljer lite för mycket på procenten gentemot Sprickleback Face. Tar ställning.

Avd 4
Lotteri... där ingen nog riktigt är helt borta.

Gillar Gorm och Teknojerven.

1 Grisleprinsen G.L. 2% med Michael Melander får bli mitt skrällbud.

Avd 5
Algott Zonett gjorde ett godkänt lopp senast utan att vara helt på topp och hade en bra placering på gång. Här kör nog Wäjersten snabbt fram tidigt och hästen får mala på, vilket den nog gör bäst. Skor borde bara vara en fördel. Vinner på klass och styrka.

Avd 6
Champ Lane har hög kapacitet, men spår 1 på en liten knepig häst som haft en del problem med aktionen känns sådär som favorit till 50%.

Fin på procent på 8 Dwayne Zet 7% och 12 Tattoo Avenger 9%.

Avd 7
Global Lover känns som en sårbar favorit. Med lång resa, ny balans med skor och kanske broddar så tycker jag den ska fällas.

Skrällen jag vill varna för är 9 Google Sisu 4%.

Lycka till idag allihopa med spelen!
Fan...
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:57   #93
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

Bläääää!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 16:59   #94
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Behöver ha in platsen på Otroligåsåfin så jag slipper gå back idag.

RAKET
Inlämnat: 2021-12-04, 15:32
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 14:53
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
4: Vinnare 13 Chestnut Bojje
7: Plats 11 Spickleback Face
10: Plats 5 Otroligosåfin

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: XRL BHG NCC
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:03   #95
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Kör en tvilling också.

TVILLING
Inlämnat: 2021-12-04, 18:03
Bergsåker Lopp 10
Lördag 2021-12-04
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
8, 12
Utgångshästar
5 Otroligosåfin

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: VWG JHG ZJL
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:03   #96
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-04, 18:03
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 18:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Otroligosåfin
2: 1, 3, 10

3 x 100,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: WWB DHG SJG
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:08   #97
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LLLLLIIIIIVVVVEEEEERRRRRPPPPOOOOOLLLLLL!!!!!

YNW, fucking, ALONE!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+25)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:17   #98
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Åtta av oss - två med flera kuponger - hängde med efter fjärde avdelningen. Men ingen klarade Jaques Noir. Risk för jackpot för fem och 6 rätt, dvs ingen utdelning.

Får hoppas på DD idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:23   #99
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 390
Sharp$: 4253
Standard

Årets bortkörning! Otroligt! Jackpot på V75 och en jävla lallare får larva så med en storfavorit!

Nu är jag nöjd då jag garderade och tjänade på det men fy fan för lallare på V75 när så stora pengar satsas!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:24   #100
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Jajemensan!

Då var vi hemma! Fy f-n vad skönt!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:24   #101
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Otroligåsåfin blev det helt fel för och var mil efter klungan till slut. Ingen bra speldag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:24   #102
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2464
Standard

Det blev ingen vinterlunk på V75 idag i alla fall. Full körning i de flesta loppen. Uppfriskande att se även om det mesta gått snett för mig idag
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:29   #103
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Petter Lundberg nedstruken till ett bra fjärde spår.Helt ofömögen att ta vara på två strykningar innanför.
M.A.Djuse hamnar illa till från sitt sjätte spår men kör resolut fram,tar över och vinner.
Skillnad på kusk och kusk...
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:41   #104
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

laga mat inte hunnit med lägga ut , hälften rätt så långt
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-04, 18:09
Bergsåker
Lördag 2021-12-04
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Dwayne Zet
2: 7 Anchor Man

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: ZPL BHM ZJD
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:43   #105
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jamaica Boko nu!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:43   #106
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Bara inte 10 vinner...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:46   #107
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

3:e invändigt en typisk vinnarposition
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:47   #108
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Global Lover överlägsen, fick loppet lite till skänks.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 17:49   #109
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens funderingar:

Eftersom jag spelat 7 Anchor Man V/R på SvS och inte tror att någon annan kan vinna i V75:7 än favoriten så får det bli en spik på - favoriten.

I övrigt så hoppas jag på att inte båda favoriterna i V75:5 och V75:6 infriar, då blir det nog ingen utdelning att skriva hem till morsan om.

V75:1 - U: 8 Graces Candy G:1,2,4,6,11,12,14,15
V75:2 - U: 2 Grand Canyon Sisu G:1,3,5,6,9,10,12
V75:3 - U: 7 Selmer I.H. G: 1,3,5,6,9,10,12
V75:4 - 1,2,5,6,9,10,12,13,14,15
V75:5 - U: 3 Van Gogh Z.S. G:2,4,5,9,12
V75:6 - U: 8 Dwayne Zet G: 2,3,4,5,6,12
V75:7 - 3 Global Lover

Lycka till!
Spiken satt och 3 utgångshästar inne - och ändå får man bara 6 rätt på V75. Det är ett svårt spel det här.

Men Komben på SvS satt och gav 40 ggr degen.

04/12/202118:06:07
Kanal: Internet
Kombo: Dubbel
Odds: 39,37
Insats: 250,00 (1 Spel X 250,00) Vinst: 9 843,75

Tack för kaffet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+4)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-12-04 klockan 17:53.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 18:14   #110
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Angående storfavoriter och V75-utdelning.

Idag vann 3 favoriter, 2 andrahandare, en 8%are och en riktig skräll.

En enda skräll var allt som behövdes för att miljonvinsten skulle vara inom räckhåll för de som var rätt ute.

Fantastiskt bra betalt idag. ( Jag var helt borta själv ändå såklart! )

Hur kunde det bli så här? Jo, de tre största favoriterna plumpade. Då räckte det med en enda rejäl skräll. När megafavoriterna vinner kan det också bli hög utdelning. Men då behövs i regel minst 3 rejäla överraskningar. Två räcker sällan.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 18:32   #111
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

En liten nos ifrån fullpott på chansen idag. Utdelning hade väl visserligen dykt ordentligt med Algot..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jeppes (+20)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 18:39   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Polarna har åkt till Rovaniemi(finska V75 Arctic Race i -25 grader) idag, fick nyss en bild från hotellet på dom och Jos Verbeek...undrar hur det kommer att gå för dom(och Jos)...fotnot: Imorgon kl 10(dryga två timmars resa till Luleå och då är det ca 2 timmar från Rovis dit ) ska en av polarna plocka upp sin syster, för att sedan ge järnet till Kallax flygplats i Luleå(planet går 13.30)...Jos är nog i det närmaste absolutist i jämförelse med pojkarna...blir spännande...

Senast redigerad av mikaels den 2021-12-04 klockan 18:43.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 19:49   #113
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Polarna har åkt till Rovaniemi(finska V75 Arctic Race i -25 grader) idag, fick nyss en bild från hotellet på dom och Jos Verbeek...undrar hur det kommer att gå för dom(och Jos)...fotnot: Imorgon kl 10(dryga två timmars resa till Luleå och då är det ca 2 timmar från Rovis dit ) ska en av polarna plocka upp sin syster, för att sedan ge järnet till Kallax flygplats i Luleå(planet går 13.30)...Jos är nog i det närmaste absolutist i jämförelse med pojkarna...blir spännande...
Jos?

Lås in systern!!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 20:06   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Systern är långt borta, hon ska ju plockas upp imorgonbitti...Jos har ju dessutom en 25-årig dam med sig, men det verkar inte bekymra honom, han och pojkarna(54 o 57år) verkar roa sig ändå...får se hur det ser ut imorgon...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-04, 20:51   #115
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Jos och polaren har somnat "arm i arm", men jäkligt roligt har dom haft...den som är vaken av polarna, har dessvärre inget körkort(läs texten en bit upp)...synd att man inte får vara med när det händer grejer...Den som är vaken har haft sin roligaste kväll på 20 år, så då kanske ni förstår......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-05, 08:29   #116
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Missade travet igår. Att omgångens största favorit torskade på målfoto i avd 5 mot en av omgångens minst spelade hästar räddade denna omgång från ny femrättsjackpot och ny fiaskoutdelning. Vilken skillnad på utdelningen för 7 resp 6 rätt så gissar att de flesta system spikade eller tog ganska få streck i femte.

Nu när Malmö FF spelat hem ännu ett SM guld dröjer det i alla fall ett bra tag till deras matcher krockar med lördagstravet igen. Vilken fest det blev på stadion efter matchen igår. Önskar att alla fick uppleva ett sådant guldfirande och inte bara vi skåningar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-05, 12:44   #117
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Missade travet igår. Att omgångens största favorit torskade på målfoto i avd 5 mot en av omgångens minst spelade hästar räddade denna omgång från ny femrättsjackpot och ny fiaskoutdelning. Vilken skillnad på utdelningen för 7 resp 6 rätt så gissar att de flesta system spikade eller tog ganska få streck i femte.

Nu när Malmö FF spelat hem ännu ett SM guld dröjer det i alla fall ett bra tag till deras matcher krockar med lördagstravet igen. Vilken fest det blev på stadion efter matchen igår. Önskar att alla fick uppleva ett sådant guldfirande och inte bara vi skåningar.
Utdelningen på 6+5 rätt blev väldigt nära den förväntade. Att utdelningen på 7r stack iväg extra mycket på favoriten i sista beror snarare på att alla skulle sänka den. Hela fältet förutom favoriten var överspelade i sista. Jämför t ex den minst spelade 0,55%aren som hade gett 5M med favoriten på 34% som gav 961k. Sällan har man sett en så skev fördelning.

Att det blev "hög utdelning överhuvudtaget" beror dock självklart precis som du säger på att det blev storskräll istället för omgångens största i femte.

Jag förstår om Miffo-spelarna ( är det så det heter? ) firade. De vann ju. Men resten? Märklig hysteri. Annat kan jag inte säga.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)

Senast redigerad av Strappa71 den 2021-12-05 klockan 12:47.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-05, 18:47   #118
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2085
Standard

Jag har rätt udda arbetstider så jag missar oftast V75 och spelar mer på vardagstravet. Dock.. Efter ha sett Selmer I.H. få regelrätt pisk av Swagger senast så var det helt obegripligt att "alla" spikade Selmer.

Men det var ju tur att jag jobbade igår
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-06, 07:45   #119
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 395
Sharp$: 5745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
Jag har rätt udda arbetstider så jag missar oftast V75 och spelar mer på vardagstravet. Dock.. Efter ha sett Selmer I.H. få regelrätt pisk av Swagger senast så var det helt obegripligt att "alla" spikade Selmer.

Men det var ju tur att jag jobbade igår
Fast då fick Selmer traska utvändigt och hade inte startat på en månad.

Behövde troligen den genomköraren och siktades mot detta loppet. Vunnit detta loppet två år i rad nu.

Sprickleback Face sämre med skor.
Nobleflash är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td