|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
|
Min favorithistoria avseende Björn "skräcken" Linder.
Slutet på 80-talet, Östen Johansson, socialdemokrat som myglade till sig ett par lägenheter som ordförande inom "rörelsen", hade blivit tvungen att åka ner till Göteborg för att förklara sig, kanske var det nån intervju också. Tar flyget hem, morgonen efter, där hela Solvalla-maffian kliver ombord på samma flyg från Landwetter, efter att man partat till ordentligt kvällen innan (kan det ha varit Åby stora Pris?). "Skräcken" kommer in på flygplanet, och ser Östen längst fram, i "Business Class", lyfter på solglasögonen och utbrister; "-Men vafan, Östen, har du en lägenhet i Göteborg också?" Hela planet asgarvar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grovport (+10), mackpeter (+10), Staketkusken (+10) Senast redigerad av Stankarn den 2022-02-20 klockan 15:56. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jisses 0% och 78 oddsare vinner
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banned
|
Citat:
Men varför är de inte tydliga med det då, i intervjuerna innan? Hur svårt kan det vara? "-Jo, vi har tänkt ta det försiktigt med hästen, siktar på Malta när hon faller för årldersstrecket, så vi kommer att söka oss invändigt, gärna fjärde eller femte. Så att vi kan vara säkra på att vi aldrig får chansen eller behöver lägga några krafter på spurten." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lite sent in till denna omgång men v4/v3 finns ju kvar.
Enjoys Wifi har jag trott på hela säsongen och senaste två har segrarna äntligen börjat komma. Ser väldigt fin ut för dagen och får bli nyckeln till mina spel idag. Kanske provar en liten komb med Maxi och Enge Kevin bakom om allt verkar bra. Salmelas kuse storfavorit men känns som han är bäst i spets eller dödens och lär kosta om han ska hitta dit idag. Dante är storfavorit men känns inte helt stabil i voltstart och jag tror inte på någon snabbstart. Tidigast bakom är kanske Lexington även om han var lite sämre senast och har fått vila 1,5 månad. Oleander Face och Jetline är två isbaneälskande rysare. Jack MR känns svår att sätta in i första starten på isbana, givetvis tidig om ha klarar banan. Nygaards Solan var överraskande bra senast och har ett perfekt läge. Philip är mycket fartfylld men osäker, trolig vinnare felfri. Storspjuver fick sen lucka med tuffare hästar senast, den bör nog absolut passas. Spelar man flerbong kanske man även går på favoriten i v4-1 som jag tycker sett väldigt fin ut i Finland. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Får hoppas det är lite bättre tryck i Endless Story nu för egen del...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
V4
Inlämnat: 2022-02-20, 16:00 Boden Söndag 2022-02-20 Start: 16:06 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 5, 7 (4, 9) 2: 4, 8 (12, 5) 3: 3 Dante Godiva (5, 10) 4: 12 M.T.Oberon (8, 1) 3x2x1x1 = 6 rader. 6 x 10 x 2,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: CMT CTF TMH |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Efter att Veli Erkki Paavola demonstrerat sin kuskförmåga i förra loppet så provar jag att steka honom. Helt. Och kör tvilling med 3 Love of Mine mot 1,4,7,9 - varierande insatser.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
V4
Inlämnat: 2022-02-20, 16:01 Boden Söndag 2022-02-20 Start: 16:06 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 7 (4, 9) 2: 4 Philip (8, 12) 3: 3, 5, 6 (10, 12) 4: 7, 8, 12, 13 (1, 5) 4x1x3x4 = 48 rader. 48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: LMT GTF TMF
|
|
|
|
#28 |
|
Ja du Per Gustavsson!!
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
Tjohoooo! 8,53 ggr insatsen.
Hoppas att du ryggade, Shooter. Nej, just fan, du har ju slut på deg! Och dessutom spelar du aldrig på hästar som ger mer än 2,50 ggr insatsen. My bad! ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5) Senast redigerad av Stankarn den 2022-02-20 klockan 16:39. |
|
|
|
|
|
|