Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-24, 12:39   #121
 
BreakingBads avatar
 
Reg.datum: jul 2021
Inlägg: 528
Sharp$: 1550
Standard

Instämmer i hyllningskören. Riktigt snyggt system Basse, hade också en av andelarna så ett stort tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
BreakingBad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-24, 12:42   #122
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 190
Sharp$: 57207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tackar för gratulationerna allihopa :-)


Telefonen, messenger och SMS gratulationer haglar in.

Fan vad skoj att det höll hela vägen.

Jag trodde som jag skrev innan start mycket på Milligans School idag. Hade jag fegat ur och garderat med t.ex. 5 och 6 i sista hade jag nog missat en vinnare på vägen.

Så det var grymt skönt att få betalt på mitt drag för dagen och extra roligt att det var på ett andelsspel och att flera här inne fick del av vinsten.

Hade jag spelat ensam hade jag säkerligen inte hittat alla 7 vinnare då jag knappast hade spelat i den storlek ( 9 600 rader) som vi fick ihop nu.

Nu ska det firas

( har bara Staropramen ”alcohol free” hemma så det får duga)
Grattis. Minns att du hade en V75a stochampionatshelgen i fjor som levde till sista avdelningen och som då hade potential till miljonutdelning . Kul att det höll hela vägen nu när utdelningen också blev riktigt hög.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-24, 13:04   #123
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Grattis. Minns att du hade en V75a stochampionatshelgen i fjor som levde till sista avdelningen och som då hade potential till miljonutdelning . Kul att det höll hela vägen nu när utdelningen också blev riktigt hög.

Nominellt hög. Men det där är en rad som ska ge 1,5M inkl sidovinster.

500k att dela på är massor av pengar ändå såklart, men "riktigt hög" har jag svårt att kalla denna utdelning.


När speltjänsterna prickar som de gör för tillfället är det svårt att påverka att spelvärdet dyker ner i källaren. Halvmillar vill man ha ändå.


@Basse och alla vinnare: Snyggt tippat och grattis till vinsten.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td