|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Grattis! Fan vilken snygg rad Basse! Jag har en andel och tackar för vinsten! (Satte dessutom mitt egna andelsspel på V5 här!)
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Sjukt stort grattis!!!
|
|
|
|
#108 |
|
Stort Grattis Basse :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Tackar för gratulationerna allihopa :-)
Telefonen, messenger och SMS gratulationer haglar in. Fan vad skoj att det höll hela vägen. Jag trodde som jag skrev innan start mycket på Milligans School idag. Hade jag fegat ur och garderat med t.ex. 5 och 6 i sista hade jag nog missat en vinnare på vägen. Så det var grymt skönt att få betalt på mitt drag för dagen och extra roligt att det var på ett andelsspel och att flera här inne fick del av vinsten. Hade jag spelat ensam hade jag säkerligen inte hittat alla 7 vinnare då jag knappast hade spelat i den storlek ( 9 600 rader) som vi fick ihop nu. Nu ska det firas ![]() ( har bara Staropramen ”alcohol free” hemma så det får duga) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BobGuran (+7), Gotland (+597), Efterhandaren (+5), shasha (+10), Dahle (+10), solkusten (+10), asgaya3141 (+8), bambuskott73 (+10), gertove65 (+50), TungPung (+10), Ace (+11), Ace (+10), Ace (+4), Ace (+2), Ace (+4), Ace (+1), Ace (+7), busloket (+30), ExtremtRik (+11), travanalys (+597), temroshxxx (+50), heddari (+10), BreakingBad (+1) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Administrator
|
GRYM KVÄLL i butiken!
Basse dunkar dit sin bomb och hämtar hem härliga 597.059kr till 12 glada andelsköpare! Nästan 50 lax per andel får vi! Samtidigt stannar Chansen som Dahle dunkat på SJU sexor och får tillbaka 32.158kr och 24st andelar får 1.335kr vardera på satsad femtiolapp! Nu tar vi fram bubblet och firar ordentligt som sig bör! SKÅL!!!
Grado (+30), shasha (+70), solkusten (+10), Melander (+50) Senast redigerad av Gotland den 2022-07-23 klockan 19:40. Anledning: tillägg |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Snyggt Basse! Grattis!
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Mycket snyggt Basse. Ditt inlägg agerade lucköppnare för mig och kom ihåg många av loppen du tog upp och jag spikade i sista och fick in v5 tack vare ditt inlägg
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nyss hemkommen från banan!
Stort gattis till Basse! Ett vinnarspel på Milligans School räddade dagen för egen del och gött att det var även det som ledde till att sjuan satt här! Snyggt
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Snyggt Basse och grattis till alla som va med
![]() Missade tyvärr själv och köpa in mig
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Basse! Vilken kung du är! Grymt välförtjänt och stort grattis!
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Imponerad Basse! Grattis!
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Japp stort grattis Basse till en strålande rad, värmer när AT inte var som jag hoppats
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Köpte in mig på Basses andel igår, ser V-75 sändningen nu till morgonkaffet då gårdagen spenderades på kalas.
Fy fan vilken puls inför sista loppet, systemet va världsklass! Så nu får de bli en bira istället för kopp #2. Hatten av!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
|
|
|
|
|
|