Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-12-04, 17:39   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Sista brevet från Efterhandaren


Jag är uppriktigt sagt ledsen och nedstämd när min gamle trätobroder signatur Valo ( möjligen passar Tvärviggen bättre) återigen börjar att trakassera och mobba mig offentligt på Sharps sidan. Som Gotland beskriver har vi haft fleråriga menings skiljaktigheter på andra forum. Och direkt när jag blev medlem på Sharps fick jag flera svärd hugg i sidan av ovannämnde. Trodde i min enfald att krut röken lagt sig och vår (min) överenskommelse var att aldrig mer kommentera våra respektive inlägg var accepterad.
Påståenden som att det var jag som lyckades sänka och förstöra Travpunkten är rent nonsens och taget ur luften men en allvarlig anklagelse. Farhågorna från Valo att jag med mina inlägg skall förstöra Sharps sidan är oxå mycket tråkigt att läsa.
Dessutom lyckas Valo även misstänka Sign. Liisa och Ropert Poland för delaktighet mina inlägg. Skamligt. Du borde be dom om ursäkt Valo.
Att jag använder flera olika sign. på Sharps sidan är oxå ren och skär lögn.
Jag vill med dessa ord tacka för mig på Sharps. Det känns inte meningsfullt att skriva spel tips när man blir misstänkt för både det ena och andra av en person som bara fantiserar gillar att mobbas och har noll koll på verkligheten.
Jag har flera gånger förklarat på sidan att jag har trav och travtips som en stor hobby men är inte intresserad av att tävla i inlagda spel och travvinster. Vars och ens ensak tycker jag. Men naturligtvis accepterar jag att många gillar att följa inlagda spelsiffror. Smaken är som baken. Tyvärr har jag någon enstaka gång i efterhand nämnt en vinst utan att redovisa kupongen. Jag ber om ursäkt.
Vill tacka er som trots allt uppskattat mina inlägg och förhands tips trots att jag är en främmande och annorlunda fågel i Sharps rättningskod fixerade fauna.
Gotland. Jag ber om ursäkt om jag tangerat dina Sharps uppförande villkor med detta inlägg men jag hoppas på dispens en sista gång.

Ha de gött alla Sharps filurer. Efterhandaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+10), asgaya3141 (+8), sune86 (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-12-04 klockan 22:23. Anledning: Rättelser
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-04, 19:39   #2
 
BreakingBads avatar
 
Reg.datum: jul 2021
Inlägg: 520
Sharp$: 1527
Standard

Jag vill tro att vi är många som uppskattat dina förhandsanalyser och tips till vardagstravet och dragit igång nya trådar med matnyttiga kommentarer.

Utan att ta parti för någon specifik användare så förekommer hårda tongångar ofta i kommentarer på sociala medier, och ännu hårdare tongångar generellt på anonymiserade forum och kanaler så som Twitter m.m. Tycker att Sharps generellt håller en bra och sansad nivå med rimlig moderering, men jag tror man får lära sig att leva med att hård ton, meningsskiljaktigheter, beskyllningar med mera alltid kommer förekomma på nätet. Föreslår att du blockerar de användare som du inte önskar läsa och fortsätter producera kvalitativa inlägg som berikar forumet.

I sak tycker jag att man bör förhandsredovisa sina spel med kod om man tänker sig att i efterhand påstå sig ha vunnit. Rena förhandsanalyser utan spel tror jag ingen klagar på, utan det är ju snarare det som forumet bygger på - att dela med sig av spelidéer och tankar och att diskutera dessa med andra användare.

Trevlig kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)

Senast redigerad av BreakingBad den 2022-12-04 klockan 19:43.
BreakingBad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-05, 07:55   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Sånt här gör mig ledsen.

Varför kan ni inte sätta allt gammalt groll å sidan och istället fokusera på att skriva tankar och funderingar kring omgångarna? Ett forum blir inte bättre än sina medlemmar och det medlemmarna bidrar med.

Och att bidra med inlägg i debatterna vet jag att du gjort. Massor.

Efterhandaren, jag VET att det är många som uppskattat dina inlägg. Jag personligen uppskattar att du tagit dig tid att öppna trådarna till dagens tävlingar vid ett flertal tillfällen då jag inte hunnit med eller varit lastad. Tack för det!

Jag hoppas att ni båda kan ta er förbi allt detta och fortsätta bidra med era tankar kring omgången.



Till er andra där ute som stör er på medlemmar av diverse slag tipsar jag återigen om de olika funktionerna som finns här på sidan där ignorera knappen är ett användbart alternativ.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-05, 13:43   #4
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Jag vet inte vem som är vem här inne- däremot hade jag reagerat på signaturen Valo som jag uppfattar som om personen inte mår bra på sistone då den har irriterat sig på än det ena och än det andra. Mig också :-)

Personligen tycker jag det är fel att låta människor som verkar hamnat i en svacka och inte verkar må bra eller vara nöjda med sig själva, varför de för stunden visar låg tolerans med andra, få sådan inverkan på ens eget liv att de får påverka de beslut man fattar. Det är varken bra för en själv eller den personen.

Men det är min egen åsikt det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-05, 18:56   #5
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 729
Sharp$: 1513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag är uppriktigt sagt ledsen och nedstämd när min gamle trätobroder signatur Valo ( möjligen passar Tvärviggen bättre) återigen börjar att trakassera och mobba mig offentligt på Sharps sidan. Som Gotland beskriver har vi haft fleråriga menings skiljaktigheter på andra forum. Och direkt när jag blev medlem på Sharps fick jag flera svärd hugg i sidan av ovannämnde. Trodde i min enfald att krut röken lagt sig och vår (min) överenskommelse var att aldrig mer kommentera våra respektive inlägg var accepterad.
Påståenden som att det var jag som lyckades sänka och förstöra Travpunkten är rent nonsens och taget ur luften men en allvarlig anklagelse. Farhågorna från Valo att jag med mina inlägg skall förstöra Sharps sidan är oxå mycket tråkigt att läsa.
Dessutom lyckas Valo även misstänka Sign. Liisa och Ropert Poland för delaktighet mina inlägg. Skamligt. Du borde be dom om ursäkt Valo.
Att jag använder flera olika sign. på Sharps sidan är oxå ren och skär lögn.
Jag vill med dessa ord tacka för mig på Sharps. Det känns inte meningsfullt att skriva spel tips när man blir misstänkt för både det ena och andra av en person som bara fantiserar gillar att mobbas och har noll koll på verkligheten.
Jag har flera gånger förklarat på sidan att jag har trav och travtips som en stor hobby men är inte intresserad av att tävla i inlagda spel och travvinster. Vars och ens ensak tycker jag. Men naturligtvis accepterar jag att många gillar att följa inlagda spelsiffror. Smaken är som baken. Tyvärr har jag någon enstaka gång i efterhand nämnt en vinst utan att redovisa kupongen. Jag ber om ursäkt.
Vill tacka er som trots allt uppskattat mina inlägg och förhands tips trots att jag är en främmande och annorlunda fågel i Sharps rättningskod fixerade fauna.
Gotland. Jag ber om ursäkt om jag tangerat dina Sharps uppförande villkor med detta inlägg men jag hoppas på dispens en sista gång.

Ha de gött alla Sharps filurer. Efterhandaren.
Det här börjar ju låta som nåt klimakterieforum för gamla kärringar.
- Buuhh, snyft, nån säger fula saker om mig. Jag säger att jag slutar och ser om nån tycker om mig...

Fan, Man up or Shut up (vilket du nu gör).

Folk säger saker och det är mycket enklare bakom en påhittad signatur på nätet. Ibland korkade saker, ibland saker som är jobbiga att höra för att de är sanna, ibland saker bara för att såra och reta. Och?

Vem bryr sig. Jo, kärringar med fel på hormonbalansen.

Hela landet, eller fan hela världen, börjar bli nån konstig sörja av människor som inte tål någonting och blir kränkta för typ ingenting och fan inte ens vet vilken signatur de skrivit under senast. Jobbigt.

Folk som skriver på forum vill antingen: A) Dela med sig av sin kunskap och skiter om det uppskattas eller inte. B) Vill få uppskattning för det de förmedlar för de har dåligt självförtroende. C) Gillar att trolla andra. D) Vill skriva av sig lite frustration från den vardagliga tristessen. E-Ö) Finns säkert en massa andra anledningar, vilka vi kan skita i.

Tråkigt. Känns lite tomt när Basse inte skriver mer. Han brydde sig fan inte om nån gnällde lite grann.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+5)
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-05, 22:29   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Småland
Inlägg: 105
Sharp$: 2462
Standard

Jag kommer sakna dina inlägg som varit uppskattade från min sida
Ofta man hittat några drag i dina funderingar som jag har använt mig av
Hoppas verkligen du inte ger upp för taskiga påhopp utan biter ihop och använder ignorera funktionen
Micke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td