Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-12-25, 12:59   #1
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

V75 Solvalla - Annandagens finaler - 2022-12-26


Umåker, med samma obefintliga banmarkeringar/100-meterspålar som Jägersro hade i över 100 år, går inte att spela till, så jag ägnar hellre tiden i lopparkivet åt Solvalla på annandagen.

V75:4 - 3140 meter
Mastiga 3 varv och Björn Goop är favorit med nyförvärvet 4 The Pirate. Som vanligt har atg.se misslyckats totalt med att hämta in information från sin norska kollega så det saknas 23 lopp i raden. Det är nästan så man kan fråga sig varför atg.se hämtar in de där 5 loppen som man nu redovisar? Är det för att visa hur helt fläng i huvudet man är? Stansar man in skiten manuellt och gav upp efter 5 lopp? Det kan ju inte handla om att det skulle vara tekniskt omöjligt, kan man söka efter billiga flygstolar hos 300 flygbolag så borde det vara pisslätt att hämta in ett par hundra travlopp hos våra nordiska grannar.

Jag är tveksam till favoriten. Voltstart, "bara" 20 meter tillgodo på några riktiga hårdingar på tillägg. Tror att spelarkollektivet är rätt ute här. Själv förlorade jag 10 papp på att Stefan Edin körde 7 Albert Zonett i galopp 25 kvar i näst senaste starten så den vill man ju ha revansch på. Vann överlägset senast och såg helt okörd ut i mål. Är tyvärr lite osäker, 5 galopper i 8 senaste, med skor, utan skor, med volt och auto. Så man kanske borde gå på 12 Triton istället? Får ju kusk i sulkyn, för första gången i sitt travliv, inte helt säker på att han kan öppna från springspåret, men Erik Adielsson och Solvalla är väl bästa tänkbara förutsättningar? Var helt makalöst bra när han spurtslog 4 Lucky Guy Boko, som fått hållas i spets, på Åby i oktober, och hur bra den här har vi ju sett.

14 Digital Summit är väl den som skulle rensa lite i kuponghögen. En melanderhäst som Lövgren tog över träningen på för fyra starter sedan, efter bara någon start efter långt uppehåll. Visade senast att han kan gå en 10-repa sista 700, och det räcker ju långt här.

V75:5
Kul lopp. Eller, kul streckfördelning, iallafall. Ingen av de 8 med framspår bakom bilen är spelade hårdare än 7%. 7 av de 8 står i under 4%. 75% av spelarna tror att 9 For Guy Dreams ska vinna, pissenkelt. Och det kanske han gör. Men han är väl ändå lite beroende av hur det blir kört? Senaste två vinsterna är från spets, två starterna innan, med bakspår över aktuell distans blev det inte bättre än en tredje och en fjärdeplacering.

Är det verkligen så lätt att slå Björn Goop eller Johan Untersteiner från spets? 6 Frodo S. tyckte jag så riktigt rejäl ut senast (hade kopplat ett litet grepp på Behind Bars 100 kvar, mattades dock liiiite....)och nämnde 8 Behind Bars är det tokform på (även om han kanske borde vunnit enklare senast). 7 Special Major lär laddas, trots läget, kanske kan hjälpa Untersteiner till en bra position? Hur som helst, med de startsnabba längst ut bakom vingen så lär inte favoriten hamna särskilt bra på det. Ska vi gissa på 5-6 par utvändigt? Och då måste han vara riktigt bra, om han ska plocka längder sista 700, när det körs 10 därframme.

V75:7
Är det någon som vill bråka med Björn och 4 Velten Swarovski? 12 Hannibal Face är spelad till 38% men kommer procent-förhållandet verkligen att stå sig? Insatsen senast var väl bra, men det var ett riktigt sopgäng som han mötte.

Stänkare? Tja, de flesta av de här har ju mött varandra, svårt att hitta något riktigt drag. 9 Yuvaraj avslutade finfint efter Velten senast, men hamnar väl ett hack för långt bak här? Rygg ledaren hade ju annars smakat mumma. 3 Gerbas har det varit skrik på i princip hela året, utan framgångar. Kanske sitter där imorgon istället?

V75:1
Fullständigt olösligt klass I-lopp inleder V75-omgången. Erik Lindegren är favorit med 6 Ruger. Är inte riktigt såld på den, har vunnit fler än hälften av sina lopp i år men har bara en seger av totalt 9 starter i lopp med 100 papp (eller mer) till vinnaren. Kusken verkar ha konstant "otur" så fort motståndet blir lite mer krävande. Förordar då hellre Redéntränade 9 Kash Keeper, Örjan Kihlström försämrar inte vinschansen direkt. Spikar jag någon så blir det 12 Lucky Guy Boko, imponerade så smått när han vann näst senast (vann senast också) och gynnas förmodligen av att starta på valla, från det här utgångsläget. Stänkaren får bli 7 X. Tour. Märkligt blek från spets näst senast och hamnade i maskin senast. 4 Pastors Girl från rygg ledaren - igen? MAD räknas alltid, bike på 3 Global Crossover.

V75:2
Kanske man kan gå kort här? Untersteiners har två av favoriterna men femterankade 7 Round Cube är hårdast spelad, just nu. Skulle vara en skön 8%-are.

V75:3
Inte så mycket att orda om, 5 Milliondollarrhyme blåser väl till spets, släpper till 2 Very Kronos - som, om felfri, förmodligen bara är att banka.

V75:6
Bara att banka 3 Shehuntyoudown.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), viking90 (+7), robert78Polen (+5), ms (+10), Difsteve (+5)

Senast redigerad av Stankarn den 2022-12-26 klockan 13:10.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 09:24   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 683
Sharp$: 12834
Standard

Solvalla Surr

Efter två dagars julfirande nere i Lund är jag åter hemma i travfåtöljen och visst lockar högklassiga Solvalla finalerna trots att det varnas för regn och rusk under dagen. Dåligt påläst men efter en snabbkoll går mina favorit funderingar så här.

V75 1) Ganska jämn och öppen Klass 1 final.
1 L.L.Labero Robban lämnar över styrningen till Björn ! Ok spår 1 är Spår 1 men rutinerade Björn fixar nog en bra resa och måste bevakas.
10 Grant Hall är i min värld en typisk stänkare om Robban inte buskör från bakspåret som ibland är hans kännetecken. Farlig med rätt resa och lite pace. Hästen har gått bra hela hösten och har formen på topp.
12 Lucky Guy Boko har hysterisk form men läget är tufft. Hm visst känns det lite Lövgren anpassat med en patenterad svepning av fältet sista 500 ?
Ruger chansar jag nog bort. Lindegren vinner inte V75 finaler på beställning.

V75 2) Lite tråkigt Unter lås. 4 Global Dubhe och 8 Blue Boy Face är två klassklättrare som är med på linjen.

V75 3) 9 Mister F.Daag Såg grym ut senast och är nog svårslagen om inte underlaget spökar.

V75 4) 4 The Pirat gör spännande debut för Björn. Verkar trivas på lång distans.
7 Albert Zonett är en tuffing som är med på linjen om felfri.
12 Triton har bra form och räds inte distansen.
14 Digital Summit Lövgren har hästen i fin författning och som sagts förut gillar att svepa fält sista 500.

V75 5) 9 Four Guys Dream Hysterisk form är bara förnamnet. Grym häst och Håkan K är värd alla framgångar efter ett kämpigt år med flera månader i säng och rullstol efter tuff skada.

V75 6) Hm 15 ston och tre volter. Hm skrällen lurar i vassen efter en 3-4 omstarter.
3-4-5-9 är mina måste streck men frågan är om det räcker ? Mellby Ivy får stänkarvarningen. Nova Mahrion känns lite favorit i fara.

V75 7) 4 Velten Swarovski gillar jag skarpt och känns lite som hästen att slå.
Men 11 Carl Halbak är lite av följehäst och trots bakspår samt 9% måste jag bevaka.
Kommer med två raka V7 vinster har ju trots allt Orlando Vici gener

God Fortsättning på helgen önskas alla Sharps filurer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+5), ms (+10), viking90 (+7)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 11:16   #3
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tipsdoktorn!


Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Umåker, med samma obefintliga banmarkeringar/100-meterspålar som Jägersro hade i över 100 år, går inte att spela till, så jag ägnar hellre tiden i lopparkivet åt Solvalla på annandagen.

V75:4 - 3140 meter
Mastiga 3 varv och Björn Goop är favorit med nyförvärvet 4 The Pirate. Som vanligt har atg.se misslyckats totalt med att hämta in information från sin norska kollega så det saknas 23 lopp i raden. Det är nästan så man kan fråga sig varför atg.se hämtar in de där 5 loppen som man nu redovisar? Är det för att visa hur helt fläng i huvudet man är? Stansar man in skiten manuellt och gav upp efter 5 lopp? Det kan ju inte handla om att det skulle vara tekniskt omöjligt, kan man söka efter billiga flygstolar hos 300 flygbolag så borde det vara pisslätt att hämta in ett par hundra travlopp hos våra nordiska grannar.

Jag är tveksam till favoriten. Voltstart, "bara" 20 meter tillgodo på några riktiga hårdingar på tillägg. Tror att spelarkollektivet är rätt ute här. Själv förlorade jag 10 papp på att Stefan Edin körde 7 Albert Zonett i galopp 25 kvar i näst senaste starten så den vill man ju ha revansch på. Vann överlägset senast och såg helt okörd ut i mål. Är tyvärr lite osäker, 5 galopper i 8 senaste, med skor, utan skor, med volt och auto. Så man kanske borde gå på 12 Triton istället? Får ju kusk i sulkyn, för första gången i sitt travliv, inte helt säker på att han kan öppna från springspåret, men Erik Adielsson och Solvalla är väl bästa tänkbara förutsättningar? Var helt makalöst bra när han spurtslog 4 Lucky Guy Boko, som fått hållas i spets, på Åby i oktober, och hur bra den här har vi ju sett.

14 Digital Summit är väl den som skulle rensa lite i kuponghögen. En melanderhäst som Lövgren tog över träningen på för fyra starter sedan, efter bara någon start efter långt uppehåll. Visade senast att han kan gå en 10-repa sista 700, och det räcker ju långt här.

V75:5
Kul lopp. Eller, kul streckfördelning, iallafall. Ingen av de 8 med framspår bakom bilen är spelade hårdare än 7%. 7 av de 8 står i under 4%. 75% av spelarna tror att 9 For Guy Dreams ska vinna, pissenkelt. Och det kanske han gör. Men han är väl ändå lite beroende av hur det blir kört? Senaste två vinsterna är från spets, två starterna innan, med bakspår över aktuell distans blev det inte bättre än en tredje och en fjärdeplacering.

Är det verkligen så lätt att slå Björn Goop eller Johan Untersteiner från spets? 6 Frodo S. tyckte jag så riktigt rejäl ut senast (hade kopplat ett litet grepp på Behind Bars 100 kvar, mattades dock liiiite....)och nämnde 8 Behind Bars är det tokform på (även om han kanske borde vunnit enklare senast). 7 Special Major lär laddas, trots läget, kanske kan hjälpa Untersteiner till en bra position? Hur som helst, med de startsnabba längst ut bakom vingen så lär inte favoriten hamna särskilt bra på det. Ska vi gissa på 5-6 par utvändigt? Och då måste han vara riktigt bra, om han ska plocka längder sista 700, när det körs 10 därframme.

V75:7
Är det någon som vill bråka med Björn och 4 Velten Swarovski? 12 Hannibal Face är spelad till 38% men kommer procent-förhållandet verkligen att stå sig? Insatsen senast var väl bra, men det var ett riktigt sopgäng som han mötte.

Stänkare? Tja, de flesta av de här har ju mött varandra, svårt att hitta något riktigt drag. 9 Yuvaraj avslutade finfint efter Velten senast, men hamnar väl ett hack för långt bak här? Rygg ledaren hade ju annars smakat mumma. 3 Gerbas har det varit skrik på i princip hela året, utan framgångar. Kanske sitter där imorgon istället?

V75:1
Fullständigt olösligt klass I-lopp inleder V75-omgången. Erik Lindegren är favorit med 6 Ruger. Är inte riktigt såld på den, har vunnit fler än hälften av sina lopp i år men har bara en seger av totalt 9 starter i lopp med 100 papp (eller mer) till vinnaren. Kusken verkar ha konstant "otur" så fort motståndet blir lite mer krävande. Förordar då hellre Redéntränade 9 Kash Keeper, Örjan Kihlström försämrar inte vinschansen direkt. Spikar jag någon så blir det 12 Lucky Guy Boko, imponerade så smått när han vann näst senast (vann senast också) och gynnas förmodligen av att starta på valla, från det här utgångsläget. Stänkaren får bli 7 X. Tour. Märkligt blek från spets näst senast och hamnade i maskin senast. 4 Pastors Girl från rygg ledaren - igen? MAD räknas alltid, bike på 3 Global Crossover.

V75:2
Kanske man kan gå kort här? Untersteiners har två av favoriterna men femterankade 7 Round Cube är hårdast spelad, just nu. Skulle vara en skön 8%-are.

V75:3
Inte så mycket att orda om, 5 Milliondollarrhyme blåser väl till spets, släpper till 2 Very Kronos - som, om felfri, förmodligen bara är att banka.

V75:6
Bara att banka.
Ska tippa en liten och väljer att gå lite på dig idag Stänkar'n. Du går utanför "mallen" och det gillas!

1. Här går jag faktiskt emot dig och spikar Grant Hall. Gillar att spika i lopp där andra garderar, ha, ha...
2: Tror jag går på Round Cube som du tipsar om. Magnus A. Djuse måste tas med extra respekt så fort han visar sig på riksspelen där han oftast kör bra hästar. Spik här alltså.
3: Det är väl lika bra att spika Erik här och simsalabam har man tre raka spik.
4: Tar tre av dina här och det känns rätt bra, tilläggen hinner nog fram? Albert Z., Triton och Digital Summet. MEN Kontio hoppar upp på Ad Astra. Stoet gick 15.9 (2:a) senast den gick distansen och får Kontio ledningen...de andra får jobbigt om hon gör om den prestationen. Det loppet vanns av kapable Napoleon Cash. Min skräll idag.
5: Här får jag inget tips men jag tar definitivt med Titan Yoda där kollektivet kan få sitta med lång näsa om man sviker den efter den mindre goda insatsen senast. Ickevinnaren Global Bookmaker har jag jagat länge, kan sitta idag?
Tar med Frodo S., Axel Ruda och Behind Bars som alla gick bra senast. Örjan är förstås given men skrällen skulle "ta" rätt bra här som du antyder.
6: Här har jag råd att inte "banka". Kryssar på.
7: Och så i 7: e spik på Björn och så står man där med fyra spik. Men det har gått i lås förut en gång! Det var den gången man kunde spika Balfour med Berg
innan Balfour blev en stjärnhäst.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)

Senast redigerad av valo den 2022-12-26 klockan 12:03.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 11:19   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Vädret på Solvalla blir +3 grader och ytterst lite regnstänk - som snarare förbättrar banan. Bolagssystemet har under det gångna året gett någon liten tusenlapp i nettoöverskott. Dagens system inlämnades kl 10.30.

1) 1,2,3,4,6,9,10,12 r7-5 (favoriten 6 kan möjligen nå spets och vinna loppet. 12 har funnit storformen och kan utmana. Robban kör själv ospelade 10 och den tar jag med trots skor och bakspår. Antingen lås på 6 och 12 eller många)

2) 2,3,4,5,6,7,8 r9-1 (Untersteiners och Wäjerstens streckas först. 2 såg fin ut senast. Känns som att 7 fått två preparéelopp på slutet. Här kan det skrälla)

3) 2,5,9 r11-10 (5 var duktig på Vincennes senast och flyger till ledningen. Det kan ge favoriten 2 en jobbig resa. 9 var trea i Elitloppet och måste bara streckas. trehästarslås)

4) 4 r12-7 (4 matchades på längre distanser av mindre tränare mot norska derbyt, där han felade före finalen. Han vinner detta långlopp i sin nya regi Goop. Spikas)

5) 9 r1-5 (dagens största favorit 9 har hysterisk form och vinner med Örjan. Spik)

6) 2,9 r3-5 (nog vinner väl Uhrberg med 9 från springspår på tillägg. Låser dock med Örjans 2)

7) 1,2,3,4,6,9,10,11,12 r8-7 (12 hoppade senast men vann ändå med Örjan. Björn är optimist med 4 och trolig vinnare. 3 trivs på denna distans. Flera kan neråt 12-tider och är kapabla att skrälla)

Kostar 1512:-. God Fortsättning På Det Gamla Året!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:00   #5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

V75
Inlämnat: 2022-12-26, 11:05
Solvalla
Måndag 2022-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 9, 10, 12 (3, 5)
2: 2, 3, 4, 8 (7, 5)
3: 9 Mister F.Daag (2, 5)
4: 4, 7, 14 (12, 11)
5: 5, 9 (1, 11)
6: 9 Nova Mahiron (5, 14)
7: 4, 6, 8, 11, 12 (9, 3)

6x4x1x3x2x1x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: ZRG GQR BRB

Mitt system.

Lycka till med spelen idag!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:01   #6
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ska tippa en liten och väljer att gå lite på dig idag Stänkar'n. Du går utanför "mallen" och det gillas!

1. Här går jag faktiskt emot dig och spikar Grant Hall. Gillar att spika i lopp där andra garderar, ha, ha...
2: Tror jag går på Round Cube som du tipsar om. Magnus A. Djuse måste tas med extra respekt så fort han visar sig på riksspelen där han oftast kör bra hästar. Spik här alltså.
3: Det är väl lika bra att spika Erik här och simsalabam har man tre raka spik.
4: Tar tre av dina här och det känns rätt bra, tilläggen hinner nog fram? Albert Z., Triton och Digital Summet. MEN Kontio hoppar upp på Ad Astra. Stoet gick 15.9 (2:a) senast den gick distansen och får Kontio ledningen...de andra får jobbigt om hon gör om den prestationen. Det loppet vanns av kapable Napoleon Cash. Min skräll idag.
5: Här får jag inget tips men jag tar definitivt med Titan Yoda där kollektivet kan få sitta med lång näsa om man sviker den efter den mindre goda insatsen senast. Ickevinnaren Global Bookmaker har jag jagat länge, kan sitta idag?
Tar med Frodo S., Axel Ruda och Behind Bars som alla gick bra senast. Örjan är förstås given men skrällen skulle "ta" rätt bra här som du antyder.
6: Här har jag råd att inte "banka". Kryssar på.
7: Och så i 7: e spik på Björn och så står man där med fyra spik. Men det har gått i lås förut en gång! Det var den gången man kunde spika Balfour med Berg innan Balfour blev en stjärnhäst.

Lycka till!
Vad ger den fyrlingen på SvS?

3000 ggr pengarna?

Senast redigerad av Stankarn den 2022-12-26 klockan 13:06.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:06   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag startar lite soft med en V4:a.

V4
Inlämnat: 2022-12-26, 13:08
Solvalla
Måndag 2022-12-26
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Linus Boy (6, 2)
2: 1 Knickers Sisu (11, 4)
3: 1, 4, 8, 9, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 10 (12, 5)

1x1x5x7 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: NNB GTN KTL
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:15   #8
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tänkte jag inte på


Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vad ger den fyrlingen på SvS?

3000 ggr pengarna?
Jag tänkte inte heller när jag hade 7 rätt med Balfour. Oddsen
var då ca Nuncio, 2 ggr, Othala 12 ggr, Önas Ida 25 ggr och
Balfour 14 ggr. Men det tänkte man ju inte på att spela. Kan
spela en tia på mina fyra idag. Eller en tjuga om jag
har råd...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:36   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Tre hårt betrodda med niondespår: Mister F.Daag, Four Guys Dream och Nova Mahiron (som har sjundespår på andra fållan). Tre bra hästar från tolftespår: Lucky Guy Boko, Hannibal Face och Triton (som också har sjundespår på andra fållan). Lutar åt att spika Mister F.Daag och Triton och köra 1/2 på Four Guys Dream och Nova Mahiron. Jag ska tillägga att jag är lite osäker på hur snabb Triton är från springspår, men Erik kan kompenserar det.

Senast redigerad av Shooter den 2022-12-26 klockan 13:46.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:40   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Sista chansen för atg att få till en jackpott värd namnet på nyårsafton, för extraomgångarna som körs därefter genererar inte omsättning som tillför jättemycket.

Streckvärda

Round Cube avd 2 till under 10 procent: Ett lopp de flesta streckar flera i. Då det finns chans att få övertag mot kollektivet.
- Hästen stormtrivs hemma på Solvalla där den felfri aldrig varit sämre än tvåa
- Huvudlagsändringar som borde kunna bli riktigt bra på denna lite tröga häst
- Världens just nu hetaste kusk i vagnen

Testade 25 kr vinnare till 9,30 hos svenska spel

Fortune Mearas som 1-procentare i avd 5. Långskott så klart men hästen har varit otroligt bra i de två senaste loppen och kraftigt gynnad av barfotaförbudet.

Överspelad: Favoriten the Pirate i avd 4. Ingen jag skulle spika då status är okänd men framförallt läste jag att den tävlat barfota och med jänkarvagn i Norge. Nu skor och vanlig vagn.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 13:59   #11
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Mr F.Daag, på form och tveksam dito på favoriten. F.G.D normalt överlägsen. Nova Mahiron på rejäl häst och en kusk som är grym från springen. Övertar efter typ 400m. Mina singelstreckaspiranter. Men en som inte är sönderrekad är Digital Summit. Den minnesgoda vet ju vilken dominans den utgjorde för två år sedan, haft det motigt men i det senaste kraftigt uppått. 10%, är inte den underspelad? Spikar om mod finnes om en timma
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 14:10   #12
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Prövar detta
V75
Inlämnat: 2022-12-26, 15:08
Solvalla
Måndag 2022-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 12 (6, 9)
2: 4, 7 (8, 3)
3: 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11 (1, 8)
4: 14 Digital Summit (4, 12)
5: 9, 10, 11 (1, 5)
6: 9 Nova Mahiron (1, 15)
7: 4, 12 (11, 3)

2x2x7x1x3x1x2 = 168 rader.
168 x 1 x 0,50 kr = 84,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
V75
Inlämnat: 2022-12-26, 15:08
Solvalla
Måndag 2022-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 12 (6, 9)
2: 4, 7 (8, 3)
3: 9 Mister F.Daag (2, 5)
4: 14 Digital Summit (4, 12)
5: 9, 10, 11 (1, 5)
6: 1, 15 (3, 2)
7: 4, 12 (11, 3)

2x2x1x1x3x2x2 = 48 rader.
48 x 1 x 0,50 kr = 24,00 kr.
Totalt: 24,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+5)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 14:24   #13
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 571
Sharp$: 1365
Standard

V75

9
8
2,5,9
7,12
9
2,3,9
3,11
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 14:30   #14
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Provar denna:

LUNCH DUBBEL

Avd
1: 4, 5
2: 2, 3
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-26, 14:40   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Det var nog den sämsta, sorgligaste tillställningen jag sett. Någon gång.

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td