Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-08-25, 18:54   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördagen 26/8 - V75 BERGSÅKER


Fedag kväll och ingen tråd spunnen!

V75 Bergsåker - 75 miljoner till en vinnare, eller ännu hellre; 75 000 kr till 1000 vinnare.

Avd 1:
5 L.A.Boko (Mats E Djuse) har varit bra en längre tid och allt tyder på att formen ska vara intakt. Tycker distansen är ett plus - säger man från stallet. Spår 5 auto kort är ett vinnarläge och jag chansar på spik.

Avd 2:
Här ryggar jag Krille Krukans idé: 4 Natural Mine. Goop upp. Barfota runt om och jänkarvagn. Spets & slut!

Avd 3:
Här låser jag på de tre aktuella: 1 MÅNLYKKE A.M, 4 BÄCKLÖS URIEL och 8 B.W. STURE.

Avd 4:
Tänkbara spetskandidaterna 1 YOUNG MISTRESS, 7 KIT CROWN samt bästa hästen, 13 IMHATRA AM får plats på kupongen.

Avd 5:
Ove A ska ju alltid småskrälla här uppe, så 1 MAYBACH W.F. kommer med. En stark rackare. Får sällskap av 4 NO LIMIT EXPRESS. Ska väl räcka så. Kanske åker Gocciadoros häst med. Får se i morrn.

Avd 6:
Helgarderingslopp, men det har jag inte råd med. Men jag tar de sex första.

Avd 7:
Dags att casha in. Spik på 3 HAIL MARY. Ledaren mot bästa hästen plus att Örjan gillar prissumman.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:04   #2
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

väldigt låg aktivitet på sharps det senaste. extra förvånande med stor jackpot. har folk sökt sig vidare till annat forum?

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Fedag kväll och ingen tråd spunnen!

V75 Bergsåker - 75 miljoner till en vinnare, eller ännu hellre; 75 000 kr till 1000 vinnare.

Avd 1:
5 L.A.Boko (Mats E Djuse) har varit bra en längre tid och allt tyder på att formen ska vara intakt. Tycker distansen är ett plus - säger man från stallet. Spår 5 auto kort är ett vinnarläge och jag chansar på spik.

Avd 2:
Här ryggar jag Krille Krukans idé: 4 Natural Mine. Goop upp. Barfota runt om och jänkarvagn. Spets & slut!

Avd 3:
Här låser jag på de tre aktuella: 1 MÅNLYKKE A.M, 4 BÄCKLÖS URIEL och 8 B.W. STURE.

Avd 4:
Tänkbara spetskandidaterna 1 YOUNG MISTRESS, 7 KIT CROWN samt bästa hästen, 13 IMHATRA AM får plats på kupongen.

Avd 5:
Ove A ska ju alltid småskrälla här uppe, så 1 MAYBACH W.F. kommer med. En stark rackare. Får sällskap av 4 NO LIMIT EXPRESS. Ska väl räcka så. Kanske åker Gocciadoros häst med. Får se i morrn.

Avd 6:
Helgarderingslopp, men det har jag inte råd med. Men jag tar de sex första.

Avd 7:
Dags att casha in. Spik på 3 HAIL MARY. Ledaren mot bästa hästen plus att Örjan gillar prissumman.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:24   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hösttröttheten kanske har satt in.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:27   #4
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Eller Hästtröttheten

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Hösttröttheten kanske har satt in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+19)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:29   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Får väl bidra med ett inlägg även om det är fel forum....

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-08-25, 13:45
Bergsåker
Fredag 2023-08-25
Start: 20:56
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Mercenary
2: 7, 12

2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: PCK CTZ BKS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jeppe565 (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:33   #6
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 55
Sharp$: 1011
Standard

Spikarna imorgon.

Bäcklös Uriel. God chans till ledning och får fuska bort 500m tack vare alla stallisar. Jag kör på spik.

Kit Crown. Trevliga %. Tycker det är den som har bäst chans att rubba favoriten. Kan bli långt fram och dåliga ryggar för favven. Lilius tillhör väl dom bättre här och god chans till ledning. Jag kör på spik.

San Monteur. Tror den har god chans att knäcka Mary från dödens om det behövs. Inget givet förstås men jag kör på spik.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:34   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hystar in mitt system redan nu. I morgon eftermiddag ska jag sitta bänkad utanför Björngårdsvillan på festivalen SLOTTSSKOGEN GOES PROGRESSIVE och lyssna på gamla favoritbandet TRETTIOÅRIGA KRIGET. Är du i Gbg och gillar alternativ rock så kom dit. Gratis inträde. Trettioåriga börjar lira kl 17.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:35   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så här blev mitt system:

V75
Inlämnat: 2023-08-25, 21:30
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:20
Kostnad: 81,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 L.A.Boko (2, 6)
2: 4 Natural Mine (2, 8)
3: 1, 4, 8 (5, 3)
4: 1, 7, 13 (6, 5)
5: 1, 4, 12 (2, 7)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (12, 9)
7: 2 Hail Mary (6, 4)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:40   #9
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Får väl bidra med ett inlägg även om det är fel forum....

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-08-25, 13:45
Bergsåker
Fredag 2023-08-25
Start: 20:56
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Mercenary
2: 7, 12

2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: PCK CTZ BKS
Vackert
jeppe565 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-25, 20:48   #10
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 55
Sharp$: 1011
Standard

Singeldragen imorgon.

Cronos deglei dei. Gul till 3%. Wow.
Fenix brick. 5%. Första Goop på westholms. Wow.
Dencos Rioja. 7%. Spår 5 kort Auto medf favvisar från bakspår. Wow.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 02:03   #11
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Mina tankar inför morgondagen:

Omgångens bästa spik hittar vi i första avdelningen. Jag kan inte se att Örjan torskar från ledningen med 2 Comes With Age.

Avd 2. 10 streck så här jobbar vi in en redig skräll! 10 Spader får åtminstone ett platsspel/komb av mig.

Avd 3. Spikar 1 Månlykke A.M utan att blinka. Melander lurigt uppåt igen efter 2 lopp i kroppen. Enda orosmomentet är om Perssons pack lyckas låsa fast honom på innern. 2640m talar till hans fördel och andrahandare till 25% är taget!

Avd 4. 7 Kit Crown är mitt första val på sos men volt, ston och lärlingar brukar inte rimma så bra.. 8 Curie är draget till 4%

Avd 5. 7 Hobart och 1 Maybach W.F. är ett tänkbart lås men bronsdivision och många tänkbara vinnare här. Schas på favoriten från spår 12!

Avd 6. 5 Denco's Rioja får nicken. Veikko uppåt och Forss gasar in i kaklet! 8 Gatling och 10 Bettle Hanover är måstestreck varav den sistnämnda spelas på plats/komb.

Avd 7. Spännande att vara med inför sista med ett
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 08:10   #12
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 55
Sharp$: 1011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Mina tankar inför morgondagen:

Omgångens bästa spik hittar vi i första avdelningen. Jag kan inte se att Örjan torskar från ledningen med 2 Comes With Age.

Avd 2. 10 streck så här jobbar vi in en redig skräll! 10 Spader får åtminstone ett platsspel/komb av mig.

Avd 3. Spikar 1 Månlykke A.M utan att blinka. Melander lurigt uppåt igen efter 2 lopp i kroppen. Enda orosmomentet är om Perssons pack lyckas låsa fast honom på innern. 2640m talar till hans fördel och andrahandare till 25% är taget!

Avd 4. 7 Kit Crown är mitt första val på sos men volt, ston och lärlingar brukar inte rimma så bra.. 8 Curie är draget till 4%

Avd 5. 7 Hobart och 1 Maybach W.F. är ett tänkbart lås men bronsdivision och många tänkbara vinnare här. Schas på favoriten från spår 12!

Avd 6. 5 Denco's Rioja får nicken. Veikko uppåt och Forss gasar in i kaklet! 8 Gatling och 10 Bettle Hanover är måstestreck varav den sistnämnda spelas på plats/komb.

Avd 7. Spännande att vara med inför sista med ett
Tack Kalle för infot. Har missat att Kallis körs på 2640. Då ryggar jag Månlykke som spik istället för Bäcklös.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 08:37   #13
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Tack för tankarna Kalle, du är en av dem jag läser med mest intresse på Sharps.
Några spontana reflektioner:
1: Håller med om att Örjan borde vinna och jag gillar alltid att spika i avd 1. Men klurigt med både Bergh och Wäjersten bakom bra hästar. Max utgång för mig.
3: Är verkligen Månlykke gynnad av långt längre?
4: Kit Crown tidig för mig med. Lurigt dock att det kan bli hundra omstarter för den lär väl laddas.
5: Jag har svårt att någonsin tro helhjärtat på OAL. Hobart mkt tidig. Men tycker de hintar att de var besvikna förra starten. Fenix Brick och No Limit känns tidiga här också. Favoriten måste få det svårt.
6: Vidöppet. Många verkar helgardera. Jag anstränger mig för att ta ställning i stället. Better är även min susare här.
7: Finns det någon rimlig chans alls att det går utanför de två giganterna? De flesta verkar överens om att det iaf är Borups som är aktuell.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Mina tankar inför morgondagen:

Omgångens bästa spik hittar vi i första avdelningen. Jag kan inte se att Örjan torskar från ledningen med 2 Comes With Age.

Avd 2. 10 streck så här jobbar vi in en redig skräll! 10 Spader får åtminstone ett platsspel/komb av mig.

Avd 3. Spikar 1 Månlykke A.M utan att blinka. Melander lurigt uppåt igen efter 2 lopp i kroppen. Enda orosmomentet är om Perssons pack lyckas låsa fast honom på innern. 2640m talar till hans fördel och andrahandare till 25% är taget!

Avd 4. 7 Kit Crown är mitt första val på sos men volt, ston och lärlingar brukar inte rimma så bra.. 8 Curie är draget till 4%

Avd 5. 7 Hobart och 1 Maybach W.F. är ett tänkbart lås men bronsdivision och många tänkbara vinnare här. Schas på favoriten från spår 12!

Avd 6. 5 Denco's Rioja får nicken. Veikko uppåt och Forss gasar in i kaklet! 8 Gatling och 10 Bettle Hanover är måstestreck varav den sistnämnda spelas på plats/komb.

Avd 7. Spännande att vara med inför sista med ett
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+6)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 09:44   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Köpt in mig på ett antal system idag för 7-800 kr så det är där drömmen om storvinsten ligger. Gör inget eget system. För dålig koll på travet numera. Klockan 19 när vinstlistan kommer och storvinsterna gått till syndikaten i Tyskland och Finland samt något multivarvat andelssystem så blir snacket som vanligt när atg delar ut sedan länge konfiskerade vinstpengar som delas ut i en megajackpot. Sen får vi hoppas att atg.se fungerar efter klockan 15 för trycket blir enormt . Är nog ingen slump att man valt lönehelgen för jackpotten.

Vädret ser ut att bli ok.

En snabb titt.

Comes With Age jättefavorit i avd 1. Troligen spets och eventuellt slut. Men spelvärdet inget att skryta med. När man såg den vinna med identiska förutsättningar på Åbergskvällen för två starter sedan stod den i 17 ggr och radar ju inte upp vinster direkt. Är det sen inte också risk att den får L A Boko tryckandes i dödens med helstängt huvudlag?

Sent igår anmäldes det barfota runt om för första gången på Ringo Adore. Mycket intressant när RL drar alla skor ffg på en riktigt bra häst. Borde på det vara en rolig chansspik med 25 procent av insatserna. Är väl bara 2,4,9 (skoryck bak) emot ? Eller kan möjligtvis även Funcio och Spader barfotadansande och med bra kuskar skrälla ?

SM för kallblod har ofta varit iskallt spelmässigt men ser halvöppet ut nu i alla fall. Farligt med en sådan usel kusk och som Melander på en av de betrodda. Risk att han kör över någon igen om han blir fast. Ser att spelvärde har en spelvärd vinnare i Pydin . Det känns inte riktigt bra att en tränare står för 6 av 11 hästar i loppet. Speciellt inte med tanke på omsättningen på olika spel där det loppet är med .

I avdelning 4 säger några experter att Imatra Am är alldeles för bra och rundar detta gäng medan andra säger att det är som bäddat för strul med tillägg och så många att runda. Återstår att se hur det blir. Strykningen borde vara plus. Vanlig vagn nu ffg på länge minus men å andra sidan ska det ha funkat utmärkt tidigare i Frankrike.

Betaltjänstexperterna helt överens om att Dragons Bar är rysligt överspelad i avd 5. Sen är det ju nästan som att spela lotto just nu att innan loppen försöka räkna ut hur italienarens hästar ska prestera. Omänskligt bra insatser varvas friskt med urusla styrningar och prestationer . Stora betaljänstdraget Hobart och statiatikvinnaren Maybach W.F (spetsfavorit där den aldrig förlorat) men hur är formen?

Avdelning 6 vidöppet. Inte minst när man noterar de stora experternas rank. Alla har olika vinnare. Här ställer också italienaren till det. Hur ska hans häst se ut idag efter tre lopp samma kväll på Axevalla för drygt en månad sedan och därefter ingen start? Var ju enormt bra i första loppet den kvällen. Intressant skoryck på Galant Ima och med toppkusk. De flestas vinnare dock Kendall Jackson från spår 12 över 1640. Italienaren ser kanske till att det blir ett toppspår trots allt ?

De flestas spik, gäller även bland betaltjänsterna är San Moteur. Är värdet lågt inför sista så lär det ju inte öka många kronor om den vinner men är nog trots allt dagens mest troliga vinnare på V75 spelet när det låter så bra från stallet dessutom.


Nästa helg derbyhelg . Får sikta på lördagen då för jättekrock på söndagen när MFF tar emot blåvit på ett utsålt Eleda stadion samtidigt som derbyt körs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+15)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 10:16   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Ska iväg hela dagen så det blev tidig inlämning. Spikar Ringo Adore, Månlykke och Imhatra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 10:21   #16
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 697
Sharp$: 4069
Standard

Älskar de här omgångarna med stora potter! Idag kommer jag nog chansa bort Gocciadoro helt från kupongen.


Avd 1. Klar favorit att spetsa är 2 Comes With Age, får han bestämma tempot själv så vinner han. Men idag kommer jag spela på att det blir lite körning med högt tempo första varvet, sen blir favoriten omsprungen på upploppet. Bred gardering.

Avd 2. Inne på att 8 Ringo Adore är bästa hästen och vinner trots spår 8 . (De fyra senaste åren har 9 av 28 vinnare på V75 haft spår 8 den här helgen!)

Avvaktar värmningarna innan jag bestämmer mig helt i de första loppen.

Avd 3. 4 Bäcklös Uriel och 1 Månlykke A.M. är mina klara A-hästar. Men min miljonhäst den här omgången är 11 Pydin. Den kommer jag inte spela utan idag. Hoppas på bra effekt på vagnskiftet. Om jag har råd åker nog Perssons 3, 5 och 8 med på systemet också.

Avd 4. Här kommer jag strecka så många jag har råd med och försöka jobba in en skräll. 8 Curie gillar jag och har med ganska tidigt, smygresa och vass avslutning 4%.

Avd 5. 1 Maybach W.F. spets och slut känns ganska troligt, låster troligtvis med 7 Hobart som det låter väldigt bra på.

Avd 6. 2 Galant Ima blir troligtvis min chansspik den här omgången. Bör sitta bra till från läget och första BFO, kör Mats kör!

Avd 7. 6 San Moteur börjar stiga lite på procenten nu. De största tjänsterna spikar och de flesta experter vekar gå på honom. Undrar hur högt han hamnar innan spelstopp? Ligger han kvar runt de här procenten spikar jag med, annars åker nog både 2 Hail Mary och 4 Borups Victory med på lappen.


Nu är det bara att invänta sista infon och ta de slutgiltiga besluten!
Lycka till alla!
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 11:17   #17
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 121
Sharp$: 3612
Standard

Tack Olle för påminnelsen att lämna in i god tid, vi vet ju hur det brukar bli när det är sådana här omgångar
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 12:22   #18
 
Reg.datum: nov 2020
Inlägg: 6
Sharp$: 202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag hystar in mitt system redan nu. I morgon eftermiddag ska jag sitta bänkad utanför Björngårdsvillan på festivalen SLOTTSSKOGEN GOES PROGRESSIVE och lyssna på gamla favoritbandet TRETTIOÅRIGA KRIGET. Är du i Gbg och gillar alternativ rock så kom dit. Gratis inträde. Trettioåriga börjar lira kl 17.
Hoppas regnet avtar så du får en go kväll vid Björngårdsvillan ✌️

Vet du förresten om någon krog/pub brukar sända V75 i staden?

Mvh

Senast redigerad av Pcah88 den 2023-08-26 klockan 12:24.
Pcah88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 12:41   #19
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pcah88 Visa inlägg
Hoppas regnet avtar så du får en go kväll vid Björngårdsvillan ✌️

Vet du förresten om någon krog/pub brukar sända V75 i staden?

Mvh
Det är tak över Slottsskogsteatern så det är lugnt. Har dålig koll på krogar och V75-sändningar. Kollar alltid hemma på datorn. Lokala ställen i närheten av spelbutik torde väl vara störst chans...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 12:41   #20
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 9
Standard

Sol å uppehåll på Bergsåker.. Moln runtomkring fåse om de blir nå regn..
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 13:03   #21
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 402
Sharp$: 5762
Standard

V75
Inlämnat: 2023-08-26, 12:38
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:20
Kostnad: 324,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 9, 11 (4, 8)
2: 4, 7, 8 (2, 9)
3: 1, 3, 4 (5, 8)
4: 13 Imhatra Am (1, 7)
5: 1, 2, 3, 7, 9, 12 (4, 5)
6: 4, 12 (9, 2)
7: 6 San Moteur (2, 4)

6x3x3x1x6x2x1 = 648 rader.
648 x 1 x 0,50 kr = 324,00 kr
Totalt: 324,00 kr.
Rättningskod: ZPN KRQ HWF

Mina tankar.

Avd 1
2 Comes With Age 42% får vara bra för att vinna och leda detta runtom. Speciellt mot två kapabla Wäjersten-hästar och Bergh som nog vill tävla med Kagan också.

Som klar favorit garderar jag den.

9 Devils Tongue 10% känns inte borta och man vet aldrig med gul-kusks hästar heller. 11 Cronos Degli Dei "bara" 4% idag.

Avd 2
Valde bort favoriten.

Tror en hel del på 4 Natural Mine 14% som får BG upp. 8 Ringo Adore 27% är riktigt bra och var bara slagen som favorit i senaste starten av Working Class Hero. Den har ju utvecklats enormt på slutet.

7 Funcio 3% streckas som en potentiell skräll.

Avd 3
Känns rätt öppet mellan flera betrodda och tog de tre jag tror mest på.

Satt och velade lite mellan 3 och 5... så jag spikade 5 på ett mindre system. Exakt samma hästar i övriga lopp.

Avd 4
Känns som en bra chans för 13 Imhatra Am 41% att kunna runda detta gäng. Jag spelar på det.

Avd 5
Svårlöst bronsdivision över lång distans. Kan nog skrälla här.

Varför inte 3 Reshevsky 2% från bra läge som får Per Lindroth upp eller kanske 9 Eldorado 5%.

Avd 6
Testar ett lås på 4 Classic Pan 10% från detta läge och bästa (?) hästen 12 Kendall Jackson 24% från svåraste läget.

Avd 7
Hoppas på en häftig duell och tar ställning för favoriten 7 San Mouteur 53%. Spik.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 13:31   #22
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raden


Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2023-08-26, 12:38
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:20
Kostnad: 324,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 9, 11 (4, 8)
2: 4, 7, 8 (2, 9)
3: 1, 3, 4 (5, 8)
4: 13 Imhatra Am (1, 7)
5: 1, 2, 3, 7, 9, 12 (4, 5)
6: 4, 12 (9, 2)
7: 6 San Moteur (2, 4)

6x3x3x1x6x2x1 = 648 rader.
648 x 1 x 0,50 kr = 324,00 kr
Totalt: 324,00 kr.
Rättningskod: ZPN KRQ HWF

Mina tankar.

Avd 1
2 Comes With Age 42% får vara bra för att vinna och leda detta runtom. Speciellt mot två kapabla Wäjersten-hästar och Bergh som nog vill tävla med Kagan också.

Som klar favorit garderar jag den.

9 Devils Tongue 10% känns inte borta och man vet aldrig med gul-kusks hästar heller. 11 Cronos Degli Dei "bara" 4% idag.

Avd 2
Valde bort favoriten.

Tror en hel del på 4 Natural Mine 14% som får BG upp. 8 Ringo Adore 27% är riktigt bra och var bara slagen som favorit i senaste starten av Working Class Hero. Den har ju utvecklats enormt på slutet.

7 Funcio 3% streckas som en potentiell skräll.

Avd 3
Känns rätt öppet mellan flera betrodda och tog de tre jag tror mest på.

Satt och velade lite mellan 3 och 5... så jag spikade 5 på ett mindre system. Exakt samma hästar i övriga lopp.

Avd 4
Känns som en bra chans för 13 Imhatra Am 41% att kunna runda detta gäng. Jag spelar på det.

Avd 5
Svårlöst bronsdivision över lång distans. Kan nog skrälla här.

Varför inte 3 Reshevsky 2% från bra läge som får Per Lindroth upp eller kanske 9 Eldorado 5%.

Avd 6
Testar ett lås på 4 Classic Pan 10% från detta läge och bästa (?) hästen 12 Kendall Jackson 24% från svåraste läget.

Avd 7
Hoppas på en häftig duell och tar ställning för favoriten 7 San Mouteur 53%. Spik.

Lycka till med spelen idag allihopa!

Vi är överens på flera håll vad gäller skrällar - om vi är två ska det väl vara bättre chans...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 13:54   #23
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Tack för tankarna Kalle, du är en av dem jag läser med mest intresse på Sharps.
Några spontana reflektioner:
1: Håller med om att Örjan borde vinna och jag gillar alltid att spika i avd 1. Men klurigt med både Bergh och Wäjersten bakom bra hästar. Max utgång för mig.
3: Är verkligen Månlykke gynnad av långt längre?
4: Kit Crown tidig för mig med. Lurigt dock att det kan bli hundra omstarter för den lär väl laddas.
5: Jag har svårt att någonsin tro helhjärtat på OAL. Hobart mkt tidig. Men tycker de hintar att de var besvikna förra starten. Fenix Brick och No Limit känns tidiga här också. Favoriten måste få det svårt.
6: Vidöppet. Många verkar helgardera. Jag anstränger mig för att ta ställning i stället. Better är även min susare här.
7: Finns det någon rimlig chans alls att det går utanför de två giganterna? De flesta verkar överens om att det iaf är Borups som är aktuell.
Fint resonemang

1. Som 2 Comes With Age sett ut med maxad utrustning så tror jag att det är upplagt för sos. Det ENDA motbudet är om 5 L.A.Boko är för bra i dödens.

3. 1 Månlykke A.M har fin statistik över längre distanser. Kusken (Melander) är väl ingen stjärna men bör hitta ut om han inte till och med håller upp ledningen. Absolut en rövare när J.O.P har många fina hästar i loppet. Viss risk för att dom gör allt för att stänga in honom men när hittar man Månlykke till 25% med 2 lopp i kroppen

4. Visste man att loppet gick iväg i första försöket så hade jag spikat 7 Kit Crown. Men den "risken" är väl minimal haha.

5. Det har blivit mycket snack om 1 Maybach W.F och 7 Hobart, vi får se hur det artar sig. 3 Reshevsky är stänkaren!

6. Håller med om att det är vidöppet! 5 Denco's Rioja är ett femårigt sto men från ledningen kan hon bita ifrån sig bra. Finns risk för släpp om 8 Gatling (eventuellt också BTN) snabbstartar.

7. Jag ser det som "omöjligt" att det går utanför dom två!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 14:14   #24
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 697
Sharp$: 4069
Standard

Hästarna ser ut att gå bra i spets idag...
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 14:15   #25
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Hittar bara 1 spik idag

Maybach spets o slut
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 14:20   #26
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 573
Sharp$: 1375
Standard

V75

2
2,8
1
13
2,3,6,11,12
5,6,7,10,11,12
6
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 14:21   #27
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Visst kan det vara så att det är SOS på 2 Comes with age direkt i inledningen MEN är det verkligen så solklart att det blir enkel spets här?

Jag flaggar för att 4 Joy Alissa är tokigt snabb bakom bilen och nog kommer Bergharn ladda med 3 Kagan med?

Luktar som att det kan bli lite körning här och direkt efter att den avtagit så landar väl 5 LA Boko utvändigt och tuggar på? Kanske kan tugga ner favven över upploppet tillslut? Eller kommer 9 Devis Tounge (trots spåret sällan är framgångsrikt på 1640a)

Nåväl, ingen spik i min bok.
(så nu kan ni spika utan att tveka!)

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 14:21   #28
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett litet "motsystem" innan ATGs datasystem brakar ihop.

V75
Inlämnat: 2023-08-26, 15:20
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:20
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Comes with Age (5, 6)
2: 2, 4, 8, 9 (7, 3)
3: 1, 3, 4 (5, 8)
4: 8, 9, 10 (13, 1)
5: 1 Maybach W.F. (12, 7)
6: 4, 5 (12, 9)
7: 2, 6 (4, 1)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:07   #29
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4272
Standard

Spikar Maybach W.F. på det reducerade och hoppas att regnet håller sig borta.

Avd.1 5 L.A. Boko är mitt första streck
Avd.2 Står mellan 2,4,8
Avd.3 Kioskvältare 2 Guli Rubin
Avd.4 Blunda och peka eller gå på bästa hästen 13 Imhatra AM
Avd.5 Halshästen spårar runt om (om vädret tillåter)
Avd.6 Sparar jag in på chanslappen, går helt och hållet på spåret
Avd.7 Två hästar gör upp och då kan den tredje dra fördel.

V75
Inlämnat: 2023-08-26, 15:56
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:20
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 9 (6, 3)
2: 8 Ringo Adore (2, 4)
3: 1, 2, 4, 10, 11 (5, 8)
4: 5, 6, 8, 9, 10, 13 (1, 7)
5: 1 Maybach W.F. (12, 7)
6: 5 Denco's Rioja (12, 9)
7: 2, 4, 6 (1, 5)

3x1x5x6x1x1x3 = 270 rader
270 x 1 x 0,50 kr = 135,00 kr
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: TVV PQM RQJ
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:13   #30
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

En Lilling

2
9
10.11
4.13
12
4.8.9
2.4

God tur ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+3)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:14   #31
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2573
Standard

ATG har börjat krångla nu och efter tredje försök lyckades jag lämna in bongen.
Ni som vill lira V75 gör gör du nu :-)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:19   #32
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Svårt att hitta rätt idag i konstruktionen. Men så här fick det bli på BCB

V75
Inlämnat: 2023-08-26, 16:16
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:22
Kostnad: 1 837,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 9 (11, 4)
2: 2, 4, 7, 8, 9 (5, 3)
3: 1, 3, 4, 5, 8, 10, 11 (2, 7)
4: 13 Imhatra Am (9, 6)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12 (9, 3)
6: 4, 9, 12 (5, 6)
7: 6 San Moteur (2, 4)

5x5x7x1x7x3x1 = 3675 rader
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr.

Nu kör vi!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:21   #33
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3234
Standard

Gul kusk till singelprocent måste med även om provstarten
lämnar frågetecken.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:21   #34
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Lirar ju även ett större reducerat idag och viktar emot några av favoriterna SAMT jagar rejäl utdelning och sätter ett min krav på 20 lax för att sjuan ska leva.

Behöll CWA som A i första då Örjan alltid är Örjan.
Får vi träff på två skrällar så blir det åka av idag!

I kallisloppet tycker jag 4 Bäcklös Uriel är en usel favve som riskerar bli het i ledning eller fast i rygg. rankas ner REJÄLT!

Nu kör vi!

https://web.baratrav.se/pic/rnI635jegHF

Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:21   #35
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 191
Sharp$: 3319
Standard

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 8, 9 (2, 9)
2: 8 Ringo Adore (4, 2)
3: 1, 3, 4, 5, 8, 11 (5, 4)
4: 13 Imhatra Am (1, 7)
5: 1 Maybach W.F. (12, 7)
6: 3, 8, 9, 12 (12, 8)
7: 1, 2, 4, 6, 7 (6, 2)

6x1x6x1x1x4x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: GCF DTD SXB
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:25   #36
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2135
Standard

Lycka till!
1: 2 Comes with Age (5, 6)
2: 8 Ringo Adore (2, 4)
3: 1, 3, 4, 5, 8, 11 (10, 7)
4: 13 Imhatra Am (1, 7)
5: 1, 2, 4, 5, 7, 12 (9, 3)
6: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 12 (6, 1)
7: 6 San Moteur (2, 4)

1x1x6x1x6x7x1 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CGJ DFV JJH
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:27   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3234
Standard

6 hästar på systemet, jisses vad bra Petterssons häst var.
Klassisk sås trots galet öppningstempo.
Gratulerar de som spikade!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:29   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

V75
Inlämnat: 2023-08-26, 16:07
Kluts andelsspel
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:22
Kostnad: 1 620,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Comes with Age (5, 3)
2: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (8, 3)
3: 1 Månlykke A.M. (5, 4)
4: 7, 8, 9, 13 (6, 12)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (12, 7)
6: 4, 5, 8, 10, 12 (9, 7)
7: 2, 6 (5, 4)

1x9x1x4x9x5x2 = 3240 rader.
3240 x 1 x 1 620,00 kr = 1 620,00 kr.
Totalt: 1 620,00 kr.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:33   #39
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Jösses vilken insats. Jag var tvärsäker att det skulle ta stopp sista 200 men han bara tryckte på.

GRYM prestation!

Hatten av!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:33   #40
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spik i första.


Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2023-08-26, 16:07
Kluts andelsspel
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:22
Kostnad: 1 620,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Comes with Age (5, 3)
2: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (8, 3)
3: 1 Månlykke A.M. (5, 4)
4: 7, 8, 9, 13 (6, 12)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (12, 7)
6: 4, 5, 8, 10, 12 (9, 7)
7: 2, 6 (5, 4)

1x9x1x4x9x5x2 = 3240 rader.
3240 x 1 x 1 620,00 kr = 1 620,00 kr.
Totalt: 1 620,00 kr.

Inte så vanligt när det gäller andelsspel. Skräll i andra, t.ex. Linderoth
skulle höja värdet på din andel rejält. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:48   #41
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4272
Standard

Det var en käftsmäll
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:49   #42
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

EN PUNG-SPARK
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:50   #43
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3234
Standard

Där klev jag av!
Bolaget hade alla, så lite hopp finns kvar,
lite drygt 20.000 rader.
Bolagets spikar: Fenix Brick och Kendall Jackson.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:50   #44
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

12,35 ggr plats för Olivia C.H
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:50   #45
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Hur fan är det möjligt?? Tar bort 2 hästar och såklart öppnar sig Sesam efter galopp på ledaren och 1 av dom vinner
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 15:54   #46
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Lirar ju även ett större reducerat idag och viktar emot några av favoriterna SAMT jagar rejäl utdelning och sätter ett min krav på 20 lax för att sjuan ska leva.

Behöll CWA som A i första då Örjan alltid är Örjan.
Får vi träff på två skrällar så blir det åka av idag!

I kallisloppet tycker jag 4 Bäcklös Uriel är en usel favve som riskerar bli het i ledning eller fast i rygg. rankas ner REJÄLT!

Nu kör vi!

https://web.baratrav.se/pic/rnI635jegHF

Lycka till!

Första skrällen inne. Nu jobbar vi en till tack!
Men först tar vi Gunnar tack. (Ja jag vet att han är gammal. Men idag luktar det spets)

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:01   #47
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 013
Sharp$: 815
Standard

Kvar 18.509. (1.992.504)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:11   #48
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Ja, Marcus Lilius sade under veckan i en intervju att han hade bästa hästen och trodde på god chans. Tog inte med han ändå-trodde på Gunnar Melanders styrning
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:11   #49
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Är det inte dags att dra in körlicensen nu för Gunnar Melander? Herregud vilken usel styrning med en häst som var riktigt bra för dagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), znipstern (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:12   #50
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Bäcklös borde bänkats HELT men tyvärr blev det för tufft för Månlycke och nu ser det tufft ut med krav på 2A kvar...

Vi är väl inte så många som lever ännu dock...

Men vi kämpar!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:20   #51
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 422
Sharp$: 2451

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Bäcklös borde bänkats HELT men tyvärr blev det för tufft för Månlycke och nu ser det tufft ut med krav på 2A kvar...

Vi är väl inte så många som lever ännu dock...

Men vi kämpar!

Kämpa! Håller tummarna för dig
Själv får man hoppas på att 6 rätt kan ge något eller att det blir jackpot på 7 rätt idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:27   #52
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Varför inte bara ta en "lugn" dödens med 1000m kvar? Melander Melander Melander
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:34   #53
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Varje omstart gynnar nog storfavoriten i fjärde. Var väl inga höga odds direkt på att det skulle bli så med lärlingar i voltstart på V75.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:42   #54
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Var ju ingen prestation av storfavoriten som ger godkänt. Trodde den var stenklar efter alla omstarter , galopper och tredje utvändigt halvvarvet kvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 16:42   #55
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Hjälpte inte. Tyvärr.

Man skulle gått på SM istället.

Trist men trav är trav och vi tar nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:10   #56
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Fint A och förstarank i femte. Till skillnad från de här som brukar ange sina förstarankar EFTER loppen så finns min rank publicerad.

Men men, blir inga stora slantar idag ändå då spiken aldrig var i närheten...

Trist!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:13   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Fint A och förstarank i femte. Till skillnad från de här som brukar ange sina förstarankar EFTER loppen så finns min rank publicerad.

Men men, blir inga stora slantar idag ändå då spiken aldrig var i närheten...

Trist!

Nä. En skräll som dragit upp värdet till sexsiffrigt. Vinner San Moteur och en betrodd sjätte blir det närmast kaffepengar i övriga vinstpooler där det inte finns en enda extra krona i poolerna .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:15   #58
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. En skräll som dragit upp värdet till sexsiffrigt. Vinner San Moteur och en betrodd sjätte blir det närmast kaffepengar i övriga vinstpooler där det inte finns en enda extra krona i poolerna .
Precis så!

Behöver vinst för Kendall samt att SM torskar (vilket jag tror blir svårt) för att spelet ens ska gå runt. Trist trots bra rank idag.

Nåväl, nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:29   #59
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Precis så!

Behöver vinst för Kendall samt att SM torskar (vilket jag tror blir svårt) för att spelet ens ska gå runt. Trist trots bra rank idag.

Nåväl, nya tag!

Nyckeln var att ha satt vinnaren i andra som c häst på ett reducerat och kravet Max 1 c. Tror en hel del reducerade system som gjorde det lever inför sista men där sitter med Goops som enda spik. Tyvärr hade inget av dom system jag köpt in mig på med den. Inte ens Bowerys jättesystem för nästan 13000 kr. Men hans system har annars varit vinstgivande på sistone . Hoppas bara att det blir lite mindre system framöver för blir ju annars dyrt att ens köpa in sig på några futtiga procent av det.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:41   #60
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Vad är teoretisk utdelning för de olika utfallen? Någon som vet?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:44   #61
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Vad är teoretisk utdelning för de olika utfallen? Någon som vet?
Ca 280K för SM
630 för Hail

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+50)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:45   #62
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Ca 280K för SM
630 för Hail

Och typ 2 mille om Borups tar det!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:51   #63
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Det där trodde jag INTE!!

San Moteur kan inte varit frisk väl??

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 17:56   #64
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50099
Standard

Lite tröstpengar. 6 femmor.

Inlämnat: 2023-08-26, 16:13
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 16:22
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5 (6, 3)
2: 2, 4, 8 (9, 7)
3: 4, 5 (1, 8)
4: 1, 13 (7, 9)
5: 1, 7 (12, 4)
6: 4, 12 (9, 2)
7: 2, 6 (4, 1)

2x3x2x2x2x2x2 = 192 rader
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: VZN DCS KBD
------------------------------
7 rätt: 0 x 815 379 kr
6 rätt: 0 x 714 kr
5 rätt: 6 x 62 kr Vinst!
Summa: 372,00 kr
-------------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-08-26, 18:17
Bergsåker
Lördag 2023-08-26
Start: 18:22
Kostnad: 15,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Kendall Jackson
2: 2 Hail Mary

1 x 15,00 kr = 15,00 kr.
Totalt: 15,00 kr.
Rättningskod: QML KTP JVF
-----------------------------
Rätt kombination Odds
12-2 13,12
Utbetalt: 196,00 kr
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 18:03   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det där trodde jag INTE!!

San Moteur kan inte varit frisk väl??

Surt med Dahles system. Han missade i andra med spik på bästa hästen bara. Hade ju inte gett sexsiffrigt om den vunnit men ett rejäl sudd då det ju inte var något jättesystem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6), Dahle (+6)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 18:05   #66
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

En sexa och 17 femmor gör ingen sommar. https://web.baratrav.se/pic/rnI635jegHF
Trist men jag är aldrig nära att ta något beslut som ger full pott idag tyvärr.

Tur det finns nya lopp att gå vilse i!

Nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 18:07   #67
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Är ju nästan sjukt vilken skillnad det är mellan himmel och helvete sådana här multijackpot omgångar. Enorma pengar på sju rätt men inte många större system som ens gick plus på sex rätt. Skrällen i andra borde få många paket havre skickat till sig på måndag av dom som satte sjuan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 20:42   #68
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 697
Sharp$: 4069
Standard

Sjukaste jag hört att en av delägarna till Hail Mary vinner loppet, sätter 7rätt, sätter boost och vinner 12 miljoner!
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 21:04   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Sjukaste jag hört att en av delägarna till Hail Mary vinner loppet, sätter 7rätt, sätter boost och vinner 12 miljoner!
Snacka om bingo också för atg marknadsföringsmässigt framöver för boost. Har inte sett några vinstlistor i kväll. Men brukar dyka upp på X om det är något extremt som denna vinsten.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-26, 21:33   #70
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Helt galet vilken skillnad. Bitter eftersmak för undertecknad, bommar i andra på åtta streck och det sista beslutet jag fattade har om jag skulle spika No Limit eller Galant Ima. Ingen behöver ju undra vilket beslutet blev..???? åtta femmor och fin spik på järvsöodin en klen tröst när det faktiskt var ganska nära sju rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är ju nästan sjukt vilken skillnad det är mellan himmel och helvete sådana här multijackpot omgångar. Enorma pengar på sju rätt men inte många större system som ens gick plus på sex rätt. Skrällen i andra borde få många paket havre skickat till sig på måndag av dom som satte sjuan.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-27, 18:29   #71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Snacka om bingo också för atg marknadsföringsmässigt framöver för boost. Har inte sett några vinstlistor i kväll. Men brukar dyka upp på X om det är något extremt som denna vinsten.
Grundsystemet var på 9720 kr.
Boost-avgiften blev alltså 972 kr.
Lappen lirades av en Hail Mary-delägare. ( Spikades. )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-27, 19:26   #72
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Grundsystemet var på 9720 kr.
Boost-avgiften blev alltså 972 kr.
Lappen lirades av en Hail Mary-delägare. ( Spikades. )
Jo.Det läste jag om på X ett antal gånger. Rätt dyrt att köpa en lott för 972 kr men äger man en sådan häst så är det nog småpengar. Utfallet blev ju bättre än att sitta och skrapa triss i TV4.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td