Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-04-27, 20:10   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4135

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Åby 3 maj

Oj oj oj,
vilket startfält.
1 Borups Victory
2 Önas Prince
3 Kentucky River
4 San Moteur
5 A Fair Day

Fem av av våra topphästar sida vid sida bakom vingen.
Det bäddar väl för min spik 8 Ture L.A. Han vet ju hur
man vinner från åttondespår. Törnqvist tar väl SJÄLVKLART hem detta?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-27, 21:17   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18058
Standard

Söndags Tankar

Hästen med två raka G i raden vinner nog inte 1,5 miljoner.
Borups Victory är väl hästen att slå ?
Törnqvisten testar Ture mot eliten trots täta starter. Känns änna tufft.
Men gör nog inte bort sig trots ”endast” 2 mille på kontot och dessutom spår 8.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-27 klockan 22:06. Anledning: Ture
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-28, 02:28   #3

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18401
Standard

S.G.Empress är väl stenklar i drottningpokalen!?
Hoppas att Vivillion blir favorit!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-28, 07:11   #4

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4508
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
S.G.Empress är väl stenklar i drottningpokalen!?
Hoppas att Vivillion blir favorit!
Jag tror faktiskt tvärtom. Det var inget bra för S.G Empress att få spåret precis bredvid. Vivillion lär spetsa, och då ska S.G Empress vinna från dödens. Det känns som en väldigt svår uppgift.

Sen är nog knappast spår 1 optimalt för Borups Victory. Jag tror att A fair Day spetsar med ett optimalt spår mitt i banan med 2st finlandsfärjor innanför sig. Önas Prince har inte heller ett optimalt spår för att spetsa…
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-28, 09:34   #5

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag tror faktiskt tvärtom. Det var inget bra för S.G Empress att få spåret precis bredvid. Vivillion lär spetsa, och då ska S.G Empress vinna från dödens. Det känns som en väldigt svår uppgift.

Sen är nog knappast spår 1 optimalt för Borups Victory. Jag tror att A fair Day spetsar med ett optimalt spår mitt i banan med 2st finlandsfärjor innanför sig. Önas Prince har inte heller ett optimalt spår för att spetsa…
Absolut, det var synd på spåret närmast utvändigt om Vivillion! Men oddshöjande
Bfro för andra gången någonsin på S.G? Vi vet dock hur Walmann är..
Jag tycker ändå att allt pekar till SGs favör så för egen del så är det spik rakt av.

Jag håller A Fair Day som förstastrecket (vilket är helt vansinnigt med ett namn som Ginman/Almheden kontra tex Redén/Kihlström i storloppssammanhang) Men som han såg ut senast!! Kommer han ner på en 09.5 tid från ledningen så tror jag att ingen kan plocka ner honom. Hur står sig Abrivards Inmarosa är frågan..
Gammal 2025-04-28, 09:43   #6

Standard

Tidiga Måndags Tankar

Efter gröt fundering efter snabbgenomgång.
V75 1) 1-2-3-4 känns helgarderat i som vanligt lite luriga Drottning Pokalen.
V75 2) 3 Donna Inez och 7 Victoria L.L. är måndagslåset.
V75 3) 1 Ivan Mauger Rosleff tar täten och håller ut dom i kurvorna med Speedway namnen. Ska jag ta den där om Rödluvan oxå
V75 4) Alla Tråkig måndags lösning. Men det känns ganska vidöppet. Hanna L har två intressanta hästar men byngliga lägen.
V75 5) 2 Lando Mearas är svårslagen.
V75 6) 3 East Asia Grym märr. Vinner om felfri. Endast galopp emot.
V75 7) 1 Borups Victory Tar nog piken och då är det en straffspark. Sundin tränar i vinnarcirkeln inför Elitloppet. Grym häst, tränare och ägar trojka.
Gammal 2025-04-28, 10:46   #7

Standard

Ser ut som att Vivillion blir favorit, och det är helt rätt. Walmann kan inte vara nöjd med spåret utanför. Får se om man vågar chansa barfota igen, men det krävs nog en extraväxel om man ska kunna vinna loppet utvändigt. Jag håller ändå Vivillion som en snäppet bättre häst, och så länge den inte blir en 70% så spikar jag.

Gällande Lando Mearas så tycker jag den är väldigt överskattad och jag sticker ut hakan med att säga att den är totalt chanslös i det här loppet. Jag streckar hellre Zuccezz Zack före, som gjorde ett kanonlopp senast. Vi får väl se om Free Time Jepson är helt överlägsen. Jag gillar inte såna urblåsare som den fick senast. Det kan likväl slå åt andra hållet. Örjan streckas där bakom direkt iaf.
Gammal 2025-04-28, 12:55   #8

Standard

Citat:
Gällande Lando Mearas så tycker jag den är väldigt överskattad och jag sticker ut hakan med att säga att den är totalt chanslös i det här loppet. Jag streckar hellre Zuccezz Zack före, som gjorde ett kanonlopp senast. Vi får väl se om Free Time Jepson är helt överlägsen. Jag gillar inte såna urblåsare som den fick senast. Det kan likväl slå åt andra hållet. Örjan streckas där bakom direkt iaf.
Jag tycker så här. Lando Mearas är väl ingen blåvinnare men definitivt inte chanslös i Kungapokalen. Lando har tävlat framgångsrikt i tre års eliten och vunnit hälften av sina 16 starter i ganska tufft motstånd. Jag tror att detta är en häst som kommer att visa upp sig i årgångs loppen och plocka fina pengar om han får vara frisk och kry. Dessutom utrustad med fina Walner gener och har perfekt spår.
Free Time Jepson är en typisk Goccidore häst som antingen vinner med 20m eller blir femma. Svårbedömd är bara förnamnet.
Stänkar varningen får Fare Wise As. Hästen har gjort grymma lopp i tuffa gäng och den där Jepson går aldrig att räkna bort trots läget.
Gammal 2025-04-28, 13:44   #9

Standard

Chanslös var kanske fel ordval, men tycker den vunnit väldigt billiga lopp från ledningen utan att få motstå press. Senast vann den med ett nödrop efter att ha fått bestämma helt i spets. För att vinna på lördag så måste den nog höja sig rejält. Kommer den till spets, så lär den ju inte få varva på nån 15 tid precis.
Gammal 2025-04-28, 14:07   #10

Standard

Citat:
Chanslös var kanske fel ordval, men tycker den vunnit väldigt billiga lopp från ledningen utan att få motstå press. Senast vann den med ett nödrop efter att ha fått bestämma helt i spets. För att vinna på lördag så måste den nog höja sig rejält. Kommer den till spets, så lär den ju inte få varva på nån 15 tid precis.
Visst fick Lando bestämma kvalet i ledning efter en snabb öppning. Men landade på en låg 12 tid och höll undan knappt men säkert från en smygkörd filur. Vinsten på Solvalla var oxå en bra prestation på en 12 tid trots meriterat motstånd. Ok vi tycker olika och på lördag får vi svaret. Jag tror definitivt att Lando är med på stregen. Men motstånd saknas verkligen inte.
God tur med tipsen och spelet Jarmop
Gammal 2025-04-28, 14:38   #11

Standard

Tänkte först spika Ture i avd 7.
Jag får nog dubbla med Kentucky River.
Örjan är kuslig i såna här lopp.

It´s not the principle, it´s the money! (Tommy Cooper)
Gammal 2025-04-28, 14:58   #12

Standard

Hur nöjda tror ni gänget bakom Daim Brodda är med spåret? Lika bra dom stryker hästen. Den ser ändå ut att få en hel del spel på sig, vilket är bra.

Den har haft väldigt flyt tidigare med spårlottningen, så det var väl på tiden att den får ett dåligt spår nu. Här är jag faktiskt riktigt sugen på att singla Ester Degli Dei. Det är nog spetshästen i loppet. Hagoorts stallform är också på väg upp nu.
Gammal 2025-04-28, 19:14   #13

Standard

Citat:
Hur nöjda tror ni gänget bakom Daim Brodda är med spåret? Lika bra dom stryker hästen. Den ser ändå ut att få en hel del spel på sig, vilket är bra.

Den har haft väldigt flyt tidigare med spårlottningen, så det var väl på tiden att den får ett dåligt spår nu. Här är jag faktiskt riktigt sugen på att singla Ester Degli Dei. Det är nog spetshästen i loppet. Hagoorts stallform är också på väg upp nu.
Nja spår strykningar är i min värld inget bra alternativ. Det finns ju alltid ett dåligt spår med i anmälan till loppet. Daimen är ju en grym häst och med lite flyt från bakspår är hon med i matchen. Spår 12 kan väl dessutom vara ett hyfsat bakspår. Men med typ spår 2 så hade det ju varit en dunderspik efter Färjestads uppvisningen. Funkar 3 East Asia i Sverige Debuten så är det ju hästen att slå. Men lite svårbedömd form. Värmningsvinnare ?
Ester är mitt alternativ till Asia spik.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-28 klockan 19:20.
Gammal 2025-04-28, 20:35   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Söndags Tankar

Hästen med två raka G i raden vinner nog inte 1,5 miljoner.
Borups Victory är väl hästen att slå ?
Törnqvisten testar Ture mot eliten trots täta starter. Känns änna tufft.
Men gör nog inte bort sig trots ”endast” 2 mille på kontot och dessutom spår 8.
Ture mot eliten förvisso, men Ture har eliten i blodet med en far som Maharajah och en morfar som Steinlager.
Jag håller tummarna så får Rally-Calle hålla tömmarna
Gammal 2025-04-29, 21:08   #15

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1668
Standard

San Moteur

Vad var det för snack om att inte San Moteur ville vinna sist? Det skulle krocka med Finlandia Ajo om han vann. Tacksam om nån kunde förklara.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-29, 21:16   #16

Standard

Mina tisdags drag på dryga 5% lyder Pearl Kayz, Hugo Boss, Dimension Trot.
Gammal 2025-04-30, 16:38   #17

Standard

Åby Funderingar

Sitter och gottar mig med Lördagens Åby program i högsta hugg. Jäklar vilken travdag vi har framför oss. 3 penningstinna och högklassiga lopp med över 1 mille i första pris. 2st 2-3 hundra tusen lopp och resterande 7 lopp med över 100 lax i första pris. Prispengarna flödar när det vankas elit tävlingar.
Finns flera hästar som är svåra att få rätta känslan för. Vassa eller Kassa ? Vinna eller försvinna ? Jag nämner några filurer som jag har lite svårt att greppa.
15 Pearl Keyz är en grym häst för klassen men spår 9 på 20m volten ?! Iskallt är bara förnamnet. Har gått hyfsat i årets starter men tål hon att tuffa runt 14 hästar i spåren ? Björn kanske tar en rövare och kör rakt in i smeten och hittar luckan om det galopperas.
Tja det känns väl som ett garderingslopp så hon åker nog med på en 4-5 streck. Eller vågar jag chans spika mitt drag 7 Victoria L.L. ?
5 Lakethesnake Fågel eller orm ? Jag vet att Lillgustav gillar hästen och har spänt bågen i ganska tuffa gäng. Jag tog tidigt beslut att 1 Ivan Mauger är min måstehäst och ev chansspik. Första tanken är ju oftast bäst. En eller många ? Eller låsa på Speedway och Snok.
10 Far Wise As Är det någon jag unnar en vinst är det Riordans tuffing. Tävlat i stenhårda gäng hela karriären. Får aldrig något gratis men gör alltid sitt jobb. Grym tävlingshäst men är väl bortlottad.
12 Daim Brodda Undantags häst är bara förnamnet. Grym märr med toppstam. Spelad till 19% trots iskallt läge. Hm vågar man chansa bort ? 3 East Asia och 4 Ester Degli Dei har perfekta lägen och är sannerligen inte lätta att växla.
4 SAN Moteur platsar inte på min kupong. Har inte visat sitt rätta jag på länge och jag har sagt det förut och säger det igen. Det är ett fåtal hästar som klarar av både avels arbete och tävlande på Elitnivå. Med detta sagt så vinner väl Björn lätt som en plätt. Men det kanske blir hyfsad utdelning på 6 rätt

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-30 klockan 16:45.
Gammal 2025-05-02, 09:12   #18

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1782
Standard

San Moteur

Om han är som han var i december när han svepte alla och slog Önas med 100meter så får dom andra vara bra för att slå honom... men det beror ju på om han är i samma skick
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-02, 10:59   #19

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

V75-6
Easter degli day deklarerar att den ska köras i klungan. Rätt märkligt.

Det sätter väl kaffe i ledning som släpper till East. 3 hästar lås med Daim brodda borde vara 80% chans.

Megan BR har alltid startat från spår 1 eller 3. Startade en gång från spår 8 och blev tvåa. Nu första gången bakifrån.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-02, 11:15   #20

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39632
Standard

Återigen en jackpott som man gärna vill åt. I första skulle jag gärna ha spikat Vivillion på läget, men jag tror ändå att S.G. Empress kan ta ner den. Det står ju 3-1 till Empress som testar barfota för andra gången i livet. Första gick inte så bra, men kanske berodde på andra saker. Sen kan de ju ändra sig och slänga på dojorna om det inte känns okej i värmningen.

Lopp 2,3 och 4 - här vill man gärna hitta ett drag då det ser ut som väldigt öppna lopp.

Free Time Jepson var ju helt enorm senast. Trolig spik, annars tar jag med mitt drag Phantom Express.

East Asia är nog omgångens klaraste spik. 40 % får ses som rätt bra.

Lopp 7 ska jag nämna också. Tycker det ser lurigt ut och är inte alls säker på vem som sitter i ledningen och körs i spets av 1,2 och 5. Här kan det också hända något och det hade varit bra om man hade känsla för någon särskild.

Senast redigerad av Shooter den 2025-05-02 klockan 11:20.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-02, 11:40   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
V75-6
Easter degli day deklarerar att den ska köras i klungan. Rätt märkligt.

Det sätter väl kaffe i ledning som släpper till East. 3 hästar lås med Daim brodda borde vara 80% chans.

Megan BR har alltid startat från spår 1 eller 3. Startade en gång från spår 8 och blev tvåa. Nu första gången bakifrån.
Jag blev också förvånad att höra att man vill köra Ester i ryggar. Nu sitter ju gul kusk i ledningen och blir väldigt svårslagen. Den behöver inte ens vara med om en tuff öppning när han vet att han kommer få ta över ledningen.
Gammal 2025-05-02, 22:34   #22

Standard

Citat:
Jag blev också förvånad att höra att man vill köra Ester i ryggar. Nu sitter ju gul kusk i ledningen och blir väldigt svårslagen. Den behöver inte ens vara med om en tuff öppning när han vet att han kommer få ta över ledningen.
Ester i rygg på Asia känns väl helt perfekt. Daimen kommer väl fram och trycker till ledaren och vem sticker nosen först på OS ?
Ok jag streckar 3-4-12 så är det helgaddat. Kaffe känns änna bortlottad.
Gammal 2025-05-03, 08:19   #23

Standard

Det känns som en märklig omgång. Berglund och tipstjänsterna har typ samma spikar ( Vivillion/East Asia) Alla helgarderar andra samt tredje avdelningen. Då sitter vi där med 7 rätt och en röding i utdelning.

Undra om man inte gör sig bäst i att koncentrera på sporten istället för spelet?
Gammal 2025-05-03, 09:10   #24

Sharp$: 2710
Standard

Alessandro kuskar, stallet levererar ömsom vin ömsom vatten, men visst är maj månad den årstid som stallet tidigare år bjudit på makalösa prestationer.

Men med förra veckan i minnet, så vågar jag inte gå rakt ut på ”Bålgetingen”, framför allt inte efter att ha fått springa gatlopp naken, endast rullad i tjära och fjädrar, efter att ha sågat förra omgångens absolut mest överlägset bästa vinnare Mizai längs fotknölarna innan start. Bästa hästen Dilva Jet och MAD skulle köras fram i dödens när startrusningen bedarrat
och bjuda snabblopparen massage från dödens. Över medeldistans, trots Örebros korta upplopp, var det inte en snöbolls chans..... att Mixai inte skulle svimma i sista kurvan om svar. Mizai brakvann, Dilva Jet kördes fram första utvändigt och fick aldrig kontakt med den makalöst bra Mizai, Alessandros springare tvärdog och har nog fortfarande inte kommit i mål?

Selar ut omgångens mest betrodda djur, kör själv, fick drömspår, men förra veckans plattmatch hänger som ett spöke över mig.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 09:21   #25

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3247
Standard

V75

2,3
1,8,11
2
3,4,5,7,9,11,12
4
3
1,4,5
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 09:26   #26

Standard

Ett litet tips från förra veckans stora skrävlare, andrahandsinfo så det är örat som gäller:
Affe som numera bara spelar i de franska poolerna, håller Gaspar d’Angis som en av tre A hästar i loppet, trots spåret.
Är det någon som är påläst om de franska, så är det han.

Så ni som har råd med ytterligare ett garderingsstreck i avslutningen,
så kanske strecka även den?

Senast redigerad av Jajjan den 2025-05-03 klockan 10:14.
Gammal 2025-05-03, 09:29   #27

Standard

Vågar Man Chansa Bort………..??

1 Izod Zet Storlopp på G och då vässar Redén upp sina travare och Örjan tar på både hängslen och livrem samt säkerhetsnål på plånboksfickan typ Gunnar Sträng. Dessutom barfota om banan tillåter. Hårt emot men……
1 Kaffeåchampagne Hur länge ska stålmärren fortsätta leverera ? Lunkat in 600 tusen i år. Spår 1 känns iskallt men …….
4 SAN Moteur Kanske levererar en Legolas Minne uppvisning ?
Känns väl långsökt men…….
Gammal 2025-05-03, 09:49   #28

Standard

Stänkar Varningar

Passar bra eftersom regnet verkar dra in över Västkustens Travmecka i em.
8 Yantra Slave Cal 5% och 15 Pearl Kayz 7%. Måste streck bland alla andra.
1 Ivan Mauger 8% och 5 Lakethesnake 4%. Stänkar lås.
2 Lando Mearas 5%. Dagens fynd på Stänkar marknaden.
4 Ester Degli Dei 8%. Visst finns det OS på Åby ?

Det vore kul om man kunde få vara med och lukta på dagens Jackpott Glögg typ Karl Bertil Jonsson.
Gammal 2025-05-03, 10:17   #29

Standard

Citat:
Det känns som en märklig omgång. Berglund och tipstjänsterna har typ samma spikar ( Vivillion/East Asia) Alla helgarderar andra samt tredje avdelningen. Då sitter vi där med 7 rätt och en röding i utdelning.

Undra om man inte gör sig bäst i att koncentrera på sporten istället för spelet?
Är det inte då man skall gå emot, när kollektivet unisont slåss om grindslanten?
Gammal 2025-05-03, 10:56   #30

KalleKluts avatar

Standard

En liten utanför bolaget..

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 10:55
Åby
Lördag 2025-05-03
Start: 16:20
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 S.G.Empress (2, 10)
2: 1, 7, 9, 15 (11, 8)
3: 12 Oviedo Base (2, 11)
4: 4, 6, 9, 10, 11, 12 (7, 3)
5: 1, 4, 5, 10 (2, 3)
6: 3 East Asia (4, 12)
7: 2, 4, 5, 9 (3, 1)

1x4x1x6x4x1x4 = 384 rader.
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: QRX WDP SSC
Gammal 2025-05-03, 11:01   #31

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 2368
Standard

V75 Pulsanalys

V75.1
Taktiskt mycket intressant lopp. ✅2 Vivillion är mycket startsnabb och bör sitta i ledningen tidigt, särskilt med Wäjersten.
✅3 S.G.Empress kan få en fin resa utvändigt eller i rygg på ✅2 Vivillion, vilket gör dem till de två klara segerkandidaterna.
✅1 Scarfo Pellini är snabb ut men lär inte försvara spets – mest trolig rygg på ledaren. Loppet lär öppna snabbt, men om ledaren får dämpa mitt i loppet kan det bli svårt att ta något bakifrån. Risk för att loppet blir låst i 1–2–3-positioner. Överpace? Svårt, men ✅8 Panthere d’Inverne är främst att profitera på tempo.

V75.2
Lång distans och voltstart med tillägg borgar för ett utdraget lopp. ✅1 Lainy K.W. har läget och kan leda länge, men tilläggshästarna är starka – särskilt ✅ 11 Maharina Sun som har hög kapacitet och bör gå framåt med senaste loppet i kroppen. ✅ 9 Ebba Kuce är stark och tål grovjobb. Tempoanalysen visar att några kommer avancera tidigt från tillägg. Många jämna hästar gör loppet öppet bakom favoriten.

V75.3
✅2 Big Ben Pellini lär laddas mot ledningen, och är hästen att slå om han når dit utan större strid. ✅1 Ivan Mauger har spetsambitioner men bör släppa. ✅ 11 Ideal Stone gör jobbet själv om det krävs och har vunnit på flera sätt – troligen framåt tidigt. Tempot avgör om det räcker för någon från spår 7–12 att utmana. Trolig spets och måtta–körning ger fördel åt de invändiga.

V75.4
Voltstart med två volter ger ökad skrällrisk, särskilt med ett öppet fält som detta.✅7 Jeriko Brick är spetsfavorit och trivs bäst där – hans största hot är från tilläggshästarna. ✅12 Utah Southwind har både styrka och form och är farlig vid överpace. Galopprisker för några betrodda. Loppet öppnar för både spetsvinnare och starka avslutare.

V75.5
Ett av omgångens sportsliga höjdpunkter. ✅4 Free Time Jepson är ett undantag och visade vid förra starten att han kan vinna från dödens utan att pressas max. Här finns också ett par motbud från bra lägen – främst✅1 Izod Zet och✅2 Lando Mearas, som båda har fin rad och bra startryggar. Tempot kan bli uppskruvat mitt i loppet – vilket gynnar avslutare som ✅10 Far Wise As och✅9 French Kronos.

V75.6
Här möts några av de mest spännande 5-åriga stona i landet.✅3 East Asia har mött kullens bästa i Europa och var nära i Grupp II-lopp i Frankrike. Toppform nu, Gocciadoro förstärker intrycket.✅12 Daim Brodda är kullens drottning i Sverige – årsdebuten signalerade toppform.
Bästa tänkbara uppladdning. Bakom dessa är det väldigt öppet – flera med fart och form. ✅9 Meghan B.R. är obesegrad i Sverige. Loppet håller mycket hög klass.

V75.7
Årets Paralympiatrav håller hög klass och flera hästar kommer med en stigande formkurva.✅1 Borups Victory har vunnit sina två senaste från svåra lägen och är mycket startsnabb – spetsbud.✅4 San Moteur är fältets speedkung men har haft galopptendenser, Goop lär köra mer försiktigt. Bakom dessa är det extremt öppet: flera utlandsstjärnor har styrka och form i ryggsäcken.✅3 Kentucky River och✅2 Önas Prince är svenskhopp i toppslag. Tempoanalysen pekar mot jämnt till tufft tempo – vilket gynnar starka avslutare från andra utvändigt och framåt.
Gotland (+50), Grovport (+3)

Senast redigerad av Baltasar den 2025-05-03 klockan 11:11.
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 12:47   #32

Standard

Uttrarna Är Lyriska

Stallsurret ljuder högt och tydligt : med minsta lilla klaff vinner 11 Ideal Stone.
Gammal 2025-05-03, 12:53   #33

Shooters avatar

Standard

Citat:
Uttrarna Är Lyriska

Stallsurret ljuder högt och tydligt : med minsta lilla klaff vinner 11 Ideal Stone.
Det är min klara första häst och en möjlig chansspik. Just nu har jag 1/2 på den och Lainy K.W. Det beror lite på om jag ska spika bägge Gocciadoros storfavoriter. Har ju varit inne på att gardera Free Time Jepson, även fast den imponerade förra gången.
Gammal 2025-05-03, 13:04   #34

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7302
Standard

Märklig omgång som redan konstaterats där i i princip alla verkar tänka likadant:
- Alla spikar Vivillion
- Alla helgarderar avd 2
- Alla ska ta betalt på Big Ben.
- Alla menar att Gocciadoros två favoriter är stenklara

Det är väl avd 4 och avslutningen där det är lite mer spretigt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 14:07   #35

Standard

Nja inte alla. Jag tänkte spika SG Empress och tänkte gardera Gucci-hästarna. Free Time Jepson i all ära men jag kan inte spela utan en Redén/Örjanhäst i ett miljonlopp som dessutom bara är streckad på 12%.
Gammal 2025-05-03, 14:08   #36

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7302
Standard

Alla s.k. experter menar jag då: Berglund, Systemet, Vass eller Kass etc
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 14:13   #37

Standard

Statistiskt är dagens V75 mest lättlösta omgång av samtliga sex V75 omgångar under året på Åby. Frågan är om vi får resultat avvikelse i år?
Risken finns att det blir en låg utdelning trots Jackpotten .
Det kommer att krävas flera starka favoritfall idag, om spelvärdet skall förbättras. Spelar man system (Joker) så kan man lika gärna kryssa för Målvinst och lämna in flera gånger.
Gammal 2025-05-03, 14:33   #38

Shooters avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2025-05-03, 14:32
Åby
Lördag 2025-05-03
Start: 14:34
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 8, 11, 13 (9, 10)
2: 4 Falstaff Font (10, 9)
3: 2 Just Like Heaven (5, 8)
4: 1, 4, 5, 6, 10, 12 (2, 3)

5x1x1x6 = 30 rader
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Gammal 2025-05-03, 14:40   #39

Shooters avatar

Standard

Det började ju inte bra. Varför tog jag inte med den?
Gammal 2025-05-03, 14:50   #40

Reg.datum: jan 2024
Sharp$: 217
Standard

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 14:41
Åby
Lördag 2025-05-03
Kostnad: 150,00 kr

Avd
1: 2, 3 (1, 8)
2: 7 Victoria L.L. (11, 1)
3: 1, 2, 7, 11, 12 (4, 8)
4: 4, 7, 8, 9, 11 (12, 3)
5: 4 Free Time Jepson (1, 2)
6: 1 Kaffeåchampagne (3, 12)
7: 1, 2, 4, 5, 7, 8 (3, 9)

2x1x5x5x1x1x6 = 300 rader
300 x 1 x 0,50 kr = 150,00 kr.

Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: WWH PRB THN

Blev ej att jag är på plats på Åby idag, men detta knåpades ihop under en kopp kaffe
Isakksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 15:06   #41

Standard

Tidig inlämning idag (ifall det blir datakrasch)

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 15:04
Åby
Lördag 2025-05-03
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 S.G.Empress (2, 1)
2: 1, 7, 11 (9, 15)
3: 1, 2, 5, 11 (4, 8)
4: 9, 12 (7, 3)
5: 1, 4 (2, 10)
6: 1, 3, 9 (12, 4)
7: 3, 8 (1, 4)

1x3x4x2x2x3x2 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: NRR MHS HXG

Lycka till med raderna!
Gammal 2025-05-03, 15:30   #42
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 9034
Standard

Jag har spelat golf hela förmiddagen och känner att jag inte riktigt hunnit läsa på ordentligt.
Hur ska jag hantera Ture L.A. i sista? Ska den ens med på systemet? Hilfe!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 15:40   #43

Standard

Värmningsvinnare

15 Pearl Kayz ser grymt laddad ut i värmningen. ”Bara” spåret emot.
Gammal 2025-05-03, 15:52   #44

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3636
Standard

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 15:39
Åby
Lördag 2025-05-03
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Vivillion (3, 1)
2: 1, 3, 6, 8, 9, 11, 12, 15 (7, 2)
3: 1, 2, 5, 11, 12 (4, 8)
4: 3, 6, 7, 9, 11, 12 (4, 8)
6: 3 East Asia (12, 9)
7: 1, 2, 3, 9 (4, 5)

1x8x5x6x1x1x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: XPH PHK RXJ

Så här försöker jag idag.
Lycka till allesammans
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 15:54   #45

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Jag har spelat golf hela förmiddagen och känner att jag inte riktigt hunnit läsa på ordentligt.
Jag tror inte på Ture mot de här, men jag råder inte hur andra ska göra.
Gammal 2025-05-03, 15:57   #46

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Den ska väl vara chanslös om man ska tro spelet men jag gillar Ture och tror på chans. Men jag är ett Törnqvist-fan, ska väl sägas. Jag var på Åby Stora Pris 1983 och spelade vinnare på "chanslöse" Legolas till 14 ggr pengarna, så jag vet att det kan gå. Hoppas på upprepning nu 42 år senare.

V&P
Inlämnat: 2025-05-03, 15:56
Åby Lopp 11
Lördag 2025-05-03
Start: 18:43
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

8 Ture L.A.

1 x 2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: FPG WHB GZW
Skaegget (+50)
Gammal 2025-05-03, 15:57   #47

Standard

Så här gör jag idag.
2-3-5
15
11-12
3-4-5-6-7-9-11-12
4
3
1-2-4

GL.
Gammal 2025-05-03, 16:01   #48

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Red.1440 till 264 (18,4%)
2-1,3,8 U:10
15-1,9,11
2-1,4,5,11 U:12
9 Thats so spicy
5-1,4,12
3 East Asia
1,6,9 (Matte)
Krav 1A o 1U
Tja, Lady Beluga gjorde väl vad som gick från bakspår när vinnaren gick 1,09,9
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:05   #49

Shooters avatar

Standard

Jag spikar Ideal Stone och Gocciadoros två stora favoriter. Sen klr jag ¼ av S G. Empress, Lainy K.W. , Express Cash samt Önas Prince.
Gammal 2025-05-03, 16:11   #50
ms

Sharp$: 2966
Standard

Två stabila och högkapabla Ready Cashare och en Googoo Gaagaa. Check. Fan att det är fyra lopp till.

Avd
1: 2, 3 (1, 8)
2: 1, 3, 7, 9, 11, 15 (8, 2)
3: 2 Big Ben Pellini (11, 4)
4: 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12 (8, 5)
5: 1, 3, 4, 10 (2, 9)
6: 3 East Asia (12, 4)
7: 1 Borups Victory (4, 2)

2x6x1x7x4x1x1 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: WTL VNQ LPF
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:15   #51
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 9034
Standard

Det fick bli såhär:

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 16:12
Skäggets andelsspel
Åby
Lördag 2025-05-03
Start: 16:22
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2 (3, 8)
2: 2, 7, 8, 11 (1, 9)
3: 1, 2, 11 (4, 8)
4: 3, 4, 5, 11 (7, 12)
5: 10 Far Wise As (4, 1)
6: 12 Daim Brodda (3, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (10, 7)

2x4x3x4x1x1x8 = 768 rader
768 x 1 x 0,50 kr = 384,00 kr.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:20   #52

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1693
Standard

1.2.3.4.5 (8,6)
11
7
6.12
4
12
3.5

God tur idag

Senast redigerad av Liisa den 2025-05-03 klockan 16:26.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:21   #53

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6493
Standard

V75
Inlämnat: 2025-05-03, 16:13
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Åby
Lördag 2025-05-03
Start: 16:22
Kostnad: 1 372,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 S.G.Empress (2, 1)
2: 1, 3, 6, 7, 9, 11, 15 (8, 2)
3: 1, 2, 4, 5, 8, 11, 12 (7, 6)
4: 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12 (8, 5)
6: 3 East Asia (12, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (10, 7)

1x7x7x7x1x1x8 = 2744 rader
2744 x 1 x 0,50 kr = 1 372,00 kr.

Totalt: 1 372,00 kr

Hade velat dubble med ester i sista :/
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:21   #54

Standard

Avd
1: 2,3,1 (8,5)
2: 11,1,9,7,8,10,15 (2,6)
3: 2,1,11 (8,7)
4: 7,12,3,6,4,11,9 (5,8)
5: 4,1,2 (10,9)
6: 3,1,12,4,9 (8,2)
7: 1,4,3,2,9 (10,8)

Min 2 Jeppson
Min 1 Wäjersten

Målvinst 10 000kr
Gammal 2025-05-03, 16:22   #55

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5116
Standard

1: 2, 3, 6 (1, 8)
2: 7 Victoria L.L. (11, 1)
3: 11 Ideal Stone (2, 4)
4: 1, 7, 8, 9, 11, 12 (3, 4)
5: 1, 4, 5 (2, 10)
6: 4 Ester Degli Dei (3, 12)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (9, 6)

3x1x1x6x3x1x7 = 378 rader
378 x 1 x 0,50 kr = 189,00 kr.

Totalt: 189,00 kr.
Rättningskod: NRS PSK WTL
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:27   #56

Shooters avatar

Standard

Jaha. Och Kihlströms hoppade bort sig.
Gammal 2025-05-03, 16:28   #57

Standard

8 Panthere d'Inverne – Stark form, avslutar bra varje gång. Tråkigt spår, men gör sig gällande vid körning. Lättades i balansen ... Tråkig miss direkt
Gammal 2025-05-03, 16:29   #58

Standard

Stolopp
Gammal 2025-05-03, 16:29   #59

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1693
Standard

1:a reserv här
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 16:31   #60

linfres avatar

Sharp$: 5741
Standard

Börjar bli parodi på hur många omgångar man kan spricka på förstareserven i brett garderade lopp. Spelar ingen roll om jag tar 6,7 eller 8 hästar. Tro på fan att förstareserven vinner oavsett
Gammal 2025-05-03, 16:32   #61

Standard

Nu blir det riktigt läskigt:
lås på Victoria LL och Ebba Kuce, torskfrossa är bara förnamnet.
Gammal 2025-05-03, 16:35   #62

Standard

Jäklar vilken stenhård 4 årsmärr. Mosar mångmiljonärskan. Övriga var statister.
Andrés första storlopps seger
Stochampionatet nästa.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-05-03 klockan 16:45.
Gammal 2025-05-03, 16:44   #63

Standard

Här gick Berglund ner i diket och drog många med sig.

Själv hade jag 2,3,5,8,10.

Mylla att Örjan slog på en brasa, samt att Matchmadeinheaven blev struken,
men brfro på en hemmamärr i sitt kivsform, trumfade det något knöliga utgångsläget.

Tarzan krönika i Expressen ”Stonas uppgörelse, Drottning Silvias Pokal, är mer öppen och här kan en överraskning ligga på lur”
Tips 3,2,8,5. Statistiske Jens varnade för Hagoorts häst.
Gammal 2025-05-03, 16:47   #64
ms

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Börjar bli parodi på hur många omgångar man kan spricka på förstareserven i brett garderade lopp. Spelar ingen roll om jag tar 6,7 eller 8 hästar. Tro på fan att förstareserven vinner oavsett
Beror på att du valt bort vinnaren för andra hästar? Prova finta dig själv. Precis innan inlämning tar du bort alla du tror på och låser på reserverna.
Var kan jag skicka fakturan?
/Travcoachen
linfre (+5)
Gammal 2025-05-03, 16:52   #65

Standard

Underbart är kort, där fladdrade man ut genom fönstret,
torskfrossa. Hemmaekipaget var första reserv men vad f.. hjälper det.
Gammal 2025-05-03, 16:55   #66

Standard

1,2,,8,12 för två 6:or
Gammal 2025-05-03, 16:56   #67

Standard

Som så ofta gör favoriterna upp i omgångens kollektiva garderingslopp.
Gammal 2025-05-03, 16:58   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
1,2,,8,12 för två 6:or
1-2-5-11 hoppas jag på.
Gammal 2025-05-03, 16:59   #69

Shooters avatar

Standard

Min U-häst vann, så det är klart, men kan ju bara bli två sexor.
Gammal 2025-05-03, 16:59   #70

Standard

Spikarna Express Cash och Far Wise AS
alla hästar i Paralympiatravet Final.

Diamantstoet
2,3,4,8,9,12
Gammal 2025-05-03, 17:08   #71

Standard

Jeppson sköter det bra
Gammal 2025-05-03, 17:10   #72

Standard

Favoriten var bara bäst. Den där Haapakangas …………….
Gammal 2025-05-03, 17:11   #73

Shooters avatar

Standard

Då var det över. Johans häst gör det bra igen, men svårt att ta ner favoriten utvändigt.

Senast redigerad av Shooter den 2025-05-03 klockan 17:12.
Gammal 2025-05-03, 17:12   #74

Standard

Den tråkigaste av de 4 jag lirat, men absolut jättekul för Veikko.
Trodde länge Victor Rosleff skulle knäppa favoriten över stretchen,
men hittade inte riktigt den sista växeln för att hinna fram.
Gammal 2025-05-03, 17:12   #75

Standard

Citat:
Favoriten var bara bäst. Den där Haapakangas …………….

Veikko sa att han får byta kalsonger nu
Gammal 2025-05-03, 17:13   #76

Standard

Express Cash är enl mig omgångens drag, om volt är en garant för felfri
avgång.

Lirat vinnarspel och spikat.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-05-03 klockan 17:25.
Gammal 2025-05-03, 17:16   #77

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
1.2.3.4.5 (8,6)
11
7
6.12
4
12
3.5

God tur idag
Dagens 10 pixare singerad Hälsinglands travdrottning Liisa.
Älskar hur du tar ställning, jagade skräll i stonas Pokallopp.

Du är grym Liisa!
Gammal 2025-05-03, 17:19   #78

Sharp$: 3636
Standard

Citat:
Express Cash är enl mig omgångens drag, om volt är en garant för felfri smavgång.
Är det inte lite konstigt att det är MADs ända styrning inom V75 idag? Hoppas Cash ger dig cash Jajjan
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 17:25   #79

Reg.datum: maj 2024
Sharp$: 715
Standard

Ni som hade med vinnaren i lopp 1, chansade ni el vad gick ni på?
DRoopy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 17:31   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Express Cash är enl mig omgångens drag, om volt är en garant för felfri
avgång.

Ett av mina dagsdrag och U-häst, men jag lirar inte här. Det vill sig inte.
Gammal 2025-05-03, 17:34   #81

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DRoopy Visa inlägg
Hemmaekipage i kanonform, barfota runt om för första gången, stenhård märr,
toppat av att hästkarlen Stefan Tarzan Melander rankade upp ekipaget och ansåg
löpet som öppet.
Nedstrukningen till spår 7 var också ett plus.

Hade 5 hästar i loppet.
Gammal 2025-05-03, 17:34   #82

Reg.datum: jul 2022
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DRoopy Visa inlägg
8 Panthere d’Inverne är mer stark än snabb, men gick ett riktigt bra slutvarv senast med en vass spurt inbakad och tar stora kliv framåt för varje start. Blir det tempo på loppet plockar hon många till slut, kanske alla.

https://minandel.se/speltips/v75-aby...valla-carlson/
mpftrade51 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 17:37   #83

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2843
Standard

Omstart är inte så kul om man har spikat.
Speciellt inte 5-6 st.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 17:44   #84

Shooters avatar

Standard

Vinner Gocciadoro de två kommande loppen så lär 5 rätt gå till ny jackpott.
Gammal 2025-05-03, 17:44   #85

linfres avatar

Sharp$: 5741
Standard

Bytte lås på 3,9 till spik på That's so spicy på v5, men inte en tillstymmelse till försök att vinna från Hanna och såklart vinner Indy Boy

Senast redigerad av linfre den 2025-05-03 klockan 17:47.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 17:52   #86

Standard

Missar nog även skamgränsen 5 rätt.

MAD höll Express Cash i trav, trots att allt gick på nålar, samt galopp omstarter gånger 4.

Idel startgalopper sedan julhelgen, så det blev årets första start, spelet/spiken var dålig
men Readly Express sonen får godkänt, även om valacken var helt utan chans loppet igenom.

Riktigt dålig spik, borde kunna bättre.
Gammal 2025-05-03, 17:56   #87

Standard

Förutsättningar på banan håller på förändras nu .. det kanske kan ställa till det för Gocciadoro??
Gammal 2025-05-03, 17:57   #88
ms

Standard

Citat:
Bytte lås på 3,9 till spik på That's so spicy på v5, men inte en tillstymmelse till försök att vinna och såklart vinner den andra

Vi erbjuder nu två från gräm till priset av ett gräm! Kontakta kunderservice på Galapagosöarna. för ev. reklamationer:: ingeninternet@nu

3-1 facit va... Kör en rak.
Gammal 2025-05-03, 17:57   #89

Standard

Citat:
Bytte lås på 3,9 till spik på That's so spicy på v5, men inte en tillstymmelse till försök att vinna från Hanna och såklart vinner Indy Boy
Hanna är en försiktig pilot och behöver få loppet kört på ett för hennes körstil
gynnsamt sätt. Inga pappa Kari Lähderkorpi-styrningar hos dottern
och veterinären. Stallet har knallform och utselningarna till andra kuskar med Hannas hästar, är alltid spännande.
Gammal 2025-05-03, 18:08   #90

Shooters avatar

Standard

Free Time - imponerande igen !
Gammal 2025-05-03, 18:10   #91

Standard

Där gick gardinen ner totalt.
Jäklar vad Adrians 12 Luke the Spook flög lågt över upploppet, en en superspeedig NG:are
Gammal 2025-05-03, 18:15   #92

Standard

Jäklar vilken häst Gocciadoro visar upp. 4 åringen travar som en äldre elithäst.
Skaplig spurt av Adrians Amerikanare.
Gammal 2025-05-03, 18:15   #93

Shooters avatar

Standard

Synd att 10 hoppade.

Top 7 - 24 kr. Går väl inte back i alla fall.

Plac.
1:a 4 Free Time Jepson
2:a 1, 10, 12
3:a 1, 10, 12
4:a 1, 10, 12
5:a 7 Phantom Express
6:a 9 French Kronos
7:a 2 Lando Mearas

Borde gjort en Trio.

Senast redigerad av Shooter den 2025-05-03 klockan 18:19.
Gammal 2025-05-03, 18:23   #94

Standard

DD 2,3,4,8,9,12-9 Gaspar D’Angis 50:-

Tror inte Gaspar D’ Angis är loppets bästa häst, men troligtvis loppets mest felspelade häst.
En A-häst bland flera.
Gammal 2025-05-03, 18:24   #95

Shooters avatar

Standard

DD::3-2
Gammal 2025-05-03, 18:28   #96

Standard

Spännande att se Nikki Lane på strechen
Gammal 2025-05-03, 18:30   #97

Shooters avatar

Standard

Ytterligare en topprestation.
Gammal 2025-05-03, 18:31   #98

Standard

Jäklar vilka hästar Gocciadoro visar upp. Helt grymma prestationer.
Gammal 2025-05-03, 18:33   #99

Shooters avatar

Standard

Tyvärr så gick inte den här.

TRIO
Inlämnat: 2025-05-02, 12:10
Åby Lopp 10
Lördag 2025-05-03
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 East Asia
2:a: 4 Ester Degli Dei
3:a: 12 Daim Brodda

1 x 40,00 kr = 40,00 kr.
Gammal 2025-05-03, 18:34   #100

Standard

Citat:
Spännande att se Nikki Lane på strechen
Galopp, det gick för fort för Roger kuse
Gammal 2025-05-03, 18:35   #101

Standard

Citat:
Jäklar vilka hästar Gocciadoro visar upp. Helt grymma prestationer.
Fågel eller fisk?

Fisk senast, fågel idag.

Nu blir det nog jackpot?
Gammal 2025-05-03, 18:39   #102

Standard

Vem vinner V75-7 då?
Blir det 4 SAN MOTEUR som bättrar på sitt rykte?
Gammal 2025-05-03, 18:44   #103

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Vem vinner V75-7 då?
Blir det 4 SAN MOTEUR som bättrar på sitt rykte?
Jag hoppas att Önas Prince leder runt om. Vinner Goop så kan man fråga sig om det inte fanns en plan bakom förra loppet.
Gammal 2025-05-03, 18:52   #104

Shooters avatar

Standard

Ny blir det definitivt ny jackpott.
Gammal 2025-05-03, 19:00   #105

Standard

Va? Ingen utdelning på 5 rätt. Vad håller dom på med på ATG?
Gammal 2025-05-03, 19:05   #106
ms

Standard

Citat:
Hanna är en försiktig pilot och behöver få loppet kört på ett för hennes körstil
gynnsamt sätt. Inga pappa Kari Lähderkorpi-styrningar hos dottern
och veterinären. Stallet har knallform och utselningarna till andra kuskar med Hannas hästar, är alltid spännande.

Gjorde ett blygsamt trippelspel på mina spikar, lät vinsten rulla vidare. Nöjd, även om bara 6 rätt.

VINNARE
Inlämnat: 2025-05-03, 18:47
Åby Lopp 11
Lördag 2025-05-03
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

1 Borups Victory

1 x 400,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: KRK WHF HVZ
valo (+30)
Gammal 2025-05-03, 19:14   #107

Sharp$: 4216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Gjorde ett blygsamt trippelspel på mina spikar, lät vinsten rulla vidare. Nöjd, även om bara 6 rätt.

VINNARE
Inlämnat: 2025-05-03, 18:47
Åby Lopp 11
Lördag 2025-05-03
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

1 Borups Victory

1 x 400,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: KRK WHF HVZ
Spela vidare lopp för lopp gjorde man förr. Kul idé men kräver lite nerver...

Grattis! Kul att du provade! Blev ett bra netto ser jag. Blev lite besviken på de franska gästerna, men vi har bra hästar i Sverige och distansen hjälpte nog till?
ms (+20)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 19:23   #108

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 1010
Standard

Vem var det egentligen som vann Konung Gustaf V:s Pokal? Var det Jepson eller var det Gocciadoro?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-03, 19:51   #109

Sharp$: 61677
Standard

Utan skrällen i avd 1 hade det blivit närmast kaffepengar på 7 rätt. Men atg nog rätt nöjda ändå. 30 mkr konfiskerat varav 20 procent fonderas till framtiden och 80 procent till Umåker nästa lördag. Norrlandstrav och V75 då. Troligen väldigt ojämna lopp i en omgång som brukar innebära låg utdelning och ny jackpot. Man får nästan hoppas att Wäjersten och Reden stannar hemma istället för att åka upp där och tävla mot hästarna från Boden mm.
busloket (+100)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-04, 10:01   #110

Standard

Åby tränarna skördade fina framgångar på hemmabanan igår.
André Eklund tog sin första efterlängtade storseger i Drottning Pokalen. Bra jobbat.
Vann även Stodivisionen av bara farten.
Christoffer Eriksson tog oxå en dubbel. Jäklar vilka fina och vältränade hästar han visar upp. Etableringen på Hajom anläggningen med bra personal verkar ha lyft hela verksamheten. Lyckad nysatsning av Christoffer.
Alessandro Gocciadoro tog oxå en grym dubbel. Idag är gulingen i Milano och kör Lotterian. Han flyger och far över hela Europa kör in grymma slantar.
Psst jag håller tummarna för Usain Töll i Lotterian. Det är nog för tufft emot men en final plats vore kul.
Gammal 2025-05-04, 10:30   #111

Standard

Citat:
Tidiga Måndags Tankar

Efter gröt fundering efter snabbgenomgång.
V75 1) 1-2-3-4 känns helgarderat i som vanligt lite luriga Drottning Pokalen.
V75 2) 3 Donna Inez och 7 Victoria L.L. är måndagslåset.
V75 3) 1 Ivan Mauger Rosleff tar täten och håller ut dom i kurvorna med Speedway namnen. Ska jag ta den där om Rödluvan oxå
V75 4) Alla Tråkig måndags lösning. Men det känns ganska vidöppet. Hanna L har två intressanta hästar men byngliga lägen.
V75 5) 2 Lando Mearas är svårslagen.
V75 6) 3 East Asia Grym märr. Vinner om felfri. Endast galopp emot.
V75 7) 1 Borups Victory Tar nog piken och då är det en straffspark. Sundin tränar i vinnarcirkeln inför Elitloppet. Grym häst, tränare och ägar trojka.
Söndags Konklusion
Tja måndagstankar är måndagstankar.

1) Tja klurigt lopp att lösa blev det. Spår 8 kändes (för) tufft för mig. Men märren var grym. Ville bara vinna.
2) Galopp på båda mina chansstreck.
3) Ivan var nära att fixa segern på OS. Kom loss liite för sent.
4) Favoriten stod i 20%. Då kan lösningen vara helgaddning.
5) Lando var ute på för djupt. Dumstruten börjar bli sliten.
6) Gulingen var ensam på fotot.
7) Borups infriade förväntningarna och vann ganska enkelt. Sveriges bästa häst för tillfället. Eller vad säger du Redén?
Gammal 2025-05-04, 10:37   #112

Shooters avatar

Standard

Citat:
Söndags Konklusion
Tja måndagstankar är måndagstankar.

7) Borups infriade förväntningarna och vann ganska enkelt. Sveriges bästa häst för tillfället. Eller vad säger du Redén?
Jag säger Francesco Zet. Tror att Redén håller med.
Svara

td