Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 19:21   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4741

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 1
Kollade 2 Pure Athena´s kvallop på Åby 24 april. Kan vara en klaring!

Hade tänkt spika Pure Athena men ser nu att Gourmet d´Arc är stigande på procent och kanske blir favorit, vilket gör att jag dubblar mitt system, inte med Gourmet utan med 9 Slipstream Zon. Så kan man oxå tänka...
Men då måste jag reducera insatsen till 50%.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 00:01   #17

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 21129
Standard

Såhär går tankarna inför..
Lite smått skiktade lopp så jag blir förvånad om 5r ger något men såklart siktar vi på 8r

Avd 1. 2,9,1,4,3 så har man köpt Silvias pokal! Jag är dock inne på att spika 2 Pure Athena som jag tror får loppet. Det luktar lite körning från start och det bör Calle kunna profitera på..

Avd 2. Kladdar på rejält här, ett av omgångens öppnaste lopp!

Avd 3. 3 Ace Wibb har väl en bra chans på sos och blir nog omgångens kanske största favorit till slut i kamp med Wise Guy i avd 5. Jag vill däremot lyfta några "borttappade" i framförallt 1 De Chambeau som nog hamnar i rygg på AW. 4 Basic Structure är given vid gardering samt lyxstrecket 2 Miyagi. 5 Dream Burgerheide sågar jag helt..

Avd 4. Omgångens öppnaste lopp?! Stormvarnar för 3 Bravo Chance som får ett fint lopp!

Avd 5. 4 Wise Guy med Ö.K kan dribbla bort övriga från ledningen, svårt att se någon sätta press första varvet. Tror man på lite körning så blir 3 Olle Sting tokfarlig på stretchen!

Avd 6. Revansch för Wäjersten och 3 Loxahatchee!? Given spik för egen del i ett annars ganska öppet race. Får han fuska bort lite den här gången så bör det vara en toppchans!

Avd 7. Köper loppet på 7,3,4,2 Hur bra är grodätaren?

Avd 8. Lira med hängslen och livrem eller spika sig ur, det är frågan det? Skall bli intressant att se fransyskan 3 Harley Gema med Goop upp! Det är väl där spelvärdet finns iaf! Jag räknar med i värsta fall att Goop släpper till F.Z men där är hon heller inte borta.. Lurigt!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td