|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4814Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 Gävle 23 maj gäsp-pott
Jag inleder som vanligt med avslutningen:
Avd 7, DD1 10 Husavik. Bodens Drottning reser väl inte hela vägen till södra norrland om hon inte tror på god chans. Jag har skuggat den här hästen ett tag nu och chansspikar. Avd 8, DD2 7 PolePosition brukar springa på 11- och 12-tider med skor och vanlig sulky. Det borde väl bli en rekordsänkning nu med röd-skor och Am vagn? Spikas utan darr på läppen! DD Avd 1: 10 Husavik 2: 7 PolePosition Totalt: 20,00 kr Rättningskod: WVV SVH NLF Övriga sex lopp grunnar jag på några varv och några dagar (och nätter) till. Tre 15-hästars voltlopp tar lite tid att gå igenom
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Borde ta Time Out från mitt travtippande med mina djupdykningar senaste tiden men alltid retar det någon. DD 1) 5 Chico De Calamar har gjort grymma lopp på sistone och duger gott i klassen. DD 2) 5 The Flying Eagle Vandringspokalen har nog hamnat rätt efter många tränarbyten. Tredje raka ![]() Hm en fem femma passar väl in i mitt nuvarande tips och spel surr
|
|
|
|
#3 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4814Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
) Det låter mer som en grekisk värme-yra .The Flying Eagle ser mer intressant ut. Kanske plockar med den på systemet om det låter uppåt från stallet. Han får ju en Jepson-injektion nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|