|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Spår 4 i volten på favoriten som aldrig startat i volt?
Ofattbart! Ett helfranskt lås i HH 11,12,15. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Är borta ur 8-rättspotten, så jag loggar ut och tar ut doggarna i försommarkvällen.
God tur ni som är kvar. Travsopan. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Faan att P.G Norman drog för tidigt! Han såg ju stenklar ut
![]() V5 Inlämnat: 2026-05-30, 15:24 Solvalla Lördag 2026-05-30 Start: 16:58 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6, 7, 8, 14, 15 (5, 10) 2: 3, 4, 5, 10 (1, 11) 3: 1, 4, 6, 9 (10, 5) 4: 12 Igrec de Celland (15, 11) 5: 1, 4, 7 (11, 2) 6x4x4x1x3 = 288 rader 288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr Rättningskod: SSX MVB MSH |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Högklassiga och spännande travlopp på Solvalla idag men trots rutinerade proffskuskar utdömdes många (5-6st) hårda bötes och avstängnings straff i V85 loppen. Förödande för de ekipage som direkt drabbas av förseelsen samt även ”tredje man ” som hindras och drabbas av störningar och galopperande hästar. Tråkigt att se.
Adrian Kolgjini stack ut benet framför Gocciadoro hästen i V85 8 och såg i min värld ut att genera Gaudi till galopp. Adrian fick 1000:- spänn i böter för att inte ha foten i stödet, men i min värld var det en grov störning av medtävlare. Kanske lite färgat av att jag hade ett vinnarspel på Gaudí Laksmy
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:16. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Adrian viftade ju till med sin fot rakt mot Gaudis huvud. Värsta jag sett i att avsiktligt försöka störa en häst. Vad fick Adrian till att göra såhär ? Italienska maffian inte lysande nöjda kan man tänka
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Men det här inspelet blev ju lite "sisådär". ![]() Oddsen och utdelningarna blev bra. Men de var såklart inte direkt lätthittade.
|
|
|
|
#52 |
|
Kändes som Lotto i många lopp. Vad man kan lära sig av denna omgången ? Kan inte hitta mkt själv.
Att Harry tog potten inte förvånande alls då så lotto i mångt å mkt. Man vill kunna analysera och när ens spik får Adrians fot mot mulen snabb rörelse så börjar man undra.. Fot-Mule förlåt Fotboll var ju i en annan kanal
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Har kollat slow-mo flertal ggr. Galoppen börjar innan fotvevningen. Sedan är det otillåtet och fult i största allmänhet. Men galoppen kommer innan.
|
|
|
|
#54 |
|
Skönt ändå att Tillhan hade koll på vinnaren i sista .... Donatello är ju en riktigt bra häst direkt när sprang förbi....he he he
|
|
|
|
#55 |
|
Kan man spela upp i slowmo i atgplay? Jag får försöka kika bättre då... litar på att du med slowmo säkert "sett bättre" än moi.
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Jag hade gett Adrian en betydligt hårdare bestraffning om jag varit domare.
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Har ingen koll på hur det skapades. Men vad jag såg inleds galoppen innan AKs fot lämnar fotsteget.
|
|
|
|
#58 |
|
Det slår inte fel. Idag bör det bli lättare, men vi hoppas på lite "lagom" utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Väldigt kul med svensk trippel i Harpers och kul med tre nya tillskott i eliten. Vinnaren var grym och det är ju sjukt att göra detta i tionde starten. All respekt till Nurmos som verkar vara en sympatisk man.
Sen gå det ju inte riktigt att skaka av sig känslan att det blev lite Stephen Bradbury över loppet men det var förstås inte vinnarens fel. Men det hade varit skoj att se fransmännen i trav hela vägen. |
|
|
|
|
|
|
|