|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Måndag 22/6 - Halmstad - V64 mm
Sto Sprinter Kval.
Mina första tankar som redovisas. V64 1) 7 Nyharjah Bortlottad ? Men har spring i benen. V64 2) 2 Jadwiga Zet Ger nog sin Zet kompis en match. V64 3) 4 Xanthis Kimberly Leo igen. V64 4) 8 Turfmans Nancy Ok spår 8 är iskallt men loppet känns änna vidöppet. V64 5) 4 Rihannon Formen är på topp. V64 6) 11 Power On Sand Gillar hästen och visst är Hanna och Conrad en spännande mix. Dock inget Sto Sprinter kval men hästen hade platsat där oxå.
__________________
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 08:03. Anledning: Sto Sprinter Kval. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det är försök till Stosprintern, inte till Stochampionatet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Naturligtvis
Har jag gjort bort mig nu igen ![]() Gammal man gör så gott han kan men skriver f-n så illa. Jag har väl tjänat ihop till en virusattack på Sharps inloggningen
__________________
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 20:59. |
|
|
|
|
|
|
|