Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 19:55   #1

Reg.datum: apr 2022
Sharp$: 1297
Standard

Ur Travronden

Man tycker ju att ATG borde ta till sig dessa åsikter som framförs alltmer frekvent. Eller tycker ATG att man har rätten att styra travspelet åt det håll man vill till vilket pris som helst?

Det har redan kostat för mycket. Sedan kan man tycka att ST borde sätta ner foten och säga till hit men inte längre. Jag kan inte förstå hur Hans Lord Skarplöth kunde driva igenom V85.

Jag har gjort en matematisk analys av förändringen:

V75. 7 lopp med 12 hästar i varje lopp och markerar 1 häst i varje. Detta ger sannolikheten 1 chans på cirka 34 miljoner att få 7 rätt
V85. 8 lopp med 12 hästar och markerar 1 häst i varje. Detta ger sannolikheten 1 chans på cirka 427 miljoner att få 8 rätt.
Den som tycker att svårighetsgraden ökat har helt rätt. Jag undrar om ATG tänkt på detta eller har fört spelarna bakom ljuset än en gång. Tillika har man anställt en som precis som Skarplöth helt saknar travbakgrund.

Man lär tydiligen inte av sina misstag! Men prestigen är tydligen viktigare an travets överlevnad. ST hjälp till! Upplägget Niklas Fjellström föreslår tycker jag är helt okej. Många med mig tycker likadant. 70-80 procent är ju emot V85.

V85 har redan kostat travsporten för mycket. Undertecknad är hästägare sedan 1970 talet, har spelat V65 och V75 så länge de fanns. Dock inte V85.

– Claes Nilsson.
Samson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td