|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Återkommer med sammanställning. Om du läser vinstlistan istället för att gå på magkänsla så ser du att de varvade vinnarsystemen inte är i närheten av tillräckligt många för att förklara utdelningen i lördags. Är det en delförklaring? Japp. Varvade lapparna bidrar till effekten med är absolut inte "förklaringen". Nog om detta i denna tråd. Återkommer i separat tråd med fakta kring hur det såg ut på V75.
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5024Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Tillbaka till V85
Jag trodde jag hade klickat på fel tråd och hamnat i en spelteknisk tråd som inte alls handlade om hästar. Men jag skrollade upp och såg att det var onsdagens V85 det handlade om, fast det hade spårat ur. Så, upp på spåret igen! (Inte så) tidiga tankar. Det är ju redan i morgon. Avd 1 Rally-Calle får återigen chansen på 4 Kaxig In och varför skulle han inte få det? Två raka vinster har det blivit med Jepson och från 4:e-spår är det väl bara blåsa på som gäller. 6 Alvena Roy brukar jag alltid ha med. Kan man med att låsa på två 7%-are??? Avd 2 5 Maroon blir första strecket men eftersom det är en spårtrappa så vill jag ha med några bakifrån oxå. Det får bli Untersteiners bägge, 11 Madame Mearas och 13 Call Me Ottilia. Avd 3 Stolopp med miljonpris. Jag vill läsa tränarintervjuer innan jag gör mina val, men 3 Clarissa och 5 La Yuca vill jag ha med. Favoriten med Hö-tomten avstår jag nog ifrån. Avd 4 Bergh växlar upp till barfota med 10 Buddy Topline. Borde väl köras offensivt och spåret är bara oddshöjande. Avd 5 Markus Pihlströms 7 Unforgettable A.Y. får resa runt mycket och bara vinner var hon än visar sig. Streckad på 46% idag men torde väl landa på över 70. Bra vinstchans oavsett. (ser nu att den redan är uppe i 63% sen jag skrev ner dessa rader igår), Avd 6 Första strecket till 11 Orosei Boko. Jepson/Eriksson är en bra kombo och läget är nog inget bekymmer för taktikern i sulkyn. Han är ju expert på att slingra sig igenom. Avd 7 Tvåan i Elitloppet möter ju "ingenting" här. Är det bara att håva in en och en halv mille eller? Fast det är klart, Örjan är ju väldigt sugen på de där slantarna. Kan han trolla? Bäst att ta med både 1 Dream Mine och 7 Bright Star U.S. Avd 8 Så här på tisdag eftermiddag lutar jag åt att spika 8 Great Old Dance. Första barfota någonsin åsså ständigt denne Jepson. Det må bära eller brista (i guldbyxorna)
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|