![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har väl tyckt att RoK var en kul sajt (Klotterplanket samt rekarna). Men blev nyfiken på att ta reda på orsaken till den enorma agression som verkar finnas mot Holms. På RoKs klotterplank är det inte direkt ovanligt att det kommer inlägg som spyr ut galla över RoK/Holms samtidigt som man hyllar sharps.se. Ni har utförligt besvarat min undringar. Jag kommer nog hänga hir också men nu orkar jag inte diskutera holms längre. ;-) |
Citat:
|
makatech tråden startades innan RoK designades om. NU kan alla regga konto och lägga ut rekar, tidigare var det bara han som lade ut sina rekar samtidigt som han skrev "Klicka här under för att se matchen live" Kunden var helt ovetandes om att han tryckte på en reflänk och därmed bidrog till holms intäkter på en väldigt dålig rek.
Klotterplanket samt folkets rekar har inget med honom att göra. Det är därför folk söker sig dit fortfarande. Men att han nu har tagit steget längre och automatiskt skriver om varenda bolagsnamn på klotterplank till en reflänk är lågt. Testa att skriv en mening med unibet/bet365 etc själv så märker du. Detta gjordes endast för att han ska referera till fler kunder till spelbolaget. För varje kund han tar in så tjänar han även på det. Därmed har RoK gått ifrån (som den var när den startades) en blogg där man verkligen var emot bolagen. Det är bara pinsamt att läsa honom säga "rånar bolagen" när det är han och bolagen som står på samma sida egentligen men försöker ge ett sken utav annat. Det är det som stör folket som faktiskt vet hur det ligger till. Dock spelar det ingen roll, har man öppnat ett konto via hans sida och sedan vänt ryggen så är man fortfarande kopplad till honom i all framtid ;) Du är inte utmålad till att försvara honom, här är alla välkomna i vilket fall som helst då vi har ett gemensamt intresse, nämligen spel & dobbel. |
Och snygga brudar
|
Citat:
|
Läste pappersversionen av Aftonbladet idag och "Dagens bästa spel".
Aftonbladets "expert" hade Holms (som driver spelsajten rekatochklart.se) "bombsäkra" som dagens avslag och Holms (som driver spelsajten rekatochklart.se) avslag var för honom dagens säkra. :D |
Holms bombsäkra var bajen till 1.40 typ :lol:
|
Citat:
|
Att de sedan förlorar med 0-1 gör knappast det roliga tråkigare :)
|
Borde han inte ha försökt att få in nåt spel för att dra trafik till "spelsajten rekatochklart.se"?
|
Han får in spel, även om du anstränger dig för att missa matcher i de större serierna som är jämna så träffar du ju ibland. När Holms dessutom rekar favs så träffar han väl 45-50% men till så dåliga odds att det ändå blir förlust!
|
Fan vad mycket svenne-rasism det är i hans blogg. Är det alltid så? Vem bryr sig om SD eller Lars Vilks? Det är väl spel vi (inte) vill läsa om?
|
Citat:
|
Det rycktas även om på en annan spelsida att RoK.s påläggskalv akim lägger ut rekar på lag han inte tror på för att få upp oddset på motståndarlaget. Detta gäller de lägre fotbollserierna i sverige. Förra veckan la han bland annat två rekar (förluster för båda lagen 0-6 och 0-7). Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta men det är intressant att följa....
|
Citat:
|
Han har å andra sidan satt en jävla massa matcher som gett vinst.. framförallt basketen åt han ju fullkomligt upp.
han har ju bra statistik på spelen han satt med höga ROI och odds. |
mm basketen är han kung på....Han la dock inte så många rekar på basket som "bloggare" hos holms.
|
Citat:
Men, det finns garanterat ingen i Sverige som är bättre än honom att hitta bra spel i svenska basketligan, han satte i princip allt under säsongen och det var inga lågoddsare, jag hade en ROI på nästan 200% på dom spelen jag ryggade, det säger det mesta.... |
håller med angående basketen (läs mitt inlägg ovan)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men hans basketspel fanns ju att hitta på sidan före bloggen också. |
Citat:
|
Jag vet inte om det här har att göra med storhetsvansinne, men är det någon som ryggar Holms rek idag? Sverige-Danmark till 1.20?
...jag vet inte vad er bank har för räntesats, men jag tvivlar på att den ligger kring 20 %. Min gör det i alla fall inte. Skönt att vi då kan vända oss till Nordicbet som betalar 1,20 på ett avancemang för Tre Kronor. Är rekommendationen att gå all-in med hela rullen alltså? |
Citat:
Han är en idiot som vanligt, om rekommendationen är all in är väl svårt att svara på men det låter ju så. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skulle det vara så att Akim sålt sin själ till djävulen så vore det väldigt trist :omfg:
|
Telefonväkteri med Lars Ohly - Gomorron Sverige | SVT Play
8.40 in i klippet :gun_bandana:"Tobias Holm" Örebro Ska man inte få äta frukosten framför TV:n utan inblandning av Holms...?:rant: |
Citat:
"Jag vet inte,jag är ingen raketforskare" :popcorn: |
Jag fick nåt jävla ryck och tog rygg på akims rek till idag, 3-0 i halvtid till luleå haha, och han rekade motståndarna.
Sista gången jag rygga honom efter det som skrivs här också, jävla fitta är vad han verkar vara |
Citat:
Innan det presenteras bevis som visar att Akim är skyldig till det han anklagas för så ska vi nog inte dra några större växlar heller. |
MrX- 2010-05-24 19:50:56
Börjar snart misstänka att han medvetet lägger ut motsatsen, för att höja sitt eget spelodds.. Iaf enligt hans senaste resultatrad.. Skrämmande:) Uche Uchechukwu- 2010-05-24 19:55:16Akim verkar ju väldigt sugen på att göra pengar på vanliga småspelare. Kanske har han börjat jobba för Nordicbet och räddar på så vis hela deras dag med en \"superrek\" :) Han verkar inte så populär där längre ;) |
Citat:
|