![]() |
Citat:
|
Citat:
Så småningom kanske... jag inväntar svar som sagt. |
Citat:
Gör om, gör rätt. Och framför allt: skriv någorlunda rätt. |
Citat:
Eller ska vi ha hänga gubbe med vad lintu skrev till holms? Jag börjar, en fråga om vad Holms tjänar på sidan! |
Citat:
Resten har jag ingen aning om. Jag är ingen holms eller dito. |
Citat:
|
Citat:
Vad ska vi göra med den kunskapen då? |
Citat:
Låter konstigt att du inte har en aning om vad du skrev i brevet som fick dig bannad.... :drunk: |
Citat:
Din kunskap kan inte vara alltför hög, skulle dock vara taskigt att kalla dig trög. |
Citat:
Min tanke är att du har förlorat mycket pengar genom Holms affiliate-länk och det därför inte kan vara därför som du blivit bannad. |
Citat:
Ni - medlemmar här - har ju bevisligen klankat på medlemmar på andra sajter för deras bristande språkliga kunskaper och många andra fel. Jag tycker det är mycket, mycket illa. Skulle jag vara moderator för denna sajt skulle jag banna många omedelbums. Så är icke fallet - som tur är för många analfabeter/dyslektiker här. Nu tror ni att JAG tycker illa om er. Nope, snarare tvärtom. Läs det igen. Snarare tvärtom. Men det återkommer vi till. |
Citat:
Jag tror, min vän, att du ska gå på Svenska För Invandrare. ASAP. |
Citat:
|
Citat:
Sluta trolla, det är inte ok att du beter dig som en gorilla. :smoke: |
Citat:
Som tur är så består den här sidan av många trevlig människor,vilka man kan diskutera med, oavsett hur illa man stavar....sådana som dig är som tur var ytterst få av, och hoppas verkligen att det förblir så.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi tjänar också på att gå in där. Vi måste ju veta vad Holms har rekat för att kunna spela på motståndarna. :lol:
|
lintu försöker hävda sig i grupp,
som om han vore en tupp. Det går inte speciellt bra, men det gör ju inget. Hurra! Han är här som Holms lakej, är han månne en tjej? Vilken grej! Diverse påhopp på flertalet personer, har han tryckt i sig citroner? BOOOOYA! :cheers: |
Haha, ja han är helt klart Holms Lakej.
Förmodligen får han parkera sin buss i hans pastej |
Citat:
|
Citat:
|
Tycker det mest låter som en gnällig kärring som inte fått sig något på ett tag.
|
Citat:
|
Nämndes det inte i den där intervjun i Expressens bilaga att en ny version av sidan i stort sett var klar? Känns som att det är ordentligt stiltje och antalet blogginlägg minskar ju för varje vecka...
|
den håller på och självdör. sånt händer om man har en otroligt usel sida!
|
Förmodligen har TH insett att det där med statistik kanske inte var det smartaste för då ser ju alla R&K-losers hur mycket pengar de förlorar (till Holms) och därför håller hårdare i dem.
|
Citat:
|
|
Tappar tron på mänskligheten när jag läser den där artikeln...
|
illamående är bara förnamnet.
En vedervärdig reklamtext, är "artikeln" skriven av en "journalist" och verkligen med i en seriös tidning ? Apropå dra in deg på slussa vidare speltorskar så finns en intressant artikel om Andreas Oscarsson och Pokerlistings på www.di.se Läskiga summor som går att göra på speltorskar. Holms är nog god för några millar |
Det är en betald annons, inget journalistisk artikel.
|
Ditt konto eller din dator är bannad t.o.m 2040-12-21 17:07:14
-------------------------------------------------------------------------------- Får se om jag orkar titta in där då. |
Citat:
IP-Adress, fine. Men dator? :holms: |
Citat:
|
Som alla kan läsa överallt saknar AIK många skadade lirare sen tidigare, även par färska skador på nyckelspelare.. DIF inget märkvärdigt lag men kommer ta gruvlig revanch efter 2 tidigare nederlag mot AIK som då hade hyfsad form, jag finner på Bwin odds 1,90 på 1a målet DIF, jag kör in 10% av kassan utan att tveka bästa fyndet i den matchen!!
Hugo Boss - 22 December, 2010, 15:07 Ska vi gissa att gnaget tar ledningen 5.17 in i första, typ? Hugo Boss2010-12-22 15:07:52 Vilket lag gör det 1:a målet (reguljär speltid)? Tips: Djurgårdens IF Odds: 1,90 Speltyp: Enkelspel Total insats: 1995 SEK Totalodds: 1,90 Möjlig vinst: 3 790,50 SEK Hur fan är man funtad när man sätter nära 2000kr på vilka som gör första målet i en Hockeymatch? EDIT: Där ser man! |
Rätt fick han i alla fall 0-1 00:57
|
http://www.rekatochklart.se/blogpage.php?id=17
Holms petades av Aftonbladet. Rätt talande inlägg. Det här är en liten man som upplever att han har 90% av befolkningen bakom sig i allt, en man som lever på den bekräftelse som fem ryggdunkningar per blogginlägg ger. /det fria ordets fanbärare |
Citat:
|