![]() |
Det bästa med den där episoden var att JvK fortsatte att spela på Nordicbet, med motiveringen "Skönt att råna dem"...
Jag undrar vem som rånade vem i slutet. |
Citat:
|
Var ju som jag skrev i chatten tidigare, kollar man planket verkar det ju som om folk inte spelar nåt annat dubblar, tripplar osv och drar på med värsta insatsen på det och gråter ut som satan när det inte sitter. Nivån på regulars samt som Shoreline så fint uttryckte det halvfabrikaten är inte speciellt hög, varken till sättet att skriva eller sättet att spela.
Sharps für alle :D |
Citat:
|
Jag har inget problem med folk som göder bolagen med pengar, tvärtom.
Jag har dock problem med folk som Holms. |
Citat:
|
Folk från R&K för mig är personerna som drar 1000 SEK på en fyrling med "säkra matcher" till höga odds och blir förbannade när den inte går in.
Antagligen är det Manchester United till 3.50 -3 hemma mot Blackpool, New York Rangers hemma till 2.60 (de har ju Lunkan) mot Boston Bruins, Barcelona -47 mot FCK till 5 i odds och Inter till 1.30 hemma mot Genoa. Men, vem bryr sig. Det är roligt att läsa kommentarer från R&K ibland som humor, men ännu en gång, vem bryr sig. :) |
Ja nu är det ju ännu mer tragiskt när deras halvfabrikat snor rekar från Sharps och postar i eget namn....jävla fucktards!
|
Hittade en klockren rek på rekatochklart ! :whoco5:
Hejsan har hittat en riktigt bra Trippel till Helgen jag lägger faktiskt in All In på denna Trippeln =). Här kommer den : BOLTON - TOTTENHAM - DRAW NO BET - .2. = 1,65 OLYMPIAKOS - PANIONIOS - HC 0-1 .1. = 1,65 CELTIC - ABERDEEN - .1. = 1,25 ODDS : 3,40 INSATS : ALL IN Blir självklart en rygg ! :clap: |
Citat:
|
Skönt att ha hittat hit, r&k är en riktigt fulsite. Tex deras bolagsguide är ett stort skämt, borde heta "de bolag där holms har bäst affe deal". Pajassidan betnclick får högre betyg är betfair. Snacka om komiskt...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Den här, skriven av "K1ngen" tycker jag att alla ska läsa, ta till sig och rygga.
"Juventus har på de två senaste hemmamatcherna i ligan gjort åtta mål, fyra i båda. Ingenting tyder på att det blir färre nu. Det råder klasskillnad och jag tror på slakt. Juventus må vara ojämna men ett lag i Cesenas klass blir inga problem. För att spelet ska sitta krävs att Juve gör två mål, för att Cesena ska göra mål finns inte. Det här blir utklassning. 5-0" Eller varför inte, den här! 2an är också spelvärt då dem har vunnit varnanan senaste 5. och då Nagoya tur nästa. elakSOMfan - 05 November, 2010, 23:51 |
:D
/dNa |
Citat:
Kommenterade den här reken lite syrligt. Gissa hur många svar jag fick? |
Citat:
|
Ibland när jag har lite tråkigt så brukar jag surfa in på RoK och bläddra bland läsarnas rekar.
Här kommer ännu ett guldkorn. "Odense senaswt match mot Nordsjälland slutade endast 1-4, fördel Odense. Norsjälland och Randers håller ungefär samma klass. Nordsjälland kommer för övrigt från 0-0 matchen mot jumbon Ålborg. Imponerande! Här kommer Randers inte få det lätt och jag är helt säker på att det kommer skilja ett gäng bollar till Odenses fördel. Ska vi säga 3-0?? Välj och vraka kamrater! 1.an betalar 1,62 Över 2,5 mål betalar 1,75 Över 3,5 mål betalar 2.95 Över 1,5 resp 2,0 mål för Odense betalar 1,75 och 2,45 Hcp Randers 0-1 resp. 0-2 ger hemmasegern 2,45 resp 6,15 (?) Halv/Fulltid 1/1 betalar 2,60 Så avslutar vi med tipset 3-0 som ger 11 ggr pengarna.. Jag har spridit ut dagens rulle som ligger på ungefär 4500 på dessa spelen.." Han nämner dock inte/har antagligen inte ens kollat upp att Odense saknar sin bästa målskytt i HH Andersen och verkar bygga reken på att Nordsjälland bara spelade 0-0 mot Aab... |
Citat:
|
Citat:
Den här killen verkar ju ha det klart för sig...:thumbup: |
"2,50 på att Åtvidabergs karismatiske tränare, Daniel Wiklund sparkas först är det mest idiotiska odds jag skådat på 29 år.
Varför kicka en coach med noll press på sig vare sig från supportrar, ledning eller media?" // holms Och gissa vem som fick kicken först då ? Jo Wiklund redan efter 3 omgångar. hahaha |
Citat:
|
Citat:
Varför kolla statisktik flera timmar om dagen? Spela mot :holms: så går du plus på ditt bettande |
Slut i pölselandet;
Odense Randers 1-0:lol: Och polettregnet är ett faktum,iallafall för :ful::holms: Det borde nästan vara kriminellt att spela så dumt,som detta stolpskott.:idiot: |
Citat:
Brukade gå till så ungefär på planket :whistling: |
Måste faktiskt ge en eloge till Briskebarn för hans låt, inte hans parlay som han postade längst ned.
Spoiler:
|
Hahaha. Världsklass
|
Kudos. Klockers :)
Parlayen är väll stensäker? |
Lite nyfiken bara. Driver han rekatochklart som ett bolag eller hur redovisar han inkomsterna han gör på sidan som är riktigt stora.
|
Citat:
Näringsgrenarna är: Litterärt och konstnärligt skapande samt Mediebyråverksamhet och annonsförsäljning Allt enligt Ratsit. |
Citat:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Holms i Nerikes Elände i dag; http://na.se/nyheter/nora/1.1005185-...-egen-spelsajt (kolla in kommentarerna):yes: |
Citat:
|
Fria ordets fanbärare
http://img4.hostingpics.net/pics/455...1289314725.png En minut senare http://img4.hostingpics.net/pics/820...1289314808.png |
Såfort "proffsrekaren" Slack's rek (Cluj) släppte in 1-0 så försvann möjligheten att skriva anonymt på planket...
|
Citat:
OT i know, sry. samlar sharps$... kolla in kommentaren till följande artikel (om den finns kvar) så hållar jag mig lite till ämnet iaf. http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8106431.ab |
Nivån på RoK är hög ikväll:
Mongol- 2010-11-11 19:34:08asså serriöst svettig negrrrrrDASE fan blir sjukt lack tiltad varför ska man aldrig kunna vinna nåt sätter 4 matcher på den fmte så går de såklart åt helvete 1,35 odds tog med den som säker sug av mig ååååååååååååååhh fi tttttttttttttt aaaaaaaaaaaaa |
http://rekatochklart.se/profile.php?id=6589688
Jag brukar gå in på Rok och kolla om den här killen postat någon ny rek. Är han riktigt på hugget så brukar han kunna öka min skrattprocent per dygn med ungefär 100%, och på så sätt göra min dag. Framförallt gillar jag hans förmåga att gå djupt i sina analyser... Saxat ur en av hans fyrlingar: Fc Barcelona - .2. = 1,42 "Barcelona är mycket bättre lag än vad Köpenhamn är. Barcelona har mycket bättre spelare. Barcelona vill ta 3poäng här idag och det fixar dom. Laget är i en mycket bra form och både messi och villa gör många mål =)." Holms kanske ska ta och rygga killen för att göra sin ROI grön? Eller nä just.. Då tappar han hela sin nish:ful: |
Citat:
Saxar: /Sport: Fotboll Land: Olika Odds: 3,47 Bolag: bet365 Spelstopp: 2010-11-10 20:45 Liga: Olika Tips: Trippel Lag: All In Hejsan jag lägger ut denna Mycket fina Trippeln som är väldigt bra här kommer den =) : CESENA - LAZIO - DRAW NO BET - .2. = 1,50 NEWCASLE - BLACKBURN - DRAW NO BET = 1,42 RANGERS - HIBERNIAN - HC 0-1 - .1. = 1,63/ Gillar speciellt att han tog DnB på två av favoriterna men ändå lyckades torska samtliga :thumbup: Cesena gav 4 gånger. Blackburn gav 5 gånger. Hibernian gav 16 gånger. Synd att du inte visade mig honom igår så kunde jag kört en fade-trippel till 320 gånger pengarna :idiot: |
Hehe ja han försöker ju iaf.
Det roligaste imo är att han får positiv feedback på en del av rekarna:lol: |