Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

kakan 2010-10-24 11:48

Det är uppenbart att man inte ska ha höga förväntningar på folk som hänger på RoK. Men det är underhållande att höra deras resonemang och bortförklaringar. Om de skulle vara vinnande spelare skulle de kunna påvisa detta med statistik (inte manipulerad sådan).

fidde 2010-10-24 18:45

Bloggarna på R&K under all kritik

RÄNTAAAA

Tunet - Sveiva 1a 1.35 Nordicbet sön 16

Denna e snuskigt klar. och jag trodde på 1.10 kanske men nu fick vi 35 procents ränta. vilken bank har det??

Tunet är 4a i världen och det e sjuuuuukt bra för ett norskt lag. rönnmark i mål släpper max 3 bollar i en match. och bara snellinen själv gör ju 4.. ett tips är 10-3 idag.

Sveiva är utan Jerry Johansson som är ryggskadad.

behöver inte skriva mer för detta e månadens spel.

för alla er som hatar detta..... MAXSPEL !!!!!!!

-----------------------------------------

Matchen slutar 4-4

En kille som kallar sig IB har oxå en blog där och hade en räntedubbel med Pixbo + Tunet. När Pixbo spelar X skriver mannen att han inte spelar sin dubbel utan endast Tunet till 1.40.....sket sej den med :)

Skrattretande dåliga dom är

Overkill 2010-10-24 19:30

Haha! :D

kakan 2010-10-25 12:23

Duktigt! :claps:

eddieh 2010-10-25 20:31

Mera spel från den förträfflige IB.

Räntedubbel

Söndag 24/10 16,00

Pixbo - Linköping 1,45 Ladbrokes (5-6):lol:

Tunet - Sveiva 1,40 bet365 (3-0)

Odds: 2,03

/ IB

En dubbel på två olika bolag,jo jag tackar.:whoco5:

Masho123 2010-10-25 21:21

haha man ska spela tvärtom på alla spel från rok! då kanske man lyckas plusa :D

tompa87 2010-10-25 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av Frikeer (Inlägg 71101)
Spelar väl ingen roll hur mycket rött vi visar? Så länge man bara kan stå för det och inte låtsas vara ett proffs är det ju lugnt!!

bra skrivet, det viktigaste är ju inte att vara bäst utan det är ju att vara ärlig!

sen tror jag att alla alias på RoK är i själva fallet holms, för dem är då lika allihopa :D

Tycker vi kan sluta sparka på folk som ligger ner dock, detta är ju det planket där folket som går att prata med hänger, sen att det kommer in rötägg å är avundsjuka tyder ju bara på att man har lyckats!

Försöker INTE vara moralpolis eller så, förstår att man vill stå upp för vårt fina plank, men vi vet ju att iCash, Boone, KP, ja alla som ligger bakom denna sida inte bryr sig om dessa nördar som bara vill förstöra och sänka vårat plank till deras låga nivå.

SHARPS RULEZ BABY, lets keep it on an adult level! :cheers:

Jespaah 2010-10-26 22:47

Vill bara dela med mig av lite humor för dagen :)

http://www.rekatochklart.se/rktidning.jpg

Ta och läs första meningen vetja! :lol:

Kirtap 2010-10-26 22:50

Vem delar ut det där priset? :lol:

Lemasive 2010-10-26 23:06

Jag erbjöd Tobias Holm en helt ocensurerad Intervju i rättvisans anda. Här är vår kommuniké.

http://img258.imageshack.us/img258/6315/holms1.jpg

http://img188.imageshack.us/img188/4241/holms2.jpg

haha fail på blurren btw

Boone 2010-10-26 23:08

Vi vet allt TH's IP och ni skulle bara veta hur många gånger han har besökt Sharps. :)

Killen med 0 självinsikt.

Pacman 2010-10-26 23:13

Ja säger då det, vilken lirare! Sjukt jobbig artikel det där för övrigt, fick nästan lust att trycka en glödhet gaffel i ögat istället för att läsa klart :D

snooze 2010-10-26 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Jespaah (Inlägg 72405)

börjar tobias holm bli så desperat efter nya besökare att han gör reklam på expressen??:holms:

eddieh 2010-10-26 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Jespaah (Inlägg 72405)

Åh fy fan,där kom middagen upp...

:gun_bandana::holms:

Jespaah 2010-10-27 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 72417)
Vi vet allt TH's IP och ni skulle bara veta hur många gånger han har besökt Sharps. :)

Killen med 0 självinsikt.

0% självinsikt
100% självgod

SoFo 2010-10-28 19:33

Bloggaren RH34 måste nog jobba för bolagen... Skrämmande statistik och nån måste räkna killens vinst %.

Kan va ett fall av bedrägeri rent ut sagt

erek 2010-10-28 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av SoFo (Inlägg 73127)
Bloggaren RH34 måste nog jobba för bolagen... Skrämmande statistik och nån måste räkna killens vinst %.

Kan va ett fall av bedrägeri rent ut sagt

Jag tror att någon skrev om att han satt ett av sina 10 senaste spel. Det är ju inte jättebra...:no:

Lemasive 2010-10-28 20:02

I've been cheated by you since I don't know when
So I made up my mind, it must come to an end
Look at me now, will I ever learn?
I don't know how but I suddenly lose control
There's a fire within my soul
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything, o-o-o-oh

Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go.

I've been angry and sad about the things that you do
I can't count all the times that I've told you we're through
And when you go, when you slam the door
I think you know that you won't be away too long
You know that I'm not that strong.
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything, o-o-o-oh

shoreline 2010-10-30 13:40

Underbara JvK...

"Ny helg och massa tennis igen. Igår var en mycket lyckad dag och det mesta satt, tyvärr kom inte spelen upp i tid pga att jag ej var hemma under fm"

Donald 2010-10-30 14:48

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 73803)
Underbara JvK...

"Ny helg och massa tennis igen. Igår var en mycket lyckad dag och det mesta satt, tyvärr kom inte spelen upp i tid pga att jag ej var hemma under fm"

:whoco5:

Moffegrev 2010-10-30 16:16

Lite nostalgi ändå. Besökte r&k för länge sedan, långt innan man kände till begrepp som ROI. Kommer dock ihåg att jag tidigt reagerade på att hans rekar nästan alltid hade sjukt låga odds i stil med 1,2-1,4.

Tror de flesta lämnar R&k så fort de får lite koll på betting och slutar ser det som ett lördagsnöje.

Wej 2010-10-31 10:07

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 73803)
Underbara JvK...

Hahaha, you made my day!

Bookie 2010-11-01 12:52

Läser en del inlägg här om spelare på RoK.

Ibland så kan man väl inte hålla sig för era kommentarer angående enskilda spelare. Men grabbar...

Dra inte alla över samma kam. Det finns bra killar där med. Köper att man har åsikter om RoK som sida. Men ni framstår ju lite som R.Baggio kopior själva, när ni börjar skriva opassande kommentarer om enskilda individer som inte får chansen att försvara sig.

fuzzy_ 2010-11-01 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74520)

Ibland så kan man väl inte hålla sig för era kommentarer angående enskilda spelare. Men grabbar...

Dra inte alla över samma kam. Det finns bra killar där med. Köper att man har åsikter om RoK som sida. Men ni framstår ju lite som R.Baggio kopior själva, när ni börjar skriva opassande kommentarer om enskilda individer som inte får chansen att försvara sig.

Håller med dig till viss del. Men till skillnad från RoK så har faktiskt här alla en chans att försvara sig, det är bara att komma hit och skriva. Det är tom. så att vi applåderar de som kommer hit och försvarar/disskuterar/argumenterar, så länge dem gör det på ett bildat sätt.

wedetips 2010-11-01 13:07

Jag kände intr till rekat och klart för ett par veckor sedan och utan denna tråden skulle jag glömma dem igen... så sluta skriv!

Bookie 2010-11-01 13:15

Det är ju inte så att flera spelare söker på nätet för att kolla om någon skriver negativt om dem.

Vissa uttalanden blir lite för mycket av obefogad kritik. Man vet redan vilka som kan betting, och vilka som sitter där som s.k socialt sällskap.

Tror inte en "seriös" spelare snubblar in här och granskar raderna om RoK och dess forumanhängare.

Jag känner till flera killar som är väldigt trevliga att dela åsikter med när det gäller spel. Sen är jag fullständigt med er om enskilda individer. Man ser dem ganska tydligt. Genom att dom återkommer hit för att försvara sig.

Men låt spelandet isig få tala. Det är ju de betting handlar om.

Lemasive 2010-11-01 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74535)
Det är ju inte så att flera spelare söker på nätet för att kolla om någon skriver negativt om dem.

Vissa uttalanden blir lite för mycket av obefogad kritik. Man vet redan vilka som kan betting, och vilka som sitter där som s.k socialt sällskap.

Tror inte en "seriös" spelare snubblar in här och granskar raderna om RoK och dess forumanhängare.

Jag känner till flera killar som är väldigt trevliga att dela åsikter med när det gäller spel. Sen är jag fullständigt med er om enskilda individer. Man ser dem ganska tydligt. Genom att dom återkommer hit för att försvara sig.

Men låt spelandet isig få tala. Det är ju de betting handlar om.

Hur ska vi göra det när vi har stats på våra spel och bara en på R&K har det?

mars 2010-11-01 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74520)

Mig veterligen har sharps inte skrivit kommentarer om några enskilda individer som inte själva varit först ut att skriva kommentarer om Sharps så jag förstår inte vad du syftar på, har du några exempel på det du nämner?

Bookie 2010-11-01 13:23

Bra där Lemasive!

Men även Slack får sig ju en och annan känga. Låt han köra sina matcher. Även om jag personligen har svårt att tänka mig att han rekar allt själv.

Men generellt. Ni kan väl så mycket mer, än att lägga energi på en som tror sig vara furste på en spelsida, eller en som skriver Hooooooooooora vid 0-1 efter 3 minuter, eller nån som...

Bookie 2010-11-01 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 74537)
Mig veterligen har sharps inte skrivit kommentarer om några enskilda individer som inte själva varit först ut att skriva kommentarer om Sharps så jag förstår inte vad du syftar på, har du några exempel på det du nämner?

Läs tidigare inlägg.

Eller har man kollat på rekat vad som skrivs i negativ form på Rok, för att sen svara i Sharps forum?

mars 2010-11-01 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74539)
Läs tidigare inlägg.

Eller har man kollat på rekat vad som skrivs i negativ form på Rok, för att sen svara i Sharps forum?

Du kan prova svara på Rok, svaren tas bort inom 10 sekunder. Sharps har aldrig gett sig på någon som inte fällt uttalanden om Sharps. Det är en väsentlig skillnad. Ser det som vår fulla rätt att klargöra angående uttalanden om oss, inte minst för våra besökare så att missuppfattningar inte uppstår.

Tyvärr tycker jag du sprider desinformation när du säger att sharps gett sig på enskilda individer.

Bookie 2010-11-01 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 74545)
Du kan prova svara på Rok, svaren tas bort inom 10 sekunder. Sharps har aldrig gett sig på någon som inte fällt uttalanden om Sharps. Det är en väsentlig skillnad. Ser det som vår fulla rätt att klargöra angående uttalanden om oss, inte minst för våra besökare så att missuppfattningar uppstår.

Tyvärr tycker jag du sprider desinformation när du säger att sharps gett sig på enskilda individer.

Javisst är det en låg tröskel när det gäller att skriva bloggnamn eller andra sidnamn på RoK. Man är inte öppen för en dialog. Vad det beror på, vet jag inte.

Det är väl lite högerextremistiskt tänkande? Med tanke på dagens huvudperson... Så kanske det är lika enkelt som 1+1.

Är relativt ny här. Ska kolla runt lite. Gillar uppsamlingen av forum. Men blir lite förvånad när man har en tråd om rekat och klart och sen antalet inlägg.

Måste dra till kneget. Men ha en trevlig dag gubbar!

Lemasive 2010-11-01 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74538)
Bra där Lemasive!

Men även Slack får sig ju en och annan känga. Låt han köra sina matcher. Även om jag personligen har svårt att tänka mig att han rekar allt själv.

Men generellt. Ni kan väl så mycket mer, än att lägga energi på en som tror sig vara furste på en spelsida, eller en som skriver Hooooooooooora vid 0-1 efter 3 minuter, eller nån som...

Såklart, men det handlar ju om en irritation ifrån seriösa människors sida, likaså som inom andra yrken/målgrupper. Det är visserligen onödigt men ibland kan det vara skönt när det har gått dåligt eller man har trist att roas av personer med ett löjes skimmer runt sig.

Det är bara naturligt och ibland sjunker man till andras nivå, det är inte så att jag eller andra på den här sidan med undantag för ett få är bättre än dom på R&K som personer men Sharps levererar ett sunt alternativ med korten på bordet.

Om inte annat så kan jag skriva nästan vad jag vill här i kritik om Sharps eller varför inte länka till http://www.rekatochklart.se/

Liknande inlägg tas bort direkt på R&K för Sharps konkurrerar med R&K hur vet jag inte, men det är inställningen.

Frikeer 2010-11-01 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74548)
Javisst är det en låg tröskel när det gäller att skriva bloggnamn eller andra sidnamn på RoK. Man är inte öppen för en dialog. Vad det beror på, vet jag inte.

Det är väl lite högerextremistiskt tänkande? Med tanke på dagens huvudperson... Så kanske det är lika enkelt som 1+1.

Är relativt ny här. Ska kolla runt lite. Gillar uppsamlingen av forum. Men blir lite förvånad när man har en tråd om rekat och klart och sen antalet inlägg.

Måste dra till kneget. Men ha en trevlig dag gubbar!

Är det högerextremistiskt att säga vad man tycker och sen låta någon svara?

Bookie 2010-11-01 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Frikeer (Inlägg 74550)

Det är ju så det inte är.

Man får inte yttra sig, med diverse sidor, bloggnanm m.m.

KP 2010-11-01 13:48

http://rekatochklart.se/images/blogface/holm_big.jpg

Fria ordet? Censurerat och klart raderar det mesta som de inte håller med.
Testa själva att skriva en "gästrek" från sharps och ange sharps så ska ni se hur fort den ryker :)

mars 2010-11-01 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av Frikeer (Inlägg 74550)

Han syftade nog på RoK :) Höger/Vänster-extremt ja det är ju diktaturfasoner i alla fall men varje sida har rätt att styra över vad man tillåter att publicera på sin sida. Dock kan man ju då kritiskt fundera över varför RoK inte sakligt kan bemöta kritiken istället för att tysta ner den.

Frikeer 2010-11-01 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av Bookie (Inlägg 74552)
Det är ju så det inte är.

Man får inte yttra sig, med diverse sidor, bloggnanm m.m.

Jag ber om ursäkt då jag läste fel :whistling:

shoreline 2010-11-02 19:31

Det mest skrämmande med R&K tycker jag inte är bloggarna. De håller ändå en hyfsad klass, och han som rekar NHL är faktiskt riktigt bra.

Men man blir nästan gråtfärdig av att läsa på planket. Folk berättar att de "tryckt fel" och råkat betta 5000 istället för 500.

Någon livespelar nästa lag att göra mål, börjar jubla över målet för att sen inse att laget han spelade på tydligen var det andra laget.

Lägg där till folk som trycker in 1000-lappar på sen sexling med "säkra" innebandymatcher från Norge osv. fyfan.

Jag menar, det är rätt svårt att hylla det där planket som Holms gör när det är fullständigt omöjligt att veta vem man kan lita på, och vem som egentligen är en bra rekare.
Läsarnas rekar är en annan höjdare där något halvfabrikat kommer in och rekar Man Utd hemma mot Stoke till 1.12 med motiveringen. "BANKRÄNTA, ALL-IN!!!!"

eddieh 2010-11-02 19:40

Även om demonrekaren JVK har lämnat RoK och flyttat till en annan tvivelaktig spelsajt,så kan jag inte motstå frestelen att dela med mig av det här inlägget från JvKs gamla blogg på RoK.Här kan vi verkligen snacka om att göra självmål;

19 Juli, 2010, 12:33

Tennis&Idiot nordicbet!

Skriver inte ett skit här idag då jag är fly förbannad påNordicbet de blåser sina kunder på massa pengar. speedway igår och har en levande fyrling där..1 match kvar och den matchen avbryts med 1 heat kvar pga regn..Hemmalaget leder med 6p och de beslutar att skita i ett sista heat då de hävdar att bortalaget ej kan komma ikapp. Det är iof sant MEN vi som sitter på över/under en viss poäng eller hcp spel som fortfarande lever då?? Vad händer med dessa?? Jo ALLA bolag utanNordicbet voidar spelen.Nordicbet vägrar att göra det och snor ju på så viss ett x antal k ifrån mig..1a gången?? NEJ verkligen inte. Jävla skit bolag som ska ha så mycket galla spytt över sig så de ej reser sig igen.

Det är ju samma sak som om man skulle spela över 2.5 mål i en fotbolla match och de blåser av den i 75 min eller spela hcp i tennis -3.5 game och resultatet är 6-4 5-4 40-0 och då avbryts matchen. Resultatet blir ju då VOID?? Så jävla sjukt!!

Holm står du bakomNordicbet när de gör såhär?? Du har ju liksom dem på din sida.

:hattenav:

http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=2116 (inlägget i sin helhet)