Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Moffegrev 2010-12-01 14:56

Hittade en till fran honom:

Citat:

Sport: Fotboll
Land: Spanien
Odds: 1,27
Bolag: Nordicbet
Spelstopp: 2010-12-01 21:00
Liga: Europa League
Tips: .1.
Lag: Atletico madrid - Aris th

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsan tror väldigt mycket på denna ettan. Atletico madrid är revach sugna sen sist i helgen. Och kommer säkert gå in i anfalls fotboll i denna matchen. Mot ett Aris thess som har på sina 10 senaste matcher på bortaplan i facit : 2-0-8. Med 5 raka förluster på bortaplan. Och detta förklarar ju bara att dom inte är bra på bortaplan absolut inte. Medans Atletico Madrid är ett mycket bättre lag och vinner denna match vid vinst säkrar dom att gå vidare från gruppspelet. Augero och Forlan startar om inget har hänt så detta blir en rolig anfallsfotboll och klasskillnads fotboll prefekt att njuta av kvällen med hc 0-1 eller ht.

Kommentera Gärna..

grando123 - 01 December, 2010, 09:05

Han maste ju vara ett troll som bara är där för att jävlas? Kan ju inte finnas en enda fullt frisk människa som far för sig att rygga det där ärkeretardet.

Overkill 2010-12-01 14:58

Hahahaha, OMFG! Tror jag dör av skratt snart! :D

knoddas 2010-12-01 15:05

Vilket stolpskott!! Det kan ju inte vara sant! :idiot:

Detta måste vara den roligaste tråden idag... Finns det inte fler rekar :p

Vlad 2010-12-01 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 84525)
För att man är extremt retarderad, då går det :lol:

Hårt men rättvist ;)

Han är skön men nu har ni iofs publicerat två av hans mest välskrivna "rekar" så han kan bättre :D

RobinD 2010-12-01 15:24

Pilen?

Nej iofs för högt odds...

knoddas 2010-12-01 15:28

Haha, detta blir bara bättre..

Gick in på "planket" och detta har grando123 skrivit..

grando123
- 2010-12-01 11:18:26
fick in 15000:- på matchen och sitter ettan så får jag 10000:- i vinst =)

grando123
- 2010-12-01 12:32:56
jävlllaaaa idiot lag slåpper in 1-2

rando123
- 2010-12-01 13:13:22
Bari idag till hela 1,90 kalsskillnad bari e ju verkligen inte bra i ligan men på hemmaplan i cupen 3-1 sist dom mötter ju en då ett livorno som är ganska bra i sin serie men Bari är ett bättre jag och 1,90 spelas någon som går med sir en fråga till dig har du något lirr på gång livebetting eller tycker du också Bari är bra ??

grando123
- 2010-12-01 13:36:23
förlåt alla som gick med på min rek jag kan bara instämma det sämsta laget på länge dom spelade verkligen inte bra riktigt dåligt men förlåt alla som gick med vi jobbar in Bari istället 1,95 =)

grando123
- 2010-12-01 13:38:27
näe bari vann förra mötet med 3-1 mot ett annat lag detta är ett annat möte och Bari är ett mycket bättre lag men jag skulle gärna vilja ha truppen om dom satsar men det gör dom nog med 3-1 sist på hemmaplan.
Seriöst?

- 2010-12-01 13:39:16
Grando: någon jävla måtta får det vara! Be aldrig om ursäkt för en rek!
Strunta i personer som klagar för att en match inte sitter!
Ni som klagar : dö
Är reken sämst i världen så får man faktiskt klaga.

grando123
- 2010-12-01 14:20:11
BARI SÄNKTA TILL 1,73 FRÅN 1,95 direkt vi börja snacka här om matchen sjukt
Måste vara hans grymma rekar som har sänkt oddset..

grando123
- 2010-12-01 14:59:53
Nu säger jag vad jag ska spela innan iallafall :

BARI - .1. = 1,73

INSATS : 17000:-
VINST : 12000:-

JOBBAAAAAAAAAAAAAAAA

Pacman 2010-12-01 15:37

Alltså insatserna måste ju vara fake, om karln spelar som en kratta så kan han ju inte ha vunnit ihop en sådan BR eller så kanske han har för mycket pengar?

RobinD 2010-12-01 15:39

Han håller ju dig till singlar iaf!

comprende 2010-12-01 15:41

fan, har ju hemmalaget i en parlay som sista pusselbit i nordicbets julkalender... shit om det bara blir den som failar.

Vlad 2010-12-01 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 84548)
Alltså insatserna måste ju vara fake, om karln spelar som en kratta så kan han ju inte ha vunnit ihop en sådan BR eller så kanske han har för mycket pengar?

Han skrev inte Kr eller Euro.

17000 RoK Poletter= ca 12.50Kr

Boone 2010-12-01 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Murpy
Hinner ingen vidare motivering. Två lag som bara \"ska\" vinna enkelt.

Hudiksvall - Njurunda 1

Kramfors - Kovland 2

Någon som kan fyll i motiveringen kanske? Hur som helst känns dessa mycket bra i en dubbel till 1,68.
Eddie Murpy - 01 December, 2010, 16:30

Varför fylla i motiveringen själv när det är ens egna rek? Verkar onödigt!

fidde 2010-12-01 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 84578)
Varför fylla i motiveringen själv när det är ens egna rek? Verkar onödigt!

Fy fan vilken tomte ...Sveriges tomtesida nr Rekatochklar :lol:

RobinD 2010-12-01 17:16

Vem är Eddie murpy?

shoreline 2010-12-01 18:52

Det här blir mitt sista blogginlägg och med det så vill jag tacka för dessa 4 månader som jag bloggat och även för allt stöd jag fått både i medgång och i motgång. Jag kan verkligen inte påstå att jag slutar på topp utan snarare tvärtom. Jag känner helt enkelt inte att jag har motivationen längre och jag har heller inte den tid och ork som krävs för att det ska kännas rätt mot både mig själv och mot er. För det tar mycket tid. Jag går helt enkelt tillbaka till att hänga på planket då och då och vid enstaka tillfällen slänga upp nån rek. På fredag kommer den här bloggen att vara borta så ni vet och inte blir förvånade. Vi får se när det gått ett par månader om man kan hitta tillbaka till lite mer regelbundet rekande när motivationen är tillbaka OM den kommer tillbaka. Just nu är det i alla fall dags för mig att lämna över till någon annan.

Men återigen, TACK så mycket för allt stöd så ses vi på planket!
/Slack

eddieh 2010-12-01 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 84647)

Det här blir mitt sista blogginlägg och med det så vill jag tacka för dessa 4 månader som jag bloggat och även för allt stöd jag fått både i medgång och i motgång. Jag kan verkligen inte påstå att jag slutar på topp utan snarare tvärtom. Jag känner helt enkelt inte att jag har motivationen längre och jag har heller inte den tid och ork som krävs för att det ska kännas rätt mot både mig själv och mot er. För det tar mycket tid. Jag går helt enkelt tillbaka till att hänga på planket då och då och vid enstaka tillfällen slänga upp nån rek. På fredag kommer den här bloggen att vara borta så ni vet och inte blir förvånade. Vi får se när det gått ett par månader om man kan hitta tillbaka till lite mer regelbundet rekande när motivationen är tillbaka OM den kommer tillbaka. Just nu är det i alla fall dags för mig att lämna över till någon annan.

Men återigen, TACK så mycket för allt stöd så ses vi på planket!
/Slack

Han fick ju iallafall kränga tjejens klockor,den Slackern.:moneybag:

RobinD 2010-12-01 19:10

FAAAAAAAAAAAN!! Den enda bra rekaren på RoK försvinner, vad ska vi nu göra?

shoreline 2010-12-01 19:11

Slack benämndes ju ofta av holms som "proffsrekaren". Vad fan innebar det? Att han fick betalt av RoK? Att han levde på sin betting?
Förhoppningsvis var det inte det andra alternativet då han var nere under 85% någon månad, och låg runt 90 de två senaste.
Fast samtidigt cashade väl han och flickvännen in en del på klockan, a.k.a årets julklapp.

Belsebub 2010-12-01 19:23

Belsebub här, a.k.a Slack.

Har jag någonsin klankat ner på er och förtjänar att bli hånad av er här på denna sida? Jag har hållit mig till mitt men ni har kastat skit på mig....och nu när jag avslutar mitt bloggande på ROK så kände ni att ni ville ge mig en känga till och samtidigt hugga på klockorna som främst min tjej ordnade till dem som ville köpa och som jag hjälpte till med Och jag kan meddela att jag inte tjänat en krona på klockorna och heller inte en krona för bloggandet. Det är fult att anta saker tycker jag.

Nu får det faktiskt vara nog. Jag har inget emot er så varför ska ni ha något emot mig. Ni har en schysst sida men den här tråden spårar ur rätt ofta. Har konto här för att kunna se vad som skrivs om främst mig själv....och jag har hittills hållit mig borta. MEn som jag sa...nu kan det väl ändå räcka?

shoreline 2010-12-01 19:26

Är väl ingen som direkt klankat ner. Snarare har en del frågetecken att räta ut. Med tanke på att man KONSTANT censureras på planket när man ställer frågor om de olika bloggarna och deras stats så är det ju fullständigt omöjligt att få reda på saker och ting.

Den här tråden handlar om RoK, jag kopierade det som antagligen var den största nyheten på sidan de senaste veckorna. Det var ingen kritik, däremot så undrar jag fortfarande vad Holms menar med "proffsrekaren" (Något jag flera gånger skrivit på planket, men 20sek senare är inlägget borta.

Belsebub 2010-12-01 19:29

shoreline

Ok då är jag med. ursäktar mig för missförståndet. Jag kan inte stå till svars för vad han menar med proffsrekare men det är inte för att jag lever på betting eller för att jagfår betalt. Censuren är helelr inget jag har att göra med ju. Och jag har hela tiden kört med stats och har gjort det på mitt eget sätt för att det alltid ska vara lättförståeligt och alltid finnas med.

RobinD 2010-12-01 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Belsebub (Inlägg 84669)
shoreline

Ok då är jag med. ursäktar mig för missförståndet. Jag kan inte stå till svars för vad han menar med proffsrekare men det är inte för att jag lever på betting eller för att jagfår betalt. Censuren är helelr inget jag har att göra med ju. Och jag har hela tiden kört med stats och har gjort det på mitt eget sätt för att det alltid ska vara lättförståeligt och alltid finnas med.

Cred till dig för att du visade stats, ända rekaren från RoK som har min respekt iaf. Dina resultat är för mig oviktiga, men att visa stats på en skämtsida som RoK är som sagt cred.

Belsebub 2010-12-01 19:47

RobinD

Jag tackar för respekten i alla fall. Lycka till med dina lir!

Erikbgif 2010-12-01 19:49

Belsebub välkommen till Sharps när du får tillbaka motivationen :)

shoreline 2010-12-01 21:03

Vill också flika in det. Stor cred att visa stats, och framförallt göra det under längre tid utan att gå ifrån det, även när det lyser rött.
Speciellt på en sida där ordet "stats" besvaras med 40 års avstängning.

Vlad 2010-12-01 21:10

Yup,välkommen hit Belsebub om du får motivationen att reka tillbaka.

Hackat på dig här i tråden ang att du rekat matcher i Sydamerika som du inte haft någon koll på men du stod för spelen och visade stats så fair play. Aldrig något personligt så lycka till oavsett var du fortsätter.

ssam 2010-12-01 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Belsebub (Inlägg 84664)
Belsebub här, a.k.a Slack.

Har jag någonsin klankat ner på er och förtjänar att bli hånad av er här på denna sida? Jag har hållit mig till mitt men ni har kastat skit på mig....och nu när jag avslutar mitt bloggande på ROK så kände ni att ni ville ge mig en känga till och samtidigt hugga på klockorna som främst min tjej ordnade till dem som ville köpa och som jag hjälpte till med Och jag kan meddela att jag inte tjänat en krona på klockorna och heller inte en krona för bloggandet. Det är fult att anta saker tycker jag.

Nu får det faktiskt vara nog. Jag har inget emot er så varför ska ni ha något emot mig. Ni har en schysst sida men den här tråden spårar ur rätt ofta. Har konto här för att kunna se vad som skrivs om främst mig själv....och jag har hittills hållit mig borta. MEn som jag sa...nu kan det väl ändå räcka?

Inte tusan la du ner all den tiden på bloggandet utan ersättning när mr Holms drar in flera 100.000 i månaden.

Antingen var det dumt gjort eller snällt, vet inte vilket.

Välkommen hit.

Lemasive 2010-12-01 21:22

Jag tycker du ska ta i akt att lära dig från det här, motivationen att sluta reka har ju kommit ifrån att det inte har gått så bra. Så frågan är om du bara ska ta lite tid och låta det selektiva minnet sätta igång

- Fan, jag hade ju bra stats om jag inte hade *****

Som det alltid kommer eller, börja studera närmare vad som gör att lag vinner matcher osv. Det kan du göra här med vinnande rekar som är väl underbyggda, se vad dom har gemensamt för att bli vinnande i längden. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att du har kunskapen ännu, men viljan att lägga ner mycket tid ändå.

Att reka är inte att skriva mycket, att reka är att vinna mer än du förlorar.

Belsebub 2010-12-01 21:57

Lemasive

Ligger ändå bra plus på mina rekar sett över de totalt 175 jag gjort sedan bloggstart vilket jag ändå tycker är ok i det stora hela. Men det är för få rekar för att kunna säga något om egentligen. Att jag sugit ett par månader är jag väl medveten om och det är klart att motivationen är en anledning till att jag lägger ner....men även tiden det tar och orken. Men att säga att jag saknar kunskap är väl att ta i tycker jag personligen. Men jag kan ha fel också för jag är ingen uberexpert som tror mig vara bättre än någon annan.

Men som sagt, jag vill inte komma i luven med någon och tänkte lämna den här tråden nu, tanken när jag skrev ikväll på er sida var bara att jag ville säga mitt och att det förhoppningsvis inte skulle finnas något agg mellan mig och någon annan...oavsett vilken sida dessa hänger på.

LYCKA TILL MED ER SIDA SHARPS!

No hard feelings hoppas jag.

Boden 2010-12-01 21:58

Belsebub: Välkommen hit, finns bra med kunnigt folk här som du också kan bolla idéer med. Starta en dagbok och kör på! :cheers:

Belsebub 2010-12-01 22:10

Lycka till med Sydamerika Vlad, och tack!

shoreline 2010-12-01 22:47

Hamberg- 2010-12-01 22:37:40
Juventus-världens största jävla bögklubb. kunde lika bra kört upp min tusing i arslet. HATA JUVE !

Nivån är som alltid på topp

MatteJ 2010-12-02 10:28

Regga mig i dagarna på den här sidan och hitta direkt tråden om RoK som tidigare varit i stort sett den enda sidan jag läst på då jag precis börjat spela, visste inte om andra sidor.
Inget kul att läsa allt som verkar ligga bakom RoK, MEN att ni, vilket jag anser, gett er på Slack, som är den enda (förutom PH) som verkar riktigt vettig på RoK tycker jag är fel. Som sagt så han kör med stats, står för sina rekar och ger sig själv kritik när det går dåligt.

Skönt att sen nu läsa att han får lite upprättelse iaf även här!

Lycka till Slack och hoppas motivationen o tiden återkommer så kanske du kan ge oss lite vinstbringande spel även i framtiden!

//Matte

Moffegrev 2010-12-02 14:30

Citat:

Medo- 2010-12-02 13:14:45hallå planket.
Börjar en match snart mellan vietnamn- myanmar någon som har någon fakta oim den matchen?
Citat:

Medo- 2010-12-02 13:22:19Känns som att vietnam känner man till, Men vae dem andra för en?? Aldrig hörttals om d landet
Planket är ju en guldgruva. Här sitter gräddan av Sveriges akademiska elit. :D

Louba 2010-12-02 15:17

Många spel utan tanke läggs på planket.
De hetsar ju upp varandra.
Riktigt rolig läsning ibland.

Men erkänn, det är ett plank vi inte vill vara utan.

snooze 2010-12-02 16:29

varför vill holms alltid berätta hur mycke han kan dricka?
vill han ha beröm?
vill han visa hur tuff han är?
eller är han en mytoman?
jag tror på det sistnämnda

Citat:

Då fick holms order om att inte dricka mer än tre öl på Olearys, och sällan har jag ju mått så här gott en torsdagssmorgon.
och varför skriver alltid holms om sig själv i 3:e person?

RobinD 2010-12-02 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av snooze (Inlägg 84962)
varför vill holms alltid berätta hur mycke han kan dricka?
vill han ha beröm?
vill han visa hur tuff han är?
eller är han en mytoman?
jag tror på det sistnämnda

och varför skriver alltid holms om sig själv i 3:e person?

Folk som pratar om sig själv i tredje person är antingen socialt efterblivna eller så pass stora stjärnor att det blir coolt.

Välj själv vad som passar :holms:

Sonadar 2010-12-02 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 84968)
Folk som pratar om sig själv i tredje person är antingen socialt efterblivna eller så pass stora stjärnor att det blir coolt.

Välj själv vad som passar :holms:

Fast problemet är ju att det blir aldrig coolt :D Tror ingen gör det på riktigt dock, bara de som spelar stjärnor i filmer/serier.

Annars, kandidater för att göra sånt är väl typ Flava flav och Kanye West.

RobinD 2010-12-02 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Sonadar (Inlägg 85085)
Fast problemet är ju att det blir aldrig coolt :D Tror ingen gör det på riktigt dock, bara de som spelar stjärnor i filmer/serier.

Annars, kandidater för att göra sånt är väl typ Flava flav och Kanye West.

En viss Zlatan ocå;)

Arzosah 2010-12-02 21:33

George Constanza snaxar om sig själv i 3:e person också.. Gissa hur mkt han får ligga;)

shoreline 2010-12-02 21:46

Rätt mycket under seriens 9 säsonger. Eller snarare, betydligt mer än vad han borde få.