Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

htsolna08 2010-10-21 20:10

http://jvktennis.blogspot.com/

erek 2010-10-21 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 70184)

Haha, pajasvarning på den mannen!:smoke:

eddieh 2010-10-21 20:43

Citat:

Underbart:hattenav:

En efter en avslöjas bluffmakarna.

Top Notch 2010-10-21 21:02

Citat:

:thumbup:

shoreline 2010-10-21 22:27

Den största bluffen på R&K är förvisso ingen bloggare.
Men "Simme" på planket som har som grej att reka brasiliansk fotboll måste vara bland de sämre.
Vet inte om ni har noterat det, men han skriver gärna ner laget han rekar emot med att de har "mängder av skador" utan att nämna vilka spelare det gäller.

När han sitter på planket och rapporterar om matchen så ljuger han gärna om matchbilden. Vi satt o såg samma match någon kväll och jag vet inte om han var hög eller hade fått igång fel stream, men han kan omöjligt ha sett samma match.
"FLUMINENSE HELT ÖVERLÄGSNA! FAN GÖR MÅL!!!" trots att de inte skapat en målchans på 60 minuter. Något i den stilen.

Verkar dock ha lagt ner sina rekar nu när någon velat se hans stats och någon annan kritiserat honom.

Qirren 2010-10-21 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 70238)
Men "Simme" på planket som har som grej att reka brasiliansk fotboll måste vara bland de sämre.
Vet inte om ni har noterat det, men han skriver gärna ner laget han rekar emot med att de har "mängder av skador" utan att nämna vilka spelare det gäller.

När han sitter på planket och rapporterar om matchen så ljuger han gärna om matchbilden. Vi satt o såg samma match någon kväll och jag vet inte om han var hög eller hade fått igång fel stream, men han kan omöjligt ha sett samma match.
"FLUMINENSE HELT ÖVERLÄGSNA! FAN GÖR MÅL!!!" trots att de inte skapat en målchans på 60 minuter. Något i den stilen.

Verkar dock ha lagt ner sina rekar nu när någon velat se hans stats och någon annan kritiserat honom.

Simme skriver hos NHL Gambler.

Vlad 2010-10-21 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 70238)

RoK syndromet? Dvs en total vägran att erkänna för sig själv och andra att man lagt ett dåligt spel.

Han hade en dagbok här i samma veva som jag kom tillbaka hit men försvann igen. Glänser inte så där jättemycket med kunskaperna direkt men han verkar liksom Aftonbladets Steven-Lee iaf hittat adressen till Blogabet så han kan följa typ MilosNS och Matt-Z ibland. Sen när de ska lägga egna spel så går det lite mindre än bra men då övriga där har absolut nollkoll och guldfiskminne så är det ingen som märker något.

"I de blindas rika är den enögde kung" eller nåt i den stilen :)

Simme 2010-10-22 00:26

hahahahha vilka jävla nollor ni är.

Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?

Fuzzy

Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?

Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?

snooze 2010-10-22 00:32

Citat:

Ursprungligen postat av Simme (Inlägg 70291)

Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?

Fuzzy

Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?

Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?

skriv gärna in spreadsheet-adressen i tråden om du vill motbevisa folket!

shoreline 2010-10-22 00:35

Nej, men att undra vilka spelare och hur viktiga de är för laget är ju A och O i en rek.
Det är rätt svårt att ta dig på allvar när du sitter på "planket" och överdriver matchbilder, och ännu svårare när du inte presenterar någon statistik.
Och än värre när du endast nämner det negativa i laget du rekar mot och endast positiva i laget du rekar för.

Men hey! Du har säkert bra resultat, bara konstigt att du inte flashar med dem oftare.

Vlad 2010-10-22 00:39

Citat:

Ursprungligen postat av Simme (Inlägg 70291)

Fuzzy

Hetsigt :p

De är duktiga på Sydamerikansk fotboll som jag har stort intresse av så naturligtvis har jag koll på dem :)

Simme 2010-10-22 00:48

Shoreline

Jag sitter väl för fan inte på planket och överdriver matcher, Men om ett lag är det bättre laget och skapar mycket lägen utan att göra mål, då måste jag väl få fan skriva att det är sjukt hur man kan ligga under med 0-1 exempelvis. Men du får det ju att låta som att jag varje kväll/natt sitter och ljuger om en matchbild!?

www.spreadsheet.se/brasseboll

Där har ni mina spel fram till Juli månad iallafall och även mina senaste spel. Var tvungen att skaffa spreadsheet och ligga in alla mina spel jag hade från spelboken då det finns andra alternativ där jag kan blogga, och där man ville veta mina stats. Även dessa personer har fått mitt inlogg till spelboken.se

eddieh 2010-10-22 00:51

Ridderligt av dig Simme.:hattenav:

En R&Kare med spreadsheet,är lika ovanligt som en vit helg hos Torsten Flinck.:cheers:

shoreline 2010-10-22 00:55

Konstigt att tre av de 10 senaste matcher du rekat hos r&k (och antagligen förlorat, bl.a Avai - Sao Paolo) inte återfinns på din spreadsheet....
Och den du rekade ikväll är inte heller upplagd? Men du kanske inväntar resultatet först?

eddieh 2010-10-22 01:01

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 70305)
Konstigt att tre av de 10 senaste matcher du rekat hos r&k (och antagligen förlorat) inte återfinns på din spreadsheet....

:rolleyes:

Och ett rätt ifyllt spreadsheet hos en R&Kare är lika ovanligt som grapefruktjuice på Peter Antoines frukostbord.

Vlad 2010-10-22 01:01

Citat:

Ursprungligen postat av Simme (Inlägg 70300)
Shoreline

Jag sitter väl för fan inte på planket och överdriver matcher, Men om ett lag är det bättre laget och skapar mycket lägen utan att göra mål, då måste jag väl få fan skriva att det är sjukt hur man kan ligga under med 0-1 exempelvis. Men du får det ju att låta som att jag varje kväll/natt sitter och ljuger om en matchbild!?

www.spreadsheet.se/brasseboll

Där har ni mina spel fram till Juli månad iallafall och även mina senaste spel. Var tvungen att skaffa spreadsheet och ligga in alla mina spel jag hade från spelboken då det finns andra alternativ där jag kan blogga, och där man ville veta mina stats. Även dessa personer har fått mitt inlogg till spelboken.se

Intressant,stenkoll på Paulistan och Cariocan ser jag. Saknar Fluminense-matchen som du och shoreline båda såg nyligen eller försökte du jobba in ett mål för Fluminense trots att du inte spelat dem?

Tyckte jag var ganska diplomatisk i mitt inlägg så blev lite förvånad över den hetsiga tonen i ditt svarsinläggg.

Du har ju redan en dagbok här så det enklaste vore kanske att fortsätta där och lägga in en spreadsheet i din profil. På så sätt kan du enklare motbevisa alla tvivlare då jag inte tror någon har intresse av att sitta och gå igenom gamla resultat och odds för att kontrollera ditt spreadsheets autenticitet.

Är för gammal för flamewars på nätet så önskar fortsatt trevlig kväll och tänk över förslaget.

shoreline 2010-10-22 01:03

Den matchen var inte nyligen, i somras tror jag bestämt.

NHL Gambler 2010-10-22 01:04

Shoreline hur fan kan du klaga på rekare som trots allt ALLTID visar deras spel och sticker ut hakan ?? Klaga på rekare som tipsar 10 matcher och sen försvinner efter 2,3 förluster-

Märkligt att Simme och Slack är dom som har fått kritik då BÅDA till skillnad från 90% av ROK rekarna gömmer deras stats !

Simme är ingen bluff.. Alla reagerar olika på förluster inget konstigt med det.

shoreline 2010-10-22 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av NHL Gambler (Inlägg 70312)
Shoreline hur fan kan du klaga på rekare som trots allt ALLTID visar deras spel och sticker ut hakan ?? Klaga på rekare som tipsar 10 matcher och sen försvinner efter 2,3 förluster-

Märkligt att Simme och Slack är dom som har fått kritik då BÅDA till skillnad från 90% av ROK rekarna gömmer deras stats !

Simme är ingen bluff.. Alla reagerar olika på förluster inget konstigt med det.

Det här är första gången jag ser några stats från Simme, och det ser ju jättebra ut tills man upptäcker att han inte redovisar allt.

Vlad 2010-10-22 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 70310)
Den matchen var inte nyligen, i somras tror jag bestämt.

Ok,bra minne där ;)

Orkar inte kolla igen,är inte så viktigt :)

Simme 2010-10-22 01:07

Anledningen till att jag inte fortsatte här var för att jag inte hade något Spreadsheet just då. Det är dock skaffat nu eftersom det krävdes där det var tänkt att jag skulle ingå.

Och hela jävla sverige vet ju att det är är kaos om man inte har Spreadsheet, jag han inte ens lägga in något inlägg här förräns folket tjatade om spreadsheet

Simme 2010-10-22 01:09

Shoreline, du är säker på att den inte var för 2 år sen? Du vet inte ens när var eller hur det hände, du har ingen bakgrund till något, du har valt att kasta skit på mig bara.

fuzzy_ 2010-10-22 01:12

:popcorn:

shoreline 2010-10-22 01:12

Ja, you got me.
Det var den här säsongen, vi hade båda överspel.

Eftersom att du inte svarar på varför du inte lägger upp alla matcher du rekat på R&K på din spreadsheet så fasthåller jag vid att du inte är trovärdig, tills du bevisar motsatsen.
Sen skiter jag i om du skiter i vad jag tycker och tänker om dig. Det har du all rätt i världen till.

Nu ska jag sova och komma på någon annan medlem på något internetforum att kasta skit på, kan bli precis vem som helst utan anledning!

Vlad 2010-10-22 01:15

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 70322)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=0YJ8Sylnn2s[/ame] ;)

:popcorn: :clap:

rico 2010-10-22 04:20

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 70308)
:rolleyes:

Och ett rätt ifyllt spreadsheet hos en R&Kare är lika ovanligt som grapefruktjuice på Peter Antoines frukostbord.

Holms Lärjungar går i Holms fotspår. Kan inte bli tydligare efter deras "gästspel" här. Man undrar över hur dom orkar ta sig hit o göra bort sig gång efter gång...... Det är väl knappast några av våra gubbar som är över hos R&K och misslyckas så kapitalt............

shoreline 2010-10-23 12:53

Simme, du är bara för bra.
Nu gråter han ut i sin senaste rek över att folk "börjar grina" då han inte redovisar stats och hävdar att han ska börja med det genast.
Tyvärr glömmer han att länka till sin spreadsheet.
Och jag undrar fortfarande varför du inte redovisar alla dina förluster.....

Nej, nu ska jag sluta bry mig, ska försöka skaffa mig ett liv istället.

Simme 2010-10-23 14:35

Ska du inte undra varför jag inte redovisar alla vinster också? Sen är du uppenbarligen sjukt intresserad av vad jag gör då du sitter och väntar inne på rekat, som är din favoritsida. Den dag då du kan redovisa grymma stats ska jag sluta klaga... För du har verkligen en lång väg att vandra. Usel är du. Ingen trodde på mina stats. DÄRFÖR har det heller inte redovisats något spel av mina senaste då jag har ett helt nytt spread. För att du ska förstå säger jag det såhär. INGA spel är redovisade, inga vinster och heller inga förluster som du enbart hänger upp dig på. Sköt dig själv och skit i andra

RobinD 2010-10-23 14:37

shoreline 2010-10-23 14:49

:lol:
Citat:

Ursprungligen postat av Simme (Inlägg 70838)
Ska du inte undra varför jag inte redovisar alla vinster också? Sen är du uppenbarligen sjukt intresserad av vad jag gör då du sitter och väntar inne på rekat, som är din favoritsida. Den dag då du kan redovisa grymma stats ska jag sluta klaga... För du har verkligen en lång väg att vandra. Usel är du. Ingen trodde på mina stats. DÄRFÖR har det heller inte redovisats något spel av mina senaste då jag har ett helt nytt spread. För att du ska förstå säger jag det såhär. INGA spel är redovisade, inga vinster och heller inga förluster som du enbart hänger upp dig på. Sköt dig själv och skit i andra

maddmax 2010-10-23 17:49

Vilken javla pajas.. :ohmy:

AndreasB1897 2010-10-23 18:17

Hahaha herregud vilken pajkastning! Härlig lördagsunderhållning :drunk::popcorn:

Overkill 2010-10-23 23:58

Lite lördagsunderhållning från chatten. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Spoiler:
<kropotkin> saxat från planket på rok:(simme skriver) Jo men att jag ska sitta dagligen på planket och ljuga om min info är bara bullshit, sen att jag varenda gång jag lägger ett spel sitter och ljuger om matchbilden!!?? det är också fel, sen att jag är en jävla sopa och hit och dit är itne kul och höra då jag trots allt lagt ut mina matcher här och visat bra plus under två jävla år. Sharps är en pajassida där majoriteten av folket visar röda
<RizZla57> lol
<kropotkin> hoho
<gentile91> majoriteten av folket visar röda? :)
<speedmagic> HAHAHAHA
<speedmagic> Vilket skämt :D

rico 2010-10-24 01:20

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 71035)
Spoiler:
<kropotkin> saxat från planket på rok:(simme skriver) Jo men att jag ska sitta dagligen på planket och ljuga om min info är bara bullshit, sen att jag varenda gång jag lägger ett spel sitter och ljuger om matchbilden!!?? det är också fel, sen att jag är en jävla sopa och hit och dit är itne kul och höra då jag trots allt lagt ut mina matcher här och visat bra plus under två jävla år. Sharps är en pajassida där majoriteten av folket visar röda

Hur ska man tolka detta? Att ännu en av deras gubbar kommer hit, gör en hit and run och lägger ner?

Overkill 2010-10-24 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 71055)
Hur ska man tolka detta? Att ännu en av deras gubbar kommer hit, gör en hit and run och lägger ner?

Nä, det som personen postade var saxat från RoK's plank.

comprende 2010-10-24 01:50

vadå majoriteten visar rött som han säger, gick in på sheeten och av de sheet som har 200+ lir inlagda finns det 58 som visas, och om jag minns rätt nu va 39 av dem gröna. på en annan lista med minimum 50 avgjorda spel va det 67 av 98 gröna.

jag vet inte om hela sanningen finns här men en fingervisning är det iaf.

Overkill 2010-10-24 01:53

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 71061)
vadå majoriteten visar rött som han säger, gick in på sheeten och av de sheet som har 200+ lir inlagda finns det 58 som visas, och om jag minns rätt nu va 39 av dem gröna. på en annan lista med minimum 50 avgjorda spel va det 67 av 98 gröna.

jag vet inte om hela sanningen finns här men en fingervisning är det iaf.

Jo, det var lite roligt skrivet faktiskt. :lol: :popcorn:

Top Notch 2010-10-24 04:12

Han måste ha kollat på JvKs sheet när han sa det.

Sonadar 2010-10-24 06:25

Till skillnad mot RoK kan vi ju bemöta deras anklagelser med fakta:
https://www.sharps.se/spreadsheet/lista

Frikeer 2010-10-24 08:29

Spelar väl ingen roll hur mycket rött vi visar? Så länge man bara kan stå för det och inte låtsas vara ett proffs är det ju lugnt!!