Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-13, 17:29   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Får man inte skriva "tack" för samtliga svar i tråden?

Jag gillar egentligen inte fenomenet själv men om det nyligen bestämts att det är helt okej så tycker jag att även jag ska få använda mig av denna (meningslösa när det finns sharps för detta ändamål) kommentar, utan att bli anklagad för att sabotera, speciellt av en moderator. Det finns inget i det inlägget som antyder att det är en sarkastisk eller har för avsikt att sabotera kommentar.
Det har inte nyligen bestämts, det har varit bestämt sedan dag 1 att man får tacka för serviceplays i respektive tråd och det har aldrig varit ett problem på två års tid förrän någon månad tillbaka tydligen?. Det har däremot skapats en annan tråd där användare vill införa ett förbud mot tackposter. https://www.sharps.se/forums/feedback...ot-tackposter/ dock har din närvaro inte funnits där.

Så istället för att framföra poänglösa inlägg från din sida nu så kan du istället komma med något konstruktivt förslag i den tråden om du nu stör dig på tack-inläggen också ifall det är det du försöker komma fram till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-13, 20:09   #32
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det har inte nyligen bestämts, det har varit bestämt sedan dag 1 att man får tacka för serviceplays i respektive tråd och det har aldrig varit ett problem på två års tid förrän någon månad tillbaka tydligen?. Det har däremot skapats en annan tråd där användare vill införa ett förbud mot tackposter. https://www.sharps.se/forums/feedback...ot-tackposter/ dock har din närvaro inte funnits där.

Så istället för att framföra poänglösa inlägg från din sida nu så kan du istället komma med något konstruktivt förslag i den tråden om du nu stör dig på tack-inläggen också ifall det är det du försöker komma fram till.
Det har varit störande för mig sedan jag kom till sidan men har aldrig tänkt på att lyfta problemet eller om det var fler än jag som tyckte det var störande innan tråden du länkar till skapades.

Sedan tror jag du har missat något väldigt väsentligt (min närvaro!!!) då jag har gett sharps (för länge sedan) i förstaposten på den tråden.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tack!


(driver såklart bara bort med de jävla tack-posterna i service play-trådarna)
edit: Haha du lär ju vara blind om du både missade mitt inlägg som jag citerar här ovan från trådens förstasida och sharpsen jag gav trådskaparen...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-10-13 klockan 20:18.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td