Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-12, 12:56   #16
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Vissa kommer jag in på men t.ex. Maijadonas rek kan jag inte öppna eller betala för. Är det ett filter mot dåliga rekar som jag måste ta bort?

Skämt åsido, kommer inte in på hälften ungefär, slussas tillbaka till reksidan som sagt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 13:10   #17
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Vissa kommer jag in på men t.ex. Maijadonas rek kan jag inte öppna eller betala för. Är det ett filter mot dåliga rekar som jag måste ta bort?

Skämt åsido, kommer inte in på hälften ungefär, slussas tillbaka till reksidan som sagt.
Det verkar hända om två rekar har samma länkadress. Då alla rekar har
sharps.se/rekar-speltips/datum-hemmalag-bortalag-liga så kommer olika rekar med samma namn på lagen att få samma adress. Detta verkar leda till att ingen av rekarna öppnas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10)

Senast redigerad av Persa den 2013-02-12 klockan 13:11.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 13:17   #18
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Låter som en mycket trolig förklaring
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 15:33   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Korspostar det jag skrev i andra tråden här då detta egentligen är rätt ställe för det hela.

Som jag ser det nu så finns det ingenting som visar på att jag köpt en rek. T.ex. kanske köpknappen skulle försvinna när man väl köpt en rek.

Samma sak för spel som redan inträffat. För dessa bör köpknappen försvinna, kanske till och med möjligheten att betala för dessa.

För testningens skull testade jag att köpa en rek för ett spel som redan har varit. Det gick utmärkt att köpa den, och 10 sharps drogs. Men jag fick inte betygsätta den och gick därmed miste av 10 sharps totalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+2)
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:11   #20
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greedy Visa inlägg
Korspostar det jag skrev i andra tråden här då detta egentligen är rätt ställe för det hela.

Som jag ser det nu så finns det ingenting som visar på att jag köpt en rek. T.ex. kanske köpknappen skulle försvinna när man väl köpt en rek.

Samma sak för spel som redan inträffat. För dessa bör köpknappen försvinna, kanske till och med möjligheten att betala för dessa.

För testningens skull testade jag att köpa en rek för ett spel som redan har varit. Det gick utmärkt att köpa den, och 10 sharps drogs. Men jag fick inte betygsätta den och gick därmed miste av 10 sharps totalt.
På G!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:53   #21
 
dktradess avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 1815


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har felsökt lite och anledningen är att du använder apostrofer ' i din text. Systemet spärrar för det då det kan utnyttjas för SQL injections. Vi ska försöka lösa detta senare idag. Men tillsvidare så försök exkludera ' från era rekar. I ditt fall är det "Boro's" som är boven.
Tack, nu fungerar det.
dktrades är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:53   #22
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Postar mitt inlägg även här då det passar bättre:

Citat:
Bra initiativ - ett steg i rätt riktning... Tycker dock att "rankingen" utav en bra rek inte får väga för tungt när det sammanlagda värdet räknas ut - detta då de med många följare av ex. en dagbok och/eller sheet, eller lång svans utav ryggdunkare, kan få oproportionerligt höga "betyg" på sina rekar!

För i slutändan måste det ändock vara rekens kvalitet och hitrate som skall vara avgörande, eller hur?
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 19:02   #23
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Är man inte inloggad så kan man läsa vilken rek som helst utan nån kostnad.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 21:57   #24
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Postar mitt inlägg även här då det passar bättre:
Jo, kan hålla med här. Nu har ryggdunkare blivit ett missbrukat ord här, men det stämmer ju att vissa känner fler och kan bedömas med någon pluspoäng bara för man är trevlig och inte bara för rekens innehåll.
Samtidigt kan jag tycka att man jobbat till sig den goda statusen och därav kan få en halv stjärna extra från de här "ryggdunkarna", lite som ett tack för vad man gjort innan rek-systemet släpptes
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 22:26   #25
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Är man inte inloggad så kan man läsa vilken rek som helst utan nån kostnad.
Icke inloggade kan läsa 10 rekar gratis sedan måste dem registrera sig och betala sharp$ precis som alla andra.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 16:58   #26
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Varför står min rek som 0 på upplåst antal ggr?
Jag har fler kompisar som varit in och läst och betygsatt men ändå står den på noll.
Varför?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 17:34   #27
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Varför står min rek som 0 på upplåst antal ggr?
Jag har fler kompisar som varit in och läst och betygsatt men ändå står den på noll.
Varför?
Du har lagt in reken med helt felaktiga data och satte spelstoppet till samma minut du postade spelet alltså gick det sen inte att rösta på den.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 17:37   #28
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Du har lagt in reken med helt felaktiga data och satte spelstoppet till samma minut du postade spelet alltså gick det sen inte att rösta på den.
Ok, det var klantigt av mig. Inte mkt att göra
Har folk kunnat läsa den då?
Jag hade sjukt bra info idag, så vore ju kul om folk sett den iallafall
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 17:51   #29
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Vore roligt om det fanns lite fler bilder att välja på. Gärna en för vintersport.

Eller att man kan välja bild fritt själv kanske?
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 17:53   #30
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Kan se rekar utan att låsa upp från mobilen, är inloggad på siten
också.

Nvm, gammal rek ..
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td