Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-20, 15:32   #76
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Sen var det en sak till...

Div 4 Värmland kan säkert ge trevliga spelupplevelser. För några få, åtminstone en stund och under förutsättning att man är av uppfattningen att glasspengar lika gärna kan användas till spel som glass.

En sådan rek kan ju vara alldeles underbar både till innehåll och resultat men ändå vara helt meningslös för dom allra flesta - jag behöver knappast utveckla tror jag.

Skulle en sådan rekare vinna en månad så drar han troligen in mer pengar från Sharp$ än från bolaget, som råkar vara Nordicbet, även om han spelar max och sätter det mesta.

Vad jag försöker säga är att möjligheten att profitera på reken kanske borde ges en större betydelse då priskakan ska fördelas.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-18, 23:01   #77
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Reken på GAIS vs Orebro ligger i arkivet trots att den spelas imorgon. Verkar som att den hamnade där när han redigerade reken.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-19, 00:41   #78
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Reken på GAIS vs Orebro ligger i arkivet trots att den spelas imorgon. Verkar som att den hamnade där när han redigerade reken.
La också märket till det, var tvungen att redigera då jag skrivit på telefonen och hittade ett par felstavningar när jag väl kommit hem.

EDIT, nu hamnade även min andra rek i arkivet efter att jag redigerat lite i texten i efterhand.

Senast redigerad av Sighurt den 2013-06-19 klockan 00:43.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-19, 01:32   #79
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Fixar ni Brage - Sundsvall matchen också? den ligger också i arkivet.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-20, 20:29   #80
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Har ni lust att ändra brage - sundsvall reken? tråkigt att skriva en hel rek och så kommer den inte ens med bland alla rekar utan hamnar i arkivet
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-12, 22:56   #81
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det vore intressant att se hur rösterna på rekarna fallit. Är det möjligt att ha en skala så man ser hur många 0:or, 1:or, 2:or, 3:or, 4:or och 5:or som lagts? Kanske endast efter att ett spel har påbörjats, d v s i arkivet. Eller åtminstone medianvärdet som komplement till medelvärdet?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 15:02   #82
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Haha, jag hann knappt lägga min senaste rek innan nån röstade en nolla. Är det ens möjligt att göra?
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 15:11   #83
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Haha, jag hann knappt lägga min senaste rek innan nån röstade en nolla. Är det ens möjligt att göra?
Samma här. Nollad direkt idag när jag rekade. Dåliga vi är!
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 15:24   #84
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Hehe när det är 0a så är det för att systemet räknat bort röster (högsta och lägsta, samt ogiltiga users) för att ge ett rättvisare resultat, kan se konstigt ut innan det kommit tillräckligt med röster!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-16, 19:42   #85
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Vet inte om det är här man ska skriva det eller någon annanstans men jag tycker att folk borde bli bättre på att berätta VARFÖR man röstar en 1a eller 2a till exempel.

Är det för att man tycker att informationen är dålig, är det för att man inte håller med om spelet osv.

Det kommer hjälpa alla att bli bättre rekare! Jag som rekar lite ibland och försöker göra så gott jag kan blir ju lite trött på att hela tiden få runt 2-3 hela tiden utan att veta vad jag ska förbättra för att få en 5a istället. Är det för att jag inte är lika känd som Offside under hans rektid, eller skriver jag inte utförligt nog, är fakta inte relevant etc.

Jag tycker absolut att det är okej att rösta 2a eller 1a på andras rekar, men skriv gärna en konstruktiv kommentar om vad som ska förbättras så att man nästa gång får en 3a och sen 4-5. Det hjälper ju alla om rekarna blir bättre för varje gång!

Tack för mig
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+30), Tomte (+30), maddmax (+10), Pluskas (+20), Calatan (+20)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td