Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-26, 11:56   #16
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

En vecka i utvisningsbåset eller kanske rent av två veckor om man gjort något korkat må väl vara hänt, men ett år? Progressiviteten i straffskalan känns väldigt hård.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 12:06   #17
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2496
Standard

Ja, forumet blir oerhört fattigt utan Dasen, iom denna "folkstorm" kanske ni kan tnka er att tänka om, låta pöbeln få en julklapp och finna godhet i julefriden ch bara stänga av dom året ut?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 12:12   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Jag har väl inte mycket till övers heller för Dazens jargong men dock så är han ju här o skriver och livar upp stället. Har själv förr gått o klinch med honom men inget som är mer än att man varit trött på just hans jargong.
12 månader är ju bara löjligt faktiskt och man kan ju som sagt tro att något annat ligger bakom. 1 månad kanske skulle vara mer på sin plats...

Alla människor är inte stöpta i samma form och man får helt enkelt acceptera var o en för sitt, det är ju dock ändå ett jädrans forum vi pratar om?!

Nej släpp tbx Dazen och Ulven så blir det roligare....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 13:24   #19
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Jag har inte läst i travtråden, men det är inte första gången laxdasen trollar. Den där besserwisserattityden går inte hem hos alla heller, därav får han mer kritik än andra antar jag. Skriver man på ett provocerande sätt som laxdasen gör så får man helt enkelt räkna med att vissa hugger.
Antingen finner man hans stil som roande eller så hatar man den. Är det upprepade personangrepp förstår jag dock inte vad man tycker är okej och roligt?
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+5), Sprite (+5), maddmax (+5), Seebbo (+5), prototyp (+6), eddieh (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 13:52   #20
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Håller med om att dasen måste tona ner lite, det är aldrig okej med personliga påhopp. Men å andra sidan är han en profil som forumet blir fattigare, det är alltid lika underhållande med hans "STENKLARA" och "SJÖÖÖAR OBEGRÄNSAT". Får mig ett gott skratt varje gång.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 16:51   #21
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3261
Standard

Håller med Helge, putte64. Hoppas att straffet kortast ner.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 17:03   #22
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Håller med om att dasen måste tona ner lite, det är aldrig okej med personliga påhopp. Men å andra sidan är han en profil som forumet blir fattigare, det är alltid lika underhållande med hans "STENKLARA" och "SJÖÖÖAR OBEGRÄNSAT". Får mig ett gott skratt varje gång.
Gillar du sånt där så skulle de trivas jättebra på RoK
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5), Sprite (+5), MKgambler (+10), jocklon (+20), eddieh (+5)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 22:56   #23
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Omvandla Laxdasens straff till samhällstjänst. Låt Dasen skriva en uppsats på minst 1000 ord under ämnet "Social kompetens vinner i längden-det fattar alla". Om Sharps moderatorer ger betyget Väl Godkänd ges en nyårsamnesti. Uppsatsen ska självklart publiceras för alla att läsa. Den glädje detta skulle sprida tror jag inte går att mäta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+10), Boone (+10), KP (+10), sirlarsson (+10), Sprite (+10), SuprMario (+10), maddmax (+10), slindoffer (+10), varulv (+10), Pilkast (+25), benny28hbg (+10)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 23:16   #24
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Omvandla Laxdasens straff till samhällstjänst. Låt Dasen skriva en uppsats på minst 1000 ord under ämnet "Social kompetens vinner i längden-det fattar alla". Om Sharps moderatorer ger betyget Väl Godkänd ges en nyårsamnesti. Uppsatsen ska självklart publiceras för alla att läsa. Den glädje detta skulle sprida tror jag inte går att mäta.

Varför lockas man av din idé?
Ska förmedla det vidare så får vi se vad det leder till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+20), Rickart (+20), slindoffer (+10), hejmike (+20)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 09:42   #25
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kan ni fixa så man åtminstone kan skicka PM till avstängda ?
Det stör ju inte forumet
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 12:04   #26
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Omvandla Laxdasens straff till samhällstjänst. Låt Dasen skriva en uppsats på minst 1000 ord under ämnet "Social kompetens vinner i längden-det fattar alla". Om Sharps moderatorer ger betyget Väl Godkänd ges en nyårsamnesti. Uppsatsen ska självklart publiceras för alla att läsa. Den glädje detta skulle sprida tror jag inte går att mäta.
Jag räknar med att alla som stängs av i framtiden kommer ges en liknande möjlighet att upphäva sitt straff...
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 12:32   #27
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kan ni fixa så man åtminstone kan skicka PM till avstängda ?
Det stör ju inte forumet
Blir lite galet när vi stänger av folk för otillbörlig marknadsföring om de fortfarande ska kunna PM:a runt efter avstängning. Finns inga olika typer av avstängningar, antingen avstängd eller inte.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 12:51   #28
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Free dasen!

Vem ska man nu "häckla"?

doob håller med om att 12 månader är för långt och röstar på "uppsats"!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 13:03   #29
 
SuperFinnens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 138
Sharp$: 1392
Standard

Låt Dasen starta en tråd och de som inte gillar honom o hans sätt behöver inte gå dit o tjafsa med honom hur svårt kan de va.....Faan man saknar honom även om han är som han är
__________________
Ser Travet me andra Ögon!
SuperFinnen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 13:19   #30
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 691
Standard

1. Laxdasen kan trav - otvivelaktigt.
2. Laxdasen är duktig på att väga chans mot odds, dvs värdera spelvärdet.
3. Laxdasen är mindre duktig på att hantera och ta hänsyn till andra människors åsikter och värderingar.
4. Att man är duktig på någonting behöver inte automatiskt innebära att man samtidigt uppträder otrevligt mot andra. (Precis som på en vanlig arbetsplats).
5. Låt inte denna debatt blockera all annan bra kommunikation och debatt här på forumet.(Typ Helge, varför hota med att hoppa av sidan? DU är själv en otrolig tillgång med tips och annat, vilket uppskattas enormt!).
6. Laxdasen (och flera andra) behöver nog en egen lekplats att hålla till på. Jämför det med när man lekte "herre på täppan" när man ar liten. Leken gick då ut på att visa hur stark och duktig man var och samtidigt kunde knuffa ner andra ifrån "täppan".
7. Jag gillar starkt Laxdasens travkunskaper och travsnack.
8. Jag ogillar (ibland) Laxdasens behandling av andra användare här på sidan.
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td