Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-27, 13:23   #31
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Håller med på alla punkter förutom punkt 2. Han har ju själv sagt att han inte bryr sig om spelvärde hit och spelvärde dit. Han spelar på den hästen han har känsla för. Att han kan trav är som sagt helt otvivelaktigt men jag skulle gärna se hans statistik för han spelar på varje lopp varje dag.

Som en novis är det omöjligt att följa hans "tips" då han skriver "Stenklar" men en sådan kan vara allt mellan 1,10 till 15 gånger pengarna så man vet inte alls hur man ska ställa sig till det och ungefär hur stor vinstchans hästen har i verkligheten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 14:19   #32
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 66
Sharp$: 3908
Standard

Ge laxdasen en till chans!!!!
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 14:39   #33
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Alla som blir avstängda ett år måste få chansen att tala för sin sak och försöka ställa saker till rätta igen - detta borde ni ha som regel vid längre straff. Något som är skrivet under fylla och i affekt blir ju oftast sådant man annars inte skulle sagt...

Och ett års avstängning är otroligt lång tid om man ser till vad han begått för "brott"! Jag förstår självklart att ni måste ha regler och straff/avstängningar, men någon rim och reson i dem får det vara...

Det finns många här inne som borde tänka sig för både en och två gånger INNAN man ibland skriver en dum sak, inklusive jag. Jag kommer säkerligen i framtiden vräka ur mig otidigheter, men jag hoppas kunna behärska mig från värre utbrott. Kan vara så svårt ibland, dock! Jag är också en känslomänniska, likt dasen, och vi sliter med att inte alltid kunna vara PK! PK är genomtänkta och ofta rigida, samt bär en mask - känslomänniskor som mig själv är oftast rättfram, obekväma och har ett ofantligt stort barnasinne kvar, aka barnslighet. Vi tar detta, vi är olika - låt även sharps tillåta denna olikhet även framöver. Under fasta regler och statuter som är rimliga...

Nej, free dasen och så får vi alla en tankeställare och en känsla av julefrid om ni benådar dasen och ger honom en veckas avstängning i stället...

FREE LAXDASEN OCH VI SJÖAR GOODWILL HEJDLÖST!!!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
glennoskar (+10)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 15:46   #34
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Alla som blir avstängda ett år måste få chansen att tala för sin sak och försöka ställa saker till rätta igen - detta borde ni ha som regel vid längre straff. Något som är skrivet under fylla och i affekt blir ju oftast sådant man annars inte skulle sagt...

Och ett års avstängning är otroligt lång tid om man ser till vad han begått för "brott"! Jag förstår självklart att ni måste ha regler och straff/avstängningar, men någon rim och reson i dem får det vara...

Det finns många här inne som borde tänka sig för både en och två gånger INNAN man ibland skriver en dum sak, inklusive jag. Jag kommer säkerligen i framtiden vräka ur mig otidigheter, men jag hoppas kunna behärska mig från värre utbrott. Kan vara så svårt ibland, dock! Jag är också en känslomänniska, likt dasen, och vi sliter med att inte alltid kunna vara PK! PK är genomtänkta och ofta rigida, samt bär en mask - känslomänniskor som mig själv är oftast rättfram, obekväma och har ett ofantligt stort barnasinne kvar, aka barnslighet. Vi tar detta, vi är olika - låt även sharps tillåta denna olikhet även framöver. Under fasta regler och statuter som är rimliga...

Nej, free dasen och så får vi alla en tankeställare och en känsla av julefrid om ni benådar dasen och ger honom en veckas avstängning i stället...

FREE LAXDASEN OCH VI SJÖAR GOODWILL HEJDLÖST!!!
Men för i helvete, måste du tjata om PKism i varenda tråd som inte har något med det att göra? När folk inte röstar högt på dina rekar beror det på att du är stolt SDare och alla har något emot er. När dina spel inte går in beror det säkerligen på PK-vänstern också?

Personligen stör jag mig något enormt på folk som inte kan styckeindela, sätta samman en korrekt mening, använder versaler hela tiden, och har en pervers förkärlek till utropstecken och punkter. På vissa delar av forumet verkar detta vara det senaste modet, men det får jag tolerera om jag vill stanna kvar. Men nu handlar det ju inte om saker vi "tar" eller tolerera. Det handlar inte bara om att skriva något på fyllan, personen i fråga har ju betett sig som en idiot i flera månader.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arizto (+10), pojkrummet (+10), boored (+10), Vlad (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 16:23   #35
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Men för i helvete, måste du tjata om PKism i varenda tråd som inte har något med det att göra? När folk inte röstar högt på dina rekar beror det på att du är stolt SDare och alla har något emot er. När dina spel inte går in beror det säkerligen på PK-vänstern också?

Personligen stör jag mig något enormt på folk som inte kan styckeindela, sätta samman en korrekt mening, använder versaler hela tiden, och har en pervers förkärlek till utropstecken och punkter. På vissa delar av forumet verkar detta vara det senaste modet, men det får jag tolerera om jag vill stanna kvar. Men nu handlar det ju inte om saker vi "tar" eller tolerera. Det handlar inte bara om att skriva något på fyllan, personen i fråga har ju betett sig som en idiot i flera månader.

Vad jag vet så hänger väl inte du i travtrådarna vidare mycket, så du behöver väl inte yvas så mycket över det uppkomna, eller...!?

Vad har SD med detta att göra? Jag nämnde i alla fall inget om detta - kan det vara så att du din lilla PK- och tillika vänsterpartist eller möjligtvis är hen en MPare, har något emot mig, såsom du ondgör dig...

Och så kommer forumspolisen, i dig, in också, vad kommer härnäst...? HUR man spelar eller på VAD?

De forumsdelar du håller till i är ju så döda så att hälften räckte... Förstår att du sneglar i travtrådarna medan du väntar på inläggen i "dina" trådar - tar väl runt en halvtimme mellan inläggen, men INTE är de mer läsvärda för det...

Nej, ta det nu lugnt, maddmax - din tid kommer också, skall du se...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 16:34   #36
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8036
Standard

Mer drama här än i de två senaste V75 omgångarna på Solvalla helt klart.
Hur ska detta sluta. Alla kommer definitivt inte bli nöjda oavsett vad som görs i vår kära travsektion....
Folk borde använda den där ogillaknappen (gentemot andra forumsmedlemmar) eller vad det är så kanske stämningen skulle lugnas lite...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 17:47   #37
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Låter helt klart som att en del underhuggare verkar vara mer beroende av "Dasen" än hen är av er. Ett tips kan ju vara att försöka klara sig på egen hand istället för att likt en parasit suga ur info från denna till synes talangfulla travspelare.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2013-12-27 klockan 17:49.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 18:04   #38
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Låter helt klart som att en del underhuggare verkar vara mer beroende av "Dasen" än hen är av er. Ett tips kan ju vara att försöka klara sig på egen hand istället för att likt en parasit suga ur info från denna till synes talangfulla travspelare.

Handlar mer om att ge och ta - man får behandla dasens tips som vilka som helst. Man skall inte rygga blint i något avseende och ingens idéer är felfria, inte ens mina, hehe...

Han tillför så mycket mer än ovanstående i form utav ett levande intresse för allt vad travsporten kan erbjuda och icke minst humor - detta gör många här inne...

Vi får alla ta oss i kragen och försöka skärpa oss, vilket ibland kan vara svårt då påhoppen är många och gliringarna haglar tätt!

Vi vill alla åt samma håll och det är att SJÖA OBEGRÄNSAT!!!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 18:31   #39
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Handlar mer om att ge och ta - man får behandla dasens tips som vilka som helst. Man skall inte rygga blint i något avseende och ingens idéer är felfria, inte ens mina, hehe...

Han tillför så mycket mer än ovanstående i form utav ett levande intresse för allt vad travsporten kan erbjuda och icke minst humor - detta gör många här inne...

Vi får alla ta oss i kragen och försöka skärpa oss, vilket ibland kan vara svårt då påhoppen är många och gliringarna haglar tätt!

Vi vill alla åt samma håll och det är att SJÖA OBEGRÄNSAT!!!

Festlig formulering - "Ge och ta", låter lite som när Greven av Stureplan förklarar varför hans pappa ständigt står för notan.

Snacket om att rygga blint är för övrigt (till stor del) skitsnack. Kunniga spelare associeras med vinnande. Kunniga spelare ger man betydligt mer tillförlitlighet än förlorande.

Det är förstås bara att inse att våra åsikter korsar varandra så - agree to disagree.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+20)
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 18:44   #40
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Handlar mer om att ge och ta - man får behandla dasens tips som vilka som helst. Man skall inte rygga blint i något avseende och ingens idéer är felfria, inte ens mina, hehe...

Han tillför så mycket mer än ovanstående i form utav ett levande intresse för allt vad travsporten kan erbjuda och icke minst humor - detta gör många här inne...

Vi får alla ta oss i kragen och försöka skärpa oss, vilket ibland kan vara svårt då påhoppen är många och gliringarna haglar tätt!

Vi vill alla åt samma håll och det är att SJÖA OBEGRÄNSAT!!!


Hur kan laxdasen dela ut Sharp$ när han är avstängd?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 18:48   #41
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Festlig formulering - "Ge och ta", låter lite som när Greven av Stureplan förklarar varför hans pappa ständigt står för notan.

Snacket om att rygga blint är för övrigt (till stor del) skitsnack. Kunniga spelare associeras med vinnande. Kunniga spelare ger man betydligt mer tillförlitlighet än förlorande.

Det är förstås bara att inse att våra åsikter korsar varandra så - agree to disagree.

Jag skulle då ALDRIG rygga blint - det är som att hoppa bara för att någon initierad säger detta...

Man skall alltid bilda sig en egen uppfattning om en rek och tillhörande odds, allt annat är bara våghalsigt - följer man dessutom inte alltid denne rekare så är man helt fel ute... Har du otur så kan du träffa dennes "badstreak" (om du enbart följer ibland) och detta blir såklart förödande.

Håller dock med om att man ger rekare med ett bra sheet större tillit men det får ändock aldrig övergå i att blint följa - när jag hör detta så förstår jag att Sverige ser ut som det gör idag...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+3)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 19:54   #42
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vad jag vet så hänger väl inte du i travtrådarna vidare mycket, så du behöver väl inte yvas så mycket över det uppkomna, eller...!?

Vad har SD med detta att göra? Jag nämnde i alla fall inget om detta - kan det vara så att du din lilla PK- och tillika vänsterpartist eller möjligtvis är hen en MPare, har något emot mig, såsom du ondgör dig...

Och så kommer forumspolisen, i dig, in också, vad kommer härnäst...? HUR man spelar eller på VAD?

De forumsdelar du håller till i är ju så döda så att hälften räckte... Förstår att du sneglar i travtrådarna medan du väntar på inläggen i "dina" trådar - tar väl runt en halvtimme mellan inläggen, men INTE är de mer läsvärda för det...

Nej, ta det nu lugnt, maddmax - din tid kommer också, skall du se...!

Om du kollar tillbaka i din egen posthistorik så tror jag bestämt att du berömt mina politiska kommentarer tidigare. Nej, jag är varken PK, VP eller MP. Säg till om du vill att jag ska citera.

Och ja, jag har något emot dig och dina likar. Du är en jubelidiot helt enkelt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 20:24   #43
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 66
Sharp$: 3908
Standard

Maddmax och Pilkast vore trevligt om ni kunde ha en schysst stil mot varandra. Ni behöver inte vara bästa vänner men som sagts tidigare så är väl vitsen med den här sidan att vi ska hjälpa varandra till storvinster
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 21:24   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ajvide Visa inlägg
Maddmax och Pilkast vore trevligt om ni kunde ha en schysst stil mot varandra. Ni behöver inte vara bästa vänner men som sagts tidigare så är väl vitsen med den här sidan att vi ska hjälpa varandra till storvinster
Just nu handlar det om att få folk att inse hur korkat lång laxdasens avstängning är!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-27, 21:31   #45
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Jag är 100% vänster vad är problemet om nån är SD eller S osv osv här snackar vi trav människans bakrund är skitsamma. jävla jidder i onödan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1), Pilkast (+1)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td