Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-09, 22:19   #16
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ingen vidare dag... 2-2 men det tyngsta spelet faller och dagen slutar på drygt 2/10 back.
Ingen större förlust, keep up the work och kämpa på, jag vet att du kan detta och plusdagarna kommer garanterat om du gnetar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:23   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Ingen större förlust, keep up the work och kämpa på, jag vet att du kan detta och plusdagarna kommer garanterat om du gnetar!
Ja.. var ju en duktig capper som var inne på AGOVV också. Även när man går i samma tankar som honom vinner man inte alltid.

Nöjd med att hitta spelet på Sint Truident.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:30   #18
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Tacksam för ditt jobb RobinD! Missade Cambuur tyvärr!
Jag gick in "tungt" på de andra för min blygsamma nivå, och är också tacksam för allt jag lärt mig på detta forum som neewbie på betting! Dagen har varit en katastrofdag, men tack vare sunda bets så tål jag det! Moneymanagement och stryktålighet för bad streaks gör att vi vaknar upp imorgon med solen som lyser bara för oss. Impad av er alla som delar med er av era rekar - Well done! In the long run eller hur! Men ändå otroligt hur det bara går emot vissa tillfällen. Kolla dessa sunda och "logiska" rekar:

Hercules v Huesca 1 till 1.53 , 0-2 FÖRLUST
St Patricks v Drogheda United 1 till 1.50 , 0-1 FÖRLUST
FC Oss - Apeldoorn (-0.25) till 1.78 , 1-0 FÖRLUST
Maastricht (0) - Roosendaal (1) till 1.85 , 2-1 FÖRLUST
Welshpool Town - Newi Cefn Druids till 1.60 , 2-1 på övertid VINST
Galway United - Sporting Fingal 2 till 2.05 , 2-2 efter ledning 0-1 FÖRLUST

Bakgrunden till dessa matcher "skriker" vinstspel enligt rekarna. Och enligt oddsen behöver alla utom ett spel av dessa sitta minst 2 ggr av 3 för att vara vinstgivande eller lika! Detta var tydligen den tredje gången

Börjar personligen se mönstret att odds under 1.70 är tveksamma lir, då de kräver väldigt liten felmarginal för att vara lönsamma.

Mycket svammel nu efter några goda "Absolut Pear" med is och sprite! Rekommenderas!

Hur som helst, återigen: Tack till er alla som lägger ner tid på rekar och delar med er!

Ironi: Mitt +netto beror på ryggningar av Baseball och Basket, som jag har noll koll på, medan fotbollen sackar, som jag älskar att följa!

Sensmoral: Har du en Sony Ericson - Köp aktier Nokia...

Hatten av!
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:31   #19
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Thumbs up

"Hur tar man bort en dubbelpost?"
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av SPADERMAN den 2010-04-09 klockan 22:35. Anledning: Dubbelpost, sry...
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:37   #20
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN Visa inlägg
Tacksam för ditt jobb RobinD! Missade Cambuur tyvärr!
Jag gick in "tungt" på de andra för min blygsamma nivå, och är också tacksam för allt jag lärt mig på detta forum som neewbie på betting! Dagen har varit en katastrofdag, men tack vare sunda bets så tål jag det! Moneymanagement och stryktålighet för bad streaks gör att vi vaknar upp imorgon med solen som lyser bara för oss. Impad av er alla som delar med er av era rekar - Well done! In the long run eller hur! Men ändå otroligt hur det bara går emot vissa tillfällen. Kolla dessa sunda och "logiska" rekar:

Hercules v Huesca 1 till 1.53 , 0-2 FÖRLUST
St Patricks v Drogheda United 1 till 1.50 , 0-1 FÖRLUST
FC Oss - Apeldoorn (-0.25) till 1.78 , 1-0 FÖRLUST
Maastricht (0) - Roosendaal (1) till 1.85 , 2-1 FÖRLUST
Welshpool Town - Newi Cefn Druids till 1.60 , 2-1 på övertid VINST
Galway United - Sporting Fingal 2 till 2.05 , 2-2 efter ledning 0-1 FÖRLUST

Bakgrunden till dessa matcher "skriker" vinstspel enligt rekarna. Och enligt oddsen behöver alla utom ett spel av dessa sitta minst 2 ggr av 3 för att vara vinstgivande eller lika! Detta var tydligen den tredje gången

Börjar personligen se mönstret att odds under 1.70 är tveksamma lir, då de kräver väldigt liten felmarginal för att vara lönsamma.

Mycket svammel nu efter några goda "Absolut Pear" med is och sprite! Rekommenderas!

Hur som helst, återigen: Tack till er alla som lägger ner tid på rekar och delar med er!

Ironi: Mitt +netto beror på ryggningar av Baseball och Basket, som jag har noll koll på, medan fotbollen sackar, som jag älskar att följa!

Sensmoral: Har du en Sony Ericson - Köp aktier Nokia...

Hatten av!

Ja de ser ut som sunda spel, de jag kan uttala mig om iaf. Spel på matcher runt 1.50 ska man ha bra hög träff på för att gå vinnande ur längden. Min melodi är att föröska spela runt 2 gånger pengarna i snitt.

Trist att du lyckades rygga båda spelen av mig som bommade.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:46   #21
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ja de ser ut som sunda spel, de jag kan uttala mig om iaf. Spel på matcher runt 1.50 ska man ha bra hög träff på för att gå vinnande ur längden. Min melodi är att föröska spela runt 2 gånger pengarna i snitt.

Trist att du lyckades rygga båda spelen av mig som bommade.
Det hör liksom ihop med en dålig dag. Att felen blir många!
Jag är också lite stressad av alla rekommenderade spel som ändå finns. Du måste ju någonstans dra en gräns för vad och hur många spel du ryggar! Här kommer väl ytterligare en skicklighetsfaktor in, att hålla fan på sig i motgångar. Han som sitter på axeln är inte att leka med!

Så skönt att jag fått MVG i kursen att spela så att jag klarar bad streaks! Tack vare er måste jag säga.

...Hoppas just nu att Baltimore i sista inningen för gör några runs, för att få in en vinnare!
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:54   #22
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Lägger in ett spel tidigt för imorgon. Räknar med att det kommer sänkas.

Kortrijk-0,25 vs Zulte-Waregem 4/10 @ 1.962

Kortrijk och Zulte har öppnat playoffen svagt med 3 raka nederlag för bägge lagen. Zulte blev rejält demolerade av Anderlecht och även Kortrijk fick sig en rejäl läxa av Club Brügge. Kortrijk ligger för närvarande 2 poäng före Zulte i tabellen och är med i fighten om Europaplatsen. Det är givetvis Zulte med, men de har inte vunnit en match på 9 försök. De har dessutom 4 raka nederlag och verkar vara helt ur slag.

Kortrijk hade 1-0 och förlorade 1-2 rätt sent i matchen mot Sint Truident senast, jag håller de som de bättre laget och om de klarar av att hålla Zulte bakom sig i playoffen samtidigt som Gent vinner den Belgiska Cupen så är man klara för Europaspel trots att man slutar 5:a i tabellen.

Det är alltså ingen oviktig match för något av lagen. Jag förväntar mig dock fördel för hemmalaget som har bra stats. Vann hemma 2-0 och kryssade 1-1 borta i serien. Tror att vi får se en tight match och är sugen på underspelet också. Trots att bägge lagen gått över flera matcher i rad. Väntar dock med underspelet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 22:57   #23
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN Visa inlägg
Det hör liksom ihop med en dålig dag. Att felen blir många!
Jag är också lite stressad av alla rekommenderade spel som ändå finns. Du måste ju någonstans dra en gräns för vad och hur många spel du ryggar! Här kommer väl ytterligare en skicklighetsfaktor in, att hålla fan på sig i motgångar. Han som sitter på axeln är inte att leka med!

Så skönt att jag fått MVG i kursen att spela så att jag klarar bad streaks! Tack vare er måste jag säga.

...Hoppas just nu att Baltimore i sista inningen för gör några runs, för att få in en vinnare!
Tips där, rygga inte allt du ser. Bestäm dig för ett par som är duktiga och följ dem. Då riskerar du inte att träffa flera personers down swings. Desstom slipper du värdera. Kan du inget om sporten/ligan/matchen bör du avstå eller inte göra egna värderingar. Sannolikheten att dina värderingar är bättre än rekarens borde vara mindre (annars borde inte rekaren reka, om en ej insatt person vet bättre).

Sen är det tight MM och tålamod som räknas.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 23:26   #24
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Tips där, rygga inte allt du ser. Bestäm dig för ett par som är duktiga och följ dem. Då riskerar du inte att träffa flera personers down swings. Desstom slipper du värdera. Kan du inget om sporten/ligan/matchen bör du avstå eller inte göra egna värderingar. Sannolikheten att dina värderingar är bättre än rekarens borde vara mindre (annars borde inte rekaren reka, om en ej insatt person vet bättre).

Sen är det tight MM och tålamod som räknas.
Låter sunt! Det ryggar jag!
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 09:19   #25
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Klara spel för dagen är:

Kortrijk-0.25 - Zulte-Waregem'

Motivering högre upp.

Charleroi - Genk-0.25

Motivering från MW's dagbok, mina tankar finns lösa i denna tråd.
Spoiler:
Genk tog sig till Playoff och har inlett imponerande med två raka segrar.

1-3 borta mot Germinal Beerschot (som sedan slog Charleroi med 0-1 matchen efter).
1-0 hemma mot Standard Liege i förra matchen.

Har på bortaplan följande stats 09/10: 5-7-3 (W-L-D)
Då är nästintill alla matcher spelade i ligans "regular season", nu är det playoff och spelarna är nog extra taggade.

Den 16e januari möttes Charleroi och Genk och då vann Genk med 1-3, så att slå Charleroi är ingen övermäktig uppgift... Genks bortastats är inte tungt imponerande men de är ändå ett lag som landade på 11:e plats, det är alltså inget Anderlecht vi pratar om. Detta skrämmer mig lite från att spela men man får ändå ta in Charlerois rätt bedrövliga hemmastatistik i kalkylen, under säsongen har dom följande rad hemma: 3-8-4 (W-L-D), de har alltså förlorat mer än 50% av sina hemmamatcher medan Genk har förlorat under 50% av sina bortamatcher.

Charleroi har en rätt tung streak bakom sig med tre förluster, totalt senaste fem matcherna är man 1-3-1 och laget man slog var Lokeren (14de plats) som har bortastatsen 1-14-0 den här säsongen, med andra ord inget att vara speciellt imponerad över.

Charleoi saknar två tunga pjäser idag, två mittfältare vars namn är Kere och Oulmers. Båda har spelat ordinarie hela säsongen och det är ett stort avbräck.

Man får dock inte glömma att ta en titt på Genks skadelista, den är kort och innehåller ett namn vilket är Fabien Camus, Fabien är en viktig mittfältare i Genks bygge och detta är givetvis ett avbräck. Jag vågar dock hoppas på att den vågskålen vägs upp av att Charleroi saknar två spelare som för dem är lika viktiga för sitt lag som Camus är för Genk.


Mina leans:

Kortrijk - Zulte-Waregem U2.5

Senast redigerad av RobinD den 2010-04-10 klockan 10:23.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 09:32   #26
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Klara spel för dagen är:

Kortrijk-0.25 - Zulte-Waregem'

Motivering högre upp.


Mina leans:

Charleroi - Genk+0
Kortrijk - Zulte-Waregem U2.5
Har också leanat Genk hela morgonen, men tycker nästan -0.25 till 1.90+ är ett bättre spel än +0 till ~1.60.

Charleoi är ju inte heta för tillfället och Genk går bra, kryssrisken känns relativt stor men avkastningen på -0.25 känns mer motiverad att spela. Kommer nog trycka av den, stör mig dock lite på att Genk saknar Fabien Camus, viktig mittfältsspelare. Men en spelare gör ju inte hela laget och Charleoi saknar själva två viktiga mittfältspjäser i Kere och Oulmers.

Inbördes möten ger inte Genk någon bra statistik, endast 1 vinst borta men det var också senaste mötet. Och i playoff blir det ju annorlunda jämfört med i ligan... vad tror du Robin?


edit; väl medveten om att jag stavar Charleoi helt fel hela tiden men med ett sådant namn får de skylla sig själva, CHARLEOI!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 09:40   #27
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Har också leanat Genk hela morgonen, men tycker nästan -0.25 till 1.90+ är ett bättre spel än +0 till ~1.60.

Charleoi är ju inte heta för tillfället och Genk går bra, kryssrisken känns relativt stor men avkastningen på -0.25 känns mer motiverad att spela. Kommer nog trycka av den, stör mig dock lite på att Genk saknar Fabien Camus, viktig mittfältsspelare. Men en spelare gör ju inte hela laget och Charleoi saknar själva två viktiga mittfältspjäser i Kere och Oulmers.

Inbördes möten ger inte Genk någon bra statistik, endast 1 vinst borta men det var också senaste mötet. Och i playoff blir det ju annorlunda jämfört med i ligan... vad tror du Robin?


edit; väl medveten om att jag stavar Charleoi helt fel hela tiden men med ett sådant namn får de skylla sig själva, CHARLEOI!
Ja jag kollade nyss oddsen och såg att jag inte lockades så mycket av 1.588 på DnB. Men som du säger -0,25 känns intressant där med.

Att Camus är borta är inget plus, men som du säger så har Genk sparat formen till slutspelet och Charleroi är nog rätt nöjda med att de inte åkte ut! Enligt de matchrapporter jag läst så var Genk klart bättre mot ett reservbetonat Standard senast. Målvaketen i Standard matchens lirare och hade Genk gjort 2-0 så hade det inte behövt bli spännande i slutet. De Camargo hade visst en riktigt bra chans att kvittera.

Inbördes ger jag inte mycket för, besides årets. Det svänger fort. Tror formen är viktig dessutom kan Genk säkra gruppsegern med 6 poäng mot Charleroi som knappast har något att säga till om längre i och med två inledande förluster.

Spel på -0,25 till dryga 1.90 blir mer aktuellt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 09:55   #28
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ja jag kollade nyss oddsen och såg att jag inte lockades så mycket av 1.588 på DnB. Men som du säger -0,25 känns intressant där med.

Att Camus är borta är inget plus, men som du säger så har Genk sparat formen till slutspelet och Charleroi är nog rätt nöjda med att de inte åkte ut! Enligt de matchrapporter jag läst så var Genk klart bättre mot ett reservbetonat Standard senast. Målvaketen i Standard matchens lirare och hade Genk gjort 2-0 så hade det inte behövt bli spännande i slutet. De Camargo hade visst en riktigt bra chans att kvittera.

Inbördes ger jag inte mycket för, besides årets. Det svänger fort. Tror formen är viktig dessutom kan Genk säkra gruppsegern med 6 poäng mot Charleroi som knappast har något att säga till om längre i och med två inledande förluster.

Spel på -0,25 till dryga 1.90 blir mer aktuellt.
Jag har tryckt av den, även lagt upp en kortare rek i min dagbok.
Tror att det är ett bra spel, och är faktiskt lite förvånad att inte någon av våra gemensama cappers har rekat den ännu, men det kommer kanske. Att Camus är borta är negativt men jag tror det kompenseras lagmässigt med att Charleroi själva saknar två ordinarie mittfältspjäser.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 10:01   #29
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Jag har tryckt av den, även lagt upp en kortare rek i min dagbok.
Tror att det är ett bra spel, och är faktiskt lite förvånad att inte någon av våra gemensama cappers har rekat den ännu, men det kommer kanske. Att Camus är borta är negativt men jag tror det kompenseras lagmässigt med att Charleroi själva saknar två ordinarie mittfältspjäser.
Japp, jag med.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 10:49   #30
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Offline på pinnen här e bild från oddsportal, sjunker kraftigt verkar det som så hoppa på snabbt om ni vill med. Enligt mig spelbar till strax över 1.80, får ni den till lägre så avstå..


__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td