Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-16, 23:40   #1
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Newcastle - Aston Villa 22/8


Villa vann i helgen mot West Ham med 3-0 efter en mycket bra insats av samtliga spelare i laget.
Efter all turbulens som varit i laget senaste tiden med Oneills avgång och ryktena om att Milner, Young mfl skulle lämna klubben, så visade spelarna moral och vilja.
Milner som gjorde sin kanske sista match i klubben visade vilken underbar attityd killen har och kämpade på precis som förut.
Senaste ryktena säger dock att han kan komma att stanna i klubben.

Spelarna trivs mycket bra med Mcdonald som tränare och skulle gärna vilja ha kvar honom permanent.
Han har även fått fart på spelet jämfört med när Oneill styrde, då laget bara satsade på att kontra oavsett motstånd och blev oerhört stillastående och tafatta mot framförallt sämre motstånd.

Matchen senast spelade Villa med fart och snabba passningar på mittfältet och skapade mycket målchanser. Young med en fri roll på mittfältet kommer att bli en succe.
Villa blir då mer oförutsägbara och det kreativa spelet förbättras!

Ska även säga att the hammers gjorde en dålig match men Villa gjorde en mycket bra match. Unge egna produkten Marc Albrighton var bäst på planen och han kommer att fortsätta att utvecklas ju mer speltid han får!

Till nästa match är mest troligt Collins, Cuellar och Agbonlahor tillbaka, så laget kommer att kunna rotera på torsdagens match emot Rapid Wien, så jag tror inte att den matchen stör nämnvärt.
Det är så pass tidigt på säsongen att någon knappast är sliten!

Newcastle, som precis fått stryk av United med 3-0, kommer att vara otroligt taggade inför sin hemmapremiär och jag tror att dom kommer att köra full fart från start.
Det gynnar Villa då dom är ett otroligt bra kontringslag.
Dom är även förra säsongens tredje bästa bortalag!

Jag fick 2.45 på Unibet på rak tvåa, tycker att oddset borde ligga runt 2.20!

2 2.45 4/10 U
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 00:03   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Hakar på denna, för bra odds.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 00:52   #3
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gillar denna. Suger även på Chelsea -1.5 till 1.78 borta mot ett tragiskt Wigan som torskade mot Blackpool med 0-4 i premiären på hemmaplan. Chelsea vann f.ö med 6-0 mot hemma mot WBA. Vet dock inte hur höga växlar man skall dra av det men jag har svårt att se att Wigan har en sportmössa i detta möte.

När Drogba har fått blodad tand på motståndarnas nätmaskor brukar det betyda trubbel för försvaret.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 11:11   #4
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Jag gillar denna. Suger även på Chelsea -1.5 till 1.78 borta mot ett tragiskt Wigan som torskade mot Blackpool med 0-4 i premiären på hemmaplan. Chelsea vann f.ö med 6-0 mot hemma mot WBA. Vet dock inte hur höga växlar man skall dra av det men jag har svårt att se att Wigan har en sportmössa i detta möte.

När Drogba har fått blodad tand på motståndarnas nätmaskor brukar det betyda trubbel för försvaret.

Låter inte helt fel!
Hcp oddset har dock inte kommit upp på Unibet än, den enda bookien jag har för tillfället.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 12:47   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är Newcastle supporter och jag vet hur bra dom är på St James Park, jag ryggar INTE!
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 12:50   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erikbgif Visa inlägg
Jag är Newcastle supporter och jag vet hur bra dom är på St James Park, jag ryggar INTE!
Du är inte objektiv så du gör rätt i att avstå, men glöm inte att det är PL nu och inte hemmamatch mot peterbrough
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 14:17   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Du är inte objektiv så du gör rätt i att avstå, men glöm inte att det är PL nu och inte hemmamatch mot peterbrough
Ja spela med hjärtat brukar inte vara så bra
Mm får hoppas dom kan spela bra hemma i PL också, de lär behövas om dom ska stanna kvar
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-17, 15:44   #8
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

kan säga att jag är Villa supporter, men jag ser det inte som så att jag inte borde betta deras matcher.
Villa är ju laget där jag har bäst koll
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 11:48   #9
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Nej jag tror inte riktigt på det här. Jag håller med om att Newcastle kommer att vara taggade men det är inte till Villas fördel.
Så där på känsla skulle jag uppskatta att Newcastle blir ett mittenlag, kanske lite på övre halvan till och med. Nu ser jag på aftonbladet att Strömberg tippat 10 i topp och att Newcastle inte ryms med där men att Aston Villa hamnar på 9:e plats. Oddsen säger ungefär samma sak och de placerar Newcastle strax under Aston Villa. Vad gäller Newcastle så rankas de iaf som det uppflyttade lag som har störst potential.
Jag har svårt att se att Aston Villa skall ha ett odds ned mot 2 när de allmänt tippas tillhöra samma tabellskikt som Newcstle.
Möjligt är att det kommer att gå en skiljelinje mitt i tabellen så att lagen på övre sidan är betydligt bättre än de påundre sidan trots att de placeringsmässigt är nära varandra. Men om så inte är fallet så borde oddsen nästan vara spegelvända till det de är idag.

Lite märkligt också att Aston Villa talades det inte alls om inför premiären. Jag själv trodde på dem och skulle helt säkert ha spelat dem om jag inte skulle ha påverkats av den tystnad som rådde kring Aston Villa och som jag antog hängde ihop med diverse strul i klubben. Men nu lyser det plötsligt om Aston Villa. Nu är de plötsligt mycket bättre än tidigare. Men jag skulle säga att de är varken bättre eller sämre än tidigare. De är det gamla Villa och det är gott så. Men de är ingen stabil toppklubb som kan förväntas resa till Newcastle och ta 3 poäng. Jag kommer förmodligen inte att satsa på en rak 1:a men på nåt sätt emot Aston Villa.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 11:59   #10
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag spelar Both teams to score @ 1.86 (finns högre på brittiska bookies) - känns som det bästa spelet på denna match. Lycka till.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 12:15   #11
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kattbert
Jag själv tror inte att Newcastle kommer att sluta bättre än 12-14 plats, och Villa tror jag kommer slåss om plats 4-7.

Du säger att Villa är samma lag som förra året, som då var 6 poäng från en fjärdeplats och slarvade bort massor med 3 poängare mot bottenlagen pga att laget inte kunde skapa målchanser, då laget blev otroligt stillastående och bara rullade i backlinjen hela matchen.

Med Mcdonald vid rodret så spelar Villa med mera fart och snabbare passningar genom mitten vilket resulterade i massor med målchanser då laget spelade ut West Ham totalt i första omgången.
Förra säsongen så hände det aldrig mot det sämre lagen!
Kan laget ta i närheten så många poäng av topplagen som förra året så kan jag inte se att laget slutar sämre än sjunde plats!

Alla unga spelare som Albrighton, Clark, Delfouneso och Delph (när han kommer tillbaka från sin knäskada) kommer att ta ytterligare kliv i utvecklingen vilket resulterar i en bättre bredd i laget än förra året.
Downing kommer även han göra en mycket bättre säsong nu när han får en ordentlig försäsong i ryggen.

Jag tycker att laget är lika bra (som du säger själv) om inte bättre än förra säsongen (i alla fall mot bottenlagen) så då känns detta odds som ett solklart överodds!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 12:17   #12
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Sen ska man komma ihåg att Villa är ett av ligans bästa bortalag.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 13:06   #13
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Intressanta synpunkter om att Aston Villa nu tillåts spela med fart. Aston Villa är ett lag jag för det mesta gillat och om tränarbytet nu "tillåter" intiativtagande spel i större omfattning så är det givetvis bra.Men jag undrar om det verkligen är så att det är managern som hämmade spelet. Det är ju hemskt om det verkligen är så. Så min gissning (märkväl gisssning) är att det fina spel Aston Villa visade i premiären bara är en normalavvikelse och att man lika gärna kan stå som fastklistrade nästa match. Lika mycket som jag och många andra överdrev de negtiva aspekterna av tränarbytet inför premiären misstänker jag nu att du, perry, överdriver de positiva aspekterna.

Min egen erfarenhet är att när jag följt rekar eller på egen hand försökt spela på basen av drastiska avvikelser i spelartrupper så har jag gått bet. Den senaste veckan har jag följt ganska mycket sakkunskap på spelarmaterialområdet och det har varit en fullständig katastrofvecka. Nu skiter jag i det och låter bli att beakta det eventuella lyft tränaren gett och bedömer matchen utifrån att lagen är represenanter för den kvalitet deras tabellposition indikerar. Och då får jag faktiskt hålla med perry om att jag tror på en bättre placering för Aston villa än den som bla. Strömberg tippar (plac 9). Men bättre än 6-7 tror jag inte på.

Det är en svårbedömd match eftersom Newcastles kapacitet är något osäker. Blir Newcastle ett hemmastarkt mittenlag som kan hota vem som helst utom den absoluta toppen eller blir de ett lag som blandar friskt. För mig har St James' Park alltid uppfattats som en arena som det är tufft för motståndare att besöka. Det ändrades när Newcastle kollapsade och rasade ner men jag utgår ifrån att Newcastle nu har ryckt upp sig och inte är samma mediokra lag som blev nedflytade. Åtminstone ifjol så fick jag ta del av sådana hörsägner som sade att Newcastle hade blivit ett mera hårt jobbande lag och att lat-diva-fasonerna var borta. Om det stämmer så kan det speiellt här i inleningen vara riktigt tufft för alla utom topplagen att vinna på St James' Park. Jag får kolla saken lite ännu. Det som talar för Villa är deras starka bortafacit men jag vågar inte riktigt förlita mig på den. Jag tycker att inget enskilt tecken låter riktigt lockande. Det handlar om åt vilket håll man skall luta och för mig är det fortfarande hemåt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 13:15   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag tycker att det är ganska naivt att analysera Villas spel och slå fast ett trendbrott efter en spelad tävlingsmatch med nya tränaren.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 21:27   #15
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag tycker att det är ganska naivt att analysera Villas spel och slå fast ett trendbrott efter en spelad tävlingsmatch med nya tränaren.
Jo de kan jag hålla med om, men spelare i Villa ( Stilyan Petrov bl a) har i intervjuer sagt att Villa tränar att spela på ett lite annorlunda sätt sedan Mcdonald tog över och det vi fick se i öppningsmatchen var precis det så jag tar för givet att dom fortsätter med det (stenhård press, snabbare spel genom mitten mm).

Bortamatcher lär dom säkert spela som tidigare med sitt kontringsspel och täta försvar.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 23:23   #16
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Vågar inte denna ännu, Villa såg sjukt bra ut i öppningsmatchen, men det var som sagt bara en match och därför kan man inte döma allt där.
Det är ung. precis som brittiska medier, en bra match så kommer dom topp 4 och har en helt fantastisk tränare, om det sedan ser dåligt ut här i denna match mot nykomlingarna kräver dom tränarbyte.

Inget spel denna match för mig.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 19:10   #17
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Verkar nu som att Cuellar, Collins och Agbonlahor inte hinner tillbaka till spel till morgondagens match tyvärr.

Gissar på samma startelva som i premiären, förutom att Stephen Ireland kliver in istället för Milner!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 19:15   #18
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Väldigt svårtippat men x ligger väl ganska nära till hands.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 00:01   #19
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Newcastles trupp är väldigt svag. Jag är glad om de kommer på plats 16.

Steve Harper är en habil PL Målvakt. Knappast sämst men knappast top 10 heller.

Backlinjen är duglig och nog bättre än andra bottenkandidater, men Coloccini, Taylor ograbbarna har inte direkt rosat marknaden och även i Championship så gjorde de en del tabbar. PL ställer större krav.

På mittfältet finns många spelare som har mycket att bevisa, visst har spelare som Barton, Gutierrez och Nolan har potential att göra bra ifrån sig, men vem sköter det kreativa? Gutierrez är snarare hjulben än en kreativ spelare och Routledge har fått en massa chanser i PL genom åren utan att ta den.

Anfallet är ännu sämre. Caroll har potential men för att lyckas i PL måste han höja sig en hel del. Möjligt? ja. Troligt? Knappast. Han kompletteras av Ameobi som sällan gjort något bra i PL. Xisco som inte ens lyckades i Racing santander och slutligen Leon Best som i sina bästa dagar är en duktig championship anfallare.

Tränaren Chris Houghton är även oprövad i sammanhanget. Antingen det eller sämst. Beror på om man räknar med han caretaker tid .

Det är klart att med spelarköp så kan de höja sig. Men just nu blir jag glad om de klarar sig kvar. Klyftan mellan championship och PL är enorm. Newcastle är ett bottenlag i år. Tyvärr :(

tider som denna är förbi

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Gh-OS3gHwnk]YouTube - Toon 7 Spurs 1[/ame]

Jag lirar ö2.5 och Villa. Trots att jag har hållit på newcastle i 18 år :(.
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 10:13   #20
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag börjar luta åt Aston Villa trots allt. Det finns inte många som har något gott att säga om Newcastle och bedömer man lagen utifrån vad man kan förvänta för tabellplacering, 7 för Villa och 14-16 för Newcastle, så borde oddset på Newcastle vara betydligt högre, uppemot 4. Beaktar man dessutom Aston Villas bortastyrka så blir det än svårare att se något värde i att spela Newcastle. Men jag vet inte, jag tror jag avstår matchen. Jag tar dock tillbaka mina tidigare invändningar och ser inte Newcastle som det bättre spelet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 10:35   #21
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

villa som spelat i cupen i veckan + bortaplan. mot ett taggat Newcastle. avstår spel. om man spelar är det en 1a !
EK123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 10:51   #22
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Villa spelade med många juniorer i cupen.
Spelarna som mest troligt kommer att lira idag, som även spelade cupmatchen, är Downing, Albrighton och Warnock.

Så de är inte ett slitet lag som kommer på besök!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 10:52   #23
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EK123 Visa inlägg
villa som spelat i cupen i veckan + bortaplan. mot ett taggat Newcastle. avstår spel. om man spelar är det en 1a !
Känns lite som argumenten mot Tottenham igår, bara att de var ännu tyngre.

Finns det statistik på att lag som spelat europaspel gör sämre ifrån sig i seriematchen efteråt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 11:02   #24
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Känns lite som argumenten mot Tottenham igår, bara att de var ännu tyngre.

Finns det statistik på att lag som spelat europaspel gör sämre ifrån sig i seriematchen efteråt?
Ingen statistik jag har hittat sammanställt över flera lag och stort urval, men vid enskilda klubbar kan du ju se vilka som påverkas och inte. Jag tror dock att argumentet är lite överdrivet, det beror mer på om spelare vilas eller inte än det faktum att det är cupmatcher i benen. Kommer ett lag med svagare trupp så är det klart att vinstchanserna försämras.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 11:06   #25
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Över tror jag är ett bra spel.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 11:46   #26
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Oddset på raka 2:an ligger nu på 2.70 @ bet365...
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:01   #27
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Hmm, konstigt. Hittar ingenting som skulle vara till Newcastles fördel, som skador eller liknande.

Mycket spelvärt just nu, om det inte har hänt nått som vi inte vet förstås!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:27   #28
 
jaycers avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 157
Sharp$: 150

Saftiga räkor
Stats: 14 - 13 - 1
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 51.85%

Standard

Ryggar denna.
__________________
~ j ~
jaycer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:28   #29
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

La in 1U på Villa -1.5 till 5.70 nu!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:31   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

oddsen fortsätter höjas på villa, skynda fynda! tycker detta är ett riktigt fint spel!
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:35   #31
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kan inte förstå varför, bara att att tacka och ta emot för dom som inte redan hunnit spela
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:37   #32
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sir_lindh Visa inlägg
oddsen fortsätter höjas på villa, skynda fynda! tycker detta är ett riktigt fint spel!
Synda fynda? Hemmapremiär för ett otroligt taggat Newcastle på St James Park är knappast ett fynd. Självklart är Aston Villa ett bättre lag men i sådana här matcher kan allt hända...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:37   #33
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sir_lindh Visa inlägg
oddsen fortsätter höjas på villa, skynda fynda! tycker detta är ett riktigt fint spel!
Det väl bättre att vänta om oddset stiger . Jag är illa rädd för att jag sätter ett bet här ännu med den oddsutveckling som sker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:41   #34
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

Kommer Agbonlahor att spela? Kommer Carew att spela? Kommer Ireland att debutera?

Härlig miss jag gjort också. Spelade Villa till 2.15 för flera dagar sen då jag tyckte det var ett bra odds. Känns inte som det är ett så bra odds längre.
anth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:43   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

Citat:
Synda fynda? Hemmapremiär för ett otroligt taggat Newcastle på St James Park är knappast ett fynd. Självklart är Aston Villa ett bättre lag men i sådana här matcher kan allt hända...
time will tell, men enligt mig är det ett fynd!

Citat:
Det väl bättre att vänta om oddset stiger . Jag är illa rädd för att jag sätter ett bet här ännu med den oddsutveckling som sker.
hehe jo, det är klart. men man får passa på innan det vänder åt andra hållet
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:55   #36
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Där satte jag ett dnb-bet på Aston Villa till oddset 2,1 på pinnaclesports.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 12:55   #37
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Finns alltid en anledning till att oddset skenar så här. Syndikat som gått hårt på Newcastle kanske man vet inte..
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 13:30   #38
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Taggat, öppning, St James Park, Newcastle, A Villa, Alan Smith


kort ö3.5 @1.72 att vinna 1u
Newcastle över 1.5 kort @1.95 att vinna 2u
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 13:41   #39
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

vart hittar du newcastle ö 1.5 kort?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 13:45   #40
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Så skön match, rysningar go toons!
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 14:09   #41
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

3-0 NUFC. Då kan man skriva in det som förlust, yes.
anth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 14:59   #42
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Ja hade inte Villa missat straff och blivit totalt bortdömda när de gjorde 1-1 så vet man aldrig. Men fotboll är fotboll.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:26   #43
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

6-0
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:27   #44
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Enkel seger...
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:30   #45
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

HAHAHA jävlar så fel man kan ha! Fast över 2.5 mål gick iaf in . Har inte sett matchen dock. Skönt att jag länkade 7 - 1 vinsten mot tottenham å skrev att dessa tider var förbi. Så går de å vinner med sex baljor!!!

Dock måste målsättningen vara att hänga kvar
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:32   #46
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Allt kan hända eller hur
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:32   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

HELT UNDERBART!!!
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 16:38   #48
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Vet inte vad jag ska säga. Hade Carew satt sin straff eller om Young kvitterat i sitt friläge när han blev felaktigt avvinkad för offside så så hade det kanske sett helt annorlunda ut.

Men men, nu blev det ju inte så och det är bara att bita i det sura äpplet och komma igen!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 16:39   #49
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Villa saknade Collins och Cuellar idag kan man då konstatera!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 16:42   #50
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Inte för att strö salt i såren, men 6-0 kan inte borförklaras med en missad straff och en felaktigt vinkad offside detta var magpies match!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 17:03   #51
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Tog han inte med sig bollen med armen? Såg så ut. Offside läget alltså.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 17:20   #52
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Inte för att strö salt i såren, men 6-0 kan inte borförklaras med en missad straff och en felaktigt vinkad offside detta var magpies match!
Bortförklaras och bortföklaras. Jag antar att du vet nog om fotboll för att känna till betydelsen av ett tidigt ledningsmål eller en snabb kvittering.
Som matchen nu tog form var den dock helt klart Newcastles, det är det ingen som ifrågasätter.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 19:24   #53
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 139
Standard

Jag fattar inte undervärderingen i Newcastle? Gick in här redan i förmiddags med tron om att Newcastle skulle ta hem detta enkelt () men här så blev man lite skeptiskt, tur att det blev NWC iallafall, de kommer göra bra ifrån sig denna säsong.
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td