Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-20, 08:29   #1
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Post

21-23/8 Premier League


Man Utd och Chelsea är otroliga public spel som alltid. Men faktum kvarstår, Wigan torskar med 0-4 hemma Blackpool. Nu kommer Chelski på besök som avfärdade WBA med 6-0 senast i en match där Drogba hängde in 3 strutar. Klarar Blackpool att spela ut Wigan och vinna med 4-0 så klarar Chelsea att åka därifrån med en vinstmarginal på minst 2 mål. -1.5 finns till mellan 1.75-1.80.

Man Utd spelade ut Castle med 3-0 i premiären. Fulham fick 0-0 borta mot Bolton. Jag anser att Fulham kommer att få en mycket tråkigare säsong under Hughes som inte alls är lika taktiskt kunnig som Hodgson och han är inte heller den coachen som kan gå ut och spela defensivt mot United och lyckas hålla nollan mot alla odds. United spelas rak 2a till 1.63 på Betfair och AH -1 på Pinnacle till 2.07.

Egentligen brukar jag dra mig för att spela de största lagen i de stora ligorna. Passar Bayern ikväll och väljer att spela på den matchen live om något. Anledning att jag väljer att spela på United och Chelsea i helgen är deras fina första match i ligan och motståndarnas mindre smickrande insatser. Huvudanledningen till dessa spel är dock på det psykiska planet. Den glöden jag ser i ögona på vissa individer gör att jag älskar dessa 2 spel. Alex Ferguson vill ha revansch från förra säsongen och det syns verkligen på honom. Det rent utsagt glöder i ögonen på honom under matcherna och han vill vinna samtliga matcher på ett komfortabelt sätt. Spelare som Paul Scholes och Ryan Giggs har insett att dem spelar på sista versen och kommer att gå ut varje match och satsa allt dem har för att avsluta?! karriären på topp med ett ligaguld. Rooney, Terry, Lampard, Cole med flera kommer att slita ihjäl sig för att vinna tillbaka äran och respekten från engelska folket efter debaklet i VM. En spelare som Rooney blir bara bättre och bättre desto argare han blir när motståndarnas fans buar ut honom efter hans miserable insats i VM. Lägg därtill en revanschsugen Berbatov och en hungrig Hernandez i United. Drogba och Malouda har ett ständigt leende på läpparna och är glada att spela för Chelsea istället för Elfenbenskusten och Frankrike plus att deras självförtroende slår i taket för tillfället.
__________________
Jojo..

Senast redigerad av RizZla den 2010-08-20 klockan 10:21.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:03   #2
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

+0.5 på Stoke känns som helgens finaste.Likaså känns 2.25 på West Ham hemma som ett lovande spel. Kommer själv att spela en del Both teams to score-spel i helgen.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:20   #3
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Har +0.5 på Stoke.

Läste även att Drogba och Lampard är halvskadade och troligen vilas (eller bänken) mot Wigan. Tycker Wigan har blivit lite för stor dog vare sig om Frankie eller Drogba spelar eller inte. Har tagit lillpengen på Wigan till 16.50 samt AH +2 till 1.625. Storlagen brukar kunna ha problem på JJB Stadium, flera lag har tappat poäng och Wigan vann även motsvarande möte där förra säsongen. Wigan bör vara sjukt revanchsugna efter debaklet senast och har inget att förlora i den här matchen, bara att vinna. Chelsea kan självklart vinna med både 2 och 3-0 men tycker som sagt oddset är lite för högt. Är jag för optimistisk eller vad tror ni?
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:30   #4
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Post

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Har +0.5 på Stoke.

Läste även att Drogba och Lampard är halvskadade och troligen vilas (eller bänken) mot Wigan. Tycker Wigan har blivit lite för stor dog vare sig om Frankie eller Drogba spelar eller inte. Har tagit lillpengen på Wigan till 16.50 samt AH +2 till 1.625. Storlagen brukar kunna ha problem på JJB Stadium, flera lag har tappat poäng och Wigan vann även motsvarande möte där förra säsongen. Wigan bör vara sjukt revanchsugna efter debaklet senast och har inget att förlora i den här matchen, bara att vinna. Chelsea kan självklart vinna med både 2 och 3-0 men tycker som sagt oddset är lite för högt. Är jag för optimistisk eller vad tror ni?
Lampard lär startar iallafall. Står inget om att Drogba inte ska vara tillgänglig.

Quote Ancelloti: "Frank Lampard recovered from an ankle injury to play most of that match and Carlo Ancelotti expects him to be fit for this weekend."
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:31   #5
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
+0.5 på Stoke känns som helgens finaste.Likaså känns 2.25 på West Ham hemma som ett lovande spel. Kommer själv att spela en del Both teams to score-spel i helgen.
Hade gillat Stoke +0.5 om jag inte varit Spursare.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:37   #6
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Lampard lär startar iallafall. Står inget om att Drogba inte ska vara tillgänglig.

Quote Ancelloti: "Frank Lampard recovered from an ankle injury to play most of that match and Carlo Ancelotti expects him to be fit for this weekend."
Stog på Svenskafans, vet dock inte vad de hade för källa.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:40   #7
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Har +0.5 på Stoke.

Läste även att Drogba och Lampard är halvskadade och troligen vilas (eller bänken) mot Wigan. Tycker Wigan har blivit lite för stor dog vare sig om Frankie eller Drogba spelar eller inte. Har tagit lillpengen på Wigan till 16.50 samt AH +2 till 1.625. Storlagen brukar kunna ha problem på JJB Stadium, flera lag har tappat poäng och Wigan vann även motsvarande möte där förra säsongen. Wigan bör vara sjukt revanchsugna efter debaklet senast och har inget att förlora i den här matchen, bara att vinna. Chelsea kan självklart vinna med både 2 och 3-0 men tycker som sagt oddset är lite för högt. Är jag för optimistisk eller vad tror ni?
Motsvarande mötet förra året var ju Cech-utvisningen med totalhaveri som följd. Om något så tror jag att Chelsea både vill hämnas förra året samt slå Premier League-rekord med antal mål för back-to-back-to-back-matcher

Wigan har iofs inte Edman kvar nu
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 11:49   #8
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Stog på Svenskafans, vet dock inte vad de hade för källa.
Överlag är det väldigt sällan skribenterna på SF prickar rätt när det gäller vilka spelare som startar.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:03   #9
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Överlag är det väldigt sällan skribenterna på SF prickar rätt när det gäller vilka spelare som startar.
Håller med om det. Men det här var inte någon inofficiell startelva deras skribenter gissat ihop, utan en nyhet om att Lampard och Drogba troligen skulle vila pga skadorna.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:25   #10
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Funderar på WH trots deras svaga inledning mot Villa. Hemma på Upton Park brukar de spela med självförtroende dock.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:45   #11
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Håller med om det. Men det här var inte någon inofficiell startelva deras skribenter gissat ihop, utan en nyhet om att Lampard och Drogba troligen skulle vila pga skadorna.
Officella hemsida ger iallafall indikatikationer på att Lampard startar.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:46   #12
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Chelsea duo Frank Lampard and Didier Drogba were troubled by minor injuries after their match with West Brom, but both should start at the DW Stadium.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:48   #13
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Då är det nog så då
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 12:48   #14
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Officella hemsida ger iallafall indikatikationer på att Lampard startar.
Skulle vi få se Ramires från start istället gråter jag inga floder
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 13:02   #15
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Skulle vi få se Ramires från start istället gråter jag inga floder
Nej det är ett mycket intressant nyförvärv!
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 13:39   #16
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Portugisen, du säger att Stoke +0.5 är helgens finaste sen har du lirat Spurs -1 i ditt sheet?
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 14:35   #17
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Portugisen, du säger att Stoke +0.5 är helgens finaste sen har du lirat Spurs -1 i ditt sheet?


Enda förklaringen jag har är att när jag såg att bokkies släppt odds till de första två PL-omgångarna för några veckor sedan la jag skitmycket spel. That's what you get antar jag....
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 17:01   #18
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Är sugen på +1.25 på Wolves, men avvaktar för att se om Fletcher och Van Damme kan spela.
Båda är osäkra i nuläget!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 20:18   #19
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Detta är vad jag rekommenderar i morgondagens PL.

2010-08-21 16:00 Premier League
Stoke vs Tottenham 2 dnb @ 1.758 pinnaclesports

Stoke är ingen hejare på att slå storlag och Tottenham brukar inte förlora mot halvmediokra mittenlag. Räknar man ihop fjolårets matcher, Stoke hemma mot topplag (utom Chelsea) och Tottenham borta mot lagen i Stokes regioner så blir det 1 5 5. Tottenham vann också bortamötet mot Stoke. Man förlorade dock hemma men det hör inte hit .
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 21:25   #20
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 89
Sharp$: 822
Standard

Ursäkta, sen vilket årtionde är Tottenham ett STORlag?

Ser du till fanbase i Sverige, så ja. Då är Spuds ett storlag. Men... Spelmässigt? Inte en snöbollschans i helvetet, allvarligt talat.
__________________
It's just a game. Until you bet it.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:16   #21
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av IlDuce Visa inlägg
Ursäkta, sen vilket årtionde är Tottenham ett STORlag?

Ser du till fanbase i Sverige, så ja. Då är Spuds ett storlag. Men... Spelmässigt? Inte en snöbollschans i helvetet, allvarligt talat.
Det var väl alla chanser i världen att bli topp 4 i år och med den trupp de har får de ju faktiskt räknas som ett potentiellt storlag iaf även om de har mycket att bevisa innan de blir ett. Precis som shitty.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:30   #22
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av IlDuce Visa inlägg
Ursäkta, sen vilket årtionde är Tottenham ett STORlag?

Ser du till fanbase i Sverige, så ja. Då är Spuds ett storlag. Men... Spelmässigt? Inte en snöbollschans i helvetet, allvarligt talat.
Tottenham är väl en hyfsat stor klubb och de hade framförallt storlagsstabiliteten mot sämre lag ifjol. Men Tottenham saknar den kvalitet som krävs för att utmana topplagen. De kommer förmodligen att förlora båda matcherna mot ManU. Jag kan reka de matcherna redan, alltså ManU som vinnare mot Tottenham. Men nu gäller det Stoke. Jag ser inte att de förlorar den matchen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:32   #23
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Birmingham och kanske wba är det enda jag gillar imorrn, speciellt blues.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:55   #24
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Birmingham och kanske wba är det enda jag gillar imorrn, speciellt blues.
Där sa du nåt.

Birmingham +0 @1,606 pinnaclesports (1,60 på flera sajter)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 04:00   #25
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Statistiken de senaste 10 åren för nykomlingars hemmapremiärer är i PL 30 matcher spelade, 14 vinster, 9 oavgjorde, 7 förluster. En majoritet av dessa lag har tills slut hamnat på den undre halvan av ligan vilket visar på oförväntat bra insatser i hemmapremiärerna.
I förra årets hemmapremiärer för nykomlingar vann Birmingham till oddset 2.1 samt Burnley till oddset 12 mot United medan Wolves förlorade.
Året innan vann Hull och Stoke till oddsen 2.65 respektive 5.

Det finns ingen garanti för att det går vägen, men statistiken pekar mot det och därför hoppar jag på nykomlingståget och har spelat:

West Bromwich @ 2.50.
Newcastle @ 3.30.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 06:20   #26
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Tottenham är väl en hyfsat stor klubb och de hade framförallt storlagsstabiliteten mot sämre lag ifjol. Men Tottenham saknar den kvalitet som krävs för att utmana topplagen. De kommer förmodligen att förlora båda matcherna mot ManU. Jag kan reka de matcherna redan, alltså ManU som vinnare mot Tottenham. Men nu gäller det Stoke. Jag ser inte att de förlorar den matchen.
Jag skulle vilja påstå raka motsatsen, kattbert. Grejen med man u, chelsea och även arsenal, är att dessa lag mer eller mindre alltid vinner mot dom mediokra och kassa lagen, oavsett borta eller hemmaplan. Därför slutar alltid dessa tre lag högt upp i ligatabellen. Arsenal t.ex. förlorade alla deras matcher mot chelsea och united förra året, jag undrar om det inte blev förlust mot pool också. Detta spelar dock ingen roll, för de tappar inte poäng mot skitlagen och de mediokra lagen. Därför slutar de på en tredje plats.
Spurs och City är det raka motsatsen med. De är väldigt vassa på att slå storlagen som senaste året Chelsea t.ex, men vinner aldrig ligan i längden med tanke på att de titt som tätt tappar poäng mot skitlag och mediokra lag.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 08:50   #27
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 17

Forza
Stats: 59 - 44 - 3
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Jag skulle vilja påstå raka motsatsen, kattbert. Grejen med man u, chelsea och även arsenal, är att dessa lag mer eller mindre alltid vinner mot dom mediokra och kassa lagen, oavsett borta eller hemmaplan. Därför slutar alltid dessa tre lag högt upp i ligatabellen. Arsenal t.ex. förlorade alla deras matcher mot chelsea och united förra året, jag undrar om det inte blev förlust mot pool också. Detta spelar dock ingen roll, för de tappar inte poäng mot skitlagen och de mediokra lagen. Därför slutar de på en tredje plats.
Spurs och City är det raka motsatsen med. De är väldigt vassa på att slå storlagen som senaste året Chelsea t.ex, men vinner aldrig ligan i längden med tanke på att de titt som tätt tappar poäng mot skitlag och mediokra lag.

Håller med Lunkan, kan sticka in med att Arsenal vann mot Pool två gånger (en gång i cupen) och torska en.

Självklart har Spurs chansen att slå sig in bland topp 4 varje år (det har väl alla lag i PL?), men jag tycker inte de bevisat ett skit de senaste 50 åren, alltid uppsnackade till skyarna om att splittra big four. Nu spelar visserligen dom champions league iår, men detta är enligt mitt tycke frukten av Liverpools missär förra sässen...

Senast redigerad av Forza den 2010-08-21 klockan 09:42.
Forza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 09:42   #28
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 86
Standard

Tror fan på Tottenham idag och chansspelar rak 1a till 2.40 @ bet365, samt Chelsea till -1,5 @ 1.85
__________________
Antal 13 rätt stryktips/europatips: 2 st
Cykelberra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 09:52   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelberra Visa inlägg
Tror fan på Tottenham idag och chansspelar rak 1a till 2.40 @ bet365, samt Chelsea till -1,5 @ 1.85
Rak 2:a menar du va? :P
superduffy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 11:47   #30
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Sugen på Bolton borta mot West Ham.
West Ham var bedrövliga i första matchen och har haft oerhört svårt mot Bolton ( 6 raka förluster).
Senaste 10 matcherna lagen emellan har Kevin Davies gjort 8 mål!

West Ham saknar Collison, Hines, Kurucz, Berhami och Hitzlsperger.
Bolton kommer med fullt lag!

Tro jag slänger in 1 eller 2 U till 3.40!
Fint odds!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 12:03   #31
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Sugen på Bolton borta mot West Ham.
West Ham var bedrövliga i första matchen och har haft oerhört svårt mot Bolton ( 6 raka förluster).
Senaste 10 matcherna lagen emellan har Kevin Davies gjort 8 mål!

West Ham saknar Collison, Hines, Kurucz, Berhami och Hitzlsperger.
Bolton kommer med fullt lag!

Tro jag slänger in 1 eller 2 U till 3.40!
Fint odds!
Har också tänkt på den. Elmander startar väl så man är alltid rädd för att de inte ska göra mål. Men petrov och davies kan säkert hänga något.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 12:11   #32
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Ja precis, men Elmander var riktigt bra senast så förhoppningsvis kan han hänga en balja

Blev 1U för mig, kan öka till 2 beroende på vad magkänslan säger närmare matchstart!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 12:15   #33
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Förstår inte varför någon skulle vilja spela Tottenham överhuvudtaget? En bortamatch mot Stoke inklämd mellan vad som är två av klubbens viktigaste matcher i historien, utan Pavlyuchenko, Keane OCH Defoe. Utan G2S och med största sannolikhet utan Modric. Med EN fit striker, och det är Peter Crouch som har annat än fotbollen att tänka på för tillfället dessutom.

Spelade själv Stoke DNB @ 2.50 för ett par dagar sedan på NB, sänkts betydligt nu dock.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 12:19   #34
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

West Brom

Injured: Mattock (ankle), Miller (thigh)

Sunderland

Suspended: Cattermole & Turner (one match)

Injured: Gordon (arm), McCartney (ankle), Mensah & Reid (both hamstring), Meyler (knee)

Sunderland har stora problem. Om man var sugen på WBA innan är man det än mer nu.
De är ganska svåra att få en bild av hur bra/dåliga de är men de brukar vara ett bra hemmalag.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 12:41   #35
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Förstår inte varför någon skulle vilja spela Tottenham överhuvudtaget? En bortamatch mot Stoke inklämd mellan vad som är två av klubbens viktigaste matcher i historien, utan Pavlyuchenko, Keane OCH Defoe. Utan G2S och med största sannolikhet utan Modric. Med EN fit striker, och det är Peter Crouch som har annat än fotbollen att tänka på för tillfället dessutom.

Spelade själv Stoke DNB @ 2.50 för ett par dagar sedan på NB, sänkts betydligt nu dock.
Jag har dragit tillbaka mitt bet nu. Det blev totalt 50cent förlust.

Jag hade inte riktigt koll på skadeläget. Finns någon lämpligare sida än Official Site of the Premier League - Barclays Premier League News, Fixtures and Results | <no headline> att kolla läget i lagen?

Jag spelar inte Stoke heller för det är inte så att jag tror på dem heller men det spel jag hade på Tottenham byggde på att man kan förväntas göra en någorlunda normal insats och nu känns det inte riktigt så. Det är bäst att avstå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 14:16   #36
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

PhysioRoom.com English Premier League Injury Table

Kollar jag på iaf.. brukar vara ganska bra tycker jag. För skador då.
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 14:20   #37
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Bolton @ 3.510 är värd en liten peng tycker jag.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 17:29   #38
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Bolton satt ju fint
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 17:38   #39
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Bolton satt ju fint
Bolton kommer inte vara ett bottenlag i år. Bra i alla lagdelar och en tränare med visioner, ska bli spännande!
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 17:48   #40
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 17
Standard

Riktigt kul att Elmander får måla lite också
Machle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 17:58   #41
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var lite feg med Bolton. Spelade +0.25 Bolton. Överskattade West Ham INNAN säsongen. Var jag ensam om det?
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 18:11   #42
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

West ham trodde jag skulle vara bättre.. men man kan inte förvänta sig mycket av ett lag som tränas av Avram Grant. Hans merit är att gå till Champions League utan att coacha överhuvudtaget.
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 18:18   #43
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

CL final menar du nu? Inte fy skam skulle jag vilja säga. Sedan FA cup final med ett lag som pompey. Rätt tunga meriter trots allt.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 18:35   #44
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chelsea 3-0. Money in the bank.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 18:38   #45
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Chelsea 3-0. Money in the bank.
Jinxejinx. Varit på whiskeyn och ölen efter en lång dag i skogen. Så kan vara lite skrivglad idag. Ber om ursäkt i förväg.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 18:55   #46
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Man Utd och Chelsea är otroliga public spel som alltid. Men faktum kvarstår, Wigan torskar med 0-4 hemma Blackpool. Nu kommer Chelski på besök som avfärdade WBA med 6-0 senast i en match där Drogba hängde in 3 strutar. Klarar Blackpool att spela ut Wigan och vinna med 4-0 så klarar Chelsea att åka därifrån med en vinstmarginal på minst 2 mål. -1.5 finns till mellan 1.75-1.80.

Man Utd spelade ut Castle med 3-0 i premiären. Fulham fick 0-0 borta mot Bolton. Jag anser att Fulham kommer att få en mycket tråkigare säsong under Hughes som inte alls är lika taktiskt kunnig som Hodgson och han är inte heller den coachen som kan gå ut och spela defensivt mot United och lyckas hålla nollan mot alla odds. United spelas rak 2a till 1.63 på Betfair och AH -1 på Pinnacle till 2.07.

Egentligen brukar jag dra mig för att spela de största lagen i de stora ligorna. Passar Bayern ikväll och väljer att spela på den matchen live om något. Anledning att jag väljer att spela på United och Chelsea i helgen är deras fina första match i ligan och motståndarnas mindre smickrande insatser. Huvudanledningen till dessa spel är dock på det psykiska planet. Den glöden jag ser i ögona på vissa individer gör att jag älskar dessa 2 spel. Alex Ferguson vill ha revansch från förra säsongen och det syns verkligen på honom. Det rent utsagt glöder i ögonen på honom under matcherna och han vill vinna samtliga matcher på ett komfortabelt sätt. Spelare som Paul Scholes och Ryan Giggs har insett att dem spelar på sista versen och kommer att gå ut varje match och satsa allt dem har för att avsluta?! karriären på topp med ett ligaguld. Rooney, Terry, Lampard, Cole med flera kommer att slita ihjäl sig för att vinna tillbaka äran och respekten från engelska folket efter debaklet i VM. En spelare som Rooney blir bara bättre och bättre desto argare han blir när motståndarnas fans buar ut honom efter hans miserable insats i VM. Lägg därtill en revanschsugen Berbatov och en hungrig Hernandez i United. Drogba och Malouda har ett ständigt leende på läpparna och är glada att spela för Chelsea istället för Elfenbenskusten och Frankrike plus att deras självförtroende slår i taket för tillfället.
Match nr 1 klar. 4-0 i 78e.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 19:31   #47
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Har +0.5 på Stoke.

Läste även att Drogba och Lampard är halvskadade och troligen vilas (eller bänken) mot Wigan. Tycker Wigan har blivit lite för stor dog vare sig om Frankie eller Drogba spelar eller inte. Har tagit lillpengen på Wigan till 16.50 samt AH +2 till 1.625. Storlagen brukar kunna ha problem på JJB Stadium, flera lag har tappat poäng och Wigan vann även motsvarande möte där förra säsongen. Wigan bör vara sjukt revanchsugna efter debaklet senast och har inget att förlora i den här matchen, bara att vinna. Chelsea kan självklart vinna med både 2 och 3-0 men tycker som sagt oddset är lite för högt. Är jag för optimistisk eller vad tror ni?
.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 15:26   #48
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Statistiken de senaste 10 åren för nykomlingars hemmapremiärer är i PL 30 matcher spelade, 14 vinster, 9 oavgjorde, 7 förluster. En majoritet av dessa lag har tills slut hamnat på den undre halvan av ligan vilket visar på oförväntat bra insatser i hemmapremiärerna.
I förra årets hemmapremiärer för nykomlingar vann Birmingham till oddset 2.1 samt Burnley till oddset 12 mot United medan Wolves förlorade.
Året innan vann Hull och Stoke till oddsen 2.65 respektive 5.

Det finns ingen garanti för att det går vägen, men statistiken pekar mot det och därför hoppar jag på nykomlingståget och har spelat:

West Bromwich @ 2.50.
Newcastle @ 3.30.
För tredje året i rad ger nykomlingarna en underbar förtjänst i Premier League.
Hoppas att någon annan också snappade upp den statistiken, även fast det tyvärr ser ut som att en majoritet av de som spelat här satt på Villa. Återigen visar det sig dock att man inte ska spela mot nykomlingarna på deras hemmaplan.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 17:58   #49
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spyr rakt ut. 2-1 och sedan missar Nani straff sen målar Hangeland.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 18:17   #50
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 85


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Spyr rakt ut. 2-1 och sedan missar Nani straff sen målar Hangeland.
Håller med! Jävla värdelösa Man U!
Kotd424 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 21:07   #51
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 156
Standard

Blir bra lack på U idag asså... gick hårt in, jävla nani
norrbacka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 21:55   #52
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Straffen var inte dåligt slagen, målisen gör en snygg räddning. Nani var dessutom riktigt bra i övrigt. Ferguson är den i ska skylla på om någon, matchar Park istället för Giggs/Nani från början och inte inser det snabbare.... Dock vill jag påstå att ni hellre tar lärdom av det ni såg, Fulham gör det riktigt bra, håller ihop det defensivt och skapar en del framåt också. Vi kan bara spekulera i om det hade varit samma siffror om Rooney varit på plats samt om Ferdinand stått i mittlåset med Vidic istället. Time will tell, jag är inte besviken på United i all fall utan ger Fulham en fet eloge. Gjorde dessutom en slant på matchen så
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 18:08   #53
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Några tankar om Man C - Liverpool? Får x känslan men nån med mer kunskap får gärna komma med förslag
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 06:07   #54
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ilar24 Visa inlägg
Några tankar om Man C - Liverpool? Får x känslan men nån med mer kunskap får gärna komma med förslag
https://www.sharps.se/forums/57083-post36.html

Ca-ching.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 16:28   #55
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Missade det, blev ett torsk x istället snyggt iaf !
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td