Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-11, 19:51   #16
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

2011-02-12 L Orient - Bristol Rovers (Npower League One)


Datum: 2011-02-12
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Npower League One
Match: L Orient - Bristol Rovers

Spel: L Orient -1.5
Insats: 1.00
Odds: 2.750
Bolag: Bet 365

Motivering:
Ett möte mellan två lag där formen pekar åt två olika håll.

Leyton Orient kommer med endast 1 förlust i bagaget under 2011 och det var den 1/1 den förlusten kom. Efter det så har man 3 vinster och 4 lika matcher. Alla tre vinster kommer hemma och samtliga har vunnits med 2 eller fler mål. Leyton parkerar för närvarande på plats 11 i ligan och under 10 senaste matcherna ligger man på en 9:e plats med 17p av 27 tagna. Endast 1 förlust under dessa 10 matcher och det var mot Brighton som leder ligan på 53p.

Läget i laget inför matchen är som följande:
Matt Spring (26 matcher/2 mål) är osäker efter att ha behövt gå av under vinsten mot Swindon senast. Adam Chambers kommer att missa matchen pga. skada. Paul-Jose Mpoku, lån från Tottenham, kommer att missa matchen då han spelat landskamp med Belgiens U19 tidigare i veckan. Alex Revell (27 matcher/11 mål) som även han vart utbytt under matchen mot Swindon ska det dock inte vara någon fara med då det endast var en upprörd mage.

Bristol Rovers har en väldigt dålig form med endast 1 seger och 2 lika på de 10 senaste matcherna. Med dessa 5 poäng ligger de sista i formtabellen över 10 matcher med en målskillnad på 12-27. Deras borta spel är ingen ljusare läsning det, senate 5 bortamatcherna har de förlorat med 2 mål eller fler och har en målskillnad på 4-21. Totalt i ligan parkerar de på plats 23 (näst sist).

Läget i laget inför matchen är som följande:
Cian Bolger (4 matcher) är avstängd efter ett rött kort i förra matchen. David McCracken (4 matcher) saknas pga. skada.

2010-11-13 Bristol Rovers - Leyton Orient 0 - 3
2010-02-02 Leyton Orient - Bristol Rovers 5 - 0
2009-08-08 Bristol Rovers - Leyton Orient 1 - 2
2009-01-17 Leyton Orient - Bristol Rovers 1 - 2
2008-10-11 Bristol Rovers - Leyton Orient 2 - 1
2008-05-03 Leyton Orient - Bristol Rovers 3 - 1

Inga större avbräck i Bristol men de har en extremt dålig form och jag tror inte det vänder imorgon. Jag tror istället att Leyton tuffar vidare mot sin 19:e match utan förlust och en seger med mer än 2 mål tror jag är troligare än vad oddset 2.75 säger.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 19:55   #17
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4067

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Lirat X i matchen mellan Catania och Lecce till 3.50.

Catania med många avbräck och Lecce som på senare tid börjat ta poäng på bortaplan, mot bra lag dessutom!

3.50 tycker jag är klart spelvärt!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 20:13   #18
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Lirat X i matchen mellan Catania och Lecce till 3.50.

Catania med många avbräck och Lecce som på senare tid börjat ta poäng på bortaplan, mot bra lag dessutom!

3.50 tycker jag är klart spelvärt!
Jag var lite sugen på en 2-a där till 4.20 men X är ett bra spel! Men Lecce känns starka
BajenLimpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 20:26   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

OT RENSAT!

Inläggen i Dagens trådarna är till för att diskutera dagens fotbollsomgång. Dvs kommentera, fråga efter kommentarer eller ha egna motiveringar till matcherna.
Tex, vad anser ni om matchen mellan XXX-YYY? Jag är inne på ettan pga bla bla bla.

Den är inte till för att ni ska posta vilka kuponger ni har lagt utan motiveringar. Dessa postar ni i ert spreadsheet och ingen annanstans. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 21:10   #20
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4067

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Roma - Napoli över 2.5 till 1.90!

Hatmöte mellan två lag som har bra offensiver. Roma saknar mittbackarna Mexes och Burdisso!

Brukar bli mycket mål när dessa lag möts. Menez är stekhet!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 22:23   #21
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Blackpool - Aston Villa, ö2.5 till oddset 1.57.

Vad tror ni om den? Jag tycker den känns spelvärd, inga skador i anfallen och båda lagens matcher brukar vara målrika. Senaste mötet slutade 3-2 till Aston Villa.
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 03:42   #22
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6328

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Sällan jag lirar fotboll, men imorgon är det dax :
Coventry 2.25 ; 3u

Coventry should welcome back Marlon King after the striker missed the game at the weekend through illness.

Sammy Clingan pulled out of the Northern Ireland squad in midweek, and looks unlikely to feature this weekend.

Kieren Westwood and Freddy Eastwood both came back from international duty unscathed.

Lee Carsley and Ben Turner have both started training with a ball although Saturday's clash may come too soon for the Birmingham-born pair.

Crystal Palace's Nathaniel Clyne and Neil Danns are likely to miss the trip to the Ricoh.

Right-back Clyne was this week ruled out of the England Under-20 clash with France due to a knee injury and is set to lose his ever-present record this season.

Midfielder Danns is still struggling with the back problem which sidelined him for last Saturday's win over Middlesbrough and manager Dougie Freedman rates him doubtful.

David Wright, who moved into the midfield in Danns' absence, could now drop back into the defence to fill in for Clyne.

Striker James Vaughan will lead the line again after playing an hour for England's Under-21s in midweek.

Full-back Lee Hills remains a long-term absentee with a knee injury.

Palace är usla borta (1-3-11) och även om Coventry strugglar ska de vara kapabla till att ta en hemmaseger här .
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 09:46   #23
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 97

Shitsheet
Stats: 29 - 28 - 1
ROI: 131.44%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pipan Visa inlägg
Blackpool - Aston Villa, ö2.5 till oddset 1.57.

Vad tror ni om den? Jag tycker den känns spelvärd, inga skador i anfallen och båda lagens matcher brukar vara målrika. Senaste mötet slutade 3-2 till Aston Villa.
Inte dumt alls. Blackpool har även skador på sina målvakter Gilks & Rachubka och kommer spela med ghanesen Kingson mellan stolparna.

Oddset lockar dock inte och jag kommer spela Villa rak till 2.2. Blackpool saknar även Crainey, Bagham och Clarke. Gabby står åter till förfogande hos villa som endast saknar Nathan Baker och Luke Young. Blackpool har fem raka förluster och Villa har en stigande formkurva sedan köpen av Bent och Makoun och var det klart bättre laget i matchen sist mot Fulham.
kinish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 10:13   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pipan Visa inlägg
Blackpool - Aston Villa, ö2.5 till oddset 1.57.

Vad tror ni om den? Jag tycker den känns spelvärd, inga skador i anfallen och båda lagens matcher brukar vara målrika. Senaste mötet slutade 3-2 till Aston Villa.
Blackpool är ett lag som anser att anfall är bästa försvar och är inblandade i målfester i parti och minut. Jag tycker dock att ö1,5 mål i första halvlek till 2,25 hos bet 365 lockar mer.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 10:14   #25
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Håller med om Villa. Trots poängtappet senast så känns det som en klubb som andas optimism.
Sen har jag svårt att se hur Blackpool ska få stopp på det ras man påbörjat, försvaret håller inte för fem öre och mot Young, Bent och Agbonlahor...

Tycker att oddset på Sevilla är riktigt högt borta mot Racing.
Racing är inte bra, och nu saknar man dessutom Rosenberg som förvisso inte vräkt in mål, men vem ska göra dem nu? Trots att Rosenberg bara gjort fyra(?) så leder han den interna skytteligan.
Sevilla har förvisso underpresterat, men jag tycker ändå det sett bättre ut på sistonde, speciellt offensiven.

Saint Etienne har förvisso inte slagit Lyon på hemmaplan sen 94. Men nu är det fan dags.
Skadefri trupp, bra form, före Lyon i tabellen. Gästerna har inte vunnit sen omstarten (Förvisso bara två matcher) och har snart C.L att tänka på.
Det är lite nu eller aldrig känsla på Saint Etienne, och när vissa bolag erbjuder över 3 gånger pengarna så spelar iaf jag en mindre insats.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 10:53   #26
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Här är matcherna jag funderar på idag (kommer lite kort sammanfattning om varför. Kan även tilläggas att alla matcher är från spanska andra ligan.):

Alcorcon - Las Palmas till 2.1 @ bet365 (3 units).
Alcorcon är ligans fjärde bästa lag hemma med 8 vinster, 1 oavgjord och 3 förluster. De har även så gott som ett friskt lag med inga större avbräck.

Las Palmas är ligans fjärde sämsta lag borta med 1 vinst, 5 oavgjorda och 6 förluster. De har även nyss bytt tränare pga det har gått så dåligt för ö-laget. Mycket kan bero på de enormt många skador de har haft på viktiga spelare. Nog för att skadeläget inte är lika illa som förut, men de har fortfarande spelare skadade som är viktiga för laget.

Villarreal B - Ponferradina till 1.61 @ bet365 (3 units).
Villarreal B som ligger på 6:e plats i ligan möter Ponferradina som ligger sist.
Villarreal B statistik hemma säger, 6 vinster, 3 oavgjorda och 3 förluster.
Villarreal B har några spelare borta, men de har även "fått" tillbaka några som har varit uppkallade till A-laget. Skadorna som de har ska inte spela någon större roll.

Ponferradina ligger som sagt sist i ligan och har en statistik borta som säger, 1 vinst, 4 oavgjorda och 7 förluster. Inte nog med att de är av ett stort behov utav poäng så har de en relativt stor skadelista på viktiga spelare.

Har ni några frågor angående de två matcherna eller någon annan i Spanien så är det bara att "hojta" till så ska jag försöka besvara de.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 10:54   #27
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 438


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör på över 2.5 mellan Oliveirense - Aves till oddset 2.10 Målrika matcher mellan lagen och 2 lag med en bra offensiv.
ottis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 11:27   #28
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

2011-02-12 Blackpool - Aston Villa (Premier League)


Datum: 2011-02-12
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Blackpool - Aston Villa

Spel: Aston Villa
Insats: 3
Odds: 2.19
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Blackpool har efter att ha överraskat oss alla i inledningen tappat spelet helt och spelar mer än naivt under vissa perioder. 7 förluster på de 8 senaste visar på att man tappat den magiska aura som omger en nykomling som överraskar under hösten. Hemmaspelet är dock något som har varit knackigt hela säsongen och man är ligans sämsta hemmalag med 3-2-6. Man saknar även Crainey i backlinjen.

Aston Villa däremot har börjat rulla igång så sakteliga och har börjat hitta tillbaka till det spel som gjorde dem till en contender för CL-platser för något år sedan. När dessutom Makoun kommit in och stabiliserat upp det tidigare mycket orutinerade mittfältet så finns det bara en väg för Villa att gå i tabellen och det är uppåt.

2.19 på bortaseger är taget.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 11:29   #29
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

är det ok att klistra in ett inlägg man skrivit till sin dagbok i dagens tråd?

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
2011-02-12 16:00Premier LeagueBlackpool vs Aston Villa 2 HT 2 2.850

2011-02-12 16:00Premier LeagueBlackpool vs Aston Villa ÖVER Ö 1.5 HT 2 2.520


lite av ett systemspel, blackpool är ganska målrika av sig och jag tror att minst ett av dessa halvtidare sitter. bpool har backar borta o en tredjekeeper i mål.
även villa är ofta med där det görs mål så hoppas bara det kommer i första halvlek.

2011-02-12 16:00Scottish Division 1Ross Co vs Stirling -1 FT 2.5 1.975


stirling har 8 raka torskar och vann senast 23 oktober... ingen av dessa 8 senaste va med mindre än 2 mål man förlorade så testar o hoppas denna trend håller en match till fast det är mot en bottenkollega.
frågan är om inte stirling skiter i allt o kan förlora med flera mål även mot de mindre bra lagen i serien.
bet365 har 1,975 vs 1,91 som ligger närmast efter av vad jag kunde se i portalen iaf.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 11:58   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gillar west ham borta mot West brom, har ingen direkt statistik, men magkänslan säger att 4.33 är för högt, det finns en del toppar i laget som jag inte tycker West brom kan matcha, oerhört viktig match i botten dessutom, ser inte att west ham bara vinner en av 4 av dessa matcher..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td