Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-12, 12:01   #31
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

* Manchester United - Manchester City X

---> 3.40 @ Unibet


Idag är det prestigefyllda Manchester derbyt. United kommer till matchen med 4 segrar, 1 oavgjord och 1 förlust medan City kommer med 3 vinster, 2 oavgjorda och 1 förlust. Ganska identiskt matchform senaste 6 matcherna. Inför matchen så kommer Manchester United får klara sig utan VIKTIGE! Rio Ferdinand vilket är ett stort avbräck. Även Evans är skadad medan Fletcher är tveksam till spel. City däremot får klara sig utan Johnson som är långtidsskadad. De jong är tveksam medan Micah Richards är tillbaka samt att Balotelli är tillbaka på bänken efter en längre tids skadefrånvaro. Här håller jag lagen jämna. Manchester har hemmafavör men utan Rio Ferdinand så försämras deras defensiv nämnvärt. Här tror jag på en jämn match som slutar i 1 poäng vardera. Jag spelar därför även resultatet här nedan med en mindre slant på 1-1.

* Manchester United - Manchester City (1-1 Resultat)

---> 6.75 @ Unibet


(se motivering ovan)

* Cardiff -1 - Scunthorpe

---> 2.02 @ Unibet

Ja här behövs det inte skrivas så mycket. Cardiff senaste 6: 2 vinster, 3 oavgjorda och 1 förlust med en målskillnad på 10:9. Scunthorpe senaste 6: 1 oavgjord och 5 förluster med målskillnad på 2:16. Här spelar jag Cardiff -1 mål då de kommer köra över Scunthorpe. Förra omgången slog man starka Swansea på bortaplan och formen är på väg upp. Scunthope däremot förlorade med 5-1 mot Hull City och här blir det en till brakförlust med minst 2 mål för att oddset ska gå in.

* Sudan - Algeriet

---> 2.65 @ Unibet

Afrikanska Mästerskapen har satt igång och här har jag hittat ett fint spel på Algeriet som deltog i VM senast. Sudan är ett land som man helt enkelt SKA slå för att gå långt i turneringen. Sudan har de senaste 6 matcherna 6 förluster och en målskillnad på 1:12. Man är som ni ser enligt statistiken helt urusla. Algeriet har inte spelat något sen VM förutom en träningslandskamp mot Luxemburg som slutade 0-0. Här hade man dock många spelare borta. Här i en tävlingsmatch så kommer de slå Sudan utan tvekan. 2.65 är ett rejält överodds.

* Arles - Montpellier (0-1 Resultat)

---> 6.00 @ Unibet


Arles är Ligue 1 sämsta lag. Man har 1 oavgjord och 5 förluster de senaste 6 matcherna. Montpellier är ett starkt gäng som har 3 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust de senaste 6. Här tror jag på en knapp Montpellier vinst. Montpellier är inte ett lag som dundrar in mycket mål utan är ett starkt lagbygge som bygger från defensiven och sedan upp. Här tror jag att jumbon Arles kommer förlora med 0-1 och satsar en mindre insats på resultatet.

* Racing Santader - Sevilla

---> 2.45 @ Unibet

Racing kommer till matchen med 4 oavgjorda och 2 förluster de senaste 6. Sevilla i sin tur kommer från 2 vinster, 2 oavgjorda och 2 förluster de senaste 6. Racings problem är målskyttet. Man har de senaste 6 matcherna gjort 4 och släppt in 8. Sevilla däremot har gjort 12 och släppt in 8. Nu har även Santanders bästa målskytt Rosenberg (5mål) blivit skadad och här kommer Sevilla med Kanote & Fabiano i spetsen vinna.

* Sporting Gijon - Barcelona -2

---> 2.25 @ Unibet

Här går jag emot ett Gijon som är i bra form. De har de senaste 6 matcherna 3 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust med en målskillnad på 9:6. MEN, de möter Barcelona. Barcelona har de senaste 6 matcherna 6 vinster och en målskillnad på 21:3. Man har de senaste 6 matcherna vunnit med minst 3 bollars marginal. Ett Barcelona med Messi i toppform med 2.25 som odds är helt klart spelvärt.

* Roma - Napoli Ö1.5 mål 1a Halvlek

---> 2.70 @ Unibet


Här måste ju en målkavalkad vänta. Roma har de senaste matcherna en målskillnad på 13:10 medan Napoli har 11:2. Här kommer Roma utan avstängde Burdisso och likaså Mexes. Man har även Adriano på skadelistan. Napoli kommer utan Grava och Vitale. Här är Roma utan sina startmittbackar då jag håller Mexes, Juan och Burdisso som realtivt jämlika. Napoli med Cavani i spetsen och Roma med Vucinic i spetsen kommer göra att det blir minst 2 mål i 1a halvlek.

Daniele De Rossi att få gult alternativt rött kort i matchen
---> 3.00 @ Unibet

Sist jag spela denna fick jag in den. De Rossi är en av Romas kelgrisar och tänder till i dessa viktiga matcher. Roma jagar Milan i topp och CL plats och här på hemmaplan så förväntar sig fansen en vinst. De Rossi är en tuff spelare som jag tror även här får ett gult/rött kort.

Spel kopierade från min blogg // JPM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 12:03   #32
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Jag gillar west ham borta mot West brom, har ingen direkt statistik, men magkänslan säger att 4.33 är för högt, det finns en del toppar i laget som jag inte tycker West brom kan matcha, oerhört viktig match i botten dessutom, ser inte att west ham bara vinner en av 4 av dessa matcher..
Håller helt med, WBA har ny manager i Roy Hodgson och det kan bli både fisk eller fågel.

Hammers är vassare på bortaplan än hemma och om WBA kommer fortsätta falla kommer jag boka eller spela Hammers med hcp.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 12:34   #33
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Korta motiveringar, men dessa spelas iaf!


Hull- Preston: 1 (1.62) @ Ladbokes

Denna spelar jag mest på. Hull bra form och Preston är usla och räcker inte till i denna serie. Mycket bra spel!


West Bromwich- West Ham: 1 (1.90) @ Expekt

Viktig match i botten. West Ham fortsätter ha många skador och det märks mest i backlinjen. Kommer med en svag backlinje idag. Tror hemmaplan avgör här. Känns som en trolig vinnare på förhand.

S.U- Millwall: 1 (2.75) @ Expekt

Här fanns 2.90 förut på Svs, så drar ner insatsen nu då 2.75 bara finns kvar. Denna spelas med en mindre insats.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 12:36   #34
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg


* Racing Santader - Sevilla

---> 2.45 @ Unibet

Racing kommer till matchen med 4 oavgjorda och 2 förluster de senaste 6. Sevilla i sin tur kommer från 2 vinster, 2 oavgjorda och 2 förluster de senaste 6. Racings problem är målskyttet. Man har de senaste 6 matcherna gjort 4 och släppt in 8. Sevilla däremot har gjort 12 och släppt in 8. Nu har även Santanders bästa målskytt Rosenberg (5mål) blivit skadad och här kommer Sevilla med Kanote & Fabiano i spetsen vinna.
Synd bara att Kanoute inte är med i truppen. Sevilla är dessutom lite ur form. Sist men inte minst ska man väll tillägga att att Zokora och Caceres inte heller finns med i truppen.

Alldeles för osäker match, men visst en Sevilla vinst är ju inte omöjligt.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 12:42   #35
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5275
Standard

Halvtidsresultat 0-0 @ 2.98 mellan Man U - Man C känns ganska sannolikt.

Som påpekat tidigare så kommer det förmodligen att läggas mycket vikt på defensiven i första halvlek då lagen ska känna på varandra och undvika att släppa in första bollen.

Det är dock inga fel att vänta 5min och lägga ovanstående bet live också.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 12:56   #36
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
[SIZE="5"]
Daniele De Rossi att få gult alternativt rött kort i matchen
---> 3.00 @ Unibet

Spel kopierade från min blogg // JPM
Spelar hellre att Casetti tar gult. Ett Roma utan vare sig Mexes eller Juan?
Det blir svettigt för Casetti och 3 ggr på att han tar gult är otroligt!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 13:34   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Sen har oddset på Algeriet gått upp till 2.75, vet du varför?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 14:51   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 31
Standard

Rooneys mål gör så att mina 3 förlustspel på derbyt inte känns så förjävliga :P
bobie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 17:07   #39
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Korta motiveringar, men dessa spelas iaf!


Hull- Preston: 1 (1.62) @ Ladbokes

Denna spelar jag mest på. Hull bra form och Preston är usla och räcker inte till i denna serie. Mycket bra spel!


West Bromwich- West Ham: 1 (1.90) @ Expekt

Viktig match i botten. West Ham fortsätter ha många skador och det märks mest i backlinjen. Kommer med en svag backlinje idag. Tror hemmaplan avgör här. Känns som en trolig vinnare på förhand.

S.U- Millwall: 1 (2.75) @ Expekt

Här fanns 2.90 förut på Svs, så drar ner insatsen nu då 2.75 bara finns kvar. Denna spelas med en mindre insats.


Såg länge bra ut och gick mot tre av tre. Men inga marginaler idag.

Viktigast Hull vann med 1-0

Men West Bromwich tappar en 3-0 ledning i HT till 3-3. Det är så svagt alltså på hemmaplan mot jumbon i serien. TUNGT.

S.U tappar in 1-1 i 90-minuten
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 17:17   #40
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sunderland- Tottenham:1 (2.65) @ Expekt

Insats: 5/10 Units


Testar spel på hemmastarka Sunderland. Baserar det spelet mest på att Tottenham har CL-match i veckan mot Milan. Tror tankarna kan vara där redan. Sen tunga avbräck i Gareth Bale, Luka Modric och Rafael. Saknas gör också Kaboul, King och Huddlestone

Sunderland ingen jätteform, men visat denna säsong att man kan slå alla lagen i serien.

Spelare som Tottenham kommer att slippa är den vindsnabbe Daniel Welbeck, den tuffa Lee Cattermole och dessutom är Sunderlands landslagsman Jordan Henderson tveksam till start.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 17:41   #41
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 142
Standard

Iraklis-Asteras Tripolis

[email protected](sj,james) andra 3.75 och neråt.

Spelar medans oddset finns.

DNB är ju också bra till 2.40

Insider info
River44 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 18:52   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 84
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Här är matcherna jag funderar på idag (kommer lite kort sammanfattning om varför. Kan även tilläggas att alla matcher är från spanska andra ligan.):

Alcorcon - Las Palmas till 2.1 @ bet365 (3 units).
Alcorcon är ligans fjärde bästa lag hemma med 8 vinster, 1 oavgjord och 3 förluster. De har även så gott som ett friskt lag med inga större avbräck.

Las Palmas är ligans fjärde sämsta lag borta med 1 vinst, 5 oavgjorda och 6 förluster. De har även nyss bytt tränare pga det har gått så dåligt för ö-laget. Mycket kan bero på de enormt många skador de har haft på viktiga spelare. Nog för att skadeläget inte är lika illa som förut, men de har fortfarande spelare skadade som är viktiga för laget.

Villarreal B - Ponferradina till 1.61 @ bet365 (3 units).
Villarreal B som ligger på 6:e plats i ligan möter Ponferradina som ligger sist.
Villarreal B statistik hemma säger, 6 vinster, 3 oavgjorda och 3 förluster.
Villarreal B har några spelare borta, men de har även "fått" tillbaka några som har varit uppkallade till A-laget. Skadorna som de har ska inte spela någon större roll.

Ponferradina ligger som sagt sist i ligan och har en statistik borta som säger, 1 vinst, 4 oavgjorda och 7 förluster. Inte nog med att de är av ett stort behov utav poäng så har de en relativt stor skadelista på viktiga spelare.

Har ni några frågor angående de två matcherna eller någon annan i Spanien så är det bara att "hojta" till så ska jag försöka besvara de.
Tackar för denna dubbeln, satt som en smäck.
linusjkpg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 19:25   #43
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Räkna aldrig ut oss YIDS! COYS! Underbar vändning!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 22:03   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bobie Visa inlägg
Rooneys mål gör så att mina 3 förlustspel på derbyt inte känns så förjävliga :P
Ja det var fotbollsgodis på hög nivå.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 09:25   #45
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 97

Shitsheet
Stats: 29 - 28 - 1
ROI: 131.44%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Funderar på QPR - Nottm Forest U 2,5.
Toppmöte. Forest har bara åstadkommit 13 mål de 13 senaste bortamatcherna och har skador på anfallarna Dexter Blackstock och Robbie Findley. Tror båda lagen är nöjda med X. Känns som att det borde bli en tät och målsnål match.
kinish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td