Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-30, 20:23   #46
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Salinger Visa inlägg
Med ditt resonemang ska man alltså inte kunna lita på att ett spreadsheet är korrekt. Grundlig granskning, vad betyder det för dig? För att vara helt säker behöver man ju gå in och bevaka flera gånger om dagen för att se om det det har lagts några nya spel som riskerar att direkt annulleras efter att det avgjorts. Tycker du det är rimligt, eller är det bättre att regelverket (officiellt eller inofficiellt) säger att lagt spel ligger?

Tycker du har fel i frågan, men däremot tycker jag att du brukar ha bra koll på nhl-hockeyn
Ja jag tycker det är självfallet att man granskar ett sheet innan man börjar rygga och fuskas det så märks detta ganska snabbt om man är någorlunda skärpt.

Tack.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-30, 20:29   #47
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jo men bara för att man inte kommit på att kryssa bort sitt spreadsheet från någon slags lista så betyder inte detta att det är en uppmaning till andra att rygga en. Det är bara en lista som man råkar hamna i om man skapar ett sheet, vad folk sedan gör med den informationen är upp till respektive individ.
Men herregud människa, den 29/3 är du ju själv inne och hackar på snubben för han la in spelen efter start och påvisade hur han borde lägga in spelen. Kasta inte sten i glashus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ingo73 (+10), kusagwa (+5), Pilkast (+1), NiLu (+5)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-30, 20:51   #48
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Men herregud människa, den 29/3 är du ju själv inne och hackar på snubben för han la in spelen efter start och påvisade hur han borde lägga in spelen. Kasta inte sten i glashus.
Det var dåligt av mig i sådana fall, jag tycker alla har rätt att föra sitt sheet så som de själva känner.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-30, 20:53   #49
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Det var dåligt av mig i sådana fall, jag tycker alla har rätt att föra sitt sheet så som de själva känner.
Whatever
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-14, 23:48   #50
 
Twelvees avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 202
Standard

Vad tror vi om kvällens matcher?
Twelvee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-14, 23:58   #51
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
Vad tror vi om kvällens matcher?
Finns en annan tråd.

https://www.sharps.se/forums/ishockey...-6/#post250923
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td