Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-03, 19:57   #16
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
En fot till och Boudreau hade fått glaset i huvudet. Men visst, Roy verkade ju ha allt under kontroll. Eller inte.

Tycker det är löjligt att någon försvarar sådant beteende. Att det sedan dessutom var Roys fel (sätta in två slagskämpar från fjärde linen med mindre än tio sekunder kvar för att veva) gör det hela värre. Roy är uppenbarligen en riktig fitta. Får hoppas på karma.


Ja då hade nog Roy åkt på en del böter och avstängning så tur det inte hände. Rot hade adrenalin just då.


Försvarar det inte men tycker inte det var så farligt.

Roy är en vinnare som säger som han tycker.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 14:04   #17
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Okej, dags att ge sig in i det här träsket ännu en gång

Matcher natten till lördag:
01:00  Buffalo Sabres - Ottawa Senators
01:00  Carolina Hurricanes - Detroit Red Wings
01:00 Columbus Blue Jackets - Calgary Flames
01:00  New Jersey Devils - New York Islanders
02:00 Winnipeg Jets - Los Angeles Kings
03:00  Colorado Avalanche - Nashville Predators


Mitt första spel för säsongen blir enbart statistikbaserat. Självklart inser jag att det är en ny säsong, med många nyheter i alla lag, och att statistik från tidigare säsonger bör tas med en nypa salt och bla bla bla.

Men när 17 av de 22 senaste matcherna som spelats i Buffalo mellan Sabres och Senators slutat över linan är det svårt att ignorera det mönstret. När man dessutom hittar spelet till över 2 gånger pengarna slår i alla fall jag till!

Lycka till med den nya säsongen!
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 18:19   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 1014
Standard

hej.



jag spelade rak på columbus redan igår, calgary är b2b och har förlorat kipprusoff/iginla, tippat bottengäng, jag tror brobovsky och gaborik fixar detta under FT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gufimuse (+1)
buffy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:26   #19
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av buffy Visa inlägg
hej.



jag spelade rak på columbus redan igår, calgary är b2b och har förlorat kipprusoff/iginla, tippat bottengäng, jag tror brobovsky och gaborik fixar detta under FT
Tror du är rätt ute här, jag tippade Capitals igår men Calgary stod för årets första riktiga skräll tillsammans med Phoenix tycker jag.. Ryggar dig på Blue Jackets! Bobrovsky var grym förra säsongen och jag hoppas han fortsätter så.
Flames matchade finnen Karri Ramo igår, men ikväll spelar Joey MacDonald. MacDonald gjorde väl inte bort sig förra säsongen, men han har inget starkt försvar framför sig heller..

En annan match jag tänker lira är Colorado. Roy (idiot) har ju redan visat upp sig precis som sina mannar gjorde i premiären när de tvålade dit Anaheim med 6-1 i premiären. Inatt får de ta hand om Nashville som inte oväntat fick smaka på St. Louis tunga lagmaskin. Enligt mina källor startar Varlamov i Avalanche och Rinne står som trolig starter i Nashville. Nog för att det är tidigt på säsongen, men frågan är om Rinne verkligen startar idag igen? I annat fall har de Carter Hutton att kasta in, han har två NHL-matcher på sitt konto och har på de matcherna släppt till 7 mål.. Startar han borde det vara jackpot att spela på Avs, men nu när jag skriver detta så undrar jag om inte Rinne får starta ändå.. 2.05 på ett hemmalag med vind i seglen spelas oavsett!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:23   #20
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Tror du är rätt ute här, jag tippade Capitals igår men Calgary stod för årets första riktiga skräll tillsammans med Phoenix tycker jag.. Ryggar dig på Blue Jackets! Bobrovsky var grym förra säsongen och jag hoppas han fortsätter så.
Flames matchade finnen Karri Ramo igår, men ikväll spelar Joey MacDonald. MacDonald gjorde väl inte bort sig förra säsongen, men han har inget starkt försvar framför sig heller..

En annan match jag tänker lira är Colorado. Roy (idiot) har ju redan visat upp sig precis som sina mannar gjorde i premiären när de tvålade dit Anaheim med 6-1 i premiären. Inatt får de ta hand om Nashville som inte oväntat fick smaka på St. Louis tunga lagmaskin. Enligt mina källor startar Varlamov i Avalanche och Rinne står som trolig starter i Nashville. Nog för att det är tidigt på säsongen, men frågan är om Rinne verkligen startar idag igen? I annat fall har de Carter Hutton att kasta in, han har två NHL-matcher på sitt konto och har på de matcherna släppt till 7 mål.. Startar han borde det vara jackpot att spela på Avs, men nu när jag skriver detta så undrar jag om inte Rinne får starta ändå.. 2.05 på ett hemmalag med vind i seglen spelas oavsett!

Vad är det som gör att du tvekar på om Rinne startar ?
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 21:59   #21
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6322

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Tror du är rätt ute här, jag tippade Capitals igår men Calgary stod för årets första riktiga skräll tillsammans med Phoenix tycker jag.. Ryggar dig på Blue Jackets! Bobrovsky var grym förra säsongen och jag hoppas han fortsätter så.
Flames matchade finnen Karri Ramo igår, men ikväll spelar Joey MacDonald. MacDonald gjorde väl inte bort sig förra säsongen, men han har inget starkt försvar framför sig heller..

En annan match jag tänker lira är Colorado. Roy (idiot) har ju redan visat upp sig precis som sina mannar gjorde i premiären när de tvålade dit Anaheim med 6-1 i premiären. Inatt får de ta hand om Nashville som inte oväntat fick smaka på St. Louis tunga lagmaskin. Enligt mina källor startar Varlamov i Avalanche och Rinne står som trolig starter i Nashville. Nog för att det är tidigt på säsongen, men frågan är om Rinne verkligen startar idag igen? I annat fall har de Carter Hutton att kasta in, han har två NHL-matcher på sitt konto och har på de matcherna släppt till 7 mål.. Startar han borde det vara jackpot att spela på Avs, men nu när jag skriver detta så undrar jag om inte Rinne får starta ändå.. 2.05 på ett hemmalag med vind i seglen spelas oavsett!
Med tanke på att Rinne blev utbytt efter halva första perioden natten som gick, så kan du nog vara lugn över att han startar inatt
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:23   #22
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Med tanke på att Rinne blev utbytt efter halva första perioden natten som gick, så kan du nog vara lugn över att han startar inatt
Ja, det har du såklart rätt i. Dailyfaceoff.com har även angivit honom som starter nu. Får se om han och försvaret får en bättre start på matchen denna gång.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 02:36   #23
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Trevligt Canes!
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 02:52   #24
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Trevligt Canes!
Misstänker att någon här satt på Canes?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 02:57   #25
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Misstänker att någon här satt på Canes?
Yes! En sån där riktigt skön förlust.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 03:16   #26
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Yes! En sån där riktigt skön förlust.

Ogiltigt spel-ID: 1741315



Mer synd om mig. (Toronto släppte in till 4-3 med 2 minuter kvar när de hade power play - sedan gjorde man inte ett extra i öppen kasse utan hängde bara nere längs sargen)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:25   #27
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Vilka lag tror ni är övervärderade/undervärderade?
Läste en tweet av Stuckey där han ansåg att Ducks, Rangers, Hawks och Kings är övervärderade den här säsongen. Phoenix och Winnipeg ansåg han undervärderade.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:20   #28
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vilka lag tror ni är övervärderade/undervärderade?
Läste en tweet av Stuckey där han ansåg att Ducks, Rangers, Hawks och Kings är övervärderade den här säsongen. Phoenix och Winnipeg ansåg han undervärderade.
Jag håller väl med om att Rangers och Kings är övervärderade, tror inget av lagen kommer gå som tåget i grundserien direkt. Men när det vankas slutspel kan ju allt hända, det har man ju sett förr, och som Kings-fanatiker har man ju fått njuta av det de senaste två säsongerna. Hawks tror jag kommer vara pålitliga i år, precis som Bruins och eventuellt Detroit.

Phoenix är ett lag som kommer få slåss om en slutspelsplats tror jag, men man har några spelare med spetskompetens (Smith i mål, Ekman-Larsson, evigt unga kaptenen Doan och Vrbata som fick en kanonstart på säsongen med 3 mål mot Rangers).

Winnipeg börjar få ihop ett lag nu, men jag tror inte att dom överraskar någon i år.

Vad tror vi om nattens bataljer då?

Efter en snabb överblick så känns Boston som en vinnare hemma mot Detroit som har matchats hårt så här i inledningen.

Sharks borde väl kunna avfärda nyss nämnda Phoenix på hemmaplan?

Är även sugen på ett överspel i matchen Canadiens - Philly.

Har inte kollat några odds än, men dessa känns som att de kan vara värda att satsa på om rätt odds erbjuds.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:44   #29
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev dom här idag.

Ogiltigt spel-ID: 1748110


Ogiltigt spel-ID: 1748109


Ogiltigt spel-ID: 1748111


Ogiltigt spel-ID: 1748113


Senast redigerad av gufimuse den 2013-10-05 klockan 18:51.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:51   #30
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ikväll lutar jag åt följande:

Penguins - Sabres Mål före 9.30
Montreal Canadiens - Philadelphia Flyers

Saknar tid för motivering just nu.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td