Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-07, 16:34   #61
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 170
Sharp$: 735

Div 1 13/14
Stats: 8 - 4 - 0
ROI: 154.44%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Vad tror ni om Boston, Atlantic Division Vinnare? Boston känns stabila år efter år och känns som dom har en bra mix på sina spelare.
Homff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 18:03   #62
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Det var två år sedan de sist spelade mot varandra, men i natt är det dags för den bästa målvakten i väst att möta den bästa målvakten i öst (no offence Vezina-Bob!). Quick vs. Lundqvist.

Båda målvakterna hade en jobbig säsongsöppning, men här ser jag framför mig en match där båda målvakterna studsar tillbaka och siktar på att överglänsa varandra.

Mina pengar läggs på under 5 mål.
Klokt val. Målvakterna tillsammans med faktumet att Rangers går för tunnt på offensiv planhalva bör ses som starka argument!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 18:34   #63
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

2013-10-08 03:35: Edmonton Oilers vs New Jersey Devils
2013-10-08 03:35: Home Goals vs Away Goals
2013-10-08 04:35: Los Angeles Kings vs New York Rangers
2013-10-09 01:05: New York Islanders vs Phoenix Coyotes
2013-10-09 01:05: Toronto Maple Leafs vs Colorado Avalanche
2013-10-09 01:05: Pittsburgh Penguins vs Carolina Hurricanes
2013-10-09 01:05: Philadelphia Flyers vs Florida Panthers
2013-10-09 01:35: Buffalo Sabres vs Tampa Bay Lightning
2013-10-09 02:05: Nashville Predators vs Minnesota Wild
2013-10-09 04:05: Vancouver Canucks vs New Jersey Devils
2013-10-09 04:35: San Jose Sharks vs New York Rangers
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 20:43   #64
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 261
Standard

Intressant, vad vi kan få på raka 1:an San Jose sharks - New York Rangers.
Rangers som lirar först borta mot Kings, och får sedan åka och spela mot tuffa Sharks.
3-0?
hemlig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 21:59   #65
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Spelar bara en match inatt. Under på LAK-NYR, samma anledningar som här ovan. 2 målvakter som vill visa varandra vem som e bäst. Båda släppte in 4 i förra matchen, rangers första.

EDM-NJD, Nugent-Hopkins är tillbaka vilket betyder att hall släpps ut på en kant igen, borde bli bra. Men samtidigt NH har inte spelat sen april då han opererade axeln. Innan operationen va han kass, iofs i en kort säsong mm. 2011-2012 som va hans rookiesäsong hade han väl +50 poäng, tar väl ett tag innan han kommer ifatt. LaBarbera i mål för Edm som släppt 5+6 hitills, Brodeur för NJ. Skulle jag spela ligger U5,5 och EDM närmast. Men som sagt den avstår jag helt.

//Lillis
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 14:38   #66
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pissnatt som började så fint. Devils med sin 3-1 ledning inför tredje. En jämn och inte så målrik match mellan Kings och Rangers. Gick 1-2 inatt. - http://www.youtube.com/watch?v=2hXMx_aBQo4#action=share

Ikväll däremot ska man nog kunna finna en del guldkorn. Återkommer med spel/tips senare!

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2013-10-08 klockan 15:26.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 16:30   #67
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade över i NJ-matchen igår och trodde det var kört efter två perioder. Visserligen tre mål men båda lagens skott träffade sargen oftare än målet. Vad sägs om 9 (!) skott totalt i andra perioden?

Men men, man ska inte klaga när spelen sitter. Stor omgång idag och jag gillar under i Toronto-Colorado bland annat:

2013-10-09 01:05NHLToronto Maple Leafs vs Colorado Avalanche UNDER U 6 FT+OT 1 1.813

Varlamov, eller FArlamov som elaka RoZzle kallar honom, har verkligen övertygat i sina två första matcher. Med en SP på 96.8% och endast två insläppta mål är han en överraskning. Toronto har visserligen tryckt in 11 spelmål i sina tre första matcher, varav fyra kom senast mot duktige Chris Anderson i Sens. Detta till trots, Avalanche spelade bra defensivt mot Nashville senast. Kan man hålla Maple Leafs till runt 30 skott och hålla rent framför Varlamov så tror jag han har en mycket bra chans att upprepa de tidigare insatserna. Bernier startar för hemmalaget, även han har sett ruggigt bra ut. Ett insläppt på två matcher (eller en och en halv). Colorado gjorde 6 mål i sin första match men man behöver få pucken att studsa med mycket tur för att det ska bli liknande ikväll. Tight och mycket tuff första period och båda målvakterna kommer förhoppningsvis gå ut i periodpaus med nollorna intakta. Under 6 känns mer än lovligt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 17:56   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Spelade över i NJ-matchen igår och trodde det var kört efter två perioder. Visserligen tre mål men båda lagens skott träffade sargen oftare än målet. Vad sägs om 9 (!) skott totalt i andra perioden?

Men men, man ska inte klaga när spelen sitter. Stor omgång idag och jag gillar under i Toronto-Colorado bland annat:

2013-10-09 01:05NHLToronto Maple Leafs vs Colorado Avalanche UNDER U 6 FT+OT 1 1.813

Med en SP på 96.8% och endast två insläppta mål är han en överraskning. Toronto har visserligen tryckt in 11 spelmål i sina tre första matcher, varav fyra kom senast mot duktige Chris Anderson i Sens.
Craig om jag får be Vet inte hur jag känner för underspelet, Varlamov är ju Mr. Random.. han kanske har fått ordning på grejerna, vad vet jag, men jag skulle då låta bli underspelet. Det är dock endast bra för ditt spel att jag känner så med min form så .. :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 18:05   #69
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Craig om jag får be Vet inte hur jag känner för underspelet, Varlamov är ju Mr. Random.. han kanske har fått ordning på grejerna, vad vet jag, men jag skulle då låta bli underspelet. Det är dock endast bra för ditt spel att jag känner så med min form så .. :P
Ja där ser man, fortfarande MLB-fokuserad. Det kommer nog rinna av nu när säsongen lider mot sitt slut. Varlamov har siffror som spretar, visst är det så men det handlar främst om den senaste säsongen. I Yaroslavl och Capitals (och även hans första säsong i Avs) gjorde han det bra.

Men men, vi får se. Jag håller tummarna för defensivt bra matcher ikväll/natt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 21:19   #70
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer köra u5.0 på Sharks mot Rangers

Niemi med vänner som bara lyckats släppa in 2 puckar mot en Henrik Lundqvist med vänner som börjar bli allt mer varmare i kläderna under deras 9 borta matcher i rad där Rangers kommer göra va de kan för att hålla siffrorna nere och försöka få med sig så många poäng hem som möjligt efter den tunga starten.
Vet inte om jag tänker fel som klassar Niemi högre än Quick, från igår, men måste testa u spelet till 2.05 (finns säkert högre).
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 01:29   #71
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jäklar vilken jämn match det bjuds på mellan Leafs och Avalanche. Bernier gör ett riktigt bra jobb i målet och Leafs fick just in 1-0.

Vidare ser det bra ut för Pittsburgh och Islanders. Förhoppningsvis blir det enkelt för Canucks aswell.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 06:58   #72
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Kommer köra u5.0 på Sharks mot Rangers

Niemi med vänner som bara lyckats släppa in 2 puckar mot en Henrik Lundqvist med vänner som börjar bli allt mer varmare i kläderna under deras 9 borta matcher i rad där Rangers kommer göra va de kan för att hålla siffrorna nere och försöka få med sig så många poäng hem som möjligt efter den tunga starten.
Vet inte om jag tänker fel som klassar Niemi högre än Quick, från igår, men måste testa u spelet till 2.05 (finns säkert högre).
Ja just det =)
9-2!!!! Vad hände egentligen
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 00:23   #73
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör endast på 2 spel inatt. Avstår från Hawks/Blues.

-Flames - Habs över 5.5.
-Sens - Kings.

Lycka till kamrater!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 06:21   #74
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Härligt Kings. Tappa 3-0 till 3-3, för att avgöra direkt i OT. Kukhuvuden.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 22:16   #75
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Härligt Kings. Tappa 3-0 till 3-3, för att avgöra direkt i OT. Kukhuvuden.
Det var en konstig match. Rätt så jämn i första trots 3-0. Första målet kommer efter att Ottawa missar ett slagskott som går i rundeln hela vägen ut till Ottawas blå där Brown kommer från utvisningsbåset och sätter ettan. De andra två målen kommer i PP, det första bara sekunder efter att Ottawa fått in en spelare efter ett 3-5 underläge. Ottawa spelar upp sig medans Kings ser ut att slappna av lite, vilket gör att Ottawa kan kvittera trots att Quick gjorde ett bra jobb. Men man ska ju ha resten av laget med sig också.. Sedan avgör Kings med sitt tredje PP-mål tidigt i sudden death.


Inatt då? Jag funderar på Washington rak etta @ 2.00 och Rangers @ 3.00.

Washingtington har börjat säsongen ungefär som man brukar nuförtiden, men när man har hemmaplan mot Carolina bör man ta en seger. Båda lagen har stora problem att göra mål, särskilt i spel 5-5 så ett underspel är också intressant. Carolina saknar backarna Pitkanen och Gleason vilket tunnar ur backstyrkan en del. Kanske kan Caps utnyttja det? U5.5 finns till 1.95 på bet365.


Rangers då, stackars Rangers. Det började ju så bra med 3-1 i en visserligen jämn match mot LA Kings, men sedan vet väl de allra flesta vad som hände mot San José. Inatt spelar laget mot Anaheim, som tagit igen sig efter premiärförlusten mot Colorado och vunnit två raka matcher. Carl Hagelin är skadad sedan tidigare för Rangers, och tyvärr för laget så åkte Nash på en förmodad hjärnskakning mot San José. Anaheim saknar backarna Sbisa och Souray, samt anfallarna Palmieri och Etem.

Fördel Ducks kan tyckas, men jag ser ett fint värde i oddset på Rangers. Ducks kommer tillbaka efter sin inledande roadtrip på 3 matcher vilket kan vara en fördel såklart. Men jag hoppas litegrann att de är spända inför hemmapremiären och nu möter man ett rejält taggat och revanschsuget Rangers. Kan Rangers ta sig samman här så ska man absolut kunna spöa Ducks. Lunkan startar återigen för Rangers, medan Hiller startar för hemmalaget.

En liten slant är Rangers värda inatt!
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td