Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-05, 23:06   #31
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördag kväll/natt: mycket hockey från världens bästa liga

Se hur mycket man orkar se i natt





Boston-Detroit: 2 (2.45) @ Bet365

Visst Detroit spelade igår borta mot Carolina vinst 3-2 efter övertid. Men 2.45 på ML på Detroit som ja tror p mycket denna säsong känns som några tiondelar för högt i min bok. 4-1 fem senaste i stats för Detroit mot Boston.


Insats: 2-Units




Dallas-Washington: 2 (1.90) @ Bet365

Dallas hade ingen bra premiär med förlust med 2-4 hemma mot Florida. Caps hämtade upp 4-1 underläge till 5-4 vinst senast mot Calgary. Start! Bättre start ikväll och man vinner denna match. Är klart bättre laget i grunden.

Insats: 4-Units




Toronto-Ottawa: 2 (2.20) @ Bet365

Toronto vänder hem efter två raka bortamatcher. Ottawa slog Buffalo med 1-0 i premiär på bortaplan. Jämt derby att vänta. Lockas av borta oddset här.


Insats: 2-Units



Trippel (10.28) Bet365

Med alla lagen ovan.

Insats: 1-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 05:51   #32
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kände inte igen Caps ikväll. Besvikelsen är stor där. Blir för övrigt ett intresseväckande möte ikväll mellan Calgary - Vancouver . Får återkomma med speltips!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 13:02   #33
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Såg inte matchen i natt men hur menar du med kände inte igen? För såg matchen mot Hawks...då var de inte särskilt bra. Såg även fragment av matche mot Calgary och de var fan inte värda att vinna den. Riktigt usla stundtals. Så jag skulle väl mer säga att man klände igen dem?
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 13:27   #34
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Såg inte matchen i natt men hur menar du med kände inte igen? För såg matchen mot Hawks...då var de inte särskilt bra. Såg även fragment av matche mot Calgary och de var fan inte värda att vinna den. Riktigt usla stundtals. Så jag skulle väl mer säga att man klände igen dem?
Lite klumpig formulering kanske. Jag har inte följt något fram tills inatt så har inte sett tidigare matcherna. Men upplevde stor differens i spelnivån gentemot i vår.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 14:23   #35
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Lördag kväll/natt: mycket hockey från världens bästa liga

Se hur mycket man orkar se i natt





Boston-Detroit: 2 (2.45) @ Bet365

Visst Detroit spelade igår borta mot Carolina vinst 3-2 efter övertid. Men 2.45 på ML på Detroit som ja tror p mycket denna säsong känns som några tiondelar för högt i min bok. 4-1 fem senaste i stats för Detroit mot Boston.


Insats: 2-Units




Dallas-Washington: 2 (1.90) @ Bet365

Dallas hade ingen bra premiär med förlust med 2-4 hemma mot Florida. Caps hämtade upp 4-1 underläge till 5-4 vinst senast mot Calgary. Start! Bättre start ikväll och man vinner denna match. Är klart bättre laget i grunden.

Insats: 4-Units




Toronto-Ottawa: 2 (2.20) @ Bet365

Toronto vänder hem efter två raka bortamatcher. Ottawa slog Buffalo med 1-0 i premiär på bortaplan. Jämt derby att vänta. Lockas av borta oddset här.


Insats: 2-Units



Trippel (10.28) Bet365

Med alla lagen ovan.

Insats: 1-Units


Detta var ju inget vidare tippat alltså. Såg inte mycket av något somnade. Men Detroit hade som ingen chans sett till resultatet. Caps har ni ju snacka om här. Sen såg jag på NHL to night att Ottawa hade 2-4 då bytte Toronto målvakt och å vann efter straffar 2-0.

Nya tag ikväll kanske om det blir något spel.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 18:36   #36
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inga lättförtjänta kronor ikväll, men vi ger det ett försök. Vi har ett par sevärda och intressanta möten i alla fall!

Carolina Hurricanes - Philadelphia Flyers

Flyers har plockat senaste fyra matcherna mot Hurricanes och känns som en lagom utmaning efter ett par raka förluster.

Rutuu och Gleason på skadelistan för Hurricanes. Lecavalier som nyförvärv verkar intressant för Flyers och där lägger jag min röst för kvällen.

Vancouver Canucks - Calgary Flames

Canucks har plockat 4/5 senaste matcherna mot Flames.
Calgary har gått stabilt hittills och är rätt heta. Kan dock inte bortse från Canucks riktigt vassa spel under den gångna natten. Sedinarna skötte det extra fint och förhoppningsvis fortsätter de sin segermarsch ikväll.

På hemmaplan känns Flames aningen svagare och har dessutom Cammalleri borta.

Anaheim Ducks - Winnipeg Jets

Ducks har förlorat senaste fyra matcherna mot Jets.
Jets har ett par segrar, men inget som lyckats övertyga mig helt. Ducks är det starkare laget i grunden. Lite tungt med ett par spelare borta men som underdogspel ser jag värde.

Tror i övrigt på målrika matcher ikväll!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 18:48   #37
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Van Eddie Lack
Probable @ 12:18am EDT



Joey MacDonald
Firm @ 4:32pm EDT - Oct 5th
4:32pm
Oct 5th \'Flames going with Joey MacDonald in goal for home opener.\' (Randy Sportak



Ska Läck stå blir det överspel här. Båda lagen spelat målsrika matcher i början av säsongen också.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 18:55   #38
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över i Calgary-Vancouver spelades tidigare. Oavsett starter för Canucks tror jag det blir mycket mål. Flames offensiv har varit en positiv överaskning, många som vill bevisa vad de går för och Canucks kommer säkert kunna trycka in 2-3 puckar. Mycket potential. Hoppas på en kul match.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 18:59   #39
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Över i Calgary-Vancouver spelades tidigare. Oavsett starter för Canucks tror jag det blir mycket mål. Flames offensiv har varit en positiv överaskning, många som vill bevisa vad de går för och Canucks kommer säkert kunna trycka in 2-3 puckar. Mycket potential. Hoppas på en kul match.
Inga målvakter som skrämmer precis.


1.95 som bäst nu på över 5.5 mål Bwin och Bet365. Frågan om det är spelbart.

Vad spela du till?
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 19:18   #40
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Carolina Hurricanes vs Philadelphia Flyers 2 ML (2.20) @ Bet365


Carolina är ett lag jag inte alls tror på denna säsong. Känns som om man har en tunn trupp. Kommer missa slutspel igen. Förlorade efter övertid med 2-3 i hemmapremiären mot Detroit. Flyers har fått en tuff start med förluster mot Toronto och Montreal. Efter att missat slutspel förra säsongen är det bara slutspel som gäller denna säsong. I Vincent Lecavalier från Tampa har man en vass målskytt. Sätter frågetecken till målvaktsspelet. Ikväll vaktar Steven Mason kassen. Tuomo Ruutu och Tim Gleason på skadelistan. Fyra raka vinster mot Carolina och detta känns som en lämplig uppgift för Flyers att ta första segern. 2.20 på ML känns som ett helt okej odds.


Insats: 4-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-06 klockan 20:21. Anledning: analys klar
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 19:32   #41
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Inga målvakter som skrämmer precis.


1.95 som bäst nu på över 5.5 mål Bwin och Bet365. Frågan om det är spelbart.

Vad spela du till?
Jag fick 2.01.

Tycker 1.95 är spelbart. Jag har den till 54% men mitt cappande av hockey är inte direkt beprövat så..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 20:30   #42
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Car Anton Khudobin
Firm @ 3:07pm EDT
3:07pm Khudobin in net. (Chip Alexander



Vem är denna målvakt? Flyers spelet känns ju bättre iaf med denna målvakt ikväll
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 20:52   #43
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Car Anton Khudobin
Firm @ 3:07pm EDT
3:07pm Khudobin in net. (Chip Alexander

Vem är denna målvakt? Flyers spelet känns ju bättre iaf med denna målvakt ikväll
Stod 14 matcher för Boston säsong 12/13

GAA: 2.32
SVS (%): .920
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 20:53   #44
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har sedan tidigare lirat Canucks -1,5, mest med tanke på Sedinarnas show inatt. Var lite orolig för att Läck skulle starta men jag tror de kan greja det ändå. Detta är en match de SKA vinna.

Efter era inlägg här så hajar jag på överspelet i den matchen och så kör jag Philly ML till 2.25. Det tycker jag är ett riktigt fint odds!
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 22:30   #45
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Khudobin kom ifrån Bruins. Han imponerade de gångerna jag såg honom, han var backup till Tuuka så blev inte så mycket spel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td