![]() |
PM:a vart btw jynas??
|
Citat:
|
Qirren är inne på liven nu! Skrev precis, hoppas han svarar så att vi kan få börja lira igen. Trött på den här skiten :idiot:
|
Han kanske kör en ignore?
|
Haha han lämnade över i tystnad! Vi har fått en ny kommissionär, Jynas! :clap:
|
Kicka Dallas ägare nu så kan jag lira klart min sista match denna perioden. Sen kickar du de andra ägarna som inte är aktiva så att övriga kan få spela sina matcher som är kvar denna perioden och sen när alla aktiva är redo så kör vi vidare på nästa period!
|
Citat:
|
Citat:
Oi. Kom ihåg att ligaforumet finns även. www.sharpconnected.forum24.se |
Nu jävlar händer det grejer! Tack Qirren!
Lazlo, Dallas kickade! |
Vad är syftet med att ha ett till forum för vår liga? Funkar det inte bra i den här tråden eller är det något fel med att vara här? Är det inte bara krångligt att ha två ställen att föra diskussioner på kring denna liga?
|
Citat:
|
Nu jävlar vill jag ha en aktiv liga så vi tar oss någonstans! :) Meddela inaktivitet till mig så kollar jag upp det.
Och om ni har någon match ospelad så försök spela den ikväll. Simulerar senare ikväll, ok för alla? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hur många är vi nu som lirar nu? Blir det den befintliga ligan eller ny?
|
Citat:
Edit: 25 st. Stars, Flames, Islanders, Jets och Blackhawks lediga. |
Fan vad grymt. Skönt att allt löste sig tillslut. Har Capitals och Columbus kvar att möta och har aldrig lyckats få kontakt med någon av dom här i tråden. Inaktiva?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Några som sitter och väntar på att spela nu eller räcker det om jag simulerar framåt tidigt imorgon? |
Citat:
|
Citat:
|
simulera ligan direkt, dom ja hade kvar o möta dök aldrig upp iaf!!
|
Nu är jag klar med alla mina matcher för denna perioden iaf!
|
Jag har Philly kvar att möta, men har inte fått tag på användaren.... Kan kolla nu omgående!
Dessutom har jag Buffalo kvar att möta! Jag kan när som helst två timmar framåt! |
Kicka Phillys gm!
|
Citat:
Måste du spela mot Philly innan Buffalo? |
Citat:
Jag kommer inte ha tid förrän sent imorgon kväll att spela mot Buffalo om han inte dyker in närmaste timmen då jag ska iväg till Oslo. |
Citat:
aikstefan som styr Buffalo tror jag, brukar vara online men kanske inte just nu då. Måste simulera ligan imorgon så räcker det att jag fixar att du får möta ett datorstyrt Philadelphia? Måste också möta dom och känner jag plingan rätt kommer han inte höra av sig. Less på inaktiva spelare... |
ja har buffalo o wash att möta. aikstefan har jag aldrig sett till faktiskt!!
|
Ska höra av mig till Philly, Columbus, Buffalo och Washington. Avvaktar med att simulera tills imorgon.
|
Citat:
Ja, kicka plingan omgående! Så kan man åtminstone undvika att få två matcher simulerade. Skulle gärna lira matchen mot Philly innan jag går till sängs om en dryg timme. :cheers: |
Citat:
Kickade ju Dallas GM så då kan jag kicka Phillys också, har hört av mig minst tre gånger till honom. Hade egentligen gått och lagt mig men är snäll och fixar så du kan möta Philly nu! |
Citat:
|
Om alla väljer så att andra kan möta ens cpu om man är borta så försvinner mycket av problemet med tvångssimulering
|
Citat:
|
Citat:
|