Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-08, 15:37   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Handbolls VM 2013


Då var det dags för en av årets höjdpunkter.

Jag har redan lagt en del långtidsspel via min twitter och alla mina spel kan ni se i mitt spreadsheet som ni hittar i min signatur. Oddsen har ändrats både till min fördel och nackdel än så länge men detta är spelen jag lagt än så länge:

Danmark - Spanien, 5/5 units på Danmark H2H @ 2.30 på Bet365.

Spanien utan Ugalde i hemma-VM som blev skadad i träningsmatchen mot Chile den 4/1 och även utan storstjärnan Raul Entrerrios som är skadad.

Mikkel Hansen Top Scorer? 3/5 units på YES @ 6.50 på Bet365.

Hansen är en av världens bästa spelare och har redan trots sin ålder visat att han kan bära Danmark på sina axlar när det börjar dra ihop sig mot Semifinal och Final. Jag tror mycket på Danmark i år, final är ingen omöjlighet och med den lätta gruppen man har så tror jag man kommer göra mycket mycket mål.

Anders Eggert top scorer? 1/5 units på YES @ 21.00 på Bet365.

Eggert har utvecklats något enormt i år och i Flensburg har han varit riktigt jävla bra hela säsongen. Eggert kommer även få ta straffarna i Danmark om jag fattat allt rätt och i så fall är det helt klart värt en peng till 21 ggr pengarna.

Polen - Ryssland, 3/5 units på Polen H2H @ 1.80 på Bet365.

Polen är enligt mig ett mycket bättre lag än Ryssland. Man har också en rätt så lätt grupp där jag tror man vinner den samtidigt som jag tror Ryssland kommer 3:a, MAX 2:a vilket innebär att Polen kommer få rätt enkelt motstånd om man kommer 1:a eller 2:a samtidigt som Ryssland kommer få svårt motstånd direkt i åttondelen. Polen vann dessutom nyligen 4-nattionsturneringen i Tjeckiska Borno där motståndet var Tjeckien, Ungern och Slovakien, alltså inga skitlag.

Tunisien bästa afrikanska lag? 3/5 units på YES @ 2.87 på Bet365.

Tunisien kommer komma 3:a eller 4:a i sin grupp, jag tror man kommer 3:a och kommer då automatiskt få möta något av de 2 andra afrikanska lagen som är med, Egypten och Algeriet. 1 lag av Egypten och Algeriet kommer åka ut direkt och ett av dem kommer komma 4:a vilket innebär att man få möta Tunisien och Tunisien är bättre än dessa 2 lag, normalt sätt vinner man i alla fall.

Hoppas det inte blev för rörigt nu med alla tankar och funderingar.

I denna tråden kan ni posta era spel i detta VM så vi slipper 1000 trådar. Jag kommer inte alltid hinna motivera mina spel och kanske inte heller få ut dem här innan spelstopp, vill ni ha dem så är det twitter som gäller. Men så klart blir det motivering när jag har tid.

Kan även skriva att inför kvällen träningsmatch inför VM mellan Sverige - Island så har jag spelat 4/5 units på Sverige +2.5 @ 1.85 på Nordicbet & 2/5 units på Sverige -0.5 @ 3.20 på Ladbrokes.

Vill ni dela med er om spel på träningsmatcher inför VM så får ni gärna skriva det i denna tråden också.

Den 11:e kör vi!

// AndreasB1897
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), abber (+3)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:02   #2
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Danmark - Spanien, Danmark H2H @ 2.50 finns på GB och 2.40 UB
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5)
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 17:07   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Tjenare Andreas kul att du skapade tråden,riktigt nice.

Vi brukar ju ha delade meningar men lite input ang Hansen och Eggert. Danska truppen kom ut igår de tog med både Mads Larsen, Spellerberg och Möllgard på 9m utöver de vanliga Hansen,Markussen, Söndergaard och Lauge. Frågan är om Hansen inte lär bli bänkad mot skitlagen, samma sak med Eggert de tog ju med Mortensen från Bjerringbro som är artistdiva, kan vara möjligt att Wilbek startar honom från start mot blåbärslagen väl?
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 17:30   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Danmark - Spanien, Danmark H2H @ 2.50 finns på GB och 2.40 UB
vad e gb?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 18:09   #5
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Tjenare Andreas kul att du skapade tråden,riktigt nice.

Vi brukar ju ha delade meningar men lite input ang Hansen och Eggert. Danska truppen kom ut igår de tog med både Mads Larsen, Spellerberg och Möllgard på 9m utöver de vanliga Hansen,Markussen, Söndergaard och Lauge. Frågan är om Hansen inte lär bli bänkad mot skitlagen, samma sak med Eggert de tog ju med Mortensen från Bjerringbro som är artistdiva, kan vara möjligt att Wilbek startar honom från start mot blåbärslagen väl?
Förstår vad du menar och självklart finns alltid risken att man vilar spelare i dessa matcher, men känns det inte avlägset att bänka Hansen & Eggert i flera matcher? Visst 1 match kanske de får stå över men tror inte man bänkar alldeles för mycket, gäller trots allt att hålla spelarna i form.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 18:09   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Kör mina specials inför VM, har tidigare gått väldigt bra i takt med OShandbollen tidigare med 3/3. here they are -

H2H
Slovenien - Serbia
pick Slovenien 1.90@unibet

Slovenien är mitt favoritlag spelar roligaste och snabbaste handbollen i världen.
Iår har de bara blivit bättre än de varit tidigare år i EM osv. Klassspelare som Zorman, Dolenec, Skube, Zvizej*2,Gajic och Skof i målet så utgör de ett sjukt stabilt lag med världens smartaste playmaker i Zorman som även har rutinen samt galna genombrottsspelaren Skube som ledde sitt Celje i segern över Kiel bland annat med double diggits. Kanter i Gajic och zvizej som är lika bra som danmarks och frankrikes. Även stortalangen Dolenec på h9 som e klar för montpellier nästa år. Iår har de även med sig min personliga favorit marko Beszjak som också är en playmaker som gör allt rätt. Inte sett 18manna truppen än men förhoppningsvis kommer Bilbija med från Minden som är 2m lång och kan tillföra lite skottkraft dock förstöra de snabba spelet.
VMs mest intressanta lag helt klart.

Serbien är jätteöverskattade i form av Momir Ilic, Vujin ,Nincevic och så vidare. De var jättebra på hemmaplan som alla värdsland är men i OS visade dem att de inte utför något hot. Darko Stanic är en hjälte men han kommer inte kunna göra något åt serbernas stela anfallsspel. Torskade förövrigt mot Egypten i en träningsmatch med 12 mål, vilket är ett bevis på att de inte finns någon bredd i en den 18mannatruppen som tagits ut. Dessutom så är inte Stojkovic med är jag 99% säker på vilket gör att de kommer tvingas spela med Toskic på linjen som inte är något speciellt alls.


H2H
Island - Ryssland
pick Ryssland 2.50@unibet

I Island sker en generationsförändring som kommer störa nationen ett antal år framöver. Till turneringen saknas tre TRE av de stjärnor som varit bäst i laget under hela 2000talet. Peterson, Stefansson och Atlasson saknas i ett lag som inte ens har varit bra på senaste tre åren. Istället för Palmarsson,olafur,atlasson,peterson,Valur och gunnarsson som varit legendariska ihop så kommer startsexan se ut som följande

v6 Valur,v9 Gustaffson(debutant mästerskap) m9 Palmarsson h9 Hallgrimsson(Paris)
h6 Runarsson(Bergischer) m6 gunnarsson.

En punkt på Palmarsson så kommer de här laget ha det väldigt svårt i anfallsspelet.

Ryssland å andra sidan har även ett rätt okänt lag för många men är ett av de lagen som kan vinna mot stornationerna som Frankrike, Danmark och Kroatien. Laget är hämtat från Chekhovskie som spelar i CL och i princip alla spelare samt spel är hämtat därifrån med lite extra krydda i form av Pavel Atman som kommer bli en av världens bästa playmaker även Igropulo från Berlin. På v9 har man ett av turneringens bästa skytte i Sergei Harbok som skjuter som en gud. Enda frågetecknet är kring h6 Kovalev som lett skytteligan i CL enda fram tills dess att han skadade sig.

Om någon hittar bättre odds skriv gärna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+10)
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 18:49   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
vad e gb?
Gamebookers. Bwin och Partybets har samma odds med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+3)
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 19:02   #8
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Kör mina specials inför VM, har tidigare gått väldigt bra i takt med OShandbollen tidigare med 3/3. here they are -

H2H
Slovenien - Serbia
pick Slovenien 1.90@unibet

Slovenien är mitt favoritlag spelar roligaste och snabbaste handbollen i världen.
Iår har de bara blivit bättre än de varit tidigare år i EM osv. Klassspelare som Zorman, Dolenec, Skube, Zvizej*2,Gajic och Skof i målet så utgör de ett sjukt stabilt lag med världens smartaste playmaker i Zorman som även har rutinen samt galna genombrottsspelaren Skube som ledde sitt Celje i segern över Kiel bland annat med double diggits. Kanter i Gajic och zvizej som är lika bra som danmarks och frankrikes. Även stortalangen Dolenec på h9 som e klar för montpellier nästa år. Iår har de även med sig min personliga favorit marko Beszjak som också är en playmaker som gör allt rätt. Inte sett 18manna truppen än men förhoppningsvis kommer Bilbija med från Minden som är 2m lång och kan tillföra lite skottkraft dock förstöra de snabba spelet.
VMs mest intressanta lag helt klart.

Serbien är jätteöverskattade i form av Momir Ilic, Vujin ,Nincevic och så vidare. De var jättebra på hemmaplan som alla värdsland är men i OS visade dem att de inte utför något hot. Darko Stanic är en hjälte men han kommer inte kunna göra något åt serbernas stela anfallsspel. Torskade förövrigt mot Egypten i en träningsmatch med 12 mål, vilket är ett bevis på att de inte finns någon bredd i en den 18mannatruppen som tagits ut. Dessutom så är inte Stojkovic med är jag 99% säker på vilket gör att de kommer tvingas spela med Toskic på linjen som inte är något speciellt alls.


H2H
Island - Ryssland
pick Ryssland 2.50@unibet

I Island sker en generationsförändring som kommer störa nationen ett antal år framöver. Till turneringen saknas tre TRE av de stjärnor som varit bäst i laget under hela 2000talet. Peterson, Stefansson och Atlasson saknas i ett lag som inte ens har varit bra på senaste tre åren. Istället för Palmarsson,olafur,atlasson,peterson,Valur och gunnarsson som varit legendariska ihop så kommer startsexan se ut som följande

v6 Valur,v9 Gustaffson(debutant mästerskap) m9 Palmarsson h9 Hallgrimsson(Paris)
h6 Runarsson(Bergischer) m6 gunnarsson.

En punkt på Palmarsson så kommer de här laget ha det väldigt svårt i anfallsspelet.

Ryssland å andra sidan har även ett rätt okänt lag för många men är ett av de lagen som kan vinna mot stornationerna som Frankrike, Danmark och Kroatien. Laget är hämtat från Chekhovskie som spelar i CL och i princip alla spelare samt spel är hämtat därifrån med lite extra krydda i form av Pavel Atman som kommer bli en av världens bästa playmaker även Igropulo från Berlin. På v9 har man ett av turneringens bästa skytte i Sergei Harbok som skjuter som en gud. Enda frågetecknet är kring h6 Kovalev som lett skytteligan i CL enda fram tills dess att han skadade sig.

Om någon hittar bättre odds skriv gärna.
Ja det ser vi ju nu, man kommer få det svårt detta mästerskap..

Förövrigt grymt kul att du tog dig tid att posta lite tankar, uppskattas enormt!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 19:08   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

aa my pleasure, sharps is the shit gällande bettingcommunity inom Swe =)
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 19:51   #10
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Mycket fin vinst av Sverige idag och stort stort plus, härligt!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 20:04   #11
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Riktigt kul att det kom igång en handbollstråd. Finns ju ingen bättre än Handbollsvm. Någon som vet om Tv4 sport kommer sända eller ska man behöva streama?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 22:14   #12
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Så nice pinnens limits på VM uppe på 13k!
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 23:04   #13
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Har efter en pratstund med den store eklund81 kommit fram till ett spel:

Tyskland - Brasilien, 4/5 units på Brasilien +5.0 @ 1.85 på Unibet.

Tyskarna är fortfarande inne i en lång generationsförändring och man har inte alls så bra lag, till exempel spelade vann man visserligen mot Sverige i Växjö med 6 bollar men fick bara lika mot Sveriges b-lag hemma i Berlin för några dagar sedan. Tyskarna kommer i detta mästerskap vara mycket beroende Fuchse Berlins målvakt Heinewetter och resten av försvaret. Man är faktiskt mycket tunna framåt och man kommer få det svårt här.

Brasilien har ett rätt bra lag för att vara Brasilien och man har sina 2 storstjärnor med i Borges & Petrus. Brasilien är ett lag som alltid är med och man brukar inte alls bli överkörda utan man kan t.o.m utmana i sina bästa dagar.

Detta spelet är väl egentligen mer grundat på att tyskarna för tillfället är så fruktansvärt dåliga och jag kan inte se tyskarna vinna med marginal här.

Linan är så gott som borta överallt så snabba på!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 00:32   #14
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Har efter en pratstund med den store eklund81 kommit fram till ett spel:

Tyskland - Brasilien, 4/5 units på Brasilien +5.0 @ 1.85 på Unibet.

Tyskarna är fortfarande inne i en lång generationsförändring och man har inte alls så bra lag, till exempel spelade vann man visserligen mot Sverige i Växjö med 6 bollar men fick bara lika mot Sveriges b-lag hemma i Berlin för några dagar sedan. Tyskarna kommer i detta mästerskap vara mycket beroende Fuchse Berlins målvakt Heinewetter och resten av försvaret. Man är faktiskt mycket tunna framåt och man kommer få det svårt här.

Brasilien har ett rätt bra lag för att vara Brasilien och man har sina 2 storstjärnor med i Borges & Petrus. Brasilien är ett lag som alltid är med och man brukar inte alls bli överkörda utan man kan t.o.m utmana i sina bästa dagar.

Detta spelet är väl egentligen mer grundat på att tyskarna för tillfället är så fruktansvärt dåliga och jag kan inte se tyskarna vinna med marginal här.

Linan är så gott som borta överallt så snabba på!
Det kan har varit Hamburg kom jag på nu men det spelar ingen roll.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 17:43   #15
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Spelstopp 19:15 Sverige - Tjeckien, 4/5 units på Tjeckien -2.5 @ 1.91 på Ladbrokes.

Snabb motivering.

Sverige har ett riktigt pisslag med massa debutanter, till exempel är alla kantspelare debutanter idag. Man ska inte ha en chans mot Tjeckien som enbart har proffsspelare med sig. Jicha inte helt 100% till spel men man ska köra över Sverige oavsett om han är med eller inte.

Bryr mig inte om att Tjeckien startade runt 3.00 då det måste varit årets miss, finns fortfarande fint värde.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 18:29   #16
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

9-2 till Sverige efter 13 minuter. Snart läge att gå in på tjeckerna +3 +4 mål
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 18:40   #17
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Måste ju vara riktigt bra värde på +7,5 till 1.72 på tjeckerna vid ställning 14-6. SPEL!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:01   #18
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kliver in på +5.5 tjeckien till 2.05
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:03   #19
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Kliver in på +5.5 tjeckien till 2.05
Jag med. 7/10 units!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:14   #20
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Bättre tempo på tjeckerna nu, bara tjockisen i mål kan ta några bollar kan det gå vägen
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:18   #21
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

23-20 bara nu efter halva andra halvleken och svensk timeout. Ser bra ut för oss kriga
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:38   #22
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Haha helt jävla otroligt +5,5 lär ju ha stått i 1.005 som högst vid 25-27 på slutet och så slutar skiten 26-32....
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 20:49   #23
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sverige gör en bragdinsats idag, inget man kan ta ifrån dem. Men vad gör Tjeckien? Man har ett 100 gånger bättre lag och den så kallade världens bästa spelare Jicha gör typ 3 mål på 10-12 skott och är allmänt ointresserad. Mycket tråkigt att det blev så här.. Men imorgon börjar VM och det fullkomligt älskar vi!!!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 16:33   #24
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sverige - Österrike, 4/5 units på Över 58.5 @ 1.85 på Bet365.

Kopierar från Twitter:

"Tror denna går 60+. Sverige med ett ungt och fartfyllt lag. Österrike spelar riktigt raggarhandboll och spelade 66 mål mot Norge igår. Appelgren kommer knappast vara likabra idag som han var igår heller, om han nu ens får stå idag."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 16:57   #25
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Ryssland - Island, 3/5 units på Över 59.5 @ 1.87 på Betsafe/Betsson

Kopierar från Twitter:

"Två stycken lag som hellre spelar anfall än försvar, oftast alldeles för stort fokus på anfallet. Island kontrar enormt bra och Ryssland består nästan bara av spelare från Medvedi (Ryssland), ett lag som spelar galet offensivt.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 17:07   #26
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Makedonien - Chile, 3/5 units på Makedonien -12.0 @ 1.91 på Pinnacle.

"Makedonien som alltid helt okej och Lazarov bär hela nationen. Chile är katastrof, bästa spelare Marco Oneto är skadad och missar. Fick stryk av bland annat Brasilien nyss med 17."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 19:51   #27
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Sverige - Österrike, 4/5 units på Över 58.5 @ 1.85 på Bet365.

Kopierar från Twitter:

"Tror denna går 60+. Sverige med ett ungt och fartfyllt lag. Österrike spelar riktigt raggarhandboll och spelade 66 mål mot Norge igår. Appelgren kommer knappast vara likabra idag som han var igår heller, om han nu ens får stå idag."
Sverige 31 - 28 Österrike FT. Skönt med marginaler på rätt sida, tangerar all time high i sheetet nu.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 19:54   #28
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Sverige 31 - 28 Österrike FT. Skönt med marginaler på rätt sida, tangerar all time high i sheetet nu.
Härlig rek, rygg som vanligt.

Tackar
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 19:59   #29
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Förresten, vad vet du om Quatar? Läste de köpt ihop sitt landslag.
Hcp mot Danmark? Slagstyrka Quatar?
Lina 12.5
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 20:03   #30
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Förresten, vad vet du om Quatar? Läste de köpt ihop sitt landslag.
Hcp mot Danmark? Slagstyrka Quatar?
Lina 12.5
Vet att Qatar som du säger köpt ihop ett landslag, 9 spelare om jag inte minns fel från Egypten, Tunisien och Bosnien. Ryktas att Markussen fick ett erbjudande med ett sjusiffrigt belopp..

Hur som helst så ska Qatar inte vara någon höjdare, man slog Österrike med 4 men då hade Österrike B-laget och har sedan torskat mot Schweiz och Holland med ca 10. Som jag och Eklund nämnde lite längre upp så vet man aldrig hur man matchar i dessa matcher, men jag tycker Danmark har en oförskämt bra bredd i år och man ska nog lösa linan. Återkommer om det blir spel!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 20:29   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Qatar är handbollens svar på fotbollens Chelsea, Anzhi, Man Shitty med flera (några av de mest kände exemplen) fast i landslagsform istället.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 20:44   #32
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 9
Standard

Tror Argentina kan ha en fin chans mot montenegro, handicap känns iaf lockande!
rassemus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 21:24   #33
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Qatar är handbollens svar på fotbollens Chelsea, Anzhi, Man Shitty med flera (några av de mest kände exemplen) fast i landslagsform istället.
Japp i landslagsform, det som jag tycker är så jävla bisart här.. Till råga på allt ska man hosta VM 2015
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 21:26   #34
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rassemus Visa inlägg
Tror Argentina kan ha en fin chans mot montenegro, handicap känns iaf lockande!
Får gärna utveckla.

Men visst jag håller med, oddsen är rätt höga och Montenegro har inget kanon gäng. Argentina fick stryk med 7 av Frankrike i genrepet men då var inte alla de bästa med.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-11, 22:22   #35
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Danmark - Qatar, 3/5 units på Danmark -12.0 @ 1.93 på Pinnacle.

Lite tankar finns i någon post upp, kommer kanske lite mer imorgon.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-12, 13:38   #36
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Danmark - Qatar, 3/5 units på Anders Eggert (Danmark) Över 6.5 mål @ 1.85 på Nordicbet.

"Tror det blir mycket kontringar idag. Eggert och Mortenssen delar på V6. Tror Eggert får spela rätt mycket idag och borde lösa denna linan med några kontringar. Har dessutom hysterisk form."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-12, 13:50   #37
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Mest mål för Spanien i turneringen: 5/5 Units på Victor Tomas @ 2.50 på Betsson.

"Tomas gjorde 8 mål igår mot Algeriet och är som vanligt riktigt bra. Spelar för Barcelona tillsammans med den andra H6, Rocas. Rocas gjorde 2 igår och han kommer inte vara självklara valet för Spanien, utan Tomas kommer starta. Tomas kan även ta straffar och är säker. Som sagt, Rocas är närmsta utmanare enligt oddsen och eftersom Tomas är första val så kan jag inte se någon annan göra mer mål än Tomas. Tomas har spelat 98 matcher och gjort 308 mål för Spanien och Rocas har spelat 56 matcher och gjort 79 mål."
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2013-01-12 klockan 13:55.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-12, 14:39   #38
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Danmark - Qatar, 3/5 units på Anders Eggert (Danmark) Över 6.5 mål @ 1.85 på Nordicbet.

"Tror det blir mycket kontringar idag. Eggert och Mortenssen delar på V6. Tror Eggert får spela rätt mycket idag och borde lösa denna linan med några kontringar. Har dessutom hysterisk form."

UB har 2.20 på detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5)
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-12, 20:56   #39
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Danmark - Qatar, 3/5 units på Anders Eggert (Danmark) Över 6.5 mål @ 1.85 på Nordicbet.

"Tror det blir mycket kontringar idag. Eggert och Mortenssen delar på V6. Tror Eggert får spela rätt mycket idag och borde lösa denna linan med några kontringar. Har dessutom hysterisk form."
EGGERT Anders 8mål
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 01:12   #40
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2/5 idag.

Lite snabba tankar kring spelen:

Grymt besviken på Makedonien, Chile gör säkert 10 kontringsmål och man slarvar alldeles för mycket.

Brasilien underpresterar något enormt, tycker inte Tyskland är så bra trots att man vinner med stor marginal.

Ryssland - Island blev en match utan rytm, mycket avblåsningar. Sedan får Ryssland bestämma tempo för mycket = Gåhandboll. Hade dock spelat samma spel alla dagar i veckan.

Danmark såg jag inte men de verkar inte varit några problem? Eggert gjorde 8, spelades sparsamt? Hansen vilades eller? Står 0 på allt i statistiken där.

Kommer posta morgondagens runt 10-11 imorgon, utan motivering men om jag hinner hem efter match så blir det motivering på så mycket jag hinner.

Nya tag imorgon!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 01:18   #41
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Tar några fina redan nu:

Chile - Island, 4/5 units på Över 59.5 @ 1.90 på Bet365.

Qatar - Makedonien, 3/5 units på Makedonien -5.0 @ 1.86 på Bet365.

Blir allt för så länge, kommer som sagt motiveringar imorgon om jag hinner.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 05:17   #42
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Tunisien - Tyskland 1X @Betsson 2.70 1.5/10
Känns inte som att böckerna la märke till hur bra Tunisien spelade mot Frankrike.
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 11:13   #43
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 501
Standard

Överspelet i Chile finns att få till 2.08 på Expekt...i övrigt har oddset i det spelet krupit lite uppåt. Hoppas det inte beror på att några spelare ska vilas.

För er som har Bwin, så finns Tunisen till 2.90 där.
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 12:17   #44
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggar allt men tar +2.5 på Tunisien
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 14:08   #45
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Tunisien - Tyskland, 4/5 units på Tunisien +3.5 @ 1.80 på Pinnacle.

"Tyskland gjorde en bra match igår vilket Tunisien också gjorde, tight."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 14:11   #46
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linusiuz Visa inlägg
Överspelet i Chile finns att få till 2.08 på Expekt...i övrigt har oddset i det spelet krupit lite uppåt. Hoppas det inte beror på att några spelare ska vilas.

För er som har Bwin, så finns Tunisen till 2.90 där.
Kan inte tänka mig att man vilar spelare här, Chile var riktigt bra igår. Att linan går ner fattar jag inte, Chile spelar med fart och korta anfall, kommer passa Island PERFEKT.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 14:13   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg

Anders Eggert top scorer? 1/5 units på YES @ 21.00 på Bet365.
Missade det här spelet... Någon som vet om det finns någonstans nu?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 14:27   #48
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Island - Chile, 4/5 units på A.Palmarsson Över 5.5 mål @ 1.80 på Unibet.

"Palmarsson gjorde 6 mål igår mot Ryssland på 20 (!) skott. Missade många fina lägen och hade lätt kunnat göra 10. Sämre motstånd idag men jag tror inte man roterar överdrivet för det. Chile inget bra försvar, lät Lazarov göra som han ville igår. Hoppas på liknande, tror Palmarsson gör 8-10 mål idag."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 14:30   #49
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Missade det här spelet... Någon som vet om det finns någonstans nu?
Kommer komma upp på Bet365 ikväll när matcherna är slut. Eggert låg runt 5.00 innan matcherna drog igång idag.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:02   #50
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Hittar ej play by play for Island matchen pa officiela sajten, ryggat dig pa overspelet och Palmarsson skulle vara roligt jobba in dessa.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:19   #51
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

29 bollar i paus, ser ju inte helt kört ut iaf . Verkar som Palmarsson står på 0 mål, spelar han ens? :/

Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-13 klockan 15:22.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:29   #52
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
29 bollar i paus, ser ju inte helt kört ut iaf . Verkar som Palmarsson står på 0 mål, spelar han ens? :/
Var ser du det? Blir void om han ej kommer in sa lugnt. Sjukt dock vem har klivit fram dochgjort hela 18 mal i forsta for Island. Var saker Palmarsson gjort minst 3,4 nar sag att de gjort hela 18 mal i forsta.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:40   #53
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Var ser du det? Blir void om han ej kommer in sa lugnt. Sjukt dock vem har klivit fram dochgjort hela 18 mal i forsta for Island. Var saker Palmarsson gjort minst 3,4 nar sag att de gjort hela 18 mal i forsta.
Jag satte på en stream i slutet av första halvlek och när halvleken var slut kom det upp en lista med målskyttar och antal mål och jag såg inte Palmarsson på den listan iaf!. Kan ju ha fel givetvis.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:42   #54
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Några tankar angående Ryssland-Danmark ikväll? TV-match å allt!

Danmark -3.5 till 2.00 @ Ladbrokes känns väldigt lockande!.

Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-13 klockan 15:46.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 15:44   #55
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
Jag satte på en stream i slutet av första halvlek och när halvleken var slut kom det upp en lista med målskyttar och antal mål och jag såg inte Palmarsson på den listan iaf!. Kan ju ha fel givetvis.
Ok da har formodligen Sigurdsson och Olafsson lekstuga medan Palmarsson antingen vilas eller tar mindre skott da han missade 14 skott igar, hoppas pa det forst namnda.

http://handballspain2013.com/en/Comp...02_10150_07853

Senast redigerad av SportsInvesting den 2013-01-13 klockan 16:46.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 16:10   #56
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Så ja! Överspelet satt med minsta möjliga marginal tack vare 2 mål sista minuten av Island . Nu är frågan om Palmarsson spelade någonting överhuvudtaget?¨

EDIT: Liveresultat.se lurade mig bigtime med ett felaktigt slutresultat...

Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-13 klockan 16:33.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 16:42   #57
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

38-21 FT

Palmarsson spelade tydligen ingen aning hur manga han gjorde dock, radd att han vilades sista kvarten.

http://handballspain2013.com/en/Comp...02_10150_07853

Senast redigerad av SportsInvesting den 2013-01-13 klockan 16:47.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 16:45   #58
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

16 1/13/2013 15 : 45 Chile - Iceland 22 : 38 (11 : 18)

http://www.ihf.info/files/Competitio.../pdf/16OMR.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+10)
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 16:50   #59
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Chile 22 - 38 Island FT. Över 59.5 sitter med minsta marginal! Tyvärr gjorde bara Palmarsson 2/3 och spelades sparsamt i 2:a. +-0 blev det och nu fortsätter vi jobba in resten!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 16:52   #60
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jävla strul med resultatet därför jag inte vågat skriva något ännu.. Helt övertygad när slutsignalen gick att det hade blivit 60 men scoreboarden hade glömt lägga in 22 när straffen för Chile gick i mål. Protokollet smak länkade är officiellt, underbart!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 17:19   #61
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Ryssland - Danmark, 3/5 units på Hansen Ö 5.5 mål @ 1.95 på Unibet.

"Dags för storstjärnan att kliva in i turneringen. Spelade inget igår så det lär bli mycket idag när man dessutom möter bra motstånd i Ryssland. 6 mål ska han klara av till fina 1.95."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 17:55   #62
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Tunisien - Tyskland, 4/5 units på Tunisien +3.5 @ 1.80 på Pinnacle.

"Tyskland gjorde en bra match igår vilket Tunisien också gjorde, tight."
Tunisien 25 - 23 Tyskland. Tunisien +3.5 sitter stensäkert! Även mycket bra för "Bästa afrikanska lag" där vi har Tunisien, FINT!!!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 18:19   #63
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Underbara leveranser hela tiden Andreas
Plockat in samtliga spel i portföijen. Riktigt mumma om vi hittar Eggert till höga

Senast redigerad av kriga den 2013-01-13 klockan 18:21.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 18:33   #64
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Herreguuuuud Makedonien... Torskar andra halvlek med 4 bollar...
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 18:34   #65
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Qatar 30 - 34 Makedonien FT. (13-21 i HT). -5.0 sitter inte... Hur fan kan man förlora 2:a halvlek med 4 mot Qatar när man har bästa laget inne? Horlag som sagt.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 19:58   #66
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Ryssland - Danmark, 3/5 units på Hansen Ö 5.5 mål @ 1.95 på Unibet.

"Dags för storstjärnan att kliva in i turneringen. Spelade inget igår så det lär bli mycket idag när man dessutom möter bra motstånd i Ryssland. 6 mål ska han klara av till fina 1.95."
Ett mål i första bara för hansen... Ser tufft ut med punkten. Eggert fortsätter göra mål, fyra i första jag lär ju inte få några vidare odds på att han ska vinna skytteligan om han fortsätter så här
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 20:31   #67
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Över 55 Sydkorea - Slovenien 2/10 1.97@pinnen

Snabbaste lagen i turneringen möts, fin lina därav den relativt höga insatsen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5), wLn (+5)
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 20:40   #68
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Vad bra, då behöver jag inte höra med eklund81 vad han tycker om överspelet där. Tar också:

Sydkorea - Slovenien, 4/5 units på Över 55.0 @ 1.92 på Pinnacle

Motiveringen är den samma som eklund81 nämnde, räcker så.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 20:56   #69
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Hansen stannar på 2 mål och spelet går förlorat. Markussen fick mycket förtroende när Hansen inte fick det att stämma och man kan ju säga att han tog chansen. Nya tag imorgon, bara över i Sydkorea - Slovenien spelat än så länge.

Eggert gjorde 4 och ligger rätt bra till i skytteligan än så länge, Danmark vinner nog gruppen också och kommer få en lätt start i slutspelet.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 21:10   #70
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Apropå ingenting, varför är inte Sverige med i vm?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 21:16   #71
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Apropå ingenting, varför är inte Sverige med i vm?
Torsk mot Montenegro (!) i kvalet. 2-3 månader senare fick man stryk i en OS-final mot Frankrike med 2 om jag minns rätt.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 21:17   #72
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Vad bra, då behöver jag inte höra med eklund81 vad han tycker om överspelet där. Tar också:

Sydkorea - Slovenien, 4/5 units på Över 55.0 @ 1.92 på Pinnacle

Motiveringen är den samma som eklund81 nämnde, räcker så.
Tar ö54,5 1.80 LB
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 00:43   #73
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Saudi Arabien - Polen, 3/5 units på Polen -11.0 @ 1.83 på Bet365.

Tror helt enkelt på kross av Polen, vinst med 15.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 01:16   #74
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Hansen ser riktigt formlös ut. Hämmad av skadan?
Måste vara intressant gå emot hansen med hög mållina mot blåbär. Känns inte som dom kommer spela honom i onödan. Blir väl diskat i priset gissar jag, men man vet ju aldrig. Även intressant mot bättre lag då taktiken verkar vara att försöka punkta bort honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eklund81 (+10)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-14 klockan 01:18.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 11:23   #75
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Hansen ser riktigt formlös ut. Hämmad av skadan?
Måste vara intressant gå emot hansen med hög mållina mot blåbär. Känns inte som dom kommer spela honom i onödan. Blir väl diskat i priset gissar jag, men man vet ju aldrig. Även intressant mot bättre lag då taktiken verkar vara att försöka punkta bort honom.
Får faktiskt hålla med här. Sen känns det som att han hellre passar än skjuter vilket man såg flera gånger idag. Riktig miss att ta Hansen som Top Scorer.. Hoppet ligger till Eggert som är stekhet.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 13:23   #76
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Egypten - Spanien, 3/5 units på Spanien -9.5 @ 1.85 på Nordicbet.

"En av världens bästa målvakter i Sterbik kommer förmodligen starta, spelade inget i premiären mot Algeriet. Egypten torskade mot Ungern med 9 i premiären, tror Spanien bjuder landet på målfest."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 13:37   #77
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sydkorea - Slovenien, 3/5 units på Jure Dolenec Över 4.5 mål @ 1.95 på Unibet.

"Gjorde 6 mot Saudi. Blir fartfylld match med många mål. Viktig match mot Sydkorea också, lär få mycket speltid och kommer få ta ett visst ansvar."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 13:43   #78
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Saudi Arabien - Polen 2/10 Saudi+11.5 1.84 @pinnen

Galet fin lina mot ett lag utan bredd och kanter.
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 16:13   #79
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tack för överspelet i syd-slo
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 16:20   #80
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sydkorea 27 - 34 Slovenien FT. Över 55.0 sitter klart. Tyvärr orkar Dolanec bara med 3 mål efter en bedrövlig första halvlek. Plus ca 1u.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 16:25   #81
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Dagens sista spel blir:

Vitryssland - Serbien, 3/5 units på Siarhei Rutenka Över 7.5 mål @ 1.85 på Ladbrokes.

"Rutenka tar allt ansvar i Vitryssland, gjorde 9 mot Polen igår samtidigt som hela Vitryssland gjorde 22. Tror Vitryssland kan utmana idag och då är det p.g.a Rutenka."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 18:03   #82
 
Serbens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 692
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Dagens sista spel blir:

Vitryssland - Serbien, 3/5 units på Siarhei Rutenka Över 7.5 mål @ 1.85 på Ladbrokes.

"Rutenka tar allt ansvar i Vitryssland, gjorde 9 mot Polen igår samtidigt som hela Vitryssland gjorde 22. Tror Vitryssland kan utmana idag och då är det p.g.a Rutenka."
Bra spelat!
Rutenka ligger just nu på 10 mål, resultat i matchen just nu är 28-19 till Serbien.
Serben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 18:05   #83
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Klockrent
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 18:41   #84
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Rutenka gör 11 mål trots att han vilas sista kvarten. Över 7.5 sitter!!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 19:46   #85
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Egypten 24 - 29 Spanien FT. (11-16) HT. Spanien lyckats inte öka på ledningen i 2:a.. Polen kvar, vinst där och fint plus för dagen.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 02:27   #86
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Polen satt och det blev fint plus idag.

Morgondagens än så länge:

Tunisien - Montenegro, 3/5 units på Tunisien -3.0 @ 1.87 på Betsafe/Betsson.

Makedonien - Island, 3/5 units på Över 56.0 @ 1.92 på Pinnacle.

Danmark - Chile, 3/5 units på Chile +15.5 @ 1.93 på Pinnacle.

Slovenien - Polen, 4/5 units på Över 53.0 @ 1.86 på Bet365.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+10)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 03:17   #87
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Allvarligt, AndreasB1897. Kan du inte skapa dig ett sheet här på Sharps istället? Enklare att följa dina spel och dessutom när man ska slänga in de i sitt eget sheet så har man allt ordnat via ett eller två knapptryck.

Snälla?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 10:55   #88
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Qatar - Ryssland, 3/5 units på Qatar +9.5 @ 1.80 på Bet365.

"Att Ryssland ska slå Qatar med 10 känns sådär, man kommer rotera mycket och jag tycker inte man har den bredden. Dessutom har Qatar varit rätt så bra stundtals. Tror Ryssland vinner med 5-7."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 10:57   #89
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Allvarligt, AndreasB1897. Kan du inte skapa dig ett sheet här på Sharps istället? Enklare att följa dina spel och dessutom när man ska slänga in de i sitt eget sheet så har man allt ordnat via ett eller två knapptryck.

Snälla?
Allvarligt Perfa. Hur jobbigt är det att klicka in på mitt spreadsheet och kolla vilka spel som är lagda? Orkar inte sitta och dubbelbokföra och om det ska vara fair ska jag in med alla VM-spel i samma sheet. Kommer inte fortsätta på Sharps-sheetet efter VM ändå.

Så nej, ta dig i kragen och skaffa lite ork.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andy90 (+1), pittaluga (+5), performance (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 14:46   #90
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Unibet oppnade Palmarsson 5.5 1.85-1.85

Forst sankte de under 5.5 till 1.72,sedan till 1.65 och nu nere i 1.57. Maste kommit in mkt spel pa under. Vet att du har koll pa honom Andreas sa det skulle vara roligt hora din asikt har da du e redan insatt i matchen. Vet du tror pa mal glad match sa det kanns ej bra spela under pa Palmarsson och vi vet att Island har manga skador i form av Arnor Atlason, Alexander Petterson, Ingimundar Ingimundarsson and Olafur Stefansson. Da maste Palmarsson och Sigurdsson stiga fram , men aven pa Sigurdsson sanks oddsen pa under spelet.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 14:48   #91
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Vad tror ni om Kroatien - Ungern?
Är inte Kroatien det bättre laget? Kroatien har -1.5 @ 2.00 på bet365 t.ex.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 14:50   #92
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Sverige helt klara! det fatta alla! bara laxa!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 16:20   #93
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Qatar - Ryssland, 3/5 units på Qatar +9.5 @ 1.80 på Bet365.

"Att Ryssland ska slå Qatar med 10 känns sådär, man kommer rotera mycket och jag tycker inte man har den bredden. Dessutom har Qatar varit rätt så bra stundtals. Tror Ryssland vinner med 5-7."

22-29! 7 bollars vinst för ryssarna precis som du sa! snyggt! . Bra start på handbollsdagen
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 16:40   #94
 
Serbens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 692
Standard

Tunisien - Montenegro, 3/5 units på Tunisien -3.0 @ 1.87 på Betsafe/Betsson.

Synd att det inte gick in.. Domaren förstör spelet genom att ta utvisning på någon tunisier när det är 5min kvar och de leder med 3...
Serben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 01:52   #95
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Ledsen för sent svar boys men inte varit närvarande idag. Resultatet blev dessutom 1-4 ser jag nu, duktigt tilt på Danmark - Chile.. Kommer skriva utförligare imorgon runt 12 om hur långtidsspelen ligger till, hur dagens lir gick och även om morgondagens. Hoppas ni har förståelse!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 02:03   #96
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Brasilien - Tunisien, 3/5 units på Under 52.0 @ 1.88 på Pinnacle.

Tyskland - Montenegro, 3/5 units på Tyskland -3.5 @ 1.83 på Bet365.

Motivering kommer imorgon!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 12:52   #97
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

En liten summering.

20 spel har spelats och tyvärr är det ett riktigt dåligt resultat, -15.74u. Varför det har blivit så här vet jag inte, mer påläst än någonsin men det verkar inte spela någon roll.

Hur ser långtidsspelen ut?

Danmark - Spanien, 5/5 units på Danmark H2H @ 2.30 på Bet365.

Tycker detta spelet ser bra ut. Danmark har 6 poäng och har kvar att möta Island och Makedonien. Är till 99% säker på att man tar fullpott där och får med störa sannolikhet då möta Brasilien eller Argentina, ska inte vara några problem där heller.

Spanien har också 6 poäng. Man har dock mött de 3 sämsta lagen i gruppen, Australien, Algeriet och Egypten. Man har kvar och möta Ungern och Kroatien, absolut inga lätta matcher. Har vi tur så förlorar Spanien mot något av dessa lagen och får då i åttondelen möta Serbien, Slovenien eller Polen.

Mikkel Hansen Top Scorer? 3/5 units på YES @ 6.50 på Bet365.

Nog detta enda spelet jag absolut inte är nöjd med. Hansen har gjort typ 2 mål och vilats 2/3 matcher. Jag trodde man skulle rotera så som spela en halvlek var men inte stå över hela matcher. Verkar dessutom som Hansen inte är fullt kvitt sin skada, vilket jag läste innan VM att han skulle vara. Bara och glömma detta spelet.

Anders Eggert top scorer? 1/5 units på YES @ 21.00 på Bet365.

Detta är ett spel som ser betydligt bättre ut. Eggert har gjort 22 mål på 3 matcher och ligger 3:a i skytteligan. Framför sig har han Cupic (Kroatien) på 23 mål och 1:a ligger Rutenka från Vitryssland med hela 30 mål. Jag skulle säga att Cupic är klart största hotet till detta spelet. Vitryssland kommer inte gå längre än till åttondelen och då är skytteligan körd för Rutenka. Cupic har varit het och likt Eggert tar han också straffarna och jag tror detta spelet kommer avgöras på hur långt respektive lag går.

Polen - Ryssland, 3/5 units på Polen H2H @ 1.80 på Bet365.

Detta spelet ser ut som en 50/50 för tillfället. Jävligt synd att Polen tappade mot Slovenien igår, hade det blivit vinst där hade utgångsläget varit mycket bra. Polen ligger 3:a med 4p, 2p efter Slovenien och Serbien. Man kan fortfarande vinna gruppen men då behövs det vinst i de 2 sista matcherna mot Serbien och Sydkorea, absolut ingen omöjlighet. Lyckas man med detta får man möta Egypten/Algeriet i en åttondel.

Ryssland har spelat bra och ligger också på en 3:e plats med 4p, 2p efter ledande Danmark. En mycket viktig match spelas idag mot Makedonien, skulle Makedonien skrälla till så kommer Ryssland förmodligen på 4:e plats och kommer då åka ut mot Frankrike i en åttondel. Kommer man 3:a så blir det nog Tunisien eller Tyskland i en åttondel, alltså nästan en 50/50 match.

Tunisien bästa afrikanska lag? 3/5 units på YES @ 2.87 på Bet365.

Detta spelet ser mycket bra ut också. Jag tror Tunisien kommer 2:a i sin grupp då man redan mött Frankrike, något Tyskland inte gjort. Jallouz som är klar för Kiel har spelat riktigt bra och bär verkligen Tunisien framåt. Om man kommer 2:a får man möta Island, Ryssland eller Makedonien och där kan allt hända.

Algeriet och Egypten ligger på 4:e och 5:e plats med 1 varsin poäng som man tog när man spelade oavgjort mellan varandra. Dessa placeringarna kommer man behålla och 1 lag kommer gå vidare och får då möta Serbien, Slovenien eller Polen och där åker man till 100% ut.

Så som jag sa innan detta spelet, det är nästan garanti på att det blir minst push här då 1 lag går vidare av Algeriet och Egypten samtidigt som Tunisien går vidare. Skillnaden är bara att Tunisien mycket väl kan slå ut sin motståndare i en eventuell åttondel, något Egypten och Algeriet inte kommer klara.

Dagens lir:

Brasilien - Tunisien, 3/5 units på Under 52.0 @ 1.88 på Pinnacle.

2 målsnåla lag och det lär nog bli tight här, jag tror Tunisien drar det längsta strået i en målsnål match. Båda lagen har lirat under denna linan innan och nu när båda lagen inte spelar en särskilt snabb handboll så ska denna under.

Tyskland - Montenegro, 3/5 units på Tyskland -3.5 @ 1.83 på Bet365.

Återigen måstematch för Montenegro, precis som igår men då blev det förlust mot Tunisien med 2 bollar. Tyskland har varit lite bättre än vad jag trodde och jag tror man spikar igen kistan nu. Även viktig match för Tyskland som vill behålla sin 2:a plats. Tycker det är rätt stor skillnad mellan dessa 2 lag.

Hoppas det inte blev alldeles för grötigt, oerhört tråkigt resultat som sagt men det finns gott om tid att vända det. Nu kör vi!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), Sonny (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 13:06   #98
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2 spel till blir det, dock 2 spelarprestationer och faktiskt från samma match.

Island - Danmark, 3/5 units på Eggert Över 6.5 mål @ 1.95 på Unibet.

Eggert tar som sagt straffarna och snittar 7-8 mål per match. Detta kommer också bli en riktigt målrik match, uppemot 60 mål och eftersom Island enligt mig är svagast på kanterna i försvaret så tror jag Eggert får många fina lägen. Tycker 7.5 lina är rättvist här.

Island - Danmark, 3/5 units på G V Sigurdsson Över 6.5 mål @ 1.90 på Unibet.

Sigurdsson snittar också 7-8 mål per match och tar också straffarna, man kontrar mycket och Sigurdsson brukar kontra in en 2-3 mål, lägg till straffar + spelmål så blir det en den. Tycker 7.5 lina är rättvist här.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 13:18   #99
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Makedonien - Ryssland, 3/5 units på Makedonien +3.5 @ 1.79 på Pinnacle.

Tänkte ta denna innan men missade droppet, stigit upp igen och då hugger jag. Borde bli jämnt här, inte så stor skillnad.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 14:19   #100
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Hur har vm gått andreas?
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 14:35   #101
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Hur har vm gått andreas?
Kolla någon post upp.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 15:21   #102
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Kolla någon post upp.
Aa såg där, försök spela endast 1-2 spel per dag så ska du se att de går bättre kompis
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 17:14   #103
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Aa såg där, försök spela endast 1-2 spel per dag så ska du se att de går bättre kompis
Om man finner värde i 5-6 då? Plockar man de 1-2 med högst EV+ då och struntar i de resterande?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 18:07   #104
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1736

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Om man finner värde i 5-6 då? Plockar man de 1-2 med högst EV+ då och struntar i de resterande?

Säkert delade åsikter här men enligt mig ja. Kör på de man hittar värde i samt har en edge i. Många spelar utan edge där de flesta faller..
eklund81 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 19:56   #105
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

3/3 än så länge! Dålig koll på hur många mål Eggert/Sigurdsson gjort, men blir fint plus idag hur som helst!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 20:42   #106
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

hur många mål gjorde eggert och sigrudson nån som vet
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 20:45   #107
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
hur många mål gjorde eggert och sigrudson nån som vet
7 på eggert enligt perlskog
Gervais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 20:45   #108
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Eggert gjorde 7 och Sigurdsson 5. Sigurdsson missade sin 3:e straff och fick därefter inte lägga någon mer, kan vara så lite som skiljer mellan vinst och förlust.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 20:48   #109
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

4-1 idag och +7.35u! Postar morgondagensspel under kvällen då jag inte är hemma imorgon.

EDIT: Grymt viktigt med Eggerts 7 mål, skytteligan ser riktigt bra ut nu @ 21.00 ggr degen. Om jag inte minns fel så är han dessutom 15/15 på straffar, minst sagt imponerande!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+25)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2013-01-16 klockan 20:49.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 21:28   #110
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Säkert delade åsikter här men enligt mig ja. Kör på de man hittar värde i samt har en edge i. Många spelar utan edge där de flesta faller..

Vad foredrar du ROI pa 115% och 500 spel om aret eller ROI 110% och 5000 spel om aret?
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 21:32   #111
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

http://sv.wikipedia.org/wiki/Retorisk_fr%C3%A5ga
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 21:48   #112
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Morgondagens:

Slovenien - Vitryssland, 3/5 units på Över 53.5 @ 1.85 på Bet365.

Ungern - Spanien, 3/5 units på Över 52.0 @ 1.97 på Pinnacle.

Polen - Serbien, 3/5 units på Över 48.5 @ 1.93 på Pinnacle.

Blir inga speciella motiveringar här, om jag hinner kommer de imorgon. Då hoppas vi på en bra dag till och jag ser gärna att Polen vinner imorgon, hade varit guld för H2H mot Ryssland.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 21:51   #113
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Håll igång Eggert!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 22:00   #114
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

På tal om Eggert så ligger han på 3.50 att vinna skytteligan nu på Bet365. Totalt 29 mål på 4 matcher, 6 mål mer än främsta hotet Cupic som har 23 mål. Men Cupic lirar imorgon mot Egypten och kan där ta i kapp. Det som vi kan tjäna på här är att Kroatien har än så länge valt att spela Cupic i 1H bara, så en dålig halvlek utan massa straffar så kan det vara fin ledning på Eggert imorgon. När vi ändå pratar om detta så är ju Hansens roll guld, han skjuter knappt ingenting (Förutom idag) utan han agerar nästan enbart playmaker, vilket gynnar Eggert o co.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 22:10   #115
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Jag bokar allt ni vill på Rutenka till 5ggr
Hur kan han ge så lite? Dom åker ju direkt i 8an
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 16:26   #116
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Såååå tiltande att Slovenien-Vitryssland slutar på 53 mål... någon som såg matchen?
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 17:01   #117
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
Såååå tiltande att Slovenien-Vitryssland slutar på 53 mål... någon som såg matchen?
Låååååånga anfall sista 5-6 minuterna.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 20:25   #118
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Trevligt med monsterfittning i 2/2 spel idag.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 20:51   #119
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Trevligt med monsterfittning i 2/2 spel idag.
Helt sjukt nära monsterfittning i det tredje spelet också... 47 mål med 5 minuter kvar, Polen sätter det 49:e målet med 2 sekunder kvar!
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 20:53   #120
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Man ska alltså behöva gnälla för att få lite flyt, tack Polen!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 20:55   #121
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
Helt sjukt nära monsterfittning i det tredje spelet också... 47 mål med 5 minuter kvar, Polen sätter det 49:e målet med 2 sekunder kvar!
Hade ju bara fattats det..
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 22:04   #122
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Morgondagens:

Argentina - Tunisien, 3/5 units på Tunisien -1.0 @ 1.85 på Bet365.

Håller Tunisien som det bättre laget och man ska vinna detta och på så sätt få ett bra utgångsläge.

Island - Qatar, 3/5 units på Qatar +8.5 @ 1.81 på Pinnacle.

Visst vinner Island, men någon utklassning tvivlar jag på. Qatar har stått upp bra ett par gånger redan.

Danmark - Makedonien, 3/5 units på Över 58.0 @ 1.92 på Pinnacle.

Danmark vunnit gruppen, lär lufta, ingen Landin förmodligen. Makedonien måste helst fram och ta poäng, raggarhandboll.

Morgondagens bästa: Montenegro - Brasilien, 4/5 units på Brasilien -1.5 @ 1.83 på Pinnacle.

Montenegro bara skitplaceringar att spela för, Brasilien bra chans att komma 3:a. Full fart för Brasilien mot ett omotiverat Montenegro. Omotiverade balkanlag = Torsk. Dessutom är nog Brasilien bättre i grunden.

EDIT: Lägger till: Montenegro - Brasilien, 2/5 units på Brasilien -4.5 @ 2.97 på Bet365. Stor risk för utskåpning enligt mig.

Det blir allt för imorgon. Kanske någon spelarprestation på de senare matcherna. Summering av hur långtidsspelen ligger till kommer imorgon också.

Ha de!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+3)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2013-01-17 klockan 22:08.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 22:20   #123
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Nån som kan länka skytteligalänk?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 05:49   #124
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

http://www.ihf.info/files/competitio.../TOPSCORER.pdf
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 10:47   #125
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Morgondagens:

Morgondagens bästa: Montenegro - Brasilien, 4/5 units på Brasilien -1.5 @ 1.83 på Pinnacle.
håller helt med dig, Montenegro har förlorat samtliga matcher och spelar jättedåligt i allt från försvar, anfall och målvakten.

Man har inget att spela för och Brasilien, som gjort det rätt bra här (vann mot Tunisien och Argentina) går vidare om man vinner.


Jag kör ett maxspel på den fina lina AH -2.0 hos pinnen @ 2.02
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+2)

Senast redigerad av fireas den 2013-01-18 klockan 10:49.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 16:37   #126
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Argentina 18 - 22 Tunisien FT. Skönt att starta med en vinst. Grymt viktigt för spelet "bästa afrikanska lag" också, nu kör vi vidare!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+3)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 16:39   #127
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Hur kommer det sig att du la spelet på Bet365 till 1,85 när Marathon erbjöd samma lina till 1.91? Fint spel i övrigt men det var irriterande att tunisierna skulle dra på sig så många utvisningar.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 16:44   #128
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Hur kommer det sig att du la spelet på Bet365 till 1,85 när Marathon erbjöd samma lina till 1.91? Fint spel i övrigt men det var irriterande att tunisierna skulle dra på sig så många utvisningar.
Anser inte att det är fair att reka på sådana pajasbolag då majoriteten av alla spelare redan är limmade. Jag är väl medveten om att Bet365 inte är världens bästa men 100x bättre än Marathon.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), fireas (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 17:04   #129
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Dagens enda spelprestation: Danmark - Makedonien, 3/5 units på Dejan Manaskov (Makedonien) Över 4.5 mål @ 2.10 på Nordicbet.

"Manaskov har blivit en av mina favoritspelare under detta mästerskap, en duktig skarp kantspelare. Killen är bara 20 år (född 1992) och spelar till vardags i Metalurg Skopje. Han har gjort 20 mål på 4 matcher i detta mästerskap, alltså ett snitt på 5 per match. Tycker linan är minst 1 boll för låg här. Danmark kommer rotera kraftigt, förmodligen inte Landin i målet. Manaskov gör 6-7 mål idag!"
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 18:36   #130
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Island 39 - 29 Qatar FT. Qatar +8.5 ryker. Var inte mycket som skiljde mellan vinst och förlust här..
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 18:39   #131
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Island 39 - 29 Qatar FT. Qatar +8.5 ryker. Var inte mycket som skiljde mellan vinst och förlust här..
Tycker Qatar verkligen SLARVADE ordentligt när de hade chansen att kliva närmare i målprotokollet. De tog tidiga avslut från vinklar som inte fanns och kändes lite väl desperata.

Med det vill jag säga att jag tycker de borde klarat av att täcka +8.5.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 18:59   #132
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tycker Qatar verkligen SLARVADE ordentligt när de hade chansen att kliva närmare i målprotokollet. De tog tidiga avslut från vinklar som inte fanns och kändes lite väl desperata.

Med det vill jag säga att jag tycker de borde klarat av att täcka +8.5.
Håller med till 110%. Mycket orutin i det gänget.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:03   #133
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Såg någon Karaboués utkast med 10 sek kvar mellan Frankrike - Tyskland? Sämsta jag sett.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:06   #134
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

HÖR UPP! Spelstopp 20:15. 4/5 units på Danmark - Makedonien, Danmark -4.0 @ 1.83 på Expekt. Motivering kommer!! Ändrade förutsättningar.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:08   #135
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Eftersom GER slog FRA så vinner GER gruppen = Makedonien vill inte vinna mot Danmark för då får man möta FRA i åttondel. Makedonien har garanterat koll på detta. Danmark -4.0 är ett mycket bra spel!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:10   #136
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Påverkar detta Brasiliens match och deras läge för att ta sig vidare?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:12   #137
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Danmark - Makedonien, 3/5 units på Danmark -2.0 i halvtid @ 1.83 på Bet365!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:13   #138
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Tycker alla spelar Brasilien idag. Tror jag går in hårt på Montenegro faktiskt för det slutar ALLTID med fiasko för laget som alla spelar på
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:15   #139
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tycker alla spelar Brasilien idag. Tror jag går in hårt på Montenegro faktiskt för det slutar ALLTID med fiasko för laget som alla spelar på
Köper ditt argument i 9/10 fall. Men tycker inte detta brukar stämma i mästerskap. Varför ska Montenegro göra något idag? De är ju redan ute och förmodligen jävligt besvikna. Pratade med Zoran innan mästerskapet och målet var att ta sig till åttondel, nu ligger man sist på 0 poäng..
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:17   #140
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Köper ditt argument i 9/10 fall. Men tycker inte detta brukar stämma i mästerskap. Varför ska Montenegro göra något idag? De är ju redan ute och förmodligen jävligt besvikna. Pratade med Zoran innan mästerskapet och målet var att ta sig till åttondel, nu ligger man sist på 0 poäng..
Någon slags heder eller har inte folk i montenegro det? på samma sätt som att lag som ligger under inte slutar spela trots tiomålsunderläge med 5 minuter kvar
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:17   #141
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Påverkar detta Brasiliens match och deras läge för att ta sig vidare?
Nope, ingenting.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:19   #142
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Någon slags heder eller har inte folk i montenegro det? på samma sätt som att lag som ligger under inte slutar spela trots tiomålsunderläge med 5 minuter kvar
Hedern går inte att rädda imo, spela om placeringarna 17-20 eller 21-24, vad spelar det för roll?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:29   #143
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Egentligen har väl inte heller Danmark något att spela för? Dem lär ju ge alla speltid mm.
Samt Montenegro vill väl som alltid knäppa en guldfavorit!?''

Svårt att spekulera.. jag tror det blir en jämn match till slut..

Edit:

Danmark lär väl dock sagt innan att man vill vinna varje match.. men roterar man hela laget, så kan det vara svårt ändå

Senast redigerad av O12 den 2013-01-18 klockan 19:30.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:35   #144
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Egentligen har väl inte heller Danmark något att spela för? Dem lär ju ge alla speltid mm.
Samt Montenegro vill väl som alltid knäppa en guldfavorit!?''

Svårt att spekulera.. jag tror det blir en jämn match till slut..

Edit:

Danmark lär väl dock sagt innan att man vill vinna varje match.. men roterar man hela laget, så kan det vara svårt ändå
Danmark har inget att spela för korrekt. Självklart kommer man rotera på mycket folk, men nu är både Hansen och Landin inne bland annat och när man väl är på banan så vill man nog vinna, till skillnad mot Makedonien. När blev Brasilien en guldfavorit?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:35   #145
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Snyggt neongrönt pannband på Hansen idag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5)
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:36   #146
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Egentligen har väl inte heller Danmark något att spela för? Dem lär ju ge alla speltid mm.
Samt Montenegro vill väl som alltid knäppa en guldfavorit!?''

Svårt att spekulera.. jag tror det blir en jämn match till slut..

Edit:

Danmark lär väl dock sagt innan att man vill vinna varje match.. men roterar man hela laget, så kan det vara svårt ändå
Då man nästan aldrig hör någon säga att man inte vill vinna varje match ska man inte lägga allt för stor vikt på just den biten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:41   #147
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Danmarks missar..............
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:51   #148
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Danmark har inget att spela för korrekt. Självklart kommer man rotera på mycket folk, men nu är både Hansen och Landin inne bland annat och när man väl är på banan så vill man nog vinna, till skillnad mot Makedonien. När blev Brasilien en guldfavorit?
Tänkte mer på Danmark som guldfavorit
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:43   #149
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Det är ju för fan helt sanslöst, hur många gånger har jag åkt på 1 boll under detta mästerskap? Varför ska ni slarva Danmark?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:11   #150
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Brasilien vinner med 1 boll, sitter på -1.5. Sa ju det...
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:12   #151
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tycker alla spelar Brasilien idag. Tror jag går in hårt på Montenegro faktiskt för det slutar ALLTID med fiasko för laget som alla spelar på
Fan vad orolig jag var på slutet när Brasilien gick från 18-20 till 22-20 men kvällen slutar med
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:14   #152
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fan 26-25 av montenegro med 4-sek kvar. -1.5 SPRICKER SURT
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 21:34   #153
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

You win some, you loose som. Fick två tunga bets förlorade. Bara att fortsätta.

Grattis BC!
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 22:23   #154
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Så nu har jag ruskat av mig all tiltkänsla. Morgondagens kort postas här, motiveringar uteblir och jag avråder alla att rygga p.g.a rövform.

Polen - Sydkorea, 3/5 units på Polen -6.0 @ 1.86 på Pinnacle.

Spanien - Kroatien, 3/5 units på Under 51.0 @ 1.86 på Bet365.

Om jag orkar blir det en summering imorgon, känns onödigt att skriva något idag då mycket avgörs imorgon.

EDIT: Ungern - Algeriet, 3/5 units på Algeriet +6.0 @ 1.84 på Pinnacle.
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2013-01-18 klockan 23:19.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 09:35   #155
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Spanien - Kroatien, -1 till 1.72, känns inte det rätt ok? Spanien med hallen i ryggen?

Bara en tanke/fråga, rygga nu inte och satsa hus och hem, jag vet egentligen inte vad jag pratar om... :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 09:55   #156
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Spanien - Kroatien, -1 till 1.72, känns inte det rätt ok? Spanien med hallen i ryggen?

Bara en tanke/fråga, rygga nu inte och satsa hus och hem, jag vet egentligen inte vad jag pratar om... :-)
Förmodligen vill inget av lagen vinna då man hamnar på "fel" sida. Så ser inget värde där tyvärr.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 09:57   #157
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Förmodligen vill inget av lagen vinna då man hamnar på "fel" sida. Så ser inget värde där tyvärr.
Aha, visste väl att det var något jag inte begrep, tack. :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 22:39   #158
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Så nu har jag ruskat av mig all tiltkänsla. Morgondagens kort postas här, motiveringar uteblir och jag avråder alla att rygga p.g.a rövform.

Polen - Sydkorea, 3/5 units på Polen -6.0 @ 1.86 på Pinnacle.

Spanien - Kroatien, 3/5 units på Under 51.0 @ 1.86 på Bet365.

Om jag orkar blir det en summering imorgon, känns onödigt att skriva något idag då mycket avgörs imorgon.

EDIT: Ungern - Algeriet, 3/5 units på Algeriet +6.0 @ 1.84 på Pinnacle.
Tror det eller ej men 2-1 idag, åter på plus.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 22:51   #159
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Morgondagens:

Brasilien - Ryssland, 3/5 units på Under 54.0 @ 1.90 på Bet365.

"Brasilien spelar en väldigt slö och trög handboll, Ryssland gillar att falla in i motståndarens tempo, tror inte på highscoring."

Danmark - Tunisien, 4/5 units på Över 54.0 @ 1.81 på Pinnacle.

"Danmark spelar var och varannan match över 60 bollar, Tunisien har beviast att man kan hänga med i det tempot. Räknar med en 56+ mål här."

Island - Frankrike, 4/5 units på Frankrike -4.0 @ 1.98 på Pinnacle.

"Vad är detta för lina? Island är fan inte bra. Frankrike gjorde plattmatch mot Tyskland, lär inte göra om det. Man är 6-8 bollar bättre."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+10)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 18:17   #160
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Morgondagens:

Brasilien - Ryssland, 3/5 units på Under 54.0 @ 1.90 på Bet365.

"Brasilien spelar en väldigt slö och trög handboll, Ryssland gillar att falla in i motståndarens tempo, tror inte på highscoring."

Danmark - Tunisien, 4/5 units på Över 54.0 @ 1.81 på Pinnacle.

"Danmark spelar var och varannan match över 60 bollar, Tunisien har beviast att man kan hänga med i det tempot. Räknar med en 56+ mål här."

Island - Frankrike, 4/5 units på Frankrike -4.0 @ 1.98 på Pinnacle.

"Vad är detta för lina? Island är fan inte bra. Frankrike gjorde plattmatch mot Tyskland, lär inte göra om det. Man är 6-8 bollar bättre."
Brasilien 26 - 27 Ryssland FT. Under 54.0 sitter! Nu jobbar vi in de 2 sista så går vi 3/3 idag!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 18:39   #161
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Måste fortsätta med Grande Eggert: 3/5 units på Eggert Över 6.5 mål @ 1.85 på Ladbrokes.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 18:42   #162
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2 spelarprestationer till i Island - Frankrike. 4/5 units på L.Abalo Ö 3.5 mål @ 1.80 på Unibet & 3/5 units på G V Sigurdsson Ö 5.5 mål @ 1.80 på UB.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wedinovic (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 19:38   #163
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Någon som kollar Frankrike? Tror ni de klarar -4 FT?
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 19:56   #164
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Läget för prestationsspelen i Halvtid:

Luc Abalo 1 mål
G V Sigurdsson 2 mål
Anders Eggert 5 mål

Frågan är hur mycket Eggert kommer spela i andra med tanke på att Danskarna redan är 5 bollar upp?

Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-20 klockan 19:57.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 20:00   #165
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
Läget för prestationsspelen i Halvtid:

Luc Abalo 1 mål
G V Sigurdsson 2 mål
Anders Eggert 5 mål

Frågan är hur mycket Eggert kommer spela i andra med tanke på att Danskarna redan är 5 bollar upp?
Eggert lägger med allra största sannolikhet straffarna oavsett om han spelar eller inte, är 19/19 där om jag inte minns fel
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 20:45   #166
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Tyvärr två mål kort på alla tre spelare :(. Eggert spelade ingenting i andra halvlek och tog inga straffar heller :/. Sigurdsson sköt 4/10 och Abalo 2/4.

Senast redigerad av Wedinovic den 2013-01-20 klockan 20:47.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 20:56   #167
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Orkar inte kommentera spelen..

Kommer faktiskt göra så att jag viker ner mig nu, kommer inte posta något mer här då det gått som det gått. Vill ni mot all förmodan följa vidare så hittar ni mig på twitter.

Ciao
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 11:56   #168
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Hej på er!

Dags för mitt första tips/rek här på sharps.

Vi snackar handbolls-vm och åttondelsfinalen mellan Polen-Ungern.


Bolagen har gjort Ungern till favoriter i denna kampen, vilket enligt mig är helt fel!

Polen slutade 2:a i sin grupp där Slovenien vann. Och Ungern slutade 3:a i sin grupp bakom Kroatien och Spanien.

Jag tycker Polen har visat klart mera än Ungern i VM , där Ungern var helt chanslösa mot Kroatien (21-30) och mot Spanien orka dom hänga med i en halvlek innan siffrorna rann iväg till 22-28.

Att man har vinster mot Egypten,Austrailien och Algeriet är inget som ger Polen skrämselhicka direkt!

Jag har sett Polen´s samtliga matcher, och tycker man har ett mycket bra lag gentemot Ungern.
I nederlaget mot Slovenien 24-25, så var det små marginaler som avgjorde och matchen kunde slutat hur som helst.
Man visade dock "skalle" och tog skalpen mot Serbien efter vinst 25-24.

Polen har en av VM´s bästa målvakter i Szmal som kan avgöra matcherna på egen hand då han är rena väggen ibland!


Sen har man ett starkt lag på alla positioner, med starkt skytte på v9 med spelare som Bielecki och Jurecki. En mycket duktig m9 och sen bröderna Lijewski på höger9.


Ungern då?

Ja man lever väldigt väldigt mycket på 2 spelare, och detta i mitt9:an Császár
som blev klar för PSG nyligen, och sen har man storstjärnan László Nagy på höger 9.
I övrigt tycker jag det är tunt av spelare som visar något i värde.

Polen har en riktigt bra chans här, och jag kliver in utan att tveka!

Jag anser att 2,40 i odds på seger för Polen hos bet365 är riktigt bra i en match som skall vara helt jämna odds eller rent av fördel Polen i odds.
Det är möjligt man kan hitta något högre odds hos andra bolag, och då är det bara att hugga in!

Klockan 21.30 är det avkast ikväll.

För er som vill följa den via livestream har ni här en länk: sportlemon.tv

//
Skubb14
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 15:32   #169
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med och rygg!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 21:59   #170
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Polen och Belarus 2 lag helt utan karaktar, pinsamt!
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 18:05   #171
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

"Tillbaka på svagt plus efter att Eggert vann skytteligan @ 21x degen. Har varit mycket anonym under slutspelet, anledningen har egentligen varit att jag varit så jävla iskall under hela mästerskapet. Ska ta mig en funderare några dagar och se hur det blir nu när det drar igång igen, återkommer i den frågan!

http://www.spreadsheet.se/andreasb1897
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 18:07   #172
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

"Victor Tomas blev dessutom Spaniens bästa målskytt @ 2.50, maxspel där som också gör att det är plus."
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 19:04   #173
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Tror att jag fick Tunisien som bästa afrikanska lag rättat som vinst... fick aldrig läge att kliva in på eggert men väldigt imponerande!
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 19:08   #174
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
"Tillbaka på svagt plus efter att Eggert vann skytteligan @ 21x degen. Har varit mycket anonym under slutspelet, anledningen har egentligen varit att jag varit så jävla iskall under hela mästerskapet. Ska ta mig en funderare några dagar och se hur det blir nu när det drar igång igen, återkommer i den frågan!

http://www.spreadsheet.se/andreasb1897
Även om du kroknade lite efter alla fototorskar så får man ju ändå passa på att tacka för den fina handbollsinfo du ständigt levererar.
Och spelmässsigt vart det ju bra tillslut. När eggert leverar till låga 2an, ja då blir det en sån här
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-27, 19:58   #175
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Tror att jag fick Tunisien som bästa afrikanska lag rättat som vinst... fick aldrig läge att kliva in på eggert men väldigt imponerande!
Jävligt sant! Tunisien satt också fint, kom 11:a i turneringen medan Egypten kom på 16:e och Algeriet på 17:e!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td