![]() |
Citat:
Men det låter ju troligare med tanke på hur pottigt det gått hittills. http://www.picgifs.com/graphics/s/sn...ils-754020.gif |
Har ett maxspel, Jan Björklund sitter kvar som Folkpartiets partiledare 1 januari 2015.
Finns på Unibet till 1,75, han har bekräftat att han sitter kvar samt att han har partiets stöd. Bara HUGGA! Björklund ger 1,80 @ betsson EDIT. |
Citat:
|
"En enhällg partistyrelse beslutade i dag att Jan Björklund sitter kvar som partiledare för Folkpartiet. Nu ska han kämpa för att få alliansen återvald 2018." - Aftonbladet.
|
Citat:
|
Maxade båda sidorna, vilket inte var mycket med limmade konton, hoppas ni får spela mer :)
|
Citat:
Helt klart blir det först den 20/9 :) |
Björklund sänkt till 1,60 nu vilket måste anses som stort värde fortfarande, Betsson har kvar 1,80.
|
Citat:
|
Citat:
Verkar ju som att dom räknar det roligaste (hur roligt det nu kommer bli) först. |
Citat:
Titta i kolumnen område så ser du på gråskalan vilka valkretsar som är nästan klara och vilka som knappt är påbörjade. Ju vitare det är i kolumnen desto mer är räknat och inskickat till valmyndigheten. |
Citat:
edit: på betsson menar jag. |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Sänkt till 1.70 och man får bara in småpengar tyvärr. |
Citat:
|
provade att slänga in en liten större peng till 1.6 på unibet. de tog några kronor och sänkte till 1.40
|
Citat:
12,51 men det kommer mer. Vill ha tillbaka den där sista tiondelen som så mystiskt försvann på sluttampen. |
Citat:
|
Citat:
Sen var det väl inte exakt 12,90 heller. |
Sen är väl inte den där tiondelen så viktig för mig personligen. Tänker mest på Aftonbladet som gått ut med #87 när det hade räckt med betydligt mer smickrande #86,9.
|
Jag räknade på de 12,93 som vi fick på valnatten. Kanske räcker med att nå upp till 12,95 för att det ska skrivas som 13% istället? I så fall bli det betydligt enklare:claps:
|
Citat:
Just nu väljer man inte bara att påpeka att 87% inte har röstat på dem. Man ser det ibland från ett annat sätt också, nämligen att SD i stort sett bara har fått missnöjesröster. Att inse att det faktiskt finns folk som tycker att invandringspolitiken varit usel är visst inget alternativ. |
Man kan likna invandringen med att spela trav. Bättre att satsa på kvalite`än kvantitet. Reinfeldt har kryssat i alla nummer på kupongen men glömt att betala och att sätta ut U-hästar och då går det aldrig att vinna.
|
Citat:
Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon? https://c2.staticflickr.com/8/7034/6...2a4c0dce_m.jpg |
Postar den här lite överallt så ingen missar den. http://www.youtube.com/watch?v=wUkpeQNyZUg
Vid 1:33 där är det från Möllevången? |
Nu är Västra Skåne räknat. 19,68 och 12,95 totalt. :evilgrin39:
|
Citat:
Officiella siffrorna är klara sen länge: (Fi) 87% (S) 87% (V) 87% (MP) 87% (C) 87% (fp) 87% (kd) 87% (m) 87% Och lilla SD stannar på 13% trots stark tillströmning från främst lågutbildade och socialt utslagna moderatväljare. |
Att jämföra sverige med Nordkorea var väl att ta i några ton. Men intressant video helt klart.
|
Citat:
|
Hela valdebatten har gått ut på att svartmåla Sd. Nu efter valet ska alla deras väljare svartmålas. Luktar segregering tycker jag. Snart är vi som zigenare.
Tycker ändå det är allvarligare att 87% inte kan + och - . |
Citat:
Inte lika kul att sätta en yxa i ryggen på Annie Lööf som att drämma en slägga i bakskallen på Åkesson. |
Citat:
|
Citat:
Att hjälpa en stackare i Sverige anses humant, vilket är korrekt. Att välja att inte hjälpa den stackaren för att istället använda pengarna till att hjälpa hundra stackare i Afrika, det anses inhumant, vilket är inkorrekt. |
|
Citat:
Bidrar med en film där en vänsterpartist sätter SD på plats som plåster på såren. http://www.youtube.com/watch?v=HB51cipr5mw |
Ja nu börjar de riktigt kommunstiska Stalintakterna att lysa igenom. Underbart. Vi segregerar och hoppar på 13% av våra egna istället när det är så politiskt inkorrekt och rasistiskt att säga nej till de som kommer utifrån.
|
|