![]() |
Citat:
:lol: åh jag vill se fortsättningen efter ''öh eh ah'' KlasÅke i ett nötskal!! Spelar ingen roll vilka benämningar han och hans donna har framför sina namn, de är och kommer alltid vara smaklösa lödder. |
Citat:
Som jag trodde eller visste, fega jävlar. Två mot en :popcorn: |
Ja jävlar vad jag kommer ge mig in i politiken nu under detta år.
I framtiden kommer ni kunna rösta på Flickepojken eller motrösta. Vilket som så skall jag göra allt för att komma in i maktens korridorer på alla håll och kanter :evilgrin39: |
:sad44:. Gör inte det. Vill inte se dig ledsen och besviken.
|
Citat:
Vänstern fick ca 160 mandat i riksdagen, vilket är långt under de 175 som krävs för majoritet. Hur kan Löfvén vara så korkad - och ni som här segerrusigt tar er ton - att S tror sig kunna regera. Ni har inte fått folkets mandat att regera. Men när Flickepojken ställer upp som presidentkandidat får vi en tankeställare. Vad ger Unibet för odds på Flickepojken? |
Snart 69 % räknat och SD har 13,33. Kanske var några bongar som "råkade" hamna i fel hög när ambitiösa valarbetare ville "hjälpa" till lite på söndagen. :innocent:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till och jag är säker på att du lär höja nivån avsevärt inom MP. |
Ja SD är väldigt extrema. Nästan brutalt extrema. Vill föra ungefär samma invandrarpolitik som våra rasistiska grannländer. Fyfan vad hemska de är och alla som röstat på de heter Jonte eller Conny,har tribaltatueringar eller sleaves. Går omkring i trädskor,vargtröja,snusar och åker gammal 240. Självklart är alla snickare eller Industriabetare och bor på landet. Jajamen så är det ju verkligen...
|
Citat:
Vargtröja fick jag googla men som jag misstänkte kom inget i garderoben i närheten. |
Jag tänkte på det. Eftersom det här året praktiskt gjort mig religiös, så funderar jag på ett nunneparti med psykadelisk twist, och miljöfrågor då såklart. Sen vill jag ha en liten attribut och då får det nog bli min katt. Hon kommer, hängandes på min arm i alla debatter förvilla motståndaren. Där har ni det vinnande paketet.
|
PMS-partiet? Du kan nog vinna endel röster från F!.
|
Citat:
Men min personliga åsikt är att de, och Åkesson inte har i politiken att göra. I mina ögon är de/han en ulv i fårakläder. Men det får stå för mig. Men visst, är man inte nöjd med det utbud som finns då skapar man en ny gren, om än väldigt nischad. |
Äh ingen ide att pajkasta och spinna vidare i detta. Alla tycker olika, svårare är det inte.
Lycka till med spelet hörni! |
Det samma. Jag skiter i denna tråd nu.
Sluter fred med en Turkisk pingla https://www.youtube.com/watch?v=RE-t29VzpAA Ingen som förstog detta heller. Gränsen drar vi där. 3% tillhör Europa. |
Citat:
Så länge SD kan balansera upp asyl och invandringspolitiken (läs: stoppa massinvandringen) så är det bra eller tom nödvändigt att de finns. När de andra partierna består av hycklare, lögnare, kommunister, ekonomiska analfabeter och dårar i största allmänhet kan man inte uppröras över att också några halv-rassar får vara med o leka, om det innebär en kraftig förbättring i det stora hela. |
Någon som vet ungefär hur det ligger till i opinionsundersökningar hurvida Skottland röstas igenom som självständigt imorgon eller ej?
|
Citat:
Finns en liveblog här: http://www.independent.co.uk/news/uk...o-9738657.html |
Citat:
För den som spelar: Det blir som förut med över 50 %. |
Vad menar du det blir som förut med över 50%? Att det röstas Yes ger 4,50 @ ladbrokes ej värt ett skott?
|
Citat:
|
Björklund ger 1,55 på Betsson än, 1,20 UB. Snälla döda ner denna ännu mer så slipper jag se oddset och gräma mig att jag inte får in mer deg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ok står över, trodde det var jämnare.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Blir nog som det var i Sverige förr Citat:
|
http://www.expressen.se/nyheter/val2...mar-efter-lan/
Vi spelare skulle i princip kunna göra precis samma sak. Vi bildar ett parti som exempel "Hästsportens vänner". Lånar en summa till partiet för kunna marknadsföra oss. Därefter skulle det räcka med 290-310.000st röster för att komma in i riksdagen vid nästa val. Och jävlar vilket fett partistöd vid skulle få från Staten under fyra år. Bästa spelet någonsin med all inclusive. |
Det är vad SD i princip har gjort nu. Fast de kommer nog får nära 400miljoner under sina fyra år i riksdagen. Säkert ännu mer från kommun/landsting. Som att vinna drömvinsten på lotto i fyra år i rad.
|
Så i slutändan är det politiken eller pengarna som styr landet?
|
Flickepojken och Robust
Get a room! :cheers: |
Citat:
Så mycket liv och kiv för 1,20 alltså. :) |
Nu är 90% räknat och SD ligger på 13,21. Lär bli svårt att komma ner på 12.9 då. :innocent:
|
Nu har jag fixat så betsson betalat ut valspelen som är avgjorda.
|
Citat:
Måste creda Moderaterna lite med, som trots Expressens stenhårda granskning utav alla partier lyckades hålla lite gott hemligt tills efter valet http://www.expressen.se/nyheter/val2...riksdagsman-1/ Citat:
|