Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-17, 07:30   #3976
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Dags att börja fundera ut en ram inför kvällen.

Slutspelsmatcherna känns väl som ganska tighta och målsnåla historier. Kanske till o med våga oss på någon "hård" reducering som till exempel: minst en oavgjord eller minst ett lag nollar...

LHC:0,1,2,3,4
Växjö:0,1,2,3,4

Luleå:1,2,3
Färjestad:0,1,2

Kings:1,3,4,5
Rangers:0,1,2,3
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 08:58   #3977
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Ja, det är min känsla också att det blir målsnåla matcher. igår blev det ju en del mål, men samtidigt skellefteå lite för bra för hv och att både hv och djurgården kom direkt från åttondelsfinaler. idag har ju alla lagen vilat några dagar.

jag tycker ditt förslag ser rätt bra ut. lhc - växjö tycker jag är lurigast av shl-matcherna. kanske få med någon 5a där?

luleå- fbk känns som det kan bli ett tråkigare resultat. 3-1, 2-2...känns viktigt att lassinati står i luleå här för att hålla nere siffrorna. har inte hittat något om det ännu.

västkust mot östkust i nhl, möts inte så ofta. rätt målrika matcher inbördes.
Rangers på en liten västkustturné. kommer från en bra match igår mot anaheim. 2-1 vinst, bra defensiv. rangers har svajat lite innan men ryckte upp sig igår. raanta stod, men kan nog bli lundqvist mot quick i mål inatt. Kings har ju grym form. har gjort mycket mål, men jag litar inte helt på dem. ska väl ändå ses som favoriter. känns som det kan bli rätt tajt match det här. kanske smyga in en 0a på kings? få med en 4a på rangers? roliga på strecken iaf just nu.

om jag skulle dra till med ett förslag just nu skulle det nog bli så här: (tyvärr lite hål i staketen)

0,2,3,4,5
0,1,2,4

1,2,3
1,2

0,1,2,4,5
0,1,3,4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1), pittaluga (+5), V75fahlle (+2)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 17:53   #3978
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Gillar schteks förslag så kör på det dock med ett extra tecken och några villkor

Linköping:0,2,3,4,5
Växjö:0,1,2,4

Luleå:1,2,3
Färjestad:1,2,4

LA Kings:0,1,2,4,5
NY Rangers:0,1,3,4

-mellan 3 och 10 hemmamål!
-mellan 2 och 9 bortamål!
-minst 7 mål totalt i omgången!
-ett lag vinner med minst 2 måls marginal!
-bortaseger får ske med max 3 måls marginal!

Nu kommer det extrapengar på Bomben hela helgen, så se till att va på tårna o ha pengar inne!

Kom igen, nu kör vi!!!!

http://liverattning.se/bomben/2016-0...pottsbombbolag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+2)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 17:59   #3979
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Jäklar vad dem fläskar på med extrapengar då, innan löning också. Vi får hoppas den sitter idag då!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+2)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 07:55   #3980
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Nya tag till kvällen! Någon som känner sig manad att lämna in? Jag har fullt upp idag...

MV och AS behöver fylla på bolagskontot.

Matcherna till kvällen är:

Djurgården-Frölunda
HV71-Skellefteå
Södertälje-Västervik

Extrapengar: 500 000:-

Det är hög tid att limma in en vinst nu!
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 11:18   #3981
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Jag kan lämna in (blir matematiskt isf), men om någon annan kan får de gärna lämna in...
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 12:18   #3982
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Bra schtek! Kör du tycker jag

AS saknar insättning.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 12:23   #3983
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Bra schtek! Kör du tycker jag

AS saknar insättning.
Fixat
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 13:30   #3984
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Någon som har några idéer? :P
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 13:38   #3985
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Någon som har några idéer? :P
Tror på målsnålt i HV-SAIK, borde bli en reaktion från HV:s sida efter första matchen. Måste sätta defensiven främst.
Djurgården-Frölunda känns öppet, DIF väldigt bra hemma såklart och måste nog vinna den här matchen. Risk att energin börjar rinna ut annars efter många matcher på få dagar.
Södertälje skulle med en seger skapa ett rejält glapp ner till Västervik, men har noll kunskap om lagen och inga tankar om streck. Min känsla är att Södertälje är starkast av lagen för tillfället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+1)
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 13:48   #3986
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Tror på målsnålt i HV-SAIK, borde bli en reaktion från HV:s sida efter första matchen. Måste sätta defensiven främst.
Djurgården-Frölunda känns öppet, DIF väldigt bra hemma såklart och måste nog vinna den här matchen. Risk att energin börjar rinna ut annars efter många matcher på få dagar.
Södertälje skulle med en seger skapa ett rejält glapp ner till Västervik, men har noll kunskap om lagen och inga tankar om streck. Min känsla är att Södertälje är starkast av lagen för tillfället.
Jag var på plats och såg Frölunda - DIF senast och spelmässigt så såg Djurgården väldigt starka ut så länge man höll sig från egen zon och så har det varit genom hela säsongen. Jag tror ändå att man fick med sig en ganska bra känsla från matchen efter att stundtals ha spelat ut FHC totalt även om såklart förlusten känns tung.

Väg inte in mina tankar alldeles för mycket dock då mitt hjärta är gult,rött och blått, men jag tror att vi får se en riktigt jämn historia där målvakterna kommer bli oerhört viktiga åt båda håll. Än så länge dåligt med information om vilka som startar men får jag gissa så ser vi Tellqvist ställas mot Johansson även idag.

Sallinen förmodat tillbaka för DIF hela matchen efter att ha kommit in och spelat i 3e senast.

Tror på en hyfsat målrik tillställning men ändock jämn, skulle jag tippa ett resultat så är det någonstans 2-3,3-3,3-2 kanske (tråkiga tecken jag vet...)

Edit: Bör tilläggas att DIF och FHC har mötts 4 gånger under ordinarie säsong i år. Endast hemmasegrar, och 9-9 i målskillnad.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+1)

Senast redigerad av Emanresu den 2016-03-18 klockan 13:49.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 14:03   #3987
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

Jag är också inne på dif hemma, svåra är väl om det blir målsnålt eller inte denna gång.

Ser Skellefteå som favoriter men Hv hemma och kan bättre än senast. Kanske här det blir lite mål..

Sista matchen, har jag ingen koll. Södertälje fördel hemma men Västervik verkar inte helt kassa heller. Jämn match.

Lite lurigt på förhand o hitta låg%arna men ska försöka få med några

Undviker nog hål i staketet idag!
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 14:53   #3988
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Om möjlighet finns så är mitt råd att invänta vem som står i målet för Djurgården. Står Armalis så är det bra värde på 0,1 på Frölunda då Armalis kan stå på huvudet och rädda allt i sina bästa stunder, det har han visat tidigare och han har ofta varit som bäst när laget varit ganska utspelade. Står Tellqvist är det mer mellanmjölk och Frölunda gör minst 3 mål tror jag.

Armalis stod båda hemmamötena i grundserien mot Frölunda och släppte totalt in 3 mål på 60 skott.

Tellqvist stod båda bortamötena i grundserien mot Frölunda och släppte totalt in 6 mål på 50 skott.


Svårt att blunda för Skellefteås överkörning senast och även om HV bör vara mer skärpta idag så känns det ändå som att moralen i HV är ungefär lika klen som den i Örebro. Gör Skellefteå två snabba mål så kan det typ bli 6-1 igen. Jag tror det är större chans att Skellefteå vinner med minst 4 mål än att HV grejar minst X.


Sista matchen är det värt att notera att Västervik (35 pts) vann allettan före Södertälje (30 pts) och Västervik vann 6-0 när lagen möttes för ca 1 månad sen. Södertälje vann dock hemmamötet med 4-2 i början av året. Känns som det är relativt vanligt att något av lagen gör 6-8 mål i Södertäljes matcher, sedan man förlorade med 6-0 mot Västervik så har något av lagen gjort minst 6 mål i 7 av 14 matcher för Södertälje. Känns som bra värde på hög score här och det är större chans att det blir 6-5 än 1-0. Dock svårt då man inte har någon större koll på lagen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
schtek (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 15:28   #3989
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Om möjlighet finns så är mitt råd att invänta vem som står i målet för Djurgården. Står Armalis så är det bra värde på 0,1 på Frölunda då Armalis kan stå på huvudet och rädda allt i sina bästa stunder, det har han visat tidigare och han har ofta varit som bäst när laget varit ganska utspelade. Står Tellqvist är det mer mellanmjölk och Frölunda gör minst 3 mål tror jag.

Armalis stod båda hemmamötena i grundserien mot Frölunda och släppte totalt in 3 mål på 60 skott.

Tellqvist stod båda bortamötena i grundserien mot Frölunda och släppte totalt in 6 mål på 50 skott.

Det svåra med Armalis är att om han inte står på huvudet så är totalt ras inte heller långt borta.. Senaste matchrn Armalis stod var ingen skön syn, puckar som gled mellan plock och benskydd, handledsskott direkt efter tekning som hittade in
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 16:46   #3990
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Det svåra med Armalis är att om han inte står på huvudet så är totalt ras inte heller långt borta.. Senaste matchrn Armalis stod var ingen skön syn, puckar som gled mellan plock och benskydd, handledsskott direkt efter tekning som hittade in
Nja, jag håller med om att hans senaste match inte var något vidare men att enbart på grund av den säga att ett ras inte är långt borta är lite väl hårt. Armalis har ju varit stabilare än Tellqvist hela säsongen och senaste matchen kan ha varit Armalis sämsta denna säsongen. Det var säkert en hel del slutspelsnerver med i bilden då också. I det här läget så har väl Dif bara allt att vinna mot Frölunda så det borde inte vara samma nerver, det är iaf inte det i mitt Djurgårdshjärta. Tycker Tellqvist släppt någon lätt puck i varje match han stått i slutspelet också så.

Men sure, vi kan väl köra 0,1,5,6 på Frölunda om Armalis står och 2,3,4 om Tellqvist står.

Nu tror jag ändå att Tellqvist kommer stå ikväll så diskussionen blir säkerligen helt onödig.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td