Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-07, 13:51   #271
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Har även jag gjort en polisanmälan. Men ska jag vara ärlig så tror jag knappast att något kommer hända... men man kan väl hoppas.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 20:09   #272
 
kallesnopps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 9
Standard

Hade jag bott i Helsingborg hade jag gjort ett hembesök
__________________
Victoria Concordia Crescit
kallesnopp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 20:13   #273
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg

Och Lemasive
Lite kul är att jag gick på det Gymnasiet
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 15:21   #274
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 24
Standard

nu verkar han stängt ner sidan
andy10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 15:25   #275
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andy10 Visa inlägg
nu verkar han stängt ner sidan
Hmm. spännande, kommer inte heller in.
Inga nya nyhetsbrev eller liknande från mr.Gladh?
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:16   #276
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

G&B har nyheter, men varför på engelska?
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 18:50   #277
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

If there are any investors interested you are welcome to contact us.

info @ golfandbet.com


Kanske
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 19:17   #278
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pawweshark Visa inlägg
If there are any investors interested you are welcome to contact us.

info @ golfandbet.com


Kanske
Ingen som kan utge sig för att vara en välbärgad investerare?
Man kanske skulle lyckas luska fram hur mycket mr.Gladh behöver? Eller så ser han ytterligare ett tillfälle att blåsa någon på pengar.
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 19:18   #279
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

DET HÄR DÖK UPP NU!!!!!!!!!!!

Bästa Golf and Bet medlemmar
Vi är Be-a-bookie Limited (Irland) www.be-a-bookie.com

Vi är kontrakterade av Golf and Bet Limited för att sköta backoffice, fixtures, start-tider, odds och oddsändringar m m för nämnda bolag. Detta har vi gjort fram till dagens datum, trots de icke reglerade sista fakturorna.
Eftersom vi naturligtvis inte kan fortsätta att arbeta gratis stänger vi nu denna sajt. Golf and Bet Ltd söker alltjämt finna investerare, och om de gör det kan vi tänka oss att öppna upp sajten igen.
Vi vill dock poängtera att vi aldrig haft att göra med penninghanteringen i bolaget, samt att alla depositioner är gjorda i Golf and bet’s bankkonton, vilka vi inte haft insyn i.
Om Ni som kunder är intresserade av att ta över sajten (inte bolaget), och spela hos Er själva och dela vinsterna Er emellan, kan detta säkerligen arrangeras. Om någon av Er vill försöka sig på att bli en bookie så hjälper vi gärna till.
Ni kan naturligtvis ändra namn och utseende – vi sköter fortsättningsvis gärna alla funktioner för Er mot en rimlig ersättning.
Vi beklagar situationen men finner det nödvändigt att (åtminstone tillfälligt) stänga ner.
Ni kan kontakta Golf and Bet via email [email protected]
MvH
Be-a-Bookie Ltd [email protected]
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:11   #280
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?

Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå.

Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:19   #281
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?

Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå.

Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte.

Ja det är han
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:21   #282
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Ja men hur seriöst verkar detta koncept be a bookie vara då? Deras sida ser ju inte särskilt seriös ut den heller i mina ögon.

Vem fan driver ett bolag på affiliate nivå då?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:24   #283
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?

Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå.

Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte.
Han är uthängd för länge sen
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:31   #284
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag lider med er alla som gjort insättningar, och inte fått ut något. Hoppas det löser sig.
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:44   #285
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?

Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå.

Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte.
Stefan Glad är uthängd för länge sen, med personnummer, adress och mobilnummer. Någon som vill ha hans fulla kontaktuppgifter finns detta att hämta hos mig, då jag gjort en polisanmälan.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td