Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-22, 12:57   #241
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nyhetsbrev | Golf and Bet‏
Från: Golf And Bet ([email protected])
Skickat: den 22 mars 2010 13:53:37

Citat:
Nyhetsbrev Golf and Bet

Vi tänkte med detta nyhetsbrev informera lite om situationen som uppkommit hos oss. Varför vi tagit en time-out beror främst på en stor sak och det stavas BONUS. Vi erbjöd marknadens högsta bonus och blev helt överrumplade av den responsen detta medförde. Den var helt enkelt för bra och kostade för mycket pengar att genomföra och detta var ett faktum som uppstod när de investerare som sagt JA till att hjälpa till plötsligt drog sig ur. Nu var bollen i rullning och vi beslutade att ta time-out och under tiden leta vidare efter nya investerare. Det har vi gjort hela tiden och vi har kommit en bit på vägen utan att säga att det är klart, men det ser gynnsamt ut. Vi har hela tiden försökt att hålla en profil där ni kunder ska känna att vi bryr oss och kommer att se till så att alla som har medel på sina konton kommer att få dom. Vi kommer att bli starkare, stabilare och framförallt har vi lärt oss ett och annat av detta och hoppas och tror att ni kunder kommer att ge oss fortsatt förtroende så fort vi reparerat skadan. Så vår förhoppning är att vi kommer att vara igång inom ett par veckor igen så håll ut och låt oss visa att vi menar allvar.

VD
Stefan Gladh
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 13:12   #242
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Tja, låter verkiligen iskallt,
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 13:28   #243
 
Burns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 984
Standard

Om de nu mot förmodan får igång verksamheten igen lär de behöva ta en ny timeout inom några timmar då 95% av kunderna bums ska ta ut alla sina innehav...
Burn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 13:44   #244
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Precis, först har de en bunt kunder som redan nu väntar på sin uttagning. Sedan kommer alla som itet omsatt OS-bonusen ännu.
Men får jag mina pengar blir jag glad, fast räknar inte med dem.
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 13:50   #245
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Burn Visa inlägg
Om de nu mot förmodan får igång verksamheten igen lär de behöva ta en ny timeout inom några timmar då 95% av kunderna bums ska ta ut alla sina innehav...
De som har kvar omsättningskrav på bonus står nog sist i utbetalningskön.
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 20:25   #246
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

Ett nyhetsbrev utan nyheter, ganska väntat.

Överrumplade? De fortsatte att erbjuda bonusar för att finansiera de uttag som de första spelarna gjorde. Knappast överrumplade, däremot chanstagande bluffmakare.

Jag tror inte ett skit på några "investerare". De som har fått ut pengar har fått sina av de som senare satt in. Skulle vara kul att få namn på någon av dessa "investerare". Men de "vill" väl förmodligen vara "anonyma".
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 15:34   #247
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Tjena, nåt nytt om G&B, sant el.osant
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 17:40   #248
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Kan ju klippa in det jag posta i går, på annat håll. Mest för att slippa stirra in i nedanstående fler gånger.

Hej Wagner,
Det visar sig att du inte har skrivit något på sidan än! Varför inte göra ditt första inlägg idag och bli en del av Sharps.se på en gång!


Citat:
Men snälla ni, ge upp någon gång. Inse att stålarna är väck och gå vidare i livet.

Bolaget har ingen spellicens. Jag skriver det igen. Golfandbet har ingen spellicens.

Vem tror ni är villiga att skjuta in pengar i ett bolag utan licens att bedriva verksamhet? Som har löneskulder, enligt Garpe, och som har en lång kö med kunder som bara väntar på att få tömma sitt konto för att aldrig mer sätta sin fot där igen.

Det kommer bara att kännas som att förlora pengarna en gång till genom att bygga upp osannolika förhoppningar. Sätt punkt här och nu för eran egen skull.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 18:02   #249
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Kan ju klippa in det jag posta i går, på annat håll. Mest för att slippa stirra in i nedanstående fler gånger.

Hej Wagner,
Det visar sig att du inte har skrivit något på sidan än! Varför inte göra ditt första inlägg idag och bli en del av Sharps.se på en gång!

Wagner!!!!

Har Tipszonen och Spelombudsmannen lagt ner???

pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-23, 22:00   #250
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pawweshark Visa inlägg
Wagner!!!!

Har Tipszonen och Spelombudsmannen lagt ner???

Den var bra
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 08:59   #251
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Inga news?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 10:23   #252
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Mitt förslag är att alla ringer stefan och frågar vad han håller på med. Säg att ni är en större grupp med innestående medel och ni överväger att göra en polisanmälan.

Sen går vi ihop här alla som drabbats.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 11:43   #253
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
ni överväger att göra en polisanmälan.

Sen går vi ihop här alla som drabbats.

Jag har redan gjort polisanmälan.
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 12:18   #254
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Mitt förslag är att alla ringer stefan och frågar vad han håller på med. Säg att ni är en större grupp med innestående medel och ni överväger att göra en polisanmälan.

Sen går vi ihop här alla som drabbats.
Kan vi inte säga att vi är en större grupp med innestående medel och om vi inte får pröjs inom kort så säljer vi skulden till någon elak indrivare?. Borde väl få fart på honom
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 14:04   #255
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Tror det bästa ni kan göra är att polisanmäla vilket vissa redan verkar ha gjort.
Att börja hota är nog ingen vidare bra idé, även om det kan vara lockande.

Även om det ser mörkt ut håller jag tummarna att det löser sig och att alla får sina pengar
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td