Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-18, 15:33   #226
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 36
Standard

De har uppdaterat sin hemsida nu., tagit bort texten om allt de försöker göra och så.
supergustaf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 01:04   #227
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

ang nyhetsbrevet


Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Har varit i kontakt med GnB och dess VD stefan glad. Det skall komma ett "nyhetsbrev" på måndag med information om läget.

Den som vill veta mer om vad han sagt kan pm:a mig. Har hela samtalet inspelat.

Vad är oddset för att det blir det sista nyhetsbrevet?

Vad är oddset för att det inte innehåller några lögner?

Kan man kontakta GnB och få förslag på odds på dessa marknader?
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 09:40   #228
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dam-Sex Visa inlägg
Vad är oddset för att det blir det sista nyhetsbrevet?

Vad är oddset för att det inte innehåller några lögner?

Kan man kontakta GnB och få förslag på odds på dessa marknader?

Hehe den va fin
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 16:30   #229
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Tjena , nåt nytt ang. G&B?Nya ägare, kan inte personalen ta över? Mina 2 polare har
har pengar där. Tar vad som helst,
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 17:37   #230
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46 Visa inlägg
Tjena , nåt nytt ang. G&B?Nya ägare, kan inte personalen ta över? Mina 2 polare har
har pengar där. Tar vad som helst,
Kommer nyhetsbrev på måndag enligt de inlägg som har skrivits. Har en känsla över att det är något positivt. Tror inte de skickar ut ett massmail där de berättar att de har tänkt ta alla våra pengar precis.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 17:46   #231
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

nya ägare


Citat:
Ursprungligen postat av sodomyandlust Visa inlägg
Kommer nyhetsbrev på måndag enligt de inlägg som har skrivits. Har en känsla över att det är något positivt. Tror inte de skickar ut ett massmail där de berättar att de har tänkt ta alla våra pengar precis.
hoppas, annars kan väl 10-15 största kreditorerna ta över. Kul med lite udda bolag, inte bara de stora
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 18:25   #232
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dam-Sex Visa inlägg
Vad är oddset för att det blir det sista nyhetsbrevet?

Vad är oddset för att det inte innehåller några lögner?

Kan man kontakta GnB och få förslag på odds på dessa marknader?
Händer nåt på måndag??
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 18:10   #233
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46 Visa inlägg
hoppas, annars kan väl 10-15 största kreditorerna ta över. Kul med lite udda bolag, inte bara de stora
Tja, nu har 11 pers med pengar på G&B gått ihop, för att göra nåt, återkommer när jag
vet mer!!
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 18:17   #234
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Kul om det vore sant, men ändå finns det väl egentligen bara 2 scenarier?

a) De tillåter uttag direkt. Alla tar ut sina pengar. Slut på pengar igen?
b) De tillåter inte uttag direkt, hoppas att spelarna börjar förlora pengar och sätter igång karusellen med att skapa fejk-pengar genom bonusen?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 21:05   #235
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Imponerande att de lyckats få in 11 personer som är villiga att investera, Stefan måste vara en hejare på att övertala folk. Själv hade jag inte ens vågat röra den hemsidan med tång om jag hade haft pengar att investera. Men kanske de har något nytt på gång, kanske en ny domän och ny hemsida och gör ett försök att "tvätta" sitt namn. För de har ju inget vidare bra rykte och de kommer säkerligen ha svårt att ragga upp nya kunder utan smaskiga bonusar.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 22:02   #236
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sodomyandlust Visa inlägg
Imponerande att de lyckats få in 11 personer som är villiga att investera, Stefan måste vara en hejare på att övertala folk. Själv hade jag inte ens vågat röra den hemsidan med tång om jag hade haft pengar att investera. Men kanske de har något nytt på gång, kanske en ny domän och ny hemsida och gör ett försök att "tvätta" sitt namn. För de har ju inget vidare bra rykte och de kommer säkerligen ha svårt att ragga upp nya kunder utan smaskiga bonusar.
Det lät väl som att 11 spelare med innestående skulder tagit över bolaget? Inte 11 nya fristående investerare
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 22:18   #237
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Det lät väl som att 11 spelare med innestående skulder tagit över bolaget? Inte 11 nya fristående investerare
Ja nu när jag läser inlägget igen ser jag att jag troligen missuppfattade det han skrev. Skyller på trötthet
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 10:28   #238
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget nyhetsbrev ännu :/
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 11:04   #239
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Inget nyhetsbrev ännu :/
På livebettingen står det 1,01 nu
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 12:54   #240
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nyhetsbrev Golf and Bet
Vi tänkte med detta nyhetsbrev informera lite om situationen som uppkommit hos oss. Varför vi tagit en time-out beror främst på en stor sak och det stavas BONUS. Vi erbjöd marknadens högsta bonus och blev helt överrumplade av den responsen detta medförde. Den var helt enkelt för bra och kostade för mycket pengar att genomföra och detta var ett faktum som uppstod när de investerare som sagt JA till att hjälpa till plötsligt drog sig ur. Nu var bollen i rullning och vi beslutade att ta time-out och under tiden leta vidare efter nya investerare. Det har vi gjort hela tiden och vi har kommit en bit på vägen utan att säga att det är klart, men det ser gynnsamt ut. Vi har hela tiden försökt att hålla en profil där ni kunder ska känna att vi bryr oss och kommer att se till så att alla som har medel på sina konton kommer att få dom. Vi kommer att bli starkare, stabilare och framförallt har vi lärt oss ett och annat av detta och hoppas och tror att ni kunder kommer att ge oss fortsatt förtroende så fort vi reparerat skadan. Så vår förhoppning är att vi kommer att vara igång inom ett par veckor igen så håll ut och låt oss visa att vi menar allvar.

VD
Stefan Gladh
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td