Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-30, 16:39   #1
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Eypobet.com


Den 19 december fick jag kontot verifierat, alla dokument, inkl ansiktsverfiering är inskickat och godkänt. Sedan sa dom man kan få vänta upp till 3 arbetsdagar innan uttaget blir godkänt. Jag har begärt ut 1000 euro, maxsumman man kan ta ut per vecka.

Nu har det gått över 3 arbetsdagar. Dom sitter i livechat och vägrar svara mig, alltså jag skriver till dom och dom skriver inget tillbaka. Har även mailat dom till deras supportmail. Vad kan jag mer göra, vet att dom har ngn licens på malta samt curacao el hur de nu stavas, kan jag kontakta ngn annan "myndighet" el ngt som har hand om liknande ärenden som hjälper oss spelare mot bolag som beter sig såhär??

Tacksam för svar.

Slutnot: spela INTE på eypobet!!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 00:38   #2
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Jag begärde uttag 14 december och väntar fortfarande. Minst två gånger har jag frågat efter utbetalning. Båda gångerna har det skyllt på "tekniska problem" med utbetalning via Neteller. Vilket betalsätt har du? När jag hör "tekniska problem" ringer varingsklocka för mig. Den säger mig att de har lite cash att betala ut.

Begärde mina första uttag i november, fick dela upp på två, det tog ca 1 vecka för varje uttag.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 03:35   #3
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Jag begärde uttag 14 december och väntar fortfarande. Minst två gånger har jag frågat efter utbetalning. Båda gångerna har det skyllt på "tekniska problem" med utbetalning via Neteller. Vilket betalsätt har du? När jag hör "tekniska problem" ringer varingsklocka för mig. Den säger mig att de har lite cash att betala ut.

Begärde mina första uttag i november, fick dela upp på två, det tog ca 1 vecka för varje uttag.
Har både neteller och skrill men med just eypobet använde jag mig av skrill. Ok fan va trist o höra, men du har alltså fått ut pengar två gånger innan ditt sista begärda uttag nu den 14 dec som du fortfarande väntar på?

För mig har dom inte skyllt på någonting, dom svarar mig inte ens. Har för mig de finns ngt företag som hjälper spelare i sånahär situationer som finns på malta men minns inte vad det heter, ngn som kan hjälpa oss med det namnet?

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 08:25   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

IBAS kan du vända dig till men det gäller ju samtidigt att bolaget i fråga har sin licens på Malta annars blir de tufft :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+3)
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 12:41   #5
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 17:37   #6
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.
Väntar spännande hur det går...


Hoppas bra iaf.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-31, 18:39   #7
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Har både neteller och skrill men med just eypobet använde jag mig av skrill. Ok fan va trist o höra, men du har alltså fått ut pengar två gånger innan ditt sista begärda uttag nu den 14 dec som du fortfarande väntar på?

För mig har dom inte skyllt på någonting, dom svarar mig inte ens. Har för mig de finns ngt företag som hjälper spelare i sånahär situationer som finns på malta men minns inte vad det heter, ngn som kan hjälpa oss med det namnet?

Ja, fick ut ca 1500Euro i november. Väntar nu på ca 530.

Det där med att bli ignorerad i chatten har jag ockå fått smaka på nu. Såg att chatten var öppen under eftermiddagen, skickade flera meddelanden, inte en stavelse tillbaka. Öppnade en annan chattruta med påhittat namn då svarade de snabbt och artigt (avsöljade mig inte, ville bara testa). Ja det är ju roligare att hjälpa till med insättningar än uttag, vi lär nog inte vara de enda som väntar.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 15:13   #8
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Ja, fick ut ca 1500Euro i november. Väntar nu på ca 530.

Det där med att bli ignorerad i chatten har jag ockå fått smaka på nu. Såg att chatten var öppen under eftermiddagen, skickade flera meddelanden, inte en stavelse tillbaka. Öppnade en annan chattruta med påhittat namn då svarade de snabbt och artigt (avsöljade mig inte, ville bara testa). Ja det är ju roligare att hjälpa till med insättningar än uttag, vi lär nog inte vara de enda som väntar.
De där har jag sj funderat på om jag skulle göra, misstänkte att det kunde vara något sånt som att dom ignorerar flera som just vill ha sina pengar men gärna pratar med dom som vill sätta in/skapa konto, tyvärr luktar ju detta som vi alla kommer bli blåsta på pengar, skulle inte förvåna mig något att det inom några veckor står på nätet att eypobets ägare flytt med alla pengar typ.

Fått svar den 31.e nu från ngn av deras anställda på support.

"I am very sorry for the long waiting time. I will send a reminder straight away to my colleagues from finance to see what is taking so long and why it hasnt been paid out yet.

Kind Regards
Fiona"

Senast redigerad av nock den 2015-01-02 klockan 15:17.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 15:15   #9
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.
Återkom om du får några pengar
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 17:31   #10
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 199
Standard

Någon som provat att ta ut till visa? Funkade det och hur lång tid tog det isåfall?
cubinzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 09:23   #11
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cubinzki Visa inlägg
Någon som provat att ta ut till visa? Funkade det och hur lång tid tog det isåfall?
Antar inget funkar att ta ut med eftersom ingen verkar få sina pengar. Vilket är det största bettingforumet internationellt, engelskspråkigt vill säga? Så man kan sprida ryktet om eypobets icke-hantering av utbetalningar så eypobet vaknar ur sin dvala o inser de dom gör är långtifrån ok.

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 09:40   #12
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Antar inget funkar att ta ut med eftersom ingen verkar få sina pengar. Vilket är det största bettingforumet internationellt, engelskspråkigt vill säga? Så man kan sprida ryktet om eypobets icke-hantering av utbetalningar så eypobet vaknar ur sin dvala o inser de dom gör är långtifrån ok.

Här är det väl förbjudet att nämna konkurrenter, därav tystnaden?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 10:35   #13
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Här är det väl förbjudet att nämna konkurrenter, därav tystnaden?
aha förstår. Dock är väl inte ett engelskspråkigt bettingforum en direkt konkurrent till sharps eftersom vi endast pratar svenska här?

PM.a mig annars med det största/populäraste engelskspråkiga bettingforumet så kommer jag starta en tråd om eypobet där också i slutet av den här veckan om ingen fått några pengar så får vi se vad som händer.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 11:03   #14
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Nej, det är inte förbjudet att nämna konkurrenter..

Kolla upp SBR eller bettingadvice
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 11:18   #15
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nej, det är inte förbjudet att nämna konkurrenter..

Kolla upp SBR eller bettingadvice
Tack så mycket!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 12:33   #16
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

SBR brukar väl hantera såna här frågor med viss framgång? Nock, starta gärna en tråd där så kan jag kliva in där jag med.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+5)
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 13:00   #17
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

I så fall säger jag Punters Lounge som används av många britter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 13:24   #18
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Ringer det inga varningsklockor när man hör "eypobet.com"?

Hoppas ni får ut pengarna och aldrig sätter in där igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 15:39   #19
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
SBR brukar väl hantera såna här frågor med viss framgång? Nock, starta gärna en tråd där så kan jag kliva in där jag med.
Absolut, gör det i slutet av denna veckan eller direkt på måndag nästa vecka. Vill vänta ut den här veckan först så kommer jag sätta igång hela cirkusen på både sbr, bettingadvice och punterslounge.

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ringer det inga varningsklockor när man hör "eypobet.com"?

Hoppas ni får ut pengarna och aldrig sätter in där igen.
Möjligen, men eftersom ingen förut har sagt något klagomål om sidan så varför ska man misstänka det värsta? Tack ändå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zorba (+25)

Senast redigerad av nock den 2015-01-05 klockan 15:40.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 19:16   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Absolut, gör det i slutet av denna veckan eller direkt på måndag nästa vecka. Vill vänta ut den här veckan först så kommer jag sätta igång hela cirkusen på både sbr, bettingadvice och punterslounge.



Möjligen, men eftersom ingen förut har sagt något klagomål om sidan så varför ska man misstänka det värsta? Tack ändå
Om dom nu har problem med pengaflödet, så har ni absolut inget att vinna på att sprida ut det, om man skall se rent affärsmässigt på det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 22:21   #21
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Ok, så vad göra? Sitta stilla i båten och hoppas att dom får in cash?
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 00:17   #22
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Om dom nu har problem med pengaflödet, så har ni absolut inget att vinna på att sprida ut det, om man skall se rent affärsmässigt på det.
Om jag väntar veckan ut att ens starta en tråd på ett engelsk forum så har vi väntat på våra pengar i nästan 1 månad. Att sitta o tro att man ska få några pengar 2 månader senare bara för man ska vänta in att dom ska få mer cash känns en aningen osannolikt, eller?
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 01:36   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Om jag väntar veckan ut att ens starta en tråd på ett engelsk forum så har vi väntat på våra pengar i nästan 1 månad. Att sitta o tro att man ska få några pengar 2 månader senare bara för man ska vänta in att dom ska få mer cash känns en aningen osannolikt, eller?
Visst låter det osannolikt, tror dock inte sannolikheten blir högre om ryktet sprider sig att dom inte pröjsar ut.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 21:30   #24
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Jag hade strul med uttag i Oktober, dom började sluta svara på mail till supporten samt i direktchatten när jag använde e-posten jag var registrerad med, jag använde då en annan mailadress i chatten och fick svar...

Fick senare svar på mailen att det till slut var pengar på g kanske 2 veckor efter jag gjorde uttaget, hoppas det löser sig för dig.

"Hi,

Please note that your withdrawal has been processed.

We apologize for the slow payout and wanted to let you know that it's something we are addressing. Unfortunately the payments department have been understaffed lately due to unforeseen circumstances which caused the long wait.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
EypoBet Support"
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 22:42   #25
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Senaste veckan har jag försökt nå dem i chatten i princip dagligen, även ett mail och blivit helt ignorerad. Använde idag min jobbmail i chatten och blev då snabbt och artigt besvarad. Sa att jag väntar på uttag sedan 14/12 och börjar bli less och irreterad. De blev förvånad att det ännu inte skett och skulle skicka påminnelse till ekonomi avdelningen. Mitt konto var ju verifierad och jag gjort uttag tidigare då borde de gå mycket snabbare tyckte supporten.

Jag sa att jag visste att de var som väntade på uttag och uppmanade dem att lösa detta problem innan negativa rykten skulle börja spridas på nätet. Sa också att jag ville ha ett namn och telefon nr. till "ekonomi avdelningen". De svarade att de bara har mail och chatt support....jo bara till vissa och ibland.....

Det ligger något i att det finns en baksida om negativa rykten börjar spridas om detta bolag. Min gissning är att de har lite pengar i kassan att betala ut. När man hör förklaringar som tekniska problem, underbemannad, stort antal utbetalningar då lyser en röd lampa hos mig. Om bolaget får dåligt rykte lär fler försöka ta ut från sitt konto och ingen vill sätta in, bolaget får större problem och spelarna med pengar där får svårare att få sina pengar. Men det är nog rätt att varna andra att sätta in pengar så inte fler blir blåsta.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 23:40   #26
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Har fått mail om att uttaget nu ska behandlas, bara vänta att se om det rasslar till i skrillkontot under veckan.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av zorba den 2015-01-06 klockan 23:50.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:52   #27
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Senaste veckan har jag försökt nå dem i chatten i princip dagligen, även ett mail och blivit helt ignorerad. Använde idag min jobbmail i chatten och blev då snabbt och artigt besvarad. Sa att jag väntar på uttag sedan 14/12 och börjar bli less och irreterad. De blev förvånad att det ännu inte skett och skulle skicka påminnelse till ekonomi avdelningen. Mitt konto var ju verifierad och jag gjort uttag tidigare då borde de gå mycket snabbare tyckte supporten.

Jag sa att jag visste att de var som väntade på uttag och uppmanade dem att lösa detta problem innan negativa rykten skulle börja spridas på nätet. Sa också att jag ville ha ett namn och telefon nr. till "ekonomi avdelningen". De svarade att de bara har mail och chatt support....jo bara till vissa och ibland.....

Det ligger något i att det finns en baksida om negativa rykten börjar spridas om detta bolag. Min gissning är att de har lite pengar i kassan att betala ut. När man hör förklaringar som tekniska problem, underbemannad, stort antal utbetalningar då lyser en röd lampa hos mig. Om bolaget får dåligt rykte lär fler försöka ta ut från sitt konto och ingen vill sätta in, bolaget får större problem och spelarna med pengar där får svårare att få sina pengar. Men det är nog rätt att varna andra att sätta in pengar så inte fler blir blåsta.
Ser inte ens att deras chatt är online längre? Varken i förrgår, igår eller idag. Skulle gärna också prata med dom via en annan email men dom verkar tagit ner chatten.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:58   #28
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Ser inte ens att deras chatt är online längre? Varken i förrgår, igår eller idag. Skulle gärna också prata med dom via en annan email men dom verkar tagit ner chatten.
När jag kollat senaste tiden verkar det vara lite slumpmässigt om chatten är online eller inte.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 19:29   #29
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
När jag kollat senaste tiden verkar det vara lite slumpmässigt om chatten är online eller inte.
ah ok, mailade support igen senast idag runt 12, dom fortsätter och ignorera så jag har fortfarande inte fått ngt svar, vilka jävla tomtar alltså!!!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 21:41   #30
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Fick utbetlning från Eypobet på 530Euro för några minuter sedan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+3)
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 23:24   #31
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Fick utbetlning från Eypobet på 530Euro för några minuter sedan
Knappt en månad tog det att skrapa fram den hissnande summan. Det kan man inte klaga på!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 01:11   #32
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Fick utbetlning från Eypobet på 530Euro för några minuter sedan
Yay! ett ljus i mörkret! kul för dig mannen nu får vi hoppas tomtebolaget betalar ut till oss andra också!

Som sagt, ett litet positivt tecken. Kan inte ngn gå in o loosa 1k euro så kan jag få mina cash också

Senast redigerad av nock den 2015-01-08 klockan 01:13.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 01:00   #33
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Ingen annan av oss som inte fått pengar av eypobet som fått ngt besked från eypobet eller fått några cash i dagarna??

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:01   #34
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Fick precis tag på dom via livechatt på deras sida, jag hittade på ett annat namn än mitt eget samt en annan emailadress än vad spelkontot är reggat i och sen skrev jag en påhittad fråga, självklart svarar dom då. Jag har "suddat ut min riktiga email och användarnamn därav alla (X), se nedan:

Chat started on 10 Jan 2015, 08:28 PM (GMT+0)

(08:28:49) *** Visitor 28879135 joined the chat ***
(08:28:49) Calle: hi! can you tell me more about your bonus and rules
(08:29:47) *** Nicolas joined the chat ***
(08:29:49) Nicolas: Hello
(08:29:56) Nicolas: Sorry for the waiting
(08:30:26) Nicolas: We have a 100% for deposit bonus up to 100€
(08:30:32) Calle: no problem.
(08:30:44) Calle: ok, but i have another question
(08:30:47) Nicolas: You have to play 50 times the amount of the bonus to have it definitively for you
(08:32:40) Calle: i have made a withdraw on accountname: (XX) and my email is [email protected] , it is 1000 euro, i made that withdraw before 19th of december 2014, that account is verified, but you are not answering when i contact you, what is happening with my withdraw??
(08:33:00) Nicolas: Have you sent us some email ?
(08:33:11) Calle: of course! 4-5 times
(08:33:22) Nicolas: Let me check
(08:33:57) Calle: the last answer i got was on the 31th december
(08:34:19) Calle: from you, and you said you didnt know what was taking so long and you was gonna contact paymentdepartment
(08:35:28) Calle: i am really tired of this and i want my money
(08:35:46) Calle: have waited almost a month now
(08:36:19) Nicolas: It's very strange, the request has been transferred, you should already have your money
(08:36:55) Calle: ok, give my the transfercode in that case so i can track the transfer with skrill
(08:37:02) Calle: because i dont have any money on my skrillaccount
(08:37:16) Calle: i havent got any email from you saying that you have paid out it either
(08:37:35) Calle: sounds to me you are lying
(08:37:56) Calle: but give me the transfercode so i can check if it is correct
(08:39:07) Nicolas: What I wanted to say, it's not normal your withdraw has not been processed yet
(08:39:17) Calle: no its not
(08:39:19) Calle: i agree
(08:39:37) Calle: so can you help me?
(08:40:01) Calle: ive been trying to get intouch with you for weeks now you are my first contact for a long time
(08:40:26) Calle: havent got any answer on email or nothing on my emails to you
(08:40:31) Nicolas: I've just get back from holliday
(08:40:41) Calle: okok
(08:40:47) Nicolas: So, I will ask in the office Monday to the responsible
(08:41:39) Calle: ok, then ill wait. But can you please remember this now so you can email me about the case on monday so i know
(08:41:50) Calle: (XX)@hotmail.com
(08:41:57) Calle: username: (XX)
(08:42:26) Nicolas: As soon as I have an answer about your withdraw, I will contact you
(08:42:47) Calle: ok, thank you! been waiting so long for this
(08:48:37) *** Nicolas left the chat ***
(08:49:08) *** Calle left the chat ***

Direkt efter vi pratat klart gick livechat offline så dom vill väl inte prata om fler problem. Frågan är ju också om jag inte hade vetat att man kan spåra uttag med skrill o bett om transferkoden så kanske han inte hade brytt sig om att kontakta ansvariga på måndag. Men det är ju dock bara rena spekulationer från min sida men efter alla turer me de här skitbolaget så blir man aningen misstänksam att dom gör allt för o blåsa en.

Man hade ju kunnat spåra totalt i chatten när han säger han ska kontakta dom måndag, ytterligare ursäkter och tid att vänta, men vi får väl se hur detta löser sig. Någon annan som fått nån kontakt?

sry för de milslånga inlägget

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 21:14   #35
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Detta får väl varningsklockarna att ringa "(08:40:31) Nicolas: I've just get back from holliday", brukar vara klassisk bullshit kommentar av säljare.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 00:30   #36
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Har också haft kontakt med dom via chatten, typ exakt samma dialog som för nock. Skulle få mina stålar nästa vecka sa dom. Känns som att dom förhalar processen något enormt vilket borde tyda på dåligt med cash, men Mighty har ju fått betalt?
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av zorba den 2015-01-11 klockan 00:32.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 01:06   #37
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

satte ni in pengar enbart för bonusen eller va det ett bolag som ni tyckte hade bra odds? om det va bonusen så hade nog inte tyckt det va värt det. bonushora bör man endast göra med bolag some registerarde på malta. alla kan köpa bettingrättighter på Curaçao. och att 99 procent av alla scambolag håller hus på Curacao
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-11, 04:33   #38
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
satte ni in pengar enbart för bonusen eller va det ett bolag som ni tyckte hade bra odds? om det va bonusen så hade nog inte tyckt det va värt det. bonushora bör man endast göra med bolag some registerarde på malta. alla kan köpa bettingrättighter på Curaçao. och att 99 procent av alla scambolag håller hus på Curacao

Vad tror du själv? Mr facit-i-hand vi vet problem m.m som kan uppstå med icke malta-reggade bolag, tråden är inte skapad för såna som dig som ska säga sånt vi redan vet. Tack för påminnelsen, ha en bra dag.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-14, 18:20   #39
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Inga nyheter för oss som inte fått pengar utbetalt?

Sitter med livechat nu men denna gång som mitt riktiga namn och inlogg, då svarar dom självklart inte så antar vi som inte fått pengar kan glömma dom. På måndag åker det upp trådar på sbr och andra internationella bettingforum.

ha de
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 14:40   #40
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Nu verkar det som att det inte ens går att skicka ett mail till dom (inte för att dom svarat tidigare men). Får tillbaka detta:

"This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email protected]"

Edit: support@eypobet verkar inte studsa tillbaka, tveksamt dock om man får något svar. Har hursomhelst skickat ett klagomål här: https://validator.curacao-egaming.co...e-99b179dbdbb9
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av zorba den 2015-01-18 klockan 14:51.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 13:55   #41
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Livechatten är ju död men har fått några intetsägande svar via mail åtminstone. Men eftersom det bara är snack och inget händer har jag kontaktat SBR med ett complaint och hoppas att de kan göra nåt. Råder er andra att göra samma sak.

http://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 18:50   #42
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Intressant att dom matar på mailen varje vecka med reloadbonusar.. Hoppas du får pengarna!
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 15:16   #43
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Update: Har blivit kontaktad av Eypobet som nu skyller på problem med skrill, men nu ska det tydligen gå att ta ut via VISA, vilket jag gått med på att göra.

Hade det inte varit för att en snubbe på SBR fått samma info, och dessutom fått ut sina pengar häromdagen så hade jag sagt att detta bara var ännu ett försök att dra ut på tiden. Uppskattar chansen att jag får mina stålar till 25%.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 07:40   #44
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.
...och endast 11 veckor senare är pengarna nu på kontot!
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RedDevil (+1)
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 13:36   #45
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Nice...skönt de löste sig!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-09, 16:12   #46
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

har fortfarande inte fått några pengar, försöker nå "nicolas" i chatten nu men han svarar självklart inte. Gått över 2 månader nu. väntar på 1000 euro
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-10, 13:11   #47
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
har fortfarande inte fått några pengar, försöker nå "nicolas" i chatten nu men han svarar självklart inte. Gått över 2 månader nu. väntar på 1000 euro
Ja chatten är ju stendöd sen några månader tillbaka, råder dig att ta kontakt via mail istället, de har blivit någorlunda snabba på att svara senaste tiden.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 02:50   #48
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Fått mina pengar häromdan. Tog dom bara 6 månader
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 07:35   #49
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Fått mina pengar häromdan. Tog dom bara 6 månader
Måste ju kännas som att vinna en gång till.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 11:49   #50
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Känns som jag kommer avstå från att öppna konto...
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 16:01   #51
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Måste ju kännas som att vinna en gång till.
HAHA ja faktiskt
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td