Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-28, 11:09   #31
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bastro Visa inlägg
För deras vanliga välkomst bonus gäller inte Skrill.
Är de lika för Sharps bonus?
Nej det har vi löst, använder man Sharps välkomstbonus går det att sätta in med Skrill.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 13:38   #32
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Nej det har vi löst, använder man Sharps välkomstbonus går det att sätta in med Skrill.
Är den bara för svenskar eller kan jag som finländare använda den också?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 14:05   #33
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Är den bara för svenskar eller kan jag som finländare använda den också?
Bonusen (100% upp till 1000kr + 100kr gratisspel) funkar bra för både Finland och Norge men tyvärr är det inte möjligt att få det extra välkomstpaket om man bor utanför Sverige.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 21:19   #34
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Bonusen (100% upp till 1000kr + 100kr gratisspel) funkar bra för både Finland och Norge men tyvärr är det inte möjligt att få det extra välkomstpaket om man bor utanför Sverige.
Nu förstår jag inte riktigt, vad funkar för både Finland och Norge och vad gör inte det?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 08:54   #35
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Nu förstår jag inte riktigt, vad funkar för både Finland och Norge och vad gör inte det?
Var lite otydligt men jag ändrade texten nu.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 15:57   #36
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Bonusen (100% upp till 1000kr + 100kr gratisspel) funkar bra för både Finland och Norge men tyvärr är det inte möjligt att få det extra välkomstpaket om man bor utanför Sverige.
Vad är det för extra välkomstpaket?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 16:26   #37
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Vad är det för extra välkomstpaket?
Vi har ännu inte fått något till Sharps men det innehåller diverse reklamprylar från Racebets.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-29, 17:47   #38
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Vi har ännu inte fått något till Sharps men det innehåller diverse reklamprylar från Racebets.
Ok, jag undrade bara när jag inte såg något annat än bonusen.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 17:01   #39
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Betsson köper RaceBets


http://www.thegamblermagazine.se/201...oper-racebets/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-20, 16:37   #40
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 732
Standard

Limiterad


Blev efter att ha hämtat ut 100% bonus på 1000 SEK + ett gratisspel värt 100 kr via Sharps limiterad fem timmar senare.

"Vi måste tyvärr meddela att vår Spelavdelning har begränsat möjligheten till spel till fasta odds via ditt spelkonto i enlighet med deras riskhanteringspolicy



Till följd av detta beslut har även möjligheten att framöver ta del av erbjudanden och kampanjer begränsats. Har du dock ej ännu tagit del av din Välkomstbonus kan detta eventuellt fortfarande vara möjligt, men glöm dock inte att denna bonus omsättningskrav måste uppfyllas via spel till SP-odds 1.50 eller högre"


Kan således inte placera spel för över 244 SEK och kan heller inte placera spel på fasta odds utan endast SP ( Finns det NÅN fördel med SP eller har jag förstått det rätt om man bara blir tagen i tvåan av de?). Otroligt enerverande och blir en väldig grind i hopp om att omsätta denna bonus nu.

Dålig upplevelse

EDIT: Mitt gratisspel på 100 SEK tog dom också bort
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
ffrusciante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-20, 17:49   #41
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ffrusciante Visa inlägg
Blev efter att ha hämtat ut 100% bonus på 1000 SEK + ett gratisspel värt 100 kr via Sharps limiterad fem timmar senare.

"Vi måste tyvärr meddela att vår Spelavdelning har begränsat möjligheten till spel till fasta odds via ditt spelkonto i enlighet med deras riskhanteringspolicy



Till följd av detta beslut har även möjligheten att framöver ta del av erbjudanden och kampanjer begränsats. Har du dock ej ännu tagit del av din Välkomstbonus kan detta eventuellt fortfarande vara möjligt, men glöm dock inte att denna bonus omsättningskrav måste uppfyllas via spel till SP-odds 1.50 eller högre"


Kan således inte placera spel för över 244 SEK och kan heller inte placera spel på fasta odds utan endast SP ( Finns det NÅN fördel med SP eller har jag förstått det rätt om man bara blir tagen i tvåan av de?). Otroligt enerverande och blir en väldig grind i hopp om att omsätta denna bonus nu.

Dålig upplevelse

EDIT: Mitt gratisspel på 100 SEK tog dom också bort
Hur mkt har du vunnit där? Känns inte som om dom borde ha rimliga skäl att limitera ngn pga att man nyttjat sin bonus.
Både jag och en polare började lira där för 2 veckor sedan som komplement till bet365 och unibet. Bägge vi har gått riktigt bra där, men har inte haft några problem att lägga relativt stora spel på den sidan till fasta odds ändå. Detta trots att vi har gjort fina uttag från sidan efter det att vi uppfyllt omsättningskraven.
Sidan är ju riktigt trevlig och erbjuder ofta fina vinnarodds. Tråkigt dock att dom inte erbjuder fasta platsodds utan att lira vinnare samtidigt.

Senast redigerad av jocklon den 2016-12-20 klockan 17:57.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 12:22   #42
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Möjligt det stod någonstans i det finstilta, men känns aningen oseriöst att man måste omsätta sina så att säga "fria och insatta" pengar före uttag. Har inte tagit del av någon bonus.

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 12:56   #43
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Möjligt det stod någonstans i det finstilta, men känns aningen oseriöst att man måste omsätta sina så att säga "fria och insatta" pengar före uttag. Har inte tagit del av någon bonus.

Det där gäller på 99% av alla seriösa bolag. Det är för att skydda sig från pengatvätt genom att folk sätter in och tar ut "vita" pengar efteråt.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-16, 13:12   #44
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Det där gäller på 99% av alla seriösa bolag. Det är för att skydda sig från pengatvätt genom att folk sätter in och tar ut "vita" pengar efteråt.
Du kan ha en poäng. Dock vill jag gnälla lite eftersom jag personligen tycker infon isf kan dyka upp när man klickar på uttagsknappen, dock köper jag att det kan stått i det finstilta.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 08:30   #45
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 36
Sharp$: 1257
Standard

För att kunna plocka ut mina vinst pengar så behöver de att jag skickar in ett kort på ett giltigt legitimation och ett kort på en faktura där det står mitt namn. Är det legit?
Empab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td