Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-11, 21:36   #1
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 3
Sharp$: 10
Standard

Racebets


Racebets.com har förmodligen sämsta support som finns, nästan omöjligt att få kontakt, har man klagomål eller synpunkter så svaras det absolut inte.
Dom tar inget ansvar för sina egna misstag. Uruselt
ystadspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 22:02   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Vad var deras misstag då?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-11, 22:40   #3
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Är belägen att hålla med... Skulle prata med support.. Efter ett tag ber de mej maila svenska supporten. Får svar på helt fel fråga. Sen helt tyst från dem. Men en jävla massa mail att man inte spelat osv får man. Skitsida enligt mig.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:32   #4
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 3
Sharp$: 10
Standard

spelade ett lopp, med rätt vinnare. fick godkänt kvitto, pengarna drogs från kontot.
resultatet kom med rätt vinnare, jag tänkte va bra.
sen fick jag återbetalning, för dom skylde på att loppet redan hade startat när jag spelade. men det måste vara deras ansvar att stänga loppen? hur ska jag veta när ett lopp startat, som inte direktsänds.
ystadspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:47   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ystadspel Visa inlägg
spelade ett lopp, med rätt vinnare. fick godkänt kvitto, pengarna drogs från kontot.
resultatet kom med rätt vinnare, jag tänkte va bra.
sen fick jag återbetalning, för dom skylde på att loppet redan hade startat när jag spelade. men det måste vara deras ansvar att stänga loppen? hur ska jag veta när ett lopp startat, som inte direktsänds.
Nej.

Vill du fördjupa dig i ämnet så läs reglerna deras som du redan godkänt en gång för att kunna spela på sajten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:57   #6
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 3
Sharp$: 10
Standard

Det är säkert så som du säger,
Men anser ändå att det inte kan va mitt ansvar att ha koll på om loppet startat eller ej.
Då ska dom ha stängt det för spel.
Men det kvittar , har avslutat mitt konto där.
Det jag saknar är ett vettigt svar från deras kundtjänst.
ystadspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 12:21   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ystadspel Visa inlägg
Det är säkert så som du säger,
Men anser ändå att det inte kan va mitt ansvar att ha koll på om loppet startat eller ej.
Då ska dom ha stängt det för spel.
För din egen skull bör du göra det. Om du nu verkligen inte kände till resultatet och spelade och hästen inte vann. Då är det inte alls säkert att de är lika pigga på att annullera om det inte själva skulle tjäna på det.

Racebets har redan 10-15 % i skatt, låt den inte bli högre.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 18:27   #8
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3836

VikingaGudens
Stats: 7315 - 13407 - 109
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 35.30%

Standard

Gick själv med där några dagar sen tack vare en promotion, sen meddelade sidan att jag inte uppfyllt kraven för att ta del av promotionen.

Försökte live chatten, funkade inte. Skickade mail, fick svar efter ca. 2 dygn. Ditt land är inte tillgängligt för erbjudandet, printscreenade bild på T&C var det står att spelare från mitt land får ta del i erbjudandet. Inget svar hittils efter ytterligare 12h.
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:08   #9
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Golddigger Visa inlägg
Gick själv med där några dagar sen tack vare en promotion, sen meddelade sidan att jag inte uppfyllt kraven för att ta del av promotionen.

Försökte live chatten, funkade inte. Skickade mail, fick svar efter ca. 2 dygn. Ditt land är inte tillgängligt för erbjudandet, printscreenade bild på T&C var det står att spelare från mitt land får ta del i erbjudandet. Inget svar hittils efter ytterligare 12h.
Svenskarna är spelvärldens Zigenare - alla vet vilka dom är men ingen vill ha med dom att göra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-18, 13:17   #10
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3836

VikingaGudens
Stats: 7315 - 13407 - 109
ROI: 110.11%
Vinstprocent: 35.30%

Standard

Fick svar nu efter 3(!) dygn;

"Thank you for your mail.

You are completely right. There is obviously a text error in the conditions regarding this campaign. It is not suppose to include Finland, or any other Nordic country for that matter.

We are deeply sorry for this mistake and apologise for misleading you. We will take actions to make sure that this won’t happen again.

If there is anything else you wonder about, don’t hesitate to contact us again.

Best regards,

******
RaceBets.com"

Om de verkligen vill ha nya kunder skulle det kanske varit helt bra ide att tillåta nordiska kunder nu i detta fall när det verkligen stod så i T&C, eller åtminstone denna kund som väntat på svar i totalt 5 dygn. Ja deras support är inte direkt snabb heller, så svårt att tro att detta är ett väldigt seriöst bolag.
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-01, 17:37   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

"Tyvärr kan vi inte godkänna detta spel" gäller numera för alla mina spel när jag försöker spela där.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-31, 22:23   #12
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Det gick ganska snabbt att bli limiterad hos Racebets. Räckte med att plocka ut 9.000 kr från kontot så begränsades sedan mina spelmöjligheter på fasta odds till maximalt 5 Euro. Var en ganska trevlig sida annars för mig som är travintresserad men lite mer hade varit kul att få spela för.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-01, 15:20   #13
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

är det någon som har provat att gå med spelpott eller betting pool?
Jag har försökt gå med men verkar inte fungera...
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:47   #14
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur är det med återbetalning utav insats på struken häst hos detta bolag? Spelade Crazy Year Ås och den blev struken i princip sekunden efter jag spelat...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 21:51   #15
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Om du har spelat till fasta odds är spelet förlorat om de inte har ändrat de horribla reglerna. Poolbetting kan jag inte uttala mig om.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td