Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-17, 19:46   #31
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snabeln Visa inlägg
Tänkte regga mig, men blev lite osäker pga reglerna.
Säg att jag sätter 1000kr på ett spel som är om tex 2 dagar.
Eftersom jag då har ett levande spel på hela beloppet, får jag då tillgång till min extra 1000 lapp?
Säg att jag hinner omsätta bonuspengarna 2 gånger till måndags bettet. Måndags spelet går in och jag har då vunnit mitt spel med " dom vanlia pengarna)
Då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Kan jag då sen använda alla pengar för att omsätta bonus saldot?
För då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Tror att chatten kan ge dig bäst svar på denna fråga. Deras livesupport svarar snabbt.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 00:30   #32
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snabeln Visa inlägg
Tänkte regga mig, men blev lite osäker pga reglerna.
Säg att jag sätter 1000kr på ett spel som är på tex måndag om 2 dagar.
Eftersom jag då har ett levande spel på hela beloppet, får jag då tillgång till min extra 1000 lapp?
Säg att jag hinner omsätta bonuspengarna 2 gånger till måndags bettet. Måndags spelet går in och jag har då vunnit mitt spel med " dom vanlia pengarna)
Då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Kan jag då sen använda alla pengar för att omsätta bonus saldot?
För då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Lägg spelet för de riktiga pengarna längre fram, typ torsdag. Sen spelar du upp/igenom bonuspengarna tills dess, utan risk för att pengarna trycks ihop på något vänster.

Jag fick tillgång till bonuspengarna direkt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 09:00   #33
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 766
Standard

Fick svar. Man får lägga spelet längre fram, så man hinner omsätta bonus pengarna klart. Annars blir det bara problem. Jag hoppar bonusen.
snabeln är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 14:48   #34
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Tog bonusen vann pengar nu har jag 22500 i "vanliga" pengar men 5000 i bonuspengar. Deras support säger att jag måste förlora mina 22500kr innan jag kan börja omsätta bonuspengarna. VAD FAN ÄR DETTA? HEEEELT SINNESSJUKT MAN KAN ALLTSÅ ALDRIG OMSÄTTA BONUSJÄVELN!?!?!?!?!? och tar jag ut mina 22500 tappar jag hela bonusen på 5000 där 4000 är pengar jag egentligen vunnit. Står inget om detta i deras regler och villkor? Vad fan gör man???
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 15:13   #35
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Tog bonusen vann pengar nu har jag 22500 i "vanliga" pengar men 5000 i bonuspengar. Deras support säger att jag måste förlora mina 22500kr innan jag kan börja omsätta bonuspengarna. VAD FAN ÄR DETTA? HEEEELT SINNESSJUKT MAN KAN ALLTSÅ ALDRIG OMSÄTTA BONUSJÄVELN!?!?!?!?!? och tar jag ut mina 22500 tappar jag hela bonusen på 5000 där 4000 är pengar jag egentligen vunnit. Står inget om detta i deras regler och villkor? Vad fan gör man???
Det är så real money first bonusar funkar. Ta ut 22500kr och glöm de där 5000 i bonus.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 15:14   #36
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Det är så real money first bonusar funkar. Ta ut 22500kr och glöm de där 5000 i bonus.
Jo men då tappar jag ju 4000 som jag vann...
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 15:24   #37
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Jo men då tappar jag ju 4000 som jag vann...
Det är väl för att du började spela för bonuspengar innan du hade spelat bort alla dina real money. Grejen med real money first bonusar är ju att först spela bort real money pengarna och sen spela bonuspengarna.

En sak du kan göra om du inte vill "förlora" dina bonuspengar är att sätta alla dina real money i spel på olika 1.01 oddsare (eller liknande lågoddsare) och sen omsätta din bonus under tiden dessa pengar är bundna till dessa levande spel.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 15:57   #38
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

"Vid bonus tillgänglig på kontot så använder du dina egna riktiga pengar först, därefter bonuspengar."

"Innan bonuspengarna kan tas ut måste bonusbeloppet omsättas 5 gånger i spel med odds 1,5 eller högre (oddset gäller även för samtliga spel i en kombination). Exempel: Om du mottar 1000 kr i bonus, måste du satsa 5000 kr."

Gör som jaroiten säger.

Går även bra att tradea ut bonusen för att inte ha någon risk.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 15:57   #39
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 324
Standard

Fy för denna sajt , jag gjorde ett konto där för några månader sedan , jag satte in 100kr vann upp till ca 2000kr, uppnåde omsättningskraven för insättningsbonusen jag fått på 100kr. Vid uttag spärrar de mitt konto fryser saldot och mailar mig att jag blivit spärrad och de kommer behålla pengarna , då jag 2 år tidigare skapat ett konto som aldrig använts .. Jag fick gärna fortsätta spela på sajten men mina pengar skulle de behålla ..... Visst jag gjorde fel men sättet de bemötte mig på har jag tidigare aldrig upplevt jag va inte värd något för dem , de hade makten och använde den gärna .. jör ej på denna sajt
alofet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 16:52   #40
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alofet Visa inlägg
Fy för denna sajt , jag gjorde ett konto där för några månader sedan , jag satte in 100kr vann upp till ca 2000kr, uppnåde omsättningskraven för insättningsbonusen jag fått på 100kr. Vid uttag spärrar de mitt konto fryser saldot och mailar mig att jag blivit spärrad och de kommer behålla pengarna , då jag 2 år tidigare skapat ett konto som aldrig använts .. Jag fick gärna fortsätta spela på sajten men mina pengar skulle de behålla ..... Visst jag gjorde fel men sättet de bemötte mig på har jag tidigare aldrig upplevt jag va inte värd något för dem , de hade makten och använde den gärna .. jör ej på denna sajt

Bryter man mot villkoren är det dessvärre inte så konstigt. Jävligt tråkigt men tyvärr inget att göra något åt. Det gäller att vara väldigt noggrann när man tar bonusar
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 22:30   #41
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Leovegas bonus är helt värdelös. Det är inte ens ens en bonus.

Du får den bokstavligen bara om du förlorar den
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 05:38   #42
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Jag hade inga problem med att få ut bonusen och har inte haft några problem i övrigt. Dock blivit limmad.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 14:40   #43
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Jag hade inga problem med att få ut bonusen och har inte haft några problem i övrigt. Dock blivit limmad.

Då hade du en Jävla tur som lyckades flytta omkring runt 0till 1000kr på kontot.

För oss andra är bonusen ett skämt

Just det du kan såklart trada över allt men det vet vi aldrig om det kommer ske. Och vi är inte torsk

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-21 klockan 14:42.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 16:21   #44
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Då hade du en Jävla tur som lyckades flytta omkring runt 0till 1000kr på kontot.

För oss andra är bonusen ett skämt

Just det du kan såklart trada över allt men det vet vi aldrig om det kommer ske. Och vi är inte torsk
Är ju inte alls svårt.
Första bettet lägger man på en match som avgörs lite längre fram i tiden.
Under tiden omsätter man bonusen. Inte krångligare än så.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 18:19   #45
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som upplagt för en avstängning

I disapprove!

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-21 klockan 18:20.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td