Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-27, 12:52   #61
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trify Visa inlägg
Skit åxå, jag som tyckte jag läste bonusreglerna så noga. Satt direkt hela insättningen + bonusen, totalt 2000 på ett resultat med över 6 i odds. Säkrade upp på Smarkets och sjävklart gick resultathelvetet in Sitter nu mer över 12k på Leovegas som kommer bli riktigt jobbiga att försöka förlora.

Vill ju inte tappa bonusen som nu är uppe i över 6000 eftersom jag tog den förlusten på Smarkets. Aja man lär sig väl av sina misstag. Hade precis omsatt 30k på Mobilebet och tagit mig ur den soppan
Äsch, lägg 2 spel på 3k. Leo har såpass bra odds att du lätt hittar matchningar, sen måste du bara omsätta bonusen men det görs ju på ett spel. Du förlorar ju ca 1-2% per match så även om du satsar 10k blir summorna små.
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-02, 21:20   #62
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 92
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg
Äsch, lägg 2 spel på 3k. Leo har såpass bra odds att du lätt hittar matchningar, sen måste du bara omsätta bonusen men det görs ju på ett spel. Du förlorar ju ca 1-2% per match så även om du satsar 10k blir summorna små.
Jo jag gjorde så. Gäller ju bara att hitta matcher där man med säkerhet förlorar och det har jag lärt mig att sådana matcher finns inte (för då hade man ju bara kunnat boka på Smarkets och skitit i alla bonusar).

La 2x 4000 och lyckades förlora dom. Spelade sedan 4000 av bonuspengarna och sen var det klart. Fick 10k utbetalt idag. Nu nästa sajt!
trify är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-21, 17:38   #63
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Om man förlorar sin tusenlapp och har bara sportbonusen på 1000kr kvar, är man safe då? Eller är det fortfarande krångliga omsättningskrav?
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-21, 20:04   #64
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Om man förlorar sin tusenlapp och har bara sportbonusen på 1000kr kvar, är man safe då? Eller är det fortfarande krångliga omsättningskrav?
Då är det bara att lira. 5000 omsättningskrav på bonusen har det varit.
Om du vinner första spelet men förlora bonusar är det bara att plocka ut
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 12:59   #65
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om man haft ett konto hos Unibet och är självavstängd där - är man körd på Leo Vegas då. Verkar som om det är samma "plattform" - någon som vet?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 13:32   #66
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Om man haft ett konto hos Unibet och är självavstängd där - är man körd på Leo Vegas då. Verkar som om det är samma "plattform" - någon som vet?
De har samma oddsleverantör. Kambi, men i övrigt hänger de inte ihop.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 15:17   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som vet vilka regler det är som gäller för travet på Leo Vegas - hittar ingenting på deras hemsida. Antingen är jag blind eller så har de "glömt" detta...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 16:46   #68
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Någon som vet vilka regler det är som gäller för travet på Leo Vegas - hittar ingenting på deras hemsida. Antingen är jag blind eller så har de "glömt" detta...
Yes, samma. (De tillämpar även rules 4 vid strykning).

17. Trotting
1) A Head-to-Head Bet where at least one horse completes the race is determined on the basis of the declared official result issued by the governing association.
2) A Head-to-Head Bet where both horses fail to get an official result is declared void.
3) A Head-to-Head Bet where both horses are recorded with the same official time is determined on the basis of which horse is notified in the Result as having placed ahead of the other horse; if it is impossible to determine whether one horse is ahead of the other horse on the basis of the Result, the Bet is declared void.
4) A Head-to-Head and/or Triple Head bet is declared void in the event that:
a. All participating horses fail to complete the race; and/or
b. None of the participating horses is awarded any prize money.
5) In case of misprints regarding information, such as, but not limited to, race and start numbers, race names, starting methods or distances, the bet will still be considered valid given that all listed horses take part in the same race within the same meeting.
6) All bets refer to the listed/race meeting. Should the race/meeting not be held/completed within the scheduled date, all bets placed after 00:00 CET of the scheduled day will be settled as void. Bets placed before 00:00 CET of the scheduled day will remain valid granted that the race/meeting is held within its scheduled year.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+15)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td